abonnement Unibet Coolblue
pi_157693011
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Geerd het volgende:
Dat wil toch elke man ??
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:08:33 #77
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157693371
Allemachtig het lijkt wel een piswedstrijd. Maar dan wie het grootste libido heeft. Hoort dat bij de 30cm van de gemiddelde Fokker ofzo?
Nou in onze beginfase was het ook hooguit 2x per week. Dat paste nou eenmaal bij ons.

@Erodome. Fijn dat je toch nog even vraagt of ts zich goed voelt bij zijn libido. Jammer alleen dat je dan weer eindigt met de opmerking dat het libido van zijn partner normaal is. Alsof ts zelf abnormaal is. :? Als ik kijk naar gemiddelden denk ik dat 1x per dag eerder uitzondering dan regel is hoor.

@Cheese. Wie zegt wat 'hoort'. Misschien een beetje minder vanuit je eigen referentiekader kijken? En als 40+er zeg ik dat het ook juist beter kan worden. ;)
Ik vind overigens sowieso kwaliteit belangrijker dan kwantiteit.

@Hulkheld. Gefeliciteerd. Wilde je een lintje ofzo? En volgens je profiel ben je 21 dus wat bedoel je met 'Als ik daarmee al jullie gemiddelde van 2x per week overtref met jullie leeftijd..'?

En nu weer on topic: ts als je libido verder niet veranderd is en dit gewoon bij je hoort sluit ik me aan bij Frag_adder en er eerlijk over praten en waar mogelijk een compromis sluiten. Mits het goed voor je blijft voelen!
Ik weet uit ervaring dat seks hebben alleen voor de ander al helemaal funest voor je libido kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 20-11-2015 15:16:38 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157694108
Al jaren getrouwd.
We hebben weken van 0 keer.
En weken van 10 keer.
Dus alles daar tussenin lijkt mij normaal. :)
En sexen tegen je zin? Nee. Zou ik niet zo snel doen.
Wel kan je partner je wat meer in de stemming brengen.
Make my day!
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:58:03 #79
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157694571
Wees blij dat hij over je heen wil.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157694657
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wees blij dat hij over je heen wil.
Ik wil wel over jou heen ;)
pi_157695327
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn ex wilde ook nooit. Gelukkig sliep ze altijd met haar mond open...
En daarom ben jij haar ex.
pi_157695604
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:33 schreef Luuntje het volgende:

[..]

En daarom ben jij haar ex.
Maakt niet uit, hij had iig sex.
pi_157695756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:00 schreef Norma_Jeane het volgende:

(Zo irritant die sintjes en pietjes voor de nicks)
GMTA
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157695824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:08 schreef Norma_Jeane het volgende:

@Erodome. Fijn dat je toch nog even vraagt of ts zich goed voelt bij zijn libido. Jammer alleen dat je dan weer eindigt met de opmerking dat het libido van zijn partner normaal is. Alsof ts zelf abnormaal is. :? Als ik kijk naar gemiddelden denk ik dat 1x per dag eerder uitzondering dan regel is hoor.

Dat van dat normaal geef ik aan omdat de ts klaagt over dat hij zoveel wil. De partner van de ts wil niets buitensporigs, alleen iets wat de ts anders ziet.
De ts is natuurlijk niet abnormaal, maar laten we eerlijk zijn, 2 keer per week meer dan zat vinden op die leeftijd en met maar een jaartje een relatie is niet het meest voorkomende. Dat is heel wat anders dan dat het erg is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157695939
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Profiel van TS geeft aan man en Riley is volgens mij ook een jongensnaam. Dan is het nog enigzins begrijpelijk. Wie wil er nou een pener in zijn aars?
:D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157695947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:29 schreef Megara het volgende:

[..]

Misschien als je zelf wat te bieden had, hoefde je meisjes niet met materieel goed in je buurt proberen te houden.
^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:27:08 #87
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157696616
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef erodome het volgende:
2 keer per week meer dan zat vinden op die leeftijd en met maar een jaartje een relatie is niet het meest voorkomende.
Ik hoor andere geluiden om me heen, maar ik sta er over voor als je er cijfers van hebt. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157702645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

Omdat het anders richting ongewenste intimiteit gaat. Die persoon kan ook gewoon gaan trekken, dat is iets minder belastend dan dat je met tegenzin je benen open gooit zodat meneer (of mevrouw) het kunstje kan doen.
Wat een bs, buiten dat trekken totaal niet te vergelijken is met het echtr werk, gaat het het vriendje van ts om de intimiteit. Iets wat hij met trekken niet gaat bereiken he
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_157704782
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Wat een bs, buiten dat trekken totaal niet te vergelijken is met het echtr werk, gaat het het vriendje van ts om de intimiteit. Iets wat hij met trekken niet gaat bereiken he
Intimiteit gaat gepaard met respect… Als je je iedere avond tegen je vriendin op probeert te dringen, vind ik dat niet echt van respect getuigen. Tevens kan intiem zijn ook zonder seks.

Sorry, maar iedere avond hetzelfde kunstje gaat nogal vervelen na een tijd, kan me niet voorstellen dat je iedere dag de tijd hebt om uitgebreid seks te hebben, dan liever een paar keer per week knalseks dan zeven dagen per week seks die gaat vervelen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 22:05:33 ]
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:42:51 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157706068
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef Myrr het volgende:

[..]

Intimiteit gaat gepaard met respect… Als je je iedere avond tegen je vriendin op probeert te dringen, vind ik dat niet echt van respect getuigen. Tevens kan intiem zijn ook zonder seks.

Sorry, maar iedere avond hetzelfde kunstje gaat nogal vervelen na een tijd, kan me niet voorstellen dat je iedere dag de tijd hebt om uitgebreid seks te hebben, dan liever een paar keer per week knalseks dan zeven dagen per week seks die gaat vervelen.
Er is dan ook niks mis met vluggertjes. :P

Maar ik ben het met eens dat het nooit met tegenzin moet doen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157707862
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er is dan ook niks mis met vluggertjes. :P

Maar ik ben het met eens dat het nooit met tegenzin moet doen.
Oh een vluggertje is heerlijk hoor :P Op tafel of in het washok, maar als het elke dag een vluggertje wordt dan is de lol er wel zo 123 vanaf.
pi_157711301
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Overigens vind ik 2x per week ook wel weinig.
In deze fase van je leven dan vooral. Dan mag ik toch van harte hopen dat je niet zo'n kort pittie wordt die op d'r veertigste 1x in het halfjaar genoeg vindt.

Als dat voor je dus teveel is, 2x in de week, moet je toch eens nadenken of de seks je relatie niet teveel belemmert..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157741011
2x per week wel voldoende vinden. Als je 50 plus bent snap ik dat. Als je in je sexuele topjaren bent niet. Blijkbaar vindt je je vriend niet geil genoeg. Of is jullie sexuele relatie niet uitdagend genoeg.


Kort verhaal: ik geef het 6 maanden, max.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 22 november 2015 @ 18:36:08 #94
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157743971
Aangezien cijfers uitblijven zelf maar even gezocht.

http://www.dokteronline.com/erectiestoornis/libido/

Een jong stel of in een nieuwe relatie (tot 2 jaar) heeft gemiddeld 12 tot 13 keer seks per maand.
Dat komt op gemiddeld 3 keer per week.
En dan hebben we het over gemiddelden. Blijkbaar trekken een hoop fokkers in dit toppic dat gemiddelde omhoog, maar er zijn er ook evengoed een hoop onder dat gemiddelde.
De vriend van ts wijkt in ieder geval meer van het gemiddelde af dan ts zelf.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 22 november 2015 @ 18:42:30 #95
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157744116
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Geerd het volgende:
Dat wil toch elke man ??
Fade to Black
pi_157761803
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:24 schreef Ticootje het volgende:
2x per week wel voldoende vinden. Als je 50 plus bent snap ik dat. Als je in je sexuele topjaren bent niet. Blijkbaar vindt je je vriend niet geil genoeg. Of is jullie sexuele relatie niet uitdagend genoeg.

Kort verhaal: ik geef het 6 maanden, max.
Volgens mij snap je wel meer niet. Niet elk libido is hetzelfde he. Je hebt denk ik ook wel van aseksuele mensen gehoord?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157761978
Lastig probleem TS, hoe is jullie relatie verder? Doen jullie nog andere leuke dingen?

De een heeft er meer behoefte aan dan de ander, laat je dus vooral niet gek maken door mensen die zeggen dat je zo en zoveel moet. Dat is onzin. Als je partner echter meer 'nodig' heeft moet je daar eens een goed gesprek aan wijden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_157762484
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Aangezien cijfers uitblijven zelf maar even gezocht.

http://www.dokteronline.com/erectiestoornis/libido/

Een jong stel of in een nieuwe relatie (tot 2 jaar) heeft gemiddeld 12 tot 13 keer seks per maand.
Dat komt op gemiddeld 3 keer per week.
En dan hebben we het over gemiddelden. Blijkbaar trekken een hoop fokkers in dit toppic dat gemiddelde omhoog, maar er zijn er ook evengoed een hoop onder dat gemiddelde.
De vriend van ts wijkt in ieder geval meer van het gemiddelde af dan ts zelf.
een hoop fokkers hopen ooit dat gemiddelde omhoog te halen, voor nu trekken ze alleen maar
pi_157762795
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Aangezien cijfers uitblijven zelf maar even gezocht.

http://www.dokteronline.com/erectiestoornis/libido/

Een jong stel of in een nieuwe relatie (tot 2 jaar) heeft gemiddeld 12 tot 13 keer seks per maand.
Dat komt op gemiddeld 3 keer per week.
En dan hebben we het over gemiddelden. Blijkbaar trekken een hoop fokkers in dit toppic dat gemiddelde omhoog, maar er zijn er ook evengoed een hoop onder dat gemiddelde.
De vriend van ts wijkt in ieder geval meer van het gemiddelde af dan ts zelf.
Goed van je dat je iedereen even wijst op de cijfers.

Wel vind ik dat je moet oppassen dat een gemiddelde van drie keer per week niet gaat betekenen dat, als je die drie keer per week haalt, de partner met een hoger libido maar zijn/haar bek moet houden. Uiteindelijk zit je samen in de relatie en niet met de rest van Nederland. Het gaat er dus vooral om dat je samen een situatie creëert waarbij je je allebei prettig kunt voelen, niet dat je kan zeggen dat je hartstikke gemiddeld bent.

Volgens deze bron is de gemiddelde persoon namelijk ook maar matig tevreden over het eigen seksleven.
  maandag 23 november 2015 @ 17:10:59 #100
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157765745
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 14:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Goed van je dat je iedereen even wijst op de cijfers.

Wel vind ik dat je moet oppassen dat een gemiddelde van drie keer per week niet gaat betekenen dat, als je die drie keer per week haalt, de partner met een hoger libido maar zijn/haar bek moet houden. Uiteindelijk zit je samen in de relatie en niet met de rest van Nederland. Het gaat er dus vooral om dat je samen een situatie creëert waarbij je je allebei prettig kunt voelen, niet dat je kan zeggen dat je hartstikke gemiddeld bent.

Volgens deze bron is de gemiddelde persoon namelijk ook maar matig tevreden over het eigen seksleven.
Tsja ik kreeg er even een sik van over wat 'hoort'

Dat communicatiedingetje had ik daarvoor al opgemerkt. Ik wilde alleen niet in herhaling vallen. :P
En ook had ik over gemiddelden benadrukt dat het een range is en geen vast punt.

De bron over matig tevreden zegt trouwens dat het 18-69 jaar gaat. En bij de kortere relatie is het cijfer voor waardering hoger (7) dan bij de langere relaties 5,9). Maar dat lijkt me geen verrassing. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')