abonnement Unibet Coolblue
pi_157611947
KG, legend _O_ Als je ziet hoe hij rondloopt op het veld is het een wonder dat hij uberhaupt nog speelt, maargoed, dat is MI wat betreft Kobe ook. Zo stijf geworden, zo langzaam, zo mechanisch. Maar love for the game _O_
Only the strong survive
  maandag 16 november 2015 @ 22:34:27 #52
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157612155
Celtics _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157612319
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Celtics _O_
Marcus Smart! _O_
IT is ook sick. 20ppg in 30mpg. Gast scoort zo makkelijk, niet te stoppen op de fastbreak.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 november 2015 @ 07:15:47 #54
426493 crew  PippenScottie
pi_157616747
Als Memphis 122 punten tegen je scoort, dan moeten er alarmbellen gaan rinkelen.

Ik denk dat ze in Memphis nu al blij zijn met Supernintendo Chalmers. _O_
pi_157619885
Houston :')

Van up 15 naar down 30.
pi_157623121
DwyaneWade twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 05:09:17 Proud big bro iam. @mchalmers15 way to take that champion swagger to Memphis lil bro.. reageer retweet
_O_ _O_
  woensdag 18 november 2015 @ 04:03:18 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_157640938
Much needed win. Wat een gevecht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2015 @ 07:11:23 #58
426493 crew  PippenScottie
pi_157641151
Warriors naar 12-0. Aardige pot.

Porzingis is officieel de shit in New York.

Anthony Davis weer geblesseerd aan zijn schouder. Dramaseizoen voor New Orleans.
pi_157641725
Porzingod. :9~ Wat een speler gaat dat worden. Jammer dat hij in NYC speelt, dat gun ik die fans niet.

Trade Melo en bouw om hem heen.
pi_157641738
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 07:11 schreef PippenScottie het volgende:
Anthony Davis weer geblesseerd aan zijn schouder. Dramaseizoen voor New Orleans.
Aan de andere kant, met een beetje mazzel krijgen ze een mooie lottery pick. Skal Labissiere of Ben Simmons naast Davis zou helemaal niet verkeerd zijn, dan krijgt AD eindelijk ook een sidekick die ergens op lijkt. Want waar die organisation hem mee opscheept..
pi_157643980
Timberwolves - Miami gekeken, ongelooflijk dat Minnesota deze wedstrijd heeft gewonnen. Miami heeft zichzelf in de voet geschoten met verschrikkelijke free throws en een belachelijk aantal unforced turnovers. In de slotfase de wedstrijd alsnog uit handen gegeven mede door de Hack-a-Whiteside, waardoor Spoelstra hem eruit moest halen en zodoende geen rim protection meer had. Whiteside is wel écht een beest geworden zeg, triple-double 22-14-10!

Wiggins begon in het vierde kwart eindelijk te driven naar de rim ipv contested midrange jumpers met 15 op de schotklok. Daar moet hij m.i. echt mee ophouden. Karl-Anthony Towns kwam al vroeg in foul trouble, maar wat is die man goed zeg, die kan echt alles. De andere rook op het veld, Winslow, was verdedigend weer goed (vooral met zijn rebounds), maar aanvallend dramatisch. Het is dat meer Heat spelers aanvallend niet thuis gaven (Wade, Green, Johnson, McRoberts) anders was het een blowout geweest.
  Redactie Sport woensdag 18 november 2015 @ 12:04:08 #62
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_157644660
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 08:55 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Aan de andere kant, met een beetje mazzel krijgen ze een mooie lottery pick. Skal Labissiere of Ben Simmons naast Davis zou helemaal niet verkeerd zijn, dan krijgt AD eindelijk ook een sidekick die ergens op lijkt. Want waar die organisation hem mee opscheept..
Denk dat ze teveel gaan winnen voor een high lottery pick als ze weer compleet zijn
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2015 @ 12:30:03 #63
426493 crew  PippenScottie
pi_157645264
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:04 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Denk dat ze teveel gaan winnen voor een high lottery pick als ze weer compleet zijn
Zoveel slechte teams zijn er niet dit jaar. Philly (duh), Lakers, Brooklyn en de Pelicans.

Waarbij Brooklyn geen enkele incentive heeft om te tanken, hun pick gaat sowieso naar Boston.
Lakers hebben alle incentive om te tanken, hun pick is top-3 protected.

Als de Pelicans zo door gaan zit die hoge pick er echt wel in.

Ben Simmons schijnt trouwens de real deal te zijn.
pi_157646606
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ben Simmons schijnt trouwens de real deal te zijn.
Heb hem niet heel veel zien spelen tot op heden, maar hij doet mij enorm denken aan Diaw. Een rich man's Diaw dan wel.
pi_157646860
Serieuze aanval op het 72-10 record van de Bulls?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_157650359
http://www.sbnation.com/n(...)ired-houston-rockets

Kevin Mchale ontslagen. Het kan verkeren vorig jaar in de Western Conference finals en nu ontslagen.
pi_157650778
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 16:28 schreef danusz1986 het volgende:
http://www.sbnation.com/n(...)ired-houston-rockets

Kevin Mchale ontslagen. Het kan verkeren vorig jaar in de Western Conference finals en nu ontslagen.
Bizar. Bovendien vorig jaar nog contractverlenging gekregen, misschien een idee om Harden een schop onder te kont te geven? Die doet tegenwoordig niet eens meer alsof hij zijn best doet.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Heb hem niet heel veel zien spelen tot op heden, maar hij doet mij enorm denken aan Diaw. Een rich man's Diaw dan wel.
Denk dat het een hele goede vergelijking is, enorm atletisch, pass-first en lichtvoetig. Simmons moet echt aan zijn jumper gaan werken om een superster in de NBA te worden.
pi_157654323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:30 schreef Principia het volgende:
Timberwolves - Miami gekeken, ongelooflijk dat Minnesota deze wedstrijd heeft gewonnen. Miami heeft zichzelf in de voet geschoten met verschrikkelijke free throws en een belachelijk aantal unforced turnovers. In de slotfase de wedstrijd alsnog uit handen gegeven mede door de Hack-a-Whiteside, waardoor Spoelstra hem eruit moest halen en zodoende geen rim protection meer had. Whiteside is wel écht een beest geworden zeg, triple-double 22-14-10!

Wiggins begon in het vierde kwart eindelijk te driven naar de rim ipv contested midrange jumpers met 15 op de schotklok. Daar moet hij m.i. echt mee ophouden. Karl-Anthony Towns kwam al vroeg in foul trouble, maar wat is die man goed zeg, die kan echt alles. De andere rook op het veld, Winslow, was verdedigend weer goed (vooral met zijn rebounds), maar aanvallend dramatisch. Het is dat meer Heat spelers aanvallend niet thuis gaven (Wade, Green, Johnson, McRoberts) anders was het een blowout geweest.
Blame it on the schedule-makers! :r
Welke debiel geeft al na 10 wedstrijden in het seizoen 5 days off.....midden in een 8 game homestand!!! :')
Tjaah dan begrijp je natuurlijk dat de spelers even lekker gaan chillen(South Beach factor) en dus totaal de focus kwijtraken.
Wolves zijn wel rare vogels trouwens....0-5 at home tegenover 5-1 on the road.
pi_157655110
Ik ga komende vrijdag naar de Wolves, thuis tegen Pistons geloof ik. Zit momenteel nl. een tijdje in Minneapolis. Ben benieuwd! Ben verder geen grote basketbalkenner ofzo, maar lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, en het is een stuk betaalbaarder dan NFL-games...
Demain, on roule
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2015 @ 20:40:48 #70
426493 crew  PippenScottie
pi_157657463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Mykonos het volgende:
Ik ga komende vrijdag naar de Wolves, thuis tegen Pistons geloof ik. Zit momenteel nl. een tijdje in Minneapolis. Ben benieuwd! Ben verder geen grote basketbalkenner ofzo, maar lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, en het is een stuk betaalbaarder dan NFL-games...
Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.

Je kan bij Minnesota kijken naar een van de beste spelers van de afgelopen 20 jaar (Kevin Garnett) en naar twee van de grootste talenten in de NBA (Karl-Anthony Towns en Andrew Wiggins).
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2015 @ 20:46:37 #71
426493 crew  PippenScottie
pi_157657644
Ontslag van McHale verbaast me.

Ik heb de Rockets nog niet zien spelen dit jaar, maar de resultaten spreken voor zich. Wat ik uit de media begrijp straalt de ploeg ook niet uit plezier te hebben in basketbal spelen.

Met terugwerkende kracht heb ik wel veel respect voor wat Harden vorig jaar heeft gepresteerd. Howard miste het halve seizoen, maar de Rockets bleven maar winnen. Dat was grotendeels Hardena verdienste.
pi_157660424
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:40 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.

Je kan bij Minnesota kijken naar een van de beste spelers van de afgelopen 20 jaar (Kevin Garnett) en naar twee van de grootste talenten in de NBA (Karl-Anthony Towns en Andrew Wiggins).
Bedankt voor de tips! Zal ze in de gaten houden en laten horen hoe het was.
Demain, on roule
pi_157660535
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:40 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.

Je kan bij Minnesota kijken naar een van de beste spelers van de afgelopen 20 jaar (Kevin Garnett) en naar twee van de grootste talenten in de NBA (Karl-Anthony Towns en Andrew Wiggins).
En de beste rebounder van dit moment en misschien in de toekomst wel een van de beste ooit, Andre Drummond.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ontslag van McHale verbaast me.

Ik heb de Rockets nog niet zien spelen dit jaar, maar de resultaten spreken voor zich. Wat ik uit de media begrijp straalt de ploeg ook niet uit plezier te hebben in basketbal spelen.

Met terugwerkende kracht heb ik wel veel respect voor wat Harden vorig jaar heeft gepresteerd. Howard miste het halve seizoen, maar de Rockets bleven maar winnen. Dat was grotendeels Hardena verdienste.
Geen plezier uit stralen is een understatement. Dit was afgelopen weekend, Dallas vs Houston. Echt ongelooflijk hoevaak hij Houston afgelopen seizoen gered heeft met iso 3 ballen, maar wat een verschrikkelijke vent is het met zijn eeuwige zoektocht naar free throws en gejank. Zijn relatie met Khloe Kardashian lijkt ook geen positieve invloed te hebben, samen met Lawson (alcoholist geweest) vaak te vinden in de clubs.

pi_157660555


[ Bericht 100% gewijzigd door Principia op 18-11-2015 22:29:41 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 november 2015 @ 12:31:47 #75
426493 crew  PippenScottie
pi_157667473
Voor mijn gevoel zijn alle wedstrijden van de Magic close geweest.
Nu weer een knappe overtime win tegen de Timberwolves.

Heb het einde gezien van deze wedstrijd. Karl Anthony Towns is ook al een dominante ring protector hoor. Minnesota gaat heel blij worden van Towns/Wiggins.
Bij Orlando speelden Elfrid Payton en zijn kapsel de beste wedstrijd van hun carriere.
Evan Fournier is frontrunner voor most improved player.

Over dominante ring protectors gesproken.. Gobert werd op een poster gezet door Demar DeRozan. En goed ook in een cruciale fase van de wedstrijd. Maar Gobert geeft geen neuk en blockt DeRozan bij de volgende aanval op een lullige jumper.
De Jazz zijn sneaky ook weer sterk bezig dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')