abonnement Unibet Coolblue
pi_157176284
Oke, sorry, even een poging tot editen gedaan :@

quote:
Op donderdag 29 oktober 2015 02:30 schreef Amnistia het volgende:

Teveel tekst.. kan het ook in 5 woorden?
Hmm... jongen gemakzuchtig, meisje onervaren... help?

Ik heb een jongen ontmoet in de zomer. Hij woonde tijdelijk in de flat waar ik ook een kamer huurde en gaf me mijn eerste kus nog dezelfde middag dat ik daar aankwam.

Hoewel mannelijke aandacht eigenlijk al sinds ik het krijg verlegenheid en vluchtgedrag in me opwekt, was dit op een of andere manier wel lief; we zaten vanwege plotselinge harde regen en kou onder een bruggetje te praten, ik vond hem vooralsnog wel interessant en hij deed het eigenlijk voordat ik er erg in had. Ik was verbaasd maar lachte naar hem, wat blijkbaar bemoedigend werkte, want de volgende dag lag ik bij hem in bed en raakte ik mijn #1 bedenkelijke sociale constructie kwijt.

Nu roept mijn ervaring met hem enkele vraagtekens in me op, en aangezien ik in typmodus zit met voldoende batterij en een FOK!-account, is de meest voor de hand liggende stap natuurlijk die in een topic ter discussie te stellen.

Ten eerste lijkt hij niet te begrijpen dat ik het presteer om niet te komen zolang hij hem er daaronder maar lang genoeg in blijft raggen. Zijn vorige vriendinnen schijnen namelijk niet meer dan dat nodig te hebben gehad. Toen ik eens opperde of het niet zou kunnen dat ze het belangrijker vonden hem de indruk te geven dat ze kwamen dan dat er echt sprake was van een orgasme, deed hij dat af als onmogelijk, want "ze schreeuwden toch immers?".

Ten tweede: er waren enkele keren dat ik hem dan aankeek of zo en het opeens allemaal echt supervreemd vond waar we eigenlijk mee bezig waren. Maar dan kwam hij uiteindelijk en was het over en konden we gewoon fijn liggen knuffelen of samen gaan douchen. Eén keer was het echt niet te negeren, ik zat bovenop hem en toen leidde die gewaarwording tot een soort schaamtegevoel, een gefaalde poging om gewoon door te gaan en toen (hoera, ik ben een meisje!) onverklaarbare tranen.

Inmiddels zal wellicht het beeld zijn ontstaan dat het best wel eenzijdig en saai was. Zo denk ik er in het geheel beschouwd echter helemaal niet aan terug - alles was nieuw, interessant, spannend, grappig, - ook seks. Ik ben daar anderhalve maand geweest en dat was een aaneenschakeling van verbazing, verschillen in mentaliteit, discussies en steeds meer begrip en ik mag hem echt best wel graag inmiddels. Alleen op vleeschlijk vlak is een zetje in de goede richting wel wenselijk... ^.^

Ik vond het bijv. echt heel cool op allerlei manieren uit te vinden wat er allemaal voor gevoeligs aan het lichaam zit daar bij een man, om hem te zien genieten en zijn zelfcontrole te voelen verliezen onder invloed van wat ik deed. Ik voelde me ook steeds minder awkward virgin op zulke momenten terwijl ik hem aan het begin nog moest vertellen dat ik helemaal niet wist wat ik eigenlijk moest doen als hij me zoende. Alleen ben ik ook wel heel benieuwd hoe het is om zelf zo tot de rand gedreven te worden, al je gedachten te kunnen loslaten en zo.

Dat is meteen mijn laatste punt. De interesse om mij daar te krijgen lijkt hij namelijk helemaal niet zo te hebben, en ik heb zelf ook geen idee of en hoe dat zou kunnen. Alle keren dat we het deden hadden gemeen dat het allemaal best wel snel moest. Soms als we bij elkaar lagen, kwam het voor dat hij opeens stopte met wat hij aan het doen was en dan plots zei: "hij is gaan staan... ik wil je" en dan ik: "...wat? gewoon zo, nu?"

Ik dacht te begrijpen dat hij op een keer zei dat zodra je penis is gaan staan, het pijn gaat doen als je het klaarkomen maar uit blijft stellen, wat ik dan nog wel zou begrijpen... maar ik heb het idee dat er zo veel meer in zit. Het lijkt me dat penetratie ook heel fijn kan zijn afhankelijk van de context, maar dat bij hem gemakzucht en bij mij onervarenheid in de weg staan. Ik snap überhaupt niet waarom die gemakzucht er lijkt te zijn, iedere keer hetzelfde kunstje gaat toch vervelen, lijkt me. Volgens mij kan er een hoop spannender, spontaner, wisselvalliger, onverwachter, zelfs liever en tederder, maar hij lijkt het niet noodzakelijk anders te willen.

Bedankt voor het lezen, nu het stuk waarbij ik stop en tips vraag ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Megara op 29-10-2015 10:34:48 ]
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157176315
Teveel tekst.. kan het ook in 5 woorden?
pi_157176329
Opeens weet je het, je wordt schrijver.
pi_157176335
Nou heb het toch maar gelezen, maar tering jantje.. wat een onsamenhangend verhaal.

Wat ik er uit opmaak... hij gebruikt je als omhulsel voor zijn vleselijk lusten.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 03:21:52 #5
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_157176456
Je bent gewoon zijn neukertje. Leuk voor even.

Pas als er liefde in het spel is, dan begrijp je het en zou je dit hele lulverhaal niet schrijven.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_157176751
"Hij is gaan staan, ik wil je" uhm.. Romantisch. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_157176832
Het zou pijn gaan doen als je klaarkomen uit blijft stellen als je penis stijf is? Wtf?!

Moeilijk om jezelf te beheersen misschien wel, maar pijn kan ik niet zeggen.

Zoals eerder gezegd, klinkt alsof je neukvoer bent. Slim ook om je op een lekker kwetsbaar moment toen je maagd was aan de haak te slaan. Daardoor blijf je lekker in de buurt hangen, voor als hij zin heeft.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 07:43:03 #8
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_157176937
Wegwezen, Megara!
pi_157177877
Wat een naïef meisje ben je, Megara. En hij weet dat dondersgoed, meneer de egoïstische macho die er geen fuck van bakt en jou slechts als neukpop behandelt. Ach ja, whatever makes you happy :')
pi_157178212
Wat een vaag en onsamenhangend verhaal.

Leg eens in 1 zin van maximaal 25 woorden uit wat je probleem is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157178578
Oeps, OP-quote i.p.v. edit.

Maar n.a.v. die reacties - ik vroeg dat op een keer, of hij alleen maar aardig tegen me was zodat ik seks met hem zou hebben, ik denk na een week ofzo. En toen was hij heel erg beledigd dat ik dat vroeg, hij werd boos en ging naar zijn kamer en smeet de deur dicht en wou niet meer met me praten. Ik weet niet hoe goed hij kan acteren, maar ik heb toch eigenlijk niets om dat wantrouwen op te baseren, anders dan het idee dat het in het algemeen wel eens voorkomt dat mensen zo doen?

[ Bericht 65% gewijzigd door Megara op 29-10-2015 10:38:21 ]
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157178961
Wham! Bam! Thank you M'am!
Lijkt mij dat je niet meer bent dan een zaadopvangbakje voor hem.
pi_157179066
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 06:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
"Hij is gaan staan, ik wil je" uhm.. Romantisch. :')
Het gaat allemaal om de context, maar die is duidelijk niet goed.

Op zich is het natuurlijk helemaal niet raar voor een jonge man om een dierlijke paringsdrift te hebben, een hele elementaire drang om te penetreren. Dat is ook een grote bron van plezier en eigenlijk datgene waar het allemaal mee begint. Het is alleen een beetje onzin om daarin te blijven hangen, je bent een mens, geen fokstier die net zo makkelijk een houten bok bespringt wanneer zijn zaad opgevangen moet worden.

