E46 Touring zonder dakrails is nice ja! Jammer van die sleepwagen 😉 Op die van mij zitten speciale gootjes voor BMW dragers.quote:Op maandag 21 december 2015 16:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere stationTouring zonder dakrailing is natuurlijk een bazenbak!
[ afbeelding ]
Zitten hier klepjes met moer er onder voor dakdragers in de die gootjes. In carrosseriekleur. Neem aan dat iedere sedan/coupé dezelfde mogelijkheid heeft. BMW-dakdragers heb ik eens goedkoop op Duitse Ebay gescoord.quote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
E46 Touring zonder dakrails is nice ja! Jammer van die sleepwagen 😉 Op die van mij zitten speciale gootjes voor BMW dragers.
Vind het wel alart dat er meerdere systemen zijn. Je kan ook nog aftermarket's in de regengoot doen bij veel wagens (kan bij mijne ook). Maar da's wel lelijker uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zitten hier klepjes met moer er onder voor dakdragers in de die gootjes. In carrosseriekleur. Neem aan dat iedere sedan/coupé dezelfde mogelijkheid heeft. BMW-dakdragers heb ik eens goedkoop op Duitse Ebay gescoord.
[ afbeelding ]
En een vervroegd kerstkadootje.
[ afbeelding ]
Kan je iets duidelijker aangeven wat je zoekt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef Gerard_Geit het volgende:
Wat is het budget wat je ongeveer moet hebben voor een fatsoenlijke E46? Ben aan het kijken voor iets leuks. Heeft geen haast op dit moment, zou hem sowieso pas over een paar maanden aanschaffen, maar beetje oriënteren kan geen kwaad. Heb alleen weinig zin om een afgeragde bak te kopen..
Zijn ook verschillende generaties; E34 vs. E46. E46 bv. heeft ook bijna geen regengoten meer. Heb niet de indruk dat je op dat smalle chroomlijstje nog een imperiaal kunt schroeven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Vind het wel alart dat er meerdere systemen zijn. Je kan ook nog aftermarket's in de regengoot doen bij veel wagens (kan bij mijne ook). Maar da's wel lelijker uiteraard.
Carosserievorm maakt me weinig uit, maar een sedan heeft de voorkeur. Budget zou zo rond de 5k liggen, plus nog 1k extra voor onderhoud/reparaties voor na de aanschaf zoals nieuwe bandjes en een beurtje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan je iets duidelijker aangeven wat je zoekt?
Tussen de ¤1K en ¤10K kom je een heel end.
Diesel of benzine?
4 deurs/coupé?
Nee dat bedoelde ik niet. Meer dat er op de e46 (en andere auto's) dakrails te bestellen is, terwijl je zonder rails ook dakdragers kunt monteren. En vroeger had je dan ook nog de regengoot erbij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zijn ook verschillende generaties; E34 vs. E46. E46 bv. heeft ook bijna geen regengoten meer. Heb niet de indruk dat je op dat smalle chroomlijstje nog een imperiaal kunt schroeven.
Geen 318i, 318 IS of 318ti?quote:
4 cilinder sedan.quote:
Neem een station: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
4 cilinder sedan.
Dan moet je voor <5 k toch wel klaar zijn?
Is een FL nog zo duur ja?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Neem een station: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Je kunt ook wel onder de 5k klaar zijn hoor. Dan zit je echter wel vaak óf met bj < 2001 óf met een 316i of met veel kms. Schroef je budget op naar 6-7k en je koopt iets heel lekkers.
Feeslift.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |