abonnement Unibet Coolblue
pi_157195812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:39 schreef dolfg het volgende:
Briljant van team zuid om niets te zeggen over de motivatie om Danny eruit te stemmen.
Je kunt zo iemand niet beter straffen dan door te zwijgen.
Dat is voor iemand die leeft van discussies en complotten dodelijk.
Dat was geen vooraf bedacht plan ofzo. Ze wilden gewoon hun handen er niet aan branden. Voor je het weet ben jij de volgende.

Maar pakte wel goed uit.
pi_157196720
Klaas met de ademhalingsmethode van Wim Hof. _O_

Met vieren naar winnaarseiland. :')

Al die extra stemmen. :')

Ryanne's connectie met Kim had ik nog niet gezien, of wil ze in d'r broekje?

Tim :W
pi_157196761
Survival of the fittest ja toch, eten of gegeten worden.

http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)76-8d1b-13b5f89933ce

_O-
pi_157197753
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:39 schreef dolfg het volgende:
Briljant van team zuid om niets te zeggen over de motivatie om Danny eruit te stemmen.
Je kunt zo iemand niet beter straffen dan door te zwijgen.
Dat is voor iemand die leeft van discussies en complotten dodelijk.
:')

Klaas gedroeg zich ook als een kleuter.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_157198103
Wat ik al jaren niet begrijp is die ongekende (overbodige) luxe op winnaarseiland. Een meloen of een brood om te bakken is toch voldoende? Nee, het moet allemaal en-en-en.

Ryan is wel heel slim, ze heeft als enige nog een hoop stemmen en heeft zowel haar oude team als Kim niet hoeven verraden en komt daarmee glansrijk weg, briljant.
Je begrijpt niet dat anderen zoiets niet doen, waarom zoveel stemmen weggooien om een rat als Danny of muts als Kim op het eiland te houden? Waarom zou je zulke sterke of sluwe spelers willen houden?

Maar klap op de vuurpijl is toch elk jaar wel de domheid van wie ze meenemen naar winnaarseiland. Altijd de eigen kliek wat resulteert in een kampenstrijd na de samensmelting. De productie heeft het zo eenvoudig daarmee. Als je slim bent neem je je vijanden mee, je hebt dubbel voordeel: 1. vijand dichtbij die geen plannen kan beramen met zijn maatjes en 2. je kweekt toch sympathie als winnaar. Bij zowel je vrienden als vijanden, want de vrienden vertel je dat je het doet voor het spel zodat zij op het andere eiland kunnen meebabbelen.
pi_157198242
Ik snapte ook niet dat Sander niet gewoon Danny meenam uit tactisch oogpunt, al kan ik me ook goed voorstellen dat je blij bent als je die behaarde Gollum 24 uur niet hoeft te zien :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157198298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik snapte ook niet dat Sander niet gewoon Danny meenam uit tactisch oogpunt, al kan ik me ook goed voorstellen dat je blij bent als je die behaarde Gollum 24 uur niet hoeft te zien :')
Sander gaat zichzelf nog wel tegenkomen, hij hoeft maar 1 proef te verliezen en het is klaar. Jaren geleden is dat ook eens geweest meen ik mij te herinneren, uiteindelijk gaat zo iemand er bij het eerste de beste verlies gewoon uit, want: te sterk en te arrogant.

Danny meenemen was een meesterzet geweest, dan had hij wat kunnen konkelen en bv Klaas had iedereen op Danny kunnen zetten met een minimum aan stemmen.
pi_157198756
Danny overdrijft altijd zo. Als Ryan voorstelt om misschien op klaas te stemmen dan is het gelijk dat ze hem tegenspreekt en het vertrouwen op zegt. Altijd is alles gelijk zo extreem.
pi_157198891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:20 schreef Stansfield het volgende:
Danny overdrijft altijd zo. Als Ryan voorstelt om misschien op klaas te stemmen dan is het gelijk dat ze hem tegenspreekt en het vertrouwen op zegt. Altijd is alles gelijk zo extreem.
Het probleem van Danny is dat alles volgens zijn plan moet gaan, en niet anders.
  Redactie Sport vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:13:25 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157199590
Danny is een autist.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157201439
Amara van een kuthoer... Lift alleen maar mee met het 'succes' van die Sander en Kim etc.. Zal je zien dat ze straks in de finale staat, puur omdat ze niks kan en gewoon haar mond houdt.

Klaas ook een droeftoeter.

Ryanne mag ook snel wieberen, haar stereotype heeft d'r hoogtepunt gekend.

Hopen dat Danny de halve finale haalt (al acht ik die kans best klein, niet bepaald heel sterk type), toch een persoon waarom je deze show kijkt.
pi_157202689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:20 schreef Stansfield het volgende:
Danny overdrijft altijd zo. Als Ryan voorstelt om misschien op klaas te stemmen dan is het gelijk dat ze hem tegenspreekt en het vertrouwen op zegt. Altijd is alles gelijk zo extreem.
Die jongen heeft een chronisch waanidee dat de hele wereld tegen hem is en hem bedreigt, waardoor hij juist het huichelachtige gedrag gaat vertonen waardoor iedereen hem inderdaad uitkotst _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157208012
Ben ik de enige die echt nog steeds pro-Danny is? Hoe hij het spel speelt is juist leuk.
pi_157208149
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die echt nog steeds pro-Danny is? Hoe hij het spel speelt is juist leuk.
Nee, ode aan Danny
  PR en moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:39:45 #240
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157208458
Ik ben nog steeds voor Klaas en Ryanne in de finale. Misschien met Oscar erbij.
Blij dat Danny er nu uit is, die was wel een beetje cray aan het worden. Amara en Sander er nog uit en dan ben ik ook weer vrolijk.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_157208463
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die echt nog steeds pro-Danny is? Hoe hij het spel speelt is juist leuk.
Ik ook hoor _O_
SOONY
pi_157210826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:39 schreef Moira. het volgende:
Ik ben nog steeds voor Klaas en Ryanne in de finale. Misschien met Oscar erbij.
Blij dat Danny er nu uit is, die was wel een beetje cray aan het worden. Amara en Sander er nog uit en dan ben ik ook weer vrolijk.
Ryanne mag er van mij wel uit nu. Was ff leuk nu is er niks meer aan
pi_157213919
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:45 schreef lars91 het volgende:

[..]

Ryanne mag er van mij wel uit nu. Was ff leuk nu is er niks meer aan
Het lijkt ook wel of mensen hun verstand kwijt zijn op dat eiland.

Kim Lammers is een topsporter, vergeleken met veel anderen daar ongelooflijk sterk. Als zij in de finale komt, grote kans dat ze wint. Dan hebben we na Fatima en Edith weer een topsporter als winnaar.

En dan onthoudt Ryanne zich van stemming.
pi_157215601
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het lijkt ook wel of mensen hun verstand kwijt zijn op dat eiland.

Kim Lammers is een topsporter, vergeleken met veel anderen daar ongelooflijk sterk. Als zij in de finale komt, grote kans dat ze wint. Dan hebben we na Fatima en Edith weer een topsporter als winnaar.

En dan onthoudt Ryanne zich van stemming.
Met Edith was de treurigste finale ooit en Fatima heeft alleen maar kunnen winnen door dat pokerkliekje :r
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:51:33 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157217565
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben ik de enige die echt nog steeds pro-Danny is? Hoe hij het spel speelt is juist leuk.
Kan het ook wel waarden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157217579
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:39 schreef Moira. het volgende:
Ik ben nog steeds voor Klaas en Ryanne in de finale. Misschien met Oscar erbij.
Blij dat Danny er nu uit is, die was wel een beetje cray aan het worden. Amara en Sander er nog uit en dan ben ik ook weer vrolijk.
Klaas? :') Wat is dat een zakkewasser zeg...
pi_157217770
wat een schijnheilige jankerds allemaal om Danny :')

_O_ Danny _O_ hopelijk overleeft hij t op afvallerseiland :P zag er niet best uit

En wat is Ryanne een slappe kut zeg :') :r

Oh en Anna nog steeds O+
pi_157217933
Danny is gewoon een misbaksel, en ook in de proeven tot op heden een van de zwakste schakels

Sander mag het van mij winnen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_157218367
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 01:16 schreef gnilrednoz het volgende:

Oh en Anna nog steeds O+
Zeker :Y.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:43:57 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157219585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:12 schreef luxerobots het volgende:
En dan onthoudt Ryanne zich van stemming.
hoeveel had ze er dan in moeten zetten om Kim er uit te stemmen? 11 of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')