Misschien is hij nog te onhandig, geremd of verlegen om iets hartstochtelijks met die dierlijke aandrang te doen, en wordt het hem allemaal teveel als hij er ook met zijn hoofd bij is. Daarvoor moet je je namelijk ook geestelijk bloot geven en is het soms minder eng om je als fokstier te gedragen. Maar het kan ook gewoon een primitief figuur zijn bij wie er niet meer in zit, en dan kun je hem beter dumpen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157179088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:17 schreef Megara het volgende:
Oeps, OP-quote i.p.v. edit.

Maar n.a.v. die reacties - ik vroeg dat op een keer, of hij alleen maar aardig tegen me was zodat ik seks met hem zou hebben, ik denk na een week ofzo. En toen was hij heel erg beledigd dat ik dat vroeg, hij werd boos en ging naar zijn kamer en smeet de deur dicht en wou niet meer met me praten. Ik weet niet hoe goed hij kan acteren, maar ik heb toch eigenlijk niets om dat wantrouwen op te baseren, anders dan het idee dat het in het algemeen wel eens voorkomt dat mensen zo doen?
Het lijkt wel een wijf.
Maar zoals ik al het begin gezegd had.. hij gebruikt je
pi_157180403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:17 schreef Megara het volgende:
Oeps, OP-quote i.p.v. edit.

Maar n.a.v. die reacties - ik vroeg dat op een keer, of hij alleen maar aardig tegen me was zodat ik seks met hem zou hebben, ik denk na een week ofzo. En toen was hij heel erg beledigd dat ik dat vroeg, hij werd boos en ging naar zijn kamer en smeet de deur dicht en wou niet meer met me praten. Ik weet niet hoe goed hij kan acteren, maar ik heb toch eigenlijk niets om dat wantrouwen op te baseren, anders dan het idee dat het in het algemeen wel eens voorkomt dat mensen zo doen?
En je denkt dat kwaad worden een teken is dat je hem ten onrechte hiervan verdenkt? Je bent wel erg naïef. Als hij zo manipulatief is als dat hij overkomt in je OP, dan is dat kwaad worden een enigszins gecalculeerde reactie. Hij snapt dan donders goed hoe jij hier op zal reageren. Doet me een beetje aan 'loverboy' tactieken denken. Emotioneel overdonderden en manipuleren. Klemzetten.
pi_157180719
Hij werd boos omdat je hem betrapte op zijn spelletjes. Door zo te reageren denk hij dat hij zo zijn onschuld kan bewijzen.
pi_157182253
Tering, je klinkt als een meisje die op een goede manier een ontdekkingsreis wil maken op seksueel vlak, echter als ik zo hoor zou ik dat niet bij hem doen. Dat boos worden op jouw opmerkingen geeft alleen maar aan dat je on the spot zit. En dat bedoel ik niet lichamelijk...
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:16:33 #18
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157182566
Zoek iemand die om je geeft. Probleem opgelost.
pi_157182714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:57 schreef KosterT het volgende:
Tering, je klinkt als een meisje die op een goede manier een ontdekkingsreis wil maken op seksueel vlak, echter als ik zo hoor zou ik dat niet bij hem doen. Dat boos worden op jouw opmerkingen geeft alleen maar aan dat je on the spot zit. En dat bedoel ik niet lichamelijk...
Ik sluit het zeker niet uit, maar het zou onvermogen ipv onwil kunnen zijn. En als een jongen die het moeilijk heeft om zich seksueel te geven dan wordt aangesproken op zijn bedprestaties kan dat best wel zo pijnlijk zijn dat hij wegloopt voor de confrontatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:13:38 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157183317
maar hij zoent je tot hij stijf is en dan ragt ie hem 3 minuten er in en dan is het klaar?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:35:09 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157183631
Dat hij zegt dat het pijn gaat doen als jullie geen seks hebben is gewoon emotionele chantage, om jou als de slechte uit te laten komen als jullie geen seks hebben.

