abonnement Unibet Coolblue
pi_158404032
300 TR's? :')
  FOK!fotograaf maandag 21 december 2015 @ 11:01:52 #277
364681 over_hedge
pi_158404057
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 21-12-2015 11:02:23 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158404092
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:00 schreef Faxie het volgende:
300 TR's? :')
Ja. Of wat minder, maar de boodschap is duidelijk.
Ja doei.
  maandag 21 december 2015 @ 11:14:15 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158404437
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja. Of wat minder, maar de boodschap is duidelijk.
Of de mensen die dat constant doen er uit flikkeren voor zeg dagje of 7 1ste keer, 2de keer 14 dagen enz enz?

Niet boos worden, denk enkel maar mee :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158404976
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of de mensen die dat constant doen er uit flikkeren voor zeg dagje of 7 1ste keer, 2de keer 14 dagen enz enz?

Niet boos worden, denk enkel maar mee :*
als ik een tr plaats dan is dat omdat het fout gaat. Waarom moet dat afgestraft worden en niet wat daadwerkelijk fout gaat?

Ik snap dat mods ook een leven hebben en niet meteen in kunnen grijpen maar dat is waarom er zoveel tr's zijn. Omdat het gisteren uren door ging en er dan niet ingegrepen word.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158405069
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als ik een tr plaats dan is dat omdat het fout gaat. Waarom moet dat afgestraft worden en niet wat daadwerkelijk fout gaat?

Ik snap dat mods ook een leven hebben en niet meteen in kunnen grijpen maar dat is waarom er zoveel tr's zijn. Omdat het gisteren uren door ging en er dan niet ingegrepen word.
Jij bent als een kind op het schoolplein dat een ander continu staat te duwen, en dan huilend naar de meester rent als je een mep krijgt
pi_158405252
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent als een kind op het schoolplein dat een ander continu staat te duwen, en dan huilend naar de meester rent als je een mep krijgt
tja als dat zo is dan hoor ik dat vanzelf wel eens van een mod en niet van iemand die een rare persoonlijke vete tegen mij heeft

En ik vind gezeik over mijn relatie vorm omdat die niet begrepen word niet bepaald uitlokking.
Ja ik zit ook wel eens fout maar lang niet altijd en het gaat echt ver hoor. Dms waarin je voor vanalles uit word gemaakt en zo. Dat vind ik vrij irritant en bizar
Als mensen er oprecht vragen over hebben kunnen ze dmmen of een topic openen. Maar dat is niet zo, het is alleen maar hun vooroordeel ventileren. Daar sta ik niet voor open nee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158405402
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja als dat zo is dan hoor ik dat vanzelf wel eens van een mod en niet van iemand die een rare persoonlijke vete tegen mij heeft

En ik vind gezeik over mijn relatie vorm omdat die niet begrepen word niet bepaald uitlokking.
Ja ik zit ook wel eens fout maar lang niet altijd en het gaat echt ver hoor. Dms waarin je voor vanalles uit word gemaakt en zo. Dat vind ik vrij irritant en bizar
Als mensen er oprecht vragen over hebben kunnen ze dmmen of een topic openen. Maar dat is niet zo, het is alleen maar hun vooroordeel ventileren. Daar sta ik niet voor open nee
Gooi dan niet telkens die knuppel in het hoenderhok
pi_158405468
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja als dat zo is dan hoor ik dat vanzelf wel eens van een mod en niet van iemand die een rare persoonlijke vete tegen mij heeft

En ik vind gezeik over mijn relatie vorm omdat die niet begrepen word niet bepaald uitlokking.
Ja ik zit ook wel eens fout maar lang niet altijd en het gaat echt ver hoor. Dms waarin je voor vanalles uit word gemaakt en zo. Dat vind ik vrij irritant en bizar
Als mensen er oprecht vragen over hebben kunnen ze dmmen of een topic openen. Maar dat is niet zo, het is alleen maar hun vooroordeel ventileren. Daar sta ik niet voor open nee
Gisteren ging het zeker off topic, maar gezeik en uitlokking :?
pi_158405623
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gooi dan niet telkens die knuppel in het hoenderhok
ik post ontopic. Over daten en hoe dat voor mij is en ja dat is toevallig in een niet-monogame reactie. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen of hoe dat de knuppel in het hoenderhok gooien is
Ik zeik toch ook niet op monogamie of zo

Nogmaals: een open topic met vragen over hoe open relaties gaan etc begrijp ik helemaal
Steeds weer dat negatieve gezeik op iets dat je niet begrijpt snap ik niet

Ik probeer dan constructieve posts te doen met uitleg en de suggestie om er een los topic over te openen maar als mensen dan alleen maar hun vooroordelen blijven herhalen in een topic dat er niet eens voor bedoeld is vind ik dat inderdaad niet juist. Ik ben geen mod, dus het is dan niet aan mij om te oordelen of het juist is of niet dus als ik daarin fout zit dan hoor ik dat vanzelf als er ingegrepen word of als het mag blijven staan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 21 december 2015 @ 11:59:25 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158405671
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als ik een tr plaats dan is dat omdat het fout gaat. Waarom moet dat afgestraft worden en niet wat daadwerkelijk fout gaat?

Ik snap dat mods ook een leven hebben en niet meteen in kunnen grijpen maar dat is waarom er zoveel tr's zijn. Omdat het gisteren uren door ging en er dan niet ingegrepen word.
we waren er gisteren gewoon ff alle 3 niet, dat gebeurd wel eens, ik zat lekker The Affair en Luther te kijken :P, het is nu allemaal wel weg, de grootste onruststoker is fftjes weg en we gaan nu weer vrolijk verder.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158405707
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:50 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Gisteren ging het zeker off topic, maar gezeik en uitlokking :?
jij leest 1x mee en niet wat er aan vooraf gaat en wat ik toegedmt krijg
Sommige mensen zijn het er gewoon heel erg niet mee eens en die blijven hun oordelen over mij als persoon of mijn partners herhalen

Ik heb daar in het topic toch ook niets van gezegd? Alleen dat ik er klaar mee was en dat het daar niet hoorde.
En ja ik maak dan een tr want het hoort daar niet en het is gewoon weer een aanloop naar precies het zelfde

En met uitlokking bedoel ik gewoon steeds weer het zelfde zeggen zodat ik of bijvoorbeeld Fripsel hap om ons/de manier waarom wij in relaties staan te verdedigen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158405755
quote:
3s.gif Op maandag 21 december 2015 11:59 schreef Re het volgende:

[..]

we waren er gisteren gewoon ff alle 3 niet, dat gebeurd wel eens, ik zat lekker The Affair en Luther te kijken :P, het is nu allemaal wel weg, de grootste onruststoker is fftjes weg en we gaan nu weer vrolijk verder.
dat snap ik (zoals ik al zei in de tr) maar wat mij betreft zou het wel helpen als dan of hier of daar word gezegd dat het niet oké is (nou ja dat doe je impliciet met deze post :P ) want zoals je ziet voel ik me toch ook hier weer 'gedwongen' om mezelf te verdedigen

Misschien is dat dan mijn fout?maar ik voorzie een enorme herhaling van zetten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158405763
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 21-12-2015 12:05:04 ]
  maandag 21 december 2015 @ 12:04:52 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158405815
ja dit id FB, vragen dus over moderatie niet over elkaar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 december 2015 @ 12:07:28 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158405888
Ik heb wel een vraag over moderatie.
Waarom worden sommige posts slechts leeg gemaakt, terwijl anderen verwijderd worden?

Het verschil in inhoud is mij namelijk niet duidelijk terwijl het verschil in handelen opvallend is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 21 december 2015 @ 12:10:18 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158405956
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel een vraag over moderatie.
Waarom worden sommige posts slechts leeg gemaakt, terwijl anderen verwijderd worden?

Het verschil in inhoud is mij namelijk niet duidelijk terwijl het verschil in handelen opvallend is.
random, maar soms laat ik een post leeg staan met een opmerking erin (of de eerste post of de laatste post in een off-topic discussie) de rest flikker ik lekker weg, meestal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 21 december 2015 @ 15:33:11 #293
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158411449
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De regels zjin welbekend, bijsturen is al 1024 keer gebeurd, men weet het dondersgoed. Even een paar uurtjes (nog geen 7) dicht in het diepst van de nacht gaat niemand dood aan, verder.
Nou ja, ik kom net na heel lange tijd weer binnenvallen, en 'heb het over daten' staat er in de OP, maar dat is het dan ook. En het is veel te makkelijk om mee te gaan in de off-topicpost boven je, dan je in te houden aan de hand van de OP tig scrollwieltjes verder bovenaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158418272
Even een vraagje over deze post:
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Copycat het volgende:
Houd deze discussie svp zuiver en dus on-topic. Open eventueel een topic over aseksualiteit.
Waarom aseksualiteit? Niemand had het daarover.
En waarom 4 1/2 uur nadat de laatste post daar geplaatst was? Als er al sprake van een storm was, die lag allang alweer stil.

Dus ik snap het punt van deze waarschuwing niet zo en was eigenlijk wel benieuwd naar de achterliggende gedachte ervan.
pi_158418329
Dat soort aanwijzingen kunnen prima 4.5 uur 'later' gepost worden, voor als mensen dat offtopic gesprek voort willen zetten.
Ja doei.
  maandag 21 december 2015 @ 19:59:30 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158418335
Er hoeft geen storm te woeden om een topic weer even on-topic te krijgen.
Ik vatte het samen als aseksualiteit, maar het staat je vrij er een eigen invulling aan te geven. Hoe dan ook, het was off-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158418377
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort aanwijzingen kunnen prima 4.5 uur 'later' gepost worden, voor als mensen dat offtopic gesprek voort willen zetten.
Duidelijk :)
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 19:59 schreef Copycat het volgende:
Er hoeft geen storm te woeden om een topic weer even on-topic te krijgen.
Ik vatte het samen als aseksualiteit, maar het staat je vrij er een eigen invulling aan te geven. Hoe dan ook, het was off-topic.
Ah oké, duidelijk.

Dankuus :P
pi_158423499
Zou het topic: Vriendschap Mannen/Vrouwen
gesloten kunnen worden? Wat mij betreft is het case closed.
Bij voorbaat dank. :)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_158433903
Ik heb een vraagje. Ik zou best een topic over open relaties willen openen en vragen willen beantwoorden zodat het uit de datingreeks wegblijft, en ik ben niet de enige met een open relatie die daar te beroerd voor is volgens mij.

Ik vraag me alleen af, wat kan ik in zo'n geval van de mods verwachten? De reden dat ik het nog niet gedaan heb is omdat er in iedere discussie respectloze termen en reacties gegeven worden alleen maar om het kutten. En dan kun je zeggen geef geen weerwoord. Maar dan word het een podium om open relaties in een slecht daglicht te zetten, ipv uitleggen waarom het voor de een wel wat is, en de ander niet.
  dinsdag 22 december 2015 @ 10:04:33 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158433949
R&P / Polyamoreuze relaties: feit of fabel? zoiets bedoel je?

Van mij mag het best hoor en dan kun je verwachten dat men het goed vindt of niet, en voor de rest wordt het gewoon gemodereerd zoals het zou moeten, niet op de man, geen gescheld of gebash
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')