abonnement Unibet Coolblue
pi_157824212
Goedemiddag allemaal,

Ik (lichtkogel) had van Jogy een aantal dagen geleden al opgemerkt gekregen dat het wellicht interessant was een apart topic te besteden aan de elite en het Satanisme waar zij voor staan.

Om goed te begrijpen waar wij in de wereld heen koersen, zullen we dus moeten bekijken waar de elite mee bezig is. Onthou daarbij dat het dus niet gaat om wat wij wel/niet geloven, maar het gaat erom waar ZIJ in geloven en wat dus effect op ons allemaal gaat hebben.

De wereldelite bestaat, zoals velen ondertussen al weten, uit diverse clubs zoals o.a.:

- Freemasons
- De Bilderberggroep
- Council on Foreign Relations
- Trilateral commission
- Skull & Bones
- Club of Rome
- Bank of International Settlements
- Vaticaan
- etc. etc.

We kunnen bijvoorbeeld letterlijk de 'sporen' zien welke zij achterlaten in de wereld, zoals het pentagram, met in de onderste punt het Witte Huis:



Tevens kunnen we de Freemason-pyramide goed zien, wanneer ingezoomd met google maps (satellite) waarin het Capitool zich in de top bevindt:




Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld en met recht het 'kill-center' van waaruit complete oorlogen georchestreerd en uitgedokterd worden met miljoenen slachtoffers tot gevolg. In dit Pentagon is dus ook duidelijk een Pentagram te trekken als je de punten met elkaar verbindt:




Om goed te kunnen zien aan wat voor soort rituelen o.a. de Freemasons doen en wat voor symboliek zij aanhangen, wil ik jullie doorverwijzen naar deze video:


Men aanbidt dus letterlijk hun god Lucifer. Lucifer = Satan.

John F Kennedy probeerde ons hier al eerder voor te waarschuwen, en heeft dat met de dood moeten bekopen:


Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.

Het Zionisme is, uiteraard in samenwerking met de Rothschild familie, in 1897 opgericht door Theodor Herzl, en heeft als doel om de hele wereld te domineren en de oorspronkelijke bewoners van Europa te doen verdwijnen; we kunnen zien dat dit inmiddels al aan de gang is, gezien de gigantische stromen massa-immigratie naar onze gebieden. Waarom wil men de oorspronkelijke bewoners doen verdwijnen..? Omdat deze gezien worden als de grootste tegenstanders van de eltie, vanwege de hoge ontwikkeling e.d.

Laten we eens kijken wat we allemaal bij elkaar kunnen sprokkelen om aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake is van een kleine Satanistische elite-groep, die de touwtjes in deze wereld in handen hebben. Svp wel zorgdragen dat wat gepost wordt aannemelijk is en valt te onderbouwen. ;)

Let's go. :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':
En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
Jaja, die honderduizenden zijn allemaal satanisten nu. Vandaar ook die platgelopen kerken en bijeenkomsten.

Ben bekend met mensen die naar dit soort feesten gaan. Allemaal met uiteenlopende wereldbeelden. Geen "schapen" onder invloed van satanisten in elk geval.
pi_157824294
(even gekopieerd uit deel #3)

Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':

En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
-
pi_157824296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wen daar maar aan hier. Als je niet meteen gelooft wat er beweerd wordt word je beledigd.
Heb uw naasten lief --- :P
pi_157824333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad een goeie van je. Het Nationaal Monument heeft ook een obelisk

[ afbeelding ]
Dat is slechts een vb idd

Heel de stad zit er vol mee . Overal waar je komt zie je die xxx terugkomen

Dat verklaart de hekel die ik heb mbt tot dat club uit de hoofdstad :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824341
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb uw naasten lief --- :P
Ik doe mijn best :Y
pi_157824367
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jaja, die honderduizenden zijn allemaal satanisten nu. Vandaar ook die platgelopen kerken en bijeenkomsten.