Daar zou ik dus echt niet in trappen.

Daarnaast doet hij geen moeite voor jouw en wil hij zo snel mogelijk klaarkomen....ja nee, zo werkt het natuurlijk niet.
Geeft hij jou wel eens oraal? Of probeert hij het met zijn handen? krijg jij zelfs de kans om jezelf clitoraal te laten komen als hij in je zit?

Maar overall, klinkt als een hele egoïstische jongen, ik zou daar snel klaar mee zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157183783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En je denkt dat kwaad worden een teken is dat je hem ten onrechte hiervan verdenkt? Je bent wel erg naïef. Als hij zo manipulatief is als dat hij overkomt in je OP, dan is dat kwaad worden een enigszins gecalculeerde reactie. Hij snapt dan donders goed hoe jij hier op zal reageren. Doet me een beetje aan 'loverboy' tactieken denken. Emotioneel overdonderden en manipuleren. Klemzetten.
Maar als iemand mij hiervan zou beschuldigen zou ik het ook best naar vinden, ik kan me best voorstellen dat hij dat deed. Ik heb precies dat soort wantrouwen altijd gehad als ik uit het niets positieve aandacht kreeg, maar dat vond ik dan tegelijkertijd ook een beetje een negatieve houding omdat er eigenlijk nog niet eens gronden voor waren. Het was eigenlijk ook wel dat eens te kunnen laten varen en van zijn goede bedoelingen uit te gaan, maar wat zien jullie dan hier wat ik niet zie? En hoe pik je er de goeien uit?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157183909
Hoe kunnen we zien wat jij ziet? We lezen alleen je "verhaal". En van daaruit komt hij over als een egoïstisch, emotioneel chanterend, kinderachtig, primitief mannetje en jij als een sukkelig, onzeker, en vooral naïef meisje.

Waarom wil je überhaupt je standpunt alleen maar bevestigd zien worden? Als jij denkt dat hij een goede jongen is: ga zo door zou ik zeggen!
pi_157183918
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik sluit het zeker niet uit, maar het zou onvermogen ipv onwil kunnen zijn. En als een jongen die het moeilijk heeft om zich seksueel te geven dan wordt aangesproken op zijn bedprestaties kan dat best wel zo pijnlijk zijn dat hij wegloopt voor de confrontatie.
Hij komt niet op me over als onzeker en bang om zich te geven, maar nu je het zegt, wie weet is dat juist wel een teken van verborgen onvermogen. Ik dacht dat hij misschien nooit iets anders heeft hoeven doen dan wat hij nu doet, en daarom eigenlijk evengoed onervaren is wat betreft de noden van de andere sekse. Maar dan zou het er toch uit kunnen komen op het moment dat ik ook andere dingen bij hem probeer, als er ook maar sprake van enige andere interesse dan penetratie is? En als die drempel ook te hoog is, wat voor initiatief moet ik dan nemen?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157184386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:55 schreef Megara het volgende:

[..]

Hij komt niet op me over als onzeker en bang om zich te geven, maar nu je het zegt, wie weet is dat juist wel een teken van verborgen onvermogen. Ik dacht dat hij misschien nooit iets anders heeft hoeven doen dan wat hij nu doet, en daarom eigenlijk evengoed onervaren is wat betreft de noden van de andere sekse. Maar dan zou het er toch uit kunnen komen op het moment dat ik ook andere dingen bij hem probeer, als er ook maar sprake van enige andere interesse dan penetratie is? En als die drempel ook te hoog is, wat voor initiatief moet ik dan nemen?
Nee zeggen tegen penetratie, althans die op zijn manier. Maar ik zeg dat ik niet uitlsluit dat het niet gewoon een botte lul is die wil stoten en zijn kwakje lozen. Ik sluit evenmin uit dat hij dat wel is en dat jij het best in hem probeert te zien zoals vrouwen zichzelf in de maling kunnen nemen als het om mannen gaat. Maar je bent in ieder geval al wel zover dat je aan hem twijfelt dus ik zou een antwoord op die vraag forceren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:33:13 #26
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_157185651
de sex was goed??

Warrig verhaal.
pi_157186735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 02:30 schreef Amnistia het volgende:
Teveel tekst.. kan het ook in 5 woorden?
pi_157187156
- Doet geen moeite om jou te pleasen
- In plaats van je te leren kennen, kust en neukt hij je direct met de wetenschap dat je maagd was. Iemand die jou zou respecteren zou dat niet doen
- Manipuleert jou door te zeggen dat het pijn doet als hij niet klaarkomt :') dan trekt hij zichzelf lekker af :{w
- Eist daarmee zo'n beetje dat je hem neukt
- Heeft geen interesse in wat jij wil
- Wordt boos en manipuleert jou als je hem op zijn zere plek stoot, geeft jou de schuld en het werkt nog ook

Conclusie: Je wordt gebruikt en kunt beter afstand nemen van deze onvolwassen faalhaas

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2015 18:53:19 ]
pi_157187260
Als je al zoveel woorden aan een dude moet vuilmaken... dan kan je beter verder zoeken...
pi_157187553
Is het toevallig een marrokaans of Turk?
pi_157188670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:59 schreef Amnistia het volgende:
Is het toevallig een marrokaans of Turk?
Dacht ik ook aan :D
pi_157188845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
maar hij zoent je tot hij stijf is en dan ragt ie hem 3 minuten er in en dan is het klaar?
Eh.. nou het was niet dat hij op mij af loopt zodra hij seks wou en dan maar zoenen tot hij eroverheen kan. Meestal lagen we gewoon over iets te praten of te leren, maar ik zat of lag dan vaak tegen hem aan of hij met zijn arm om me heen, andere keren kroop hij 's ochtends bij mij in bed, en hij werd vanzelf stijf.

Het probleem is dat hij er op een gegeven moment gewoon altijd heel graag in wou, en dat moment kwam in mijn ogen dan best wel snel, maar dan werkt het (ook voor mij) toch ook niet echt stimulerend om te zeggen "Nee, stop effe, eerst nog hier zoenen!" of iets dergelijks?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:35 schreef snakelady het volgende:
Dat hij zegt dat het pijn gaat doen als jullie geen seks hebben is gewoon emotionele chantage, om jou als de slechte uit te laten komen als jullie geen seks hebben.

Daar zou ik dus echt niet in trappen.

Daarnaast doet hij geen moeite voor jouw en wil hij zo snel mogelijk klaarkomen....ja nee, zo werkt het natuurlijk niet.
Geeft hij jou wel eens oraal? Of probeert hij het met zijn handen? krijg jij zelfs de kans om jezelf clitoraal te laten komen als hij in je zit?

Maar overall, klinkt als een hele egoïstische jongen, ik zou daar snel klaar mee zijn.
Ik wist niet dat dat een excuus was, hoe moet ik dat weten. :D Maar je hebt gelijk, zo voelde dus na verloop van tijd het wel een beetje, alsof het elke keer gewoon een andere weg naar het noodzakelijk eindpunt, zijnde zijn orgasme was. Maar ik hoop dus dat daar nog wat beweging in te krijgen valt, ik wist alleen niet hoe. Het klinkt wel heel drastisch om het nu al maar gelijk allemaal af te kappen.

Hij vroeg ook wel regelmatig of ik was gekomen, ik zei dan gewoon van nee en dan vroeg hij waarom niet, wat ik ook niet wist, maar zijn aanpak was dan even stoppen en wat langer doorgaan. Maar de laatste dag voordat ik naar huis ging, probeerde hij het met zijn handen en toen was ik twee keer echt heel dichtbij, en hij zei me dat ie dat überhaupt nog nooit had gedaan bij een meisje.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157189055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:54 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe kunnen we zien wat jij ziet? We lezen alleen je "verhaal". En van daaruit komt hij over als een egoïstisch, emotioneel chanterend, kinderachtig, primitief mannetje en jij als een sukkelig, onzeker, en vooral naïef meisje.

