abonnement Unibet Coolblue
pi_157917195
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma

quote:
Zus geeft op Facebook aan dat de zaak inmiddels is gesloten door de politie, volgens haar zonder hun te informeren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157917206
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kan mij ook niet voorstellen dat men verder niets kan testen behalve dan DNA.
Het DNA wordt getest omdat er twee bronnen moeten zijn die vaststellen dat het Dascha betreft. Meestal zijn dat twee familieleden die de resten moeten bekijken en bevestigen dat het de betreffende persoon is. Als er niets van haar lichaam over is moet haar identiteit dus op een andere manier officieel worden bevestigd.
pi_157917216
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Het DNA wordt getest omdat er twee bronnen moeten zijn die vaststellen dat het Dascha betreft. Meestal zijn dat twee familieleden die de resten moeten bekijken en bevestigen dat het de betreffende persoon is. Als er niets van haar lichaam over is moet haar identiteit dus op een andere manier officieel worden bevestigd.
Natuurlijk is er iets over van haar lichaam........
pi_157917222
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Het DNA wordt getest omdat er twee bronnen moeten zijn die vaststellen dat het Dascha betreft. Meestal zijn dat twee familieleden die de resten moeten bekijken en bevestigen dat het de betreffende persoon is. Als er niets van haar lichaam over is moet haar identiteit dus op een andere manier officieel worden bevestigd.
Ja dat was is deze zaak ook het geval, de ouders melden om 11:14 uur zaterdagmorgen dat ze gevonden was.
pi_157917226
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:38 schreef Harlon het volgende:
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

[..]

[..]

Er is gesloten.......en gesloten. Als er nieuwe feiten boven tafel komen gaat men gewoon door met onderzoeken. Nu denkt de politie blijkbaar duidelijk te weten wat er is gebeurt. En die info is nog niet gedeeld met het gewone volk. Dat komt vast nog.
pi_157917264
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is gesloten.......en gesloten. Als er nieuwe feiten boven tafel komen gaat men gewoon door met onderzoeken. Nu denkt de politie blijkbaar duidelijk te weten wat er is gebeurt. En die info is nog niet gedeeld met het gewone volk. Dat komt vast nog.
Blijkbaar heeft de politie niet de intentie uit te zoeken waarom Dascha tussen 02:00 uur en 05:45 uur zulke opmerkelijke keuze heeft gemaakt. Die vader wel en zoekt getuigen.

Te zien op soc media komt er juist nu weer info vrij, ik snap niet dat de politie zo snel met een oordeel is gekomen.
pi_157917275
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft de politie niet de intentie uit te zoeken waarom Dascha tussen 02:00 uur en 05:45 uur zulke opmerkelijke keuze heeft gemaakt. Die vader wel en zoekt getuigen.

Te zien op soc media komt er juist nu weer info vrij, ik snap niet dat de politie zo snel met een oordeel is gekomen.
Jij weet duidelijk wat de politie heeft onderzocht? Waarom zijn er altijd figuren als jij die hier in alles het grootst mogelijke drama willen zien?
pi_157917286
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Natuurlijk is er iets over van haar lichaam........
Schat, een van mijn naasten is voor de trein gaan staan. Ja, er is iets over van een lichaam. En hoe het er dan verder uitziet beschrijf ik hier niet. Maar er zit behoorlijke logica dat de familie het niet kan of hoeft te identificeren. Denk dat mensen de klap van een trein die >120 km per uur rijdt nogal onderschatten. Een trein dendert erna ook nog een meter of 400 door.
pi_157917296
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:45 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Schat, een van mijn naasten is voor de trein gaan staan. Ja, er is iets over van een lichaam. En hoe het er dan verder uitziet beschrijf ik hier niet. Maar er zit behoorlijke logica dat de familie het niet kan of hoeft te identificeren. Denk dat mensen de klap van een trein die >120 km per uur rijdt nogal onderschatten. Een trein dendert erna ook nog een meter of 400 door.
Dan kun je gewoon DNA testen.
  maandag 30 november 2015 @ 10:47:31 #10
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917308
Als er niets over is van het lichaam, hoe is men er zeker van dat zij het echt is?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917317
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:47 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Als er niets over is van het lichaam, hoe is men er zeker van dat zij het echt is?
Kledingstukken, schoeisel, sieraden etc en het feit dat ze niet thuis is gekomen...
pi_157917320
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:47 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Als er niets over is van het lichaam, hoe is men er zeker van dat zij het echt is?
Dat gaat men bewijzen door een DNA test. Maar de familie gaf al aan zeker te zijn dat zij het is. Misschien door spullen die men heeft gevonden.
pi_157917324
Nu heb ik normaal gesproken niet echt een hoge pet op van de politie. Als ze zo'n dossier ondubbelzinnig sluiten ga ik er wel van uit dat ze daar voldoende aanleiding voor hebben.
pi_157917325
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is niet logisch dat ze zo'n eind heeft gelopen terwijl er een station vlakbij was Het is onlogisch dat ze haar jas in die tent achtergelaten heeft. Het is raar dat ze haar telefoon kwijt was en soms in gesprek was in de tussenliggende tijd. En het is raar dat er zo'n lange tijd tussen het verlaten van de club en het moment dat ze aangereden werd zat.

Niets is onmogelijk, maar het is wel erg onlogisch dat ze op deze manier zelfmoord heeft gepleegd.
Of: ze ging niet naar t station maar was aan t overdenken of ze t écht zou doen nu. Daar kun je volgens mij best even mee bezig zijn.
Het was druk en ze had geen zin om te moeten wachten voor haar jas, die zou ze toch niet meer nodig hebben.
Haar telefoon ging n paar keer over maar ze wilde niemand spreken die haar miss op andere gedachten zou brengen en ze heeft m dus maar weggegooid, waarna verschillende mensen tegelijk belden => in gesprek toon.

Als je uitgaat van n zelfmoordscenario klinkt t niet zo heel raar allemaal.
compact en kleverig.
  maandag 30 november 2015 @ 10:49:12 #15
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917326
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gaat men bewijzen door een DNA test. Maar de familie gaf al aan zeker te zijn dat zij het is. Misschien door spullen die men heeft gevonden.
Ja, dat zal het wel zijn.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917330
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon DNA testen.
Ja, dat was dus het hele punt.
  maandag 30 november 2015 @ 10:51:00 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157917355
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

Als je uitgaat van n zelfmoordscenario klinkt t niet zo heel raar allemaal.
En dan heb je 's nachts ook nog eens niet bepaald de treinen voor het uitkiezen.
pi_157917359
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:49 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Ja, dat was dus het hele punt.
Dat is geen punt. Dat gaat men doen of heeft men al gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Touch_DNA

Geeft misschien wat meer info over hoever men is met DNA testen ook bij hele kleine sporen. Een mensen zijn niet ineens geheel verdwenen na een botsing met een trein.
pi_157917411
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is geen punt. Dat gaat men doen of heeft men al gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Touch_DNA

Geeft misschien wat meer info over hoever men is met DNA testen ook bij hele kleine sporen. Een mensen zijn niet ineens geheel verdwenen na een botsing met een trein.
Wij praten langs elkaar heen en vinden hetzelfde geloof ik.
Anyway, hopelijk komt er duidelijkheid voor de familie over de ontbrekende uren zover ze die nog niet hebben. Ik ben wel verbaasd dat vader schrijft dat ze 5.45 is geschept, terwijl de eerste melding voor hulpdiensten al een kwartier eerder is gedaan. Die info klopt dus niet. Maar de familie zal vermoedelijk in een dusdandige toestand zijn dat ik me goed kan voorstellen dat het allemaal door elkaar loopt.
  maandag 30 november 2015 @ 10:55:29 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157917417
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uur :') Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
pi_157917427
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef Twiitch het volgende:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Met zo weinig kleding zit je iig niet voor je lol buiten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157917449
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk wat de politie heeft onderzocht? Waarom zijn er altijd figuren als jij die hier in alles het grootst mogelijke drama willen zien?
Omdat haar naasten iets anders zeggen dan de familie en haar tijdslijn ook opmerkelijk is.
Nadat de politie te kennen had gegeven dat de zaak gesloten was, heeft aar vader die oproep geplaatst. Ik gaf al aan gisterennacht gelezen te hebben dat de politie de zaak gesloten had.

Daarna stroomden de reactie's op die oproep binnen en daar zaten ook getuigen tussen. De politie heeft dus niet de intentie om die goed te onderzoeken.
Zij hebben immers al bevestigd dat ze ws zelfmoord gepleegd heeft.

Ik denk dat door de zaak van Talitha en de fouten die daar gemaakt zijn, ze extr voorzichtig zouden moeten zijn met zulke snelle beslissingen.
  maandag 30 november 2015 @ 10:59:14 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157917463
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Met zo weinig kleding zit je iig niet voor je lol buiten.
Mwoah. Flink bezopen of wat anders gebruikt en dan gaat zoiets al een stuk makkelijker.
pi_157917481
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:54 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Wij praten langs elkaar heen en vinden hetzelfde geloof ik.
Anyway, hopelijk komt er duidelijkheid voor de familie over de ontbrekende uren zover ze die nog niet hebben. Ik ben wel verbaasd dat vader schrijft dat ze 5.45 is geschept, terwijl de eerste melding voor hulpdiensten al een kwartier eerder is gedaan. Die info klopt dus niet. Maar de familie zal vermoedelijk in een dusdandige toestand zijn dat ik me goed kan voorstellen dat het allemaal door elkaar loopt.
Bij dat soort dingen denk ik dat je er wel een kwartier naast kan zitten. 112 geeft 05:49 aan als uitruk van ambulance.
pi_157917505
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omdat haar naasten iets anders zeggen dan de familie en haar tijdslijn ook opmerkelijk is.
Nadat de politie te kennen had gegeven dat de zaak gesloten was, heeft aar vader die oproep geplaatst. Ik gaf al aan gisterennacht gelezen te hebben dat de politie de zaak gesloten had.

Daarna stroomden de reactie's op die oproep binnen en daar zaten ook getuigen tussen. De politie heeft dus niet de intentie om die goed te onderzoeken.
Zij hebben immers al bevestigd dat ze ws zelfmoord gepleegd heeft.

Ik denk dat door de zaak van Talitha en de fouten die daar gemaakt zijn, ze extr voorzichtig zouden moeten zijn met zulke snelle beslissingen.
Ik denk dat als je zo weinig weet over de zaak als jij je ook erg voorzichtig moet zijn met uitspraken. daarnaast zeggen social media en emotionele uitspraken van familie mij direct veel. De media trekt soms trouwens ook uitspraken van politie uit verband.
  maandag 30 november 2015 @ 11:05:11 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_157917551
Het lijkt me fysiek niet bepaald onmogelijk om drie uur lang in de kou te lopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_157917606
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:05 schreef speknek het volgende:
Het lijkt me fysiek niet bepaald onmogelijk om drie uur lang in de kou te lopen.
In een t-shirt gaat je dat niet makkelijk lukken.......
pi_157917648
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef Twiitch het volgende:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uur :') Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Ga voor de grap is in Maart in een gracht zwemmen. water zal dan nog warmer zijn dan wat het daar buiten was. Na een half uurtje ben jij zo zwaar onderkoeld dat ze je uit het water mogen vissen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157917665
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:11 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ga voor de grap is in Maart in een gracht zwemmen. water zal dan nog warmer zijn dan wat het daar buiten was. Na een half uurtje ben jij zo zwaar onderkoeld dat ze je uit het water mogen vissen.
Maar ze was niet in het water gevallen voor zover ik weet. In elk geval was het gewoon te koud voor slechte kleding. Dat kan ook je denkvermogen aantasten.
pi_157917675
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar ze was niet in het water gevallen voor zover ik weet. In elk geval was het gewoon te koud voor slechte kleding. Dat kan ook je denkvermogen aantasten.
Niet in het water gevallen nee, maar wel in de stromende regen met 6 graden. Effect is niet heel veel anders. En er totaal niet op gekleed en ook nog een keer alcohol of andere troep op die het verergeren.
Na een uur in die omstandigheden loop jij niet meer vrolijk rond hoor. Laat staan na bijna 4 uur.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157917716
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Niet in het water gevallen nee, maar wel in de stromende regen met 6 graden. Effect is niet heel veel anders. En er totaal niet op gekleed en ook nog een keer alcohol of andere troep op die het verergeren.
Na een uur in die omstandigheden loop jij niet meer vrolijk rond hoor. Laat staan na bijna 4 uur.
Zeker. Ik ben zelf trouwens eens k.o. gegaan toen ik na een aantal bier (niet bijzonder veel) vanuit een warme kroeg naar buiten stapte in de koude buitenlucht.
pi_157917783
Die 7 graden was de hoogste temperatuur die nacht. Rond twee uur, was het nog geen 5 graden. Dan loop je niet in je t shirtje buiten.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 11:24:43 ]
  maandag 30 november 2015 @ 11:23:27 #33
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917798
En de mogelijkheid dat ze door iemand is meegenomen is uitgesloten? Vreemd verhaal.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917814
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
En de mogelijkheid dat ze door iemand is meegenomen is uitgesloten? Vreemd verhaal.
Van alles kan.......
  maandag 30 november 2015 @ 11:26:05 #35
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917829
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van alles kan.......
Ja, maar vreemd dan dat de politie het dossier gesloten heeft als die mogelijkheid er nog zou zijn.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917837
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar vreemd dan dat de politie het dossier gesloten heeft als die mogelijkheid er nog zou zijn.
Dat is niet vreemd als men de toedracht denkt te kennen.
  maandag 30 november 2015 @ 11:27:41 #37
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917851
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd als men de toedracht denkt te kennen.
Dan kan dus niet van alles :P .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917887
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen :')
pi_157917908
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dan kan dus niet van alles :P .
Ik begrijp je punt niet.
pi_157917913
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen :')
Daar kun je aan dood gaan. In dit geval kan het een bijdrage hebben geleverd.
pi_157917952
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen :')
Denken dat dat niet kan :D
pi_157918039
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kun je aan dood gaan. In dit geval kan het een bijdrage hebben geleverd.
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2015 11:34 schreef aloa het volgende:

[..]

Denken dat dat niet kan :D
Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
pi_157918070
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
Dat is koud genoeg (zeker met regen) om onderkoeld te raken.
pi_157918072
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:38 schreef Leonos het volgende:

Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
Jij niet maar zo een meisje misschien wel. Die staat niet elke avond te pompen in de sportschool ...
pi_157918077
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
We zullen niet ontkennen dat jij vast een bink bent.
pi_157918107
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
Mijn Aziatische ex is in Nederland met goede kleding tegen de kou zo'n beetje in een shock geraakt door de kou. Terwijl het droog was en misschien -5.
pi_157918168
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd als men de toedracht denkt te kennen.
Daar zeg je iets "denkt "
pi_157918187
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:45 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Daar zeg je iets "denkt "
En jij denkt ook gewoon maar iets. Ik ga er vanuit dat de politie de zaak gewoon onderzocht heeft en misschien nu nog onderzoekt.
pi_157918212
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En jij denkt ook gewoon maar iets. Ik ga er vanuit dat de politie de zaak gewoon onderzocht heeft en misschien nu nog onderzoekt.
Mijn quote was positief bedoeld , ik denk dat de politie te snel is geweest met conclusie.
pi_157918227
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:47 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Mijn quote was positief bedoeld , ik denk dat de politie te snel is geweest met conclusie.
Maar je weet helemaal niets over wat men heeft onderzocht en bevonden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')