Ben bekend met mensen die naar dit soort feesten gaan. Allemaal met uiteenlopende wereldbeelden. Geen "schapen" onder invloed van satanisten in elk geval.
Dat zijn niet allemaal satanisten nu. Ik heb er zelf ook een keer rondgelopen en ben ook geen Satanist toch?? Echter, veel mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden, en door een constante stroom van dit soort gekkigheid te voeren door de media en in bijv. het uitgaansleven zullen er toch velen zijn die het uiteindelijk allemaal wel 'interessant' gaan vinden. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
-
pi_157824376
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat is slechts een vb idd

Heel de stad zit er vol mee . Overal waar je komt zie je die xxx terugkomen

Dat verklaart de hekel die ik heb mbt tot dat club uit de hoofdstad :+
Amsterdam is dan ook wel echt een Sodom en Gomorra te noemen.
pi_157824406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat zijn niet allemaal satanisten nu. Ik heb er zelf ook een keer rondgelopen en ben ook geen Satanist toch?? Echter, veel mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden, en door een constante stroom van dit soort gekkigheid te voeren door de media en in bijv. het uitgaansleven zullen er toch velen zijn die het uiteindelijk allemaal wel 'interessant' gaan vinden. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
Ja, maar zo zijn er ook mensen die vatbaar zijn voor complete godsdienstwaanzin de andere kant op. Ik haalde in het vorige topic scientology ( :r ) al aan. Zo zijn er ook mensen die ineens 'het licht' zien en hun leven aan een godheid toevertrouwen. Dat is niet exclusief voorbehouden aan bijvoorbeeld satanisme.
  woensdag 25 november 2015 @ 22:52:44 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157824434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:
(even gekopieerd uit deel #3)

Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':

En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
Het werkt want het wordt inmiddels als normaal beschouwd door de massa terwijl ze niet eens beseffen waar ze mee bezig zijn. Dat is brainwashen en conditioneren. Zo gaat dat met veel zaken tegenwoordig. Denk aan de politiestaat die eraan komt wat iedereen ook gewoon slikt vanwege de angst voor aanslagen en terrorisme, noodtoestandje invoeren hier en daar. Allemaal onderdeel van het duivelse plan >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157824541
Tomorrowland... ook bomvol met occulte symboliek en rariteiten:
-
pi_157824547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:
(even gekopieerd uit deel #3)

Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':

En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
Ik heb zon zwak voor dit soort muziek O+

Ondanks de ik weet dat het heel 'fout' is om naar te luisteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik heb zon zwak voor dit soort muziek O+

Ondanks de ik weet dat het heel 'fout' is om naar te luisteren
Ben 2 weken geleden toevallig sinds lange tijd weer eens naar zo'n feest geweest.

Liepen er, zoals gebruikelijk bij dat soort feesten, van die Christelijke lui flyers uit te delen voor de ingang. Ik kon ze niet anders dan gelijk geven waar ze mee bezig waren, maar ben toch naar binnen gegaan. Mijn mening krijgen 'ze' ondanks de muziek in ieder geval niet veranderd. :D
-
pi_157824683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben 2 weken geleden toevallig sinds lange tijd weer eens naar zo'n feest geweest.

Liepen er, zoals gebruikelijk bij dat soort feesten, van die Christelijke lui flyers uit te delen voor de ingang. Ik kon ze niet anders dan gelijk geven waar ze mee bezig waren, maar ben toch naar binnen gegaan. Mijn mening krijgen 'ze' ondanks de muziek in ieder geval niet veranderd. :D
Waarom mogen zij wel 'zieltjes' winnen en mogen anderen dat niet dan?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:04:50 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157824705
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb uw naasten lief --- :P
Daarom is waarheid als een wapen, een zwaard, wat snijdt, wat onderscheid maakt. Het verdeelt mensen in 2 kampen. Helaas wijst de geschiedenis uit dat degenen die waarheid negeren of verwerpen, uiteindelijk altijd de vervolgers worden van hen die de waarheid omarmen. Want omarmen van de waarheid leidt tot gemoedsrust, tot vrede, tot liefde, want de waarheid is liefde.

deze quote komt van Ali K, waarheid als een bus O-) als een aantal mensen hier hun naasten lief zouden hebben, zou men niet zo vals en achterbaks zijn en een ander (vals) beschuldigen zoals nu van schelden wat niet eens gebeurt. Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157824706
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom mogen zij wel 'zieltjes' winnen en mogen anderen dat niet dan?
Omdat het christendom staat voor goed, en satanisme voor slecht..?
-
pi_157824733
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarom is waarheid als een wapen, een zwaard, wat snijdt, wat onderscheid maakt. Het verdeelt mensen in 2 kampen. Helaas wijst de geschiedenis uit dat degenen die waarheid negeren of verwerpen, uiteindelijk altijd de vervolgers worden van hen die de waarheid omarmen. Want omarmen van de waarheid leidt tot gemoedsrust, tot vrede, tot liefde, want de waarheid is liefde.

deze quote komt van Ali K, waarheid als een bus O-) als een aantal mensen hier hun naasten lief zouden hebben, zou men niet zo vals en achterbaks zijn en een ander (vals) beschuldigen zoals nu van schelden wat niet eens gebeurt. Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Bammm! Home-run! :D
-
pi_157824755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat het christendom staat voor goed, en satanisme voor slecht..?
Wat is dan goed en wat is dan slecht? Abraham die bereid was zijn zoon te doden voor "het goede"?

Beauty, like truth, is in the eye of the beholder.
pi_157824775
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Deze moet je me maar eens uitleggen dan.
pi_157824836
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is dan goed en wat is dan slecht? Abraham die bereid was zijn zoon te doden voor "het goede"?

Beauty, like truth, is in the eye of the beholder.
Het is je hopelijk wel duidelijk dat Satan, mocht ie bestaan, niet degene is waar je je mee moet inlaten? Of ben je nu serieus aan het twijfelen geslagen? :D
-
pi_157824874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is je hopelijk wel duidelijk dat Satan, mocht ie bestaan, niet degene is waar je je mee moet inlaten? Of ben je nu serieus aan het twijfelen geslagen? :D
Omdat 1 kant zegt dat hij slecht is? Ik laat me graag door meerdere bronnen informeren. Zeker als Dominee van onze Noedeligheid.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:11:53 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157824878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze moet je me maar eens uitleggen dan.
Nee geen zin in. Want dan trek je een vat open. Degenen voor wie het bedoeld is weten vast wel wat ik ermee bedoel. Tot nu toe is er iig geen woord gescholden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157824891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben 2 weken geleden toevallig sinds lange tijd weer eens naar zo'n feest geweest.

Liepen er, zoals gebruikelijk bij dat soort feesten, van die Christelijke lui flyers uit te delen voor de ingang. Ik kon ze niet anders dan gelijk geven waar ze mee bezig waren, maar ben toch naar binnen gegaan. Mijn mening krijgen 'ze' ondanks de muziek in ieder geval niet veranderd. :D
En dan zijn er mensen die beweren dat er geen bovennatuurlijke krachten actief zijn bij dit soort events

Hoeveel bewijs wil je hebben :N ~O>
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee geen zin in. Want dan trek je een vat open. Degenen voor wie het bedoeld is weten vast wel wat ik ermee bedoel. Tot nu toe is er iig geen woord gescholden.
Ja wat is dit dan voor discussie? Ik strijd graag met open vizier. Jij komt nu met deze dooddoener. Of is dit iets inner circle achtigs en weet ik dat als newbie niet?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:14:57 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157824942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja wat is dit dan voor discussie? Ik strijd graag met open vizier. Jij komt nu met deze dooddoener. Of is dit iets inner circle achtigs en weet ik dat als newbie niet?
Joh daar kom je in de loop van de tijd wel achter als je hier vaker komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat 1 kant zegt dat hij slecht is? Ik laat me graag door meerdere bronnen informeren. Zeker als Dominee van onze Noedeligheid.
Vind jij dit dan 'positiviteit' uitstralen:




Zo ja, dan zou je je ff bij de Church of Satan moeten aanmelden :D
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:22:34 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825129

onbegrijpelijk dat er nog zoveel mensen zijn die er niets achter zoeken en het afdoen als act om te scoren, alleen dat al zou cheap amusement zijn :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825162
Gaan we nu plaatjes van artiesten erbij pakken? Prima, katholieke metal gebruikt net zulke "positieve" plaatjes zoals jullie erbij pakken.



Nogmaals, dat zijn geen bronnen die mij van het goede en kwade kunnen overtuigen om eerlijk te zijn. Ik zie nog steeds maar 1 visie die met oogkleppen op bezig is zichzelf als enige juiste weg neer te zetten zonder onderbouwing.
pi_157825238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:22 schreef controlaltdelete het volgende:

onbegrijpelijk dat er nog zoveel mensen zijn die er niets achter zoeken en het afdoen als act om te scoren, alleen dat al zou cheap amusement zijn :{
Hele sterke vid!

Ben benieuwd wat Lavender hiervan vindt, echter op zulke momenten is ze altijd net niet thuis.. :)
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:27:53 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825244
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Gaan we nu plaatjes van artiesten erbij pakken? Prima, katholieke metal gebruikt net zulke "positieve" plaatjes zoals jullie erbij pakken.

[ afbeelding ]

Nogmaals, dat zijn geen bronnen die mij van het goede en kwade kunnen overtuigen om eerlijk te zijn. Ik zie nog steeds maar 1 visie die met oogkleppen op bezig is zichzelf als enige juiste weg neer te zetten zonder onderbouwing.
Noem je ook wat op, de katholieken (kerk) olv die valse profeet de paus, met zijn dikke vinger in de pap van de NWO agenda.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Noem je ook wat op, de katholieken (kerk) olv die valse profeet de paus, met zijn dikke vinger in de pap van de NWO agenda.
Wie zijn dan wel de "goeden" in jouw verhaal?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:32:27 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825353
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wie zijn dan wel de "goeden" in jouw verhaal?
Geen idee in de top kom je ze iig niet tegen. Denk dat je het dan onder de mensen moet zoeken, de regurlar Joe die zoekt naar de waarheid in deze puinhoop want de waarheid is rust en liefde zoals Ali zo mooi aangaf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825420
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wie zijn dan wel de "goeden" in jouw verhaal?
De mensen die anderen geen kwaad doen, armoede en oorlogen veroorzaken en het beste met hun bevolking voor hebben.

Dat ga je onder de Satanisten niet terugvinden, want die sturen aan op individualiteit, narcisme en egoïsme; exact de punten die de pilaren van een 'samenleving' omver zagen.
-
pi_157825438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee in de top kom je ze iig niet tegen. Denk dat je het dan onder de mensen moet zoeken, de regurlar Joe die zoekt naar de waarheid in deze puinhoop want de waarheid is rust en liefde zoals Ali zo mooi aangaf.
Ik kan heel die Ali K niet zo plaatsen maar je quote van eerder doet me erg denken aan de bijbel en de door jou zo niet-geliefde katholieken:

quote:
“De liefde is lankmoedig, goedertieren, niet afgunstig, praalt niet, is niet opgeblazen, kwetst niemands gevoel, zoekt zichzelf niet, wordt niet verbitterd en rekent het kwade niet toe. Zij is niet blij over ongerechtigheid, maar met de waarheid. Zij bedekt alles, gelooft alles, verdraagt alles.” (1 Cor. 13:4-7)
pi_157825475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:35 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De mensen die anderen geen kwaad doen, armoede en oorlogen veroorzaken en het beste met hun bevolking voor hebben.

Dat ga je onder de Satanisten niet terugvinden, want die sturen aan op individualiteit, narcisme en egoïsme; exact de punten die de pilaren van een 'samenleving' omver zagen.
Staat individualisme dan gelijk aan kwaad doen? Als je dit zo predikt vraag ik me af wat jij zelf doet om hier niet in mee te gaan. Vrijwilligerswerk, afstaan van inkomen aan armlastigen etc.?

Misschien een idee om je wat te verdiepen in het communisme overigens dan. Die streven ook zo'n eenheidsworst na.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:38:36 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan heel die Ali K niet zo plaatsen maar je quote van eerder doet me erg denken aan de bijbel en de door jou zo niet-geliefde katholieken:

[..]

Oh en als iets bijbels is of klinkt dan ben je meteen een katholiek? Beetje kortzichtig en heel erg hokjes-denken |:(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh en als iets bijbels is of klinkt dan ben je meteen een katholiek? Beetje kortzichtig en heel erg hokjes-denken |:(
Huh? Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat het er sterk op lijkt.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:41:29 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825564
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat het er sterk op lijkt.
Niets is wat het lijkt dat moet men inmiddels wel weten in deze tijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan heel die Ali K niet zo plaatsen maar je quote van eerder doet me erg denken aan de bijbel en de door jou zo niet-geliefde katholieken:

[..]

Katholieken hebben geen idee dat hun geloof in 1958 is gekaapt door occultisten en denken dat ze goed geloof aanhangen met een valse profeet getooid in gewaden met een mijter erop.


The "Bent Cross" is a grotesque emaciated depiction of Jesus Christ, the only Son of God who died to provide salvation for those who believe in Him. This scepter is used by the Popes on many occasions. Its occult ramifications and connections cannot be disregarded.

-
pi_157825604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt dat moet men inmiddels wel weten in deze tijd.
Pfffrrrtttt ja daahaag. Dit is dus geen manier van discussiëren he.

Beetje zoals die tekst uit Brandend Zand:

"Slechts de golven zullen zeggen..."

Lekker in vaagheden blijven.
pi_157825632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Katholieken hebben geen idee dat hun geloof in 1958 is gekaapt door occultisten en denken dat ze goed geloof aanhangen met een valse profeet getooid in gewaden met een mijter erop.

[ afbeelding ]
The "Bent Cross" is a grotesque emaciated depiction of Jesus Christ, the only Son of God who died to provide salvation for those who believe in Him. This scepter is used by the Popes on many occasions. Its occult ramifications and connections cannot be disregarded.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige paus heeft zover ik weet nooit een scepter bij zich. Of in elk geval niet deze op de afbeeldingen. Maar wellicht vergis ik me.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:49:45 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825713
quote:
13s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Pfffrrrtttt ja daahaag. Dit is dus geen manier van discussiëren he.

Beetje zoals die tekst uit Brandend Zand:

"Slechts de golven zullen zeggen..."

Lekker in vaagheden blijven.
Wat een onzin. Gros wat om ons heen gebeurt allemaal is niet zoals men ons wil laten geloven. We bevinden ons in de Truman Show maar dan for real.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De huidige paus heeft zover ik weet nooit een scepter bij zich. Of in elk geval niet deze op de afbeeldingen. Maar wellicht vergis ik me.
Hier het beeld achter de troon van de Paus... vind je dit een 'positieve' uitstraling hebben?



This twenty-meter-wide brass and bronze sculpture behind the current Pope, Benedict XVI, is located in the Vatican's Paul VI Audience Hall which was completed in 1971.

The Official Vatican spin on this horrifyingly evil appearing sculpture, supposedly in the words of Fazzini, who is no longer among the living to confirm it, is that "Christ rises from this crater torn open by a nuclear bomb; an atrocious explosion, a vortex of violence and energy."

If this is, indeed, a modern depiction of the Resurrection of Christ, why then does it bear such a bizarre alien chthonic resemblance to a demonic, Satanic image?

Why is the word "Christ" noticeably absent from the name of the sculpture? Just who is it, really, that is shown being "Resurrected" here?

The Book of Revelation, Chapter 20:

1 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand.

2 And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years,

3 And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
-------------
7 And when the thousand years are expired, Satan shall be loosed out of his prison,
-
pi_157825750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin. Gros wat om ons heen gebeurt allemaal is niet zoals men ons wil laten geloven. We bevinden ons in de Truman Show maar dan for real.
Wat heeft dat te maken met hetgeen ik met jou besprak? Ik zeg enkel dat ik raakvlakken zie met tekst in de bijbel over dat soort zaken als liefde en jij komt meteen met een melding over hokjesdenken en weetikwat. En nu de Truman show?

Dan ben je me echt even kwijt. Sorry.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:53:51 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met hetgeen ik met jou besprak? Ik zeg enkel dat ik raakvlakken zie met tekst in de bijbel over dat soort zaken als liefde en jij komt meteen met een melding over hokjesdenken en weetikwat. En nu de Truman show?

Dan ben je me echt even kwijt. Sorry.
Okee kan best dat je het niet kan volgen, wellicht is de bnw-wereld dan ook niet je ding.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier het beeld achter de troon van de Paus... vind je dit een 'positieve' uitstraling hebben?
Is het bedoeld als een positieve uiting dan? Zonder de intentie achter dit kunstwerk te kennen kun je er niet zoiets aan vasthangen. Voor mij staat het voor een soort imponeren, het klein en bescheiden voelen onder het oog van een godheid. Niet meteen iets negatiefs of positiefs.

quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

This twenty-meter-wide brass and bronze sculpture behind the current Pope, Benedict XVI, is located in the Vatican's Paul VI Audience Hall which was completed in 1971.

The Official Vatican spin on this horrifyingly evil appearing sculpture, supposedly in the words of Fazzini, who is no longer among the living to confirm it, is that "Christ rises from this crater torn open by a nuclear bomb; an atrocious explosion, a vortex of violence and energy."

If this is, indeed, a modern depiction of the Resurrection of Christ, why then does it bear such a bizarre alien chthonic resemblance to a demonic, Satanic image?

Why is the word "Christ" noticeably absent from the name of the sculpture? Just who is it, really, that is shown being "Resurrected" here?

The Book of Revelation, Chapter 20:

1 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand.

2 And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years,

3 And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
-------------
7 And when the thousand years are expired, Satan shall be loosed out of his prison,
Deze sculptuur lijkt in geen enkele mate op de vorm van satan of de duivel of whatever zoals deze omschreven wordt in de bijbel en soortgelijke boeken dus nee, dat zie ik er zeker niet in.
pi_157825852
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee kan best dat je het niet kan volgen, wellicht is de bnw-wereld dan ook niet je ding.
Heb ik geen recht op die rust en waarheid en liefde die je zojuist predikte dan? Of ben ik gewoon niet een van de uitverkorenen hiervan?
pi_157825874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is het bedoeld als een positieve uiting dan? Zonder de intentie achter dit kunstwerk te kennen kun je er niet zoiets aan vasthangen. Voor mij staat het voor een soort imponeren, het klein en bescheiden voelen onder het oog van een godheid. Niet meteen iets negatiefs of positiefs.
Mwah... wat had je gedacht van daar gewoon een mooi / licht beeld neer te zetten met een berg bloemen eromheen of iets dergelijks, in plaats van zo'n afzichtelijk demonisch beeld? :D
quote:
[..]

Deze sculptuur lijkt in geen enkele mate op de vorm van satan of de duivel of whatever zoals deze omschreven wordt in de bijbel en soortgelijke boeken dus nee, dat zie ik er zeker niet in.
Ah... je vindt dat gedrocht wel 'passen' zo daar in het 'goddelijke' Vaticaan?
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:59:52 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157825929
quote:
15s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb ik geen recht op die rust en waarheid en liefde die je zojuist predikte dan? Of ben ik gewoon niet een van de uitverkorenen hiervan?
Daarvoor moet je niet bij mij zijn dat kan ik je niet geven. Dat moet jezelf zien te vinden. Welterusten allemaal :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157825954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mwah... wat had je gedacht van daar gewoon een mooi / licht beeld neer te zetten met een berg bloemen eromheen of iets dergelijks, in plaats van zo'n afzichtelijk demonisch beeld? :D

[..]

Ah... je vindt dat gedrocht wel 'passen' zo daar in het 'goddelijke' Vaticaan?
Godvrezend volk he. Zoals gezegd ik zie het meer als het neerzetten van nederigheid tegenover jezelf. Maar je staart je nu blind op alleen deze sculptuur. De rest van het Vaticaan zit vol met mooie afbeeldingen van vredige taferelen. Maar ook de wat meer indrukwekkende stukken zoals deze.

Vergelijk het hier mee:



Ook zo'n "voel u nederig" effect. Niks negatiefs aan.

Nogmaals - Eye of the beholder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')