Waarom wil je überhaupt je standpunt alleen maar bevestigd zien worden? Als jij denkt dat hij een goede jongen is: ga zo door zou ik zeggen!
Maar ik heb helemaal geen standpunt, ik vraag me gewoon af waarom hij niet net zo'n interesse in mijn lichaam heeft, of die in ieder geval niet uit, als ik in het zijne! En tegelijkertijd of er dan iets is waardoor hier en masse geconcludeerd wordt dat hij me inderdaad gebruikt.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee zeggen tegen penetratie, althans die op zijn manier. Maar ik zeg dat ik niet uitlsluit dat het niet gewoon een botte lul is die wil stoten en zijn kwakje lozen. Ik sluit evenmin uit dat hij dat wel is en dat jij het best in hem probeert te zien zoals vrouwen zichzelf in de maling kunnen nemen als het om mannen gaat. Maar je bent in ieder geval al wel zover dat je aan hem twijfelt dus ik zou een antwoord op die vraag forceren.
Ik had de daadkracht niet om van hem te eisen iets bij mij te doen, ik keerde het dan om en bedacht me hoe bot het zou zijn als hij per se wilde dat ik hem pijpte o.i.d. En ook niet om als hij zichtbaar iets heel graag wou, het hem dan te onthouden in the heat of the moment en te zeggen "oke nu eerst dit", bovendien nog zonder enige garantie dat dat me wel bevalt, en zonder enige blijk van motivatie vanuit hemzelf. Maar misschien moet ik dat dan gewoon wel doen, in plaats van te gissen naar redenen waarom hij het uit zichtzelf niet doet.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157189490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:33 schreef Zelus het volgende:
de sex was goed??

Warrig verhaal.
Nee, puur lichamelijk niet. Maar ik deed het niet met tegenzin en vond het fijn en vooral heel interessant om te doen, dat wel. Alleen denk ik dat er meer in zit en weet niet waarom het zich niet toont, en hoe het eruit te krijgen (nu een beetje beter).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Myrr het volgende:
- Doet geen moeite om jou te pleasen
- In plaats van je te leren kennen, kust en neukt hij je direct met de wetenschap dat je maagd was. Iemand die jou zou respecteren zou dat niet doen
- Manipuleert jou door te zeggen dat het pijn doet als hij niet klaarkomt :') dan trekt hij zichzelf lekker af :{w
- Eist daarmee zo'n beetje dat je hem neukt
- Heeft geen interesse in wat jij wil
- Wordt boos en manipuleert jou als je hem op zijn zere plek stoot, geeft jou de schuld en het werkt nog ook

Conclusie: Je wordt gebruikt en kunt beter afstand nemen van deze onvolwassen faalhaas
Dat zit me wel een beetje dwars, in mijn gedachten zou het in ieder geval iemand zijn die langzaamaan zou doen en de tijd nam alles te ontdekken. Maar behalve dat hoopte ik eigenlijk ergens gewoon dat het meer resultaat was van een beperkte ervaring/een ander idee van hoe seks gaat en dat het voor hem nieuw is dat een meisje ook dingen kan willen buiten hetgeen hij tot nu toe gedaan heeft.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157189516
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:50 schreef Amnistia het volgende:
Als je al zoveel woorden aan een dude moet vuilmaken... dan kan je beter verder zoeken...
Als het niets oplevert, dan ja! Maar liever zie ik hem bijleren.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:20:35 #36
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157189582
Even voor de beeldvorming, over welke leeftijden gaat het? Het voelt alsof ik over 2 16 jarigen zit te lezen namelijk. (Hoewel de meeste 16-jarigen meer van vingeren weten dan jouw exemplaar volgens mij.)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157190114
De vraag die niet alleen mij bezighoud, maar ook die van andere....

Is hij Marokkaan of Turk?
pi_157191011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef Norma_Jeane het volgende:
Even voor de beeldvorming, over welke leeftijden gaat het? Het voelt alsof ik over 2 16 jarigen zit te lezen namelijk. (Hoewel de meeste 16-jarigen meer van vingeren weten dan jouw exemplaar volgens mij.)
Ik ben alweer 20, en hij 29. Ik weet niet wat dat voor je beeldvorming doet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:38 schreef Amnistia het volgende:
De vraag die niet alleen mij bezighoud, maar ook die van andere....

Is hij Marokkaan of Turk?
O jee, waar staan die precies om bekend? :D In de buurt van gok 2, zou je kunnen zeggen, hij is Azerbeidzjaan.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:41:44 #39
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157192379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:03 schreef Megara het volgende:
Ik ben alweer 20, en hij 29. Ik weet niet wat dat voor je beeldvorming doet :P
Holy fuck. Een man van 29 die kennelijk wel sekspartners heeft gehad maar nog nooit gevingerd heeft en ook nog eens denken dat lang genoeg penetreren en schreeuwen een teken is van een orgasme?
Volgens mij heeft hij gespijbeld tijdens biologie/seksuele voorlichting op school en dacht hij het gebrek aan kennis met porno kijken weer goed te maken. 8)7
Ik durf eigenlijk niet te vragen wat hij wel doet. Het zal wel iets zijn, want ik neem aan je je niet kurkdroog laat penetreren. Nou ja dat hoop ik serieus.

Mocht hij binnenkort jarig zijn heb ik een kado-tip voor je: een boek over seksuele voorlichting. :')
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157193141
_O_ _O_ _O_
pi_157193204
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Holy fuck. Een man van 29 die kennelijk wel sekspartners heeft gehad maar nog nooit gevingerd heeft en ook nog eens denken dat lang genoeg penetreren en schreeuwen een teken is van een orgasme?
Volgens mij heeft hij gespijbeld tijdens biologie/seksuele voorlichting op school en dacht hij het gebrek aan kennis met porno kijken weer goed te maken. 8)7
Ik durf eigenlijk niet te vragen wat hij wel doet. Het zal wel iets zijn, want ik neem aan je je niet kurkdroog laat penetreren. Nou ja dat hoop ik serieus.

Mocht hij binnenkort jarig zijn heb ik een kado-tip voor je: een boek over seksuele voorlichting. :')
Ik weet niet in hoeverre daar aan seksuele voorlichting wordt gedaan, hij lijkt me in dat opzicht een product van zijn geboortegrond. Ik heb hem een tijdje terug via app gevraagd of hij veel porno kijkt, dacht dat ie misschien daar onbewust het idee heeft overgenomen dat die wezens met een gat er zijn om jou te pleasen, en daar al blij genoeg mee zijn. Hij zei toen inderdaad dat hij wel eens keek toen hij jonger was ....om te zien hoe het moest. Als hij niets anders dan dat heeft meegekregen, dan is dat spijtig maar wel te begrijpen, maar waar ik veel moeilijker bij kan is dat geen van zijn vriendinnen in al die tijd blijkbaar ooit iets anders heeft aangegeven.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157193303
quote:
99s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:02 schreef gast91 het volgende:
_O_ _O_ _O_
Loop je me uit te lachen?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157193349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef Megara het volgende:

[..]

Loop je me uit te lachen?
ik zou niet durven..... :{ :{
pi_157193518
quote:
99s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:08 schreef gast91 het volgende:

[..]

ik zou niet durven..... :{ :{
Als jij het allemaal wel heel goed weet, zorg maar dat het met de heer/mevrouw gast91-bis wel in orde komt :{
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  donderdag 29 oktober 2015 @ 22:15:56 #45
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157193601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:04 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre daar aan seksuele voorlichting wordt gedaan, hij lijkt me in dat opzicht een product van zijn geboortegrond. Ik heb hem een tijdje terug via app gevraagd of hij veel porno kijkt, dacht dat ie misschien daar onbewust het idee heeft overgenomen dat die wezens met een gat er zijn om jou te pleasen, en daar al blