abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 06:59:43 #151
447051 crew  Peejtur
pi_157506217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou het überhaupt wel een duel worden?
Ze vertelden haar toch dat ze alleen op een eiland zou moeten zitten... geen proeven niets?
Dat zeiden ze ook tegen Sander ;)
pi_157506237
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef funkyskunk het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie er nog meer op Anna gestemd heeft? Buiten haar zwarte stem om had ze 4 stemmen, en Ryanne had er maar 2 om op haar in te zetten, toch? Op de stemmen voor Anna waren ook duidelijk 2 verschillende handschriften te onderscheiden. Halp! Ik snap er geen hol van.
Ryanne zei letterlijk tegen Anna dat ze al haar 4 stemmen op haar ging zetten. En bij elk interview komen het aantal stemmen in beeld. Ze had er wel degelijk 4
pi_157506702
te bizar voor woorden dat een anna er nog in zit. die heeft, op een lekkere kont na, niets bijgedragen aan die hele expeditie tot nu toe :')
pi_157507556
Hoe zit het nu nog met de stemmen? Anna en Kim 0, Amara en Klaas nog 1, Oscar nog 3?
pi_157507593
en ook bijzonder dom van anna om niet mee te stemmen met ryanne. dan hadden ze klaas eruit gehad, wat absoluut een sterke speler is. nu heeft anna iemand eruit geholpen die 0,0 gevaar tijdens de proeven was.
pi_157507753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:55 schreef Coritchando het volgende:
en ook bijzonder dom van anna om niet mee te stemmen met ryanne. dan hadden ze klaas eruit gehad, wat absoluut een sterke speler is. nu heeft anna iemand eruit geholpen die 0,0 gevaar tijdens de proeven was.
Dan was het toch 5-5-1 geweest?
pi_157508223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:09 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dan was het toch 5-5-1 geweest?
ze had Oscar kunnen vragen, die had denk ik wel meegedaan in dat geval met 1 stem.

En weet niet wat er gebeurd bij gelijke stand, als ze naar historie kijken dan zou Anna verliezen.
pi_157509437
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:07 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ryanne zei letterlijk tegen Anna dat ze al haar 4 stemmen op haar ging zetten. En bij elk interview komen het aantal stemmen in beeld. Ze had er wel degelijk 4
Ah, is me even ontgaan. Helder!
pi_157509447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:55 schreef Coritchando het volgende:
en ook bijzonder dom van anna om niet mee te stemmen met ryanne. dan hadden ze klaas eruit gehad, wat absoluut een sterke speler is. nu heeft anna iemand eruit geholpen die 0,0 gevaar tijdens de proeven was.
Ryanne > klaas.

Klaas is een huilbaby met overgewicht.
pi_157509822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:52 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ryanne > klaas.

Klaas is een huilbaby met overgewicht.
Deze expeditie kon hij qua gewicht wel gebruiken inderdaad :D
pi_157509917
Klaas is wel de grootste rat van dit seizoen:
- Zat in team Rat met Wytze, Tim, Oscar en Sander.
- Was voor het elimineren van Sandra.
- Zei dat Danny een vies spel speelde, terwijl hijzelf ook een spelletje met de rest speelde.
- Stemde op zijn beste vriend Sander.
- Zorgde voor het plan om Ryanne te elimineren en hij zei tegen Ryanne om één van die bitches (Kim en Amara) naar huis te sturen.
SOONY
pi_157510171
Hoeveel stemmen hebben Oscar, Amara en Klaas nog?

Kim en Anna staan nu op 0 toch?
pi_157511080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:30 schreef ImmortanJoe het volgende:
Hoeveel stemmen hebben Oscar, Amara en Klaas nog?

Kim en Anna staan nu op 0 toch?
Volgens mij heeft Oscar er nog 2, en Amara ook nog volgens mij. Klaas weet ik niet.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157511342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:55 schreef Coritchando het volgende:
en ook bijzonder dom van anna om niet mee te stemmen met ryanne. dan hadden ze klaas eruit gehad, wat absoluut een sterke speler is. nu heeft anna iemand eruit geholpen die 0,0 gevaar tijdens de proeven was.
Oscar wilde niet meestemmen met Ryanne. Daarom wilde Ryanne Anna eruit hebben. Ryanne had Anna niet eens gevraagd om te mee te stemmen toch?
Moeten zij weten
pi_157511468
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:19 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Oscar wilde niet meestemmen met Ryanne. Daarom wilde Ryanne Anna eruit hebben. Ryanne had Anna niet eens gevraagd om te mee te stemmen toch?
nee, dat heeft Ryanne niet gevraagd (athans, het is niet uitgezonden). Maar Anna dacht ook niet verder door.

Natuurlijk is het thuis vanaf de bank allemaal een stuk eenvoudiger te overzien, wij zien maar 1 uur terwijl het in de echte tijd 2 a 3 dagen is (zeg ik uit mijn hoofd). Dat maakt het veel overzichtelijker.

Maar als Anna, Oscar en Ryanne slimmer hadden gespeeld dan hadden ze Klaas nu gedaan en volgende stemronde Kim of Amara. Ze hadden er meer dan voldoende stemmen voor volgens mij (en ook dat is eenvoudig vanaf de bank).
pi_157514140
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:18 schreef DKUp het volgende:
Klaas is wel de grootste rat van dit seizoen:
- Zat in team Rat met Wytze, Tim, Oscar en Sander.
- Was voor het elimineren van Sandra.
- Zei dat Danny een vies spel speelde, terwijl hijzelf ook een spelletje met de rest speelde.
- Stemde op zijn beste vriend Sander.
- Zorgde voor het plan om Ryanne te elimineren en hij zei tegen Ryanne om één van die bitches (Kim en Amara) naar huis te sturen.
klaas is gewoon een beetje een lulletje. maar als je hem 1x ziet of 1x hoort weet je toch al gelijk wat voor type t is :P
pi_157514470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:16 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

klaas is gewoon een beetje een lulletje. maar als je hem 1x ziet of 1x hoort weet je toch al gelijk wat voor type t is :P
wel leuke kinderen en knappe vrouw :P
pi_157515649
Waarom reageren ze toch zo hypocriet geagiteerd als er iemand uitgespeeld wordt? Als ze nu terugkijken zouden ze dan zelf doorhebben dat het nogal hypocriet is om te gaan mokken dat een vriend eruit gestemd is om vervolgens zelf achterbaks de bedenker van het vorige plan eruit te stemmen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157515771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom reageren ze toch zo hypocriet geagiteerd als er iemand uitgespeeld wordt? Als ze nu terugkijken zouden ze dan zelf doorhebben dat het nogal hypocriet is om te gaan mokken dat een vriend eruit gestemd is om vervolgens zelf achterbaks de bedenker van het vorige plan eruit te stemmen?
Omdat ze geïsoleerd op een eiland leven? Omdat ze vol van de stress / adrenaline zitten van de proeven? Omdat ze een broze vriendschap zien stranden?

Het is niet het echte leven he waar je tijd en overzicht hebt ;)
pi_157516825
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Nee, op is op.
Ik vemoed dat dan diegene met een zwarte stem eruit moet. En als er daar meer van zijn zullen ze eerst nog een proef moeten doen.
pi_157517471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:16 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

klaas is gewoon een beetje een lulletje. maar als je hem 1x ziet of 1x hoort weet je toch al gelijk wat voor type t is :P
Hij is niet leuk in ER :P
SOONY
pi_157517749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:26 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik vemoed dat dan diegene met een zwarte stem eruit moet. En als er daar meer van zijn zullen ze eerst nog een proef moeten doen.
Dat klopt.

En als er 2 mensen een zwarte stem hebben dan zullen ze wel naar het verleden van stemmen kijken. En als dat ook gelijk is krijg je een proef (is 1 keer gebeurd dat ik weet).
  vrijdag 13 november 2015 @ 19:05:47 #174
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_157518808
quote:
Journalistiek hoogstandje hoor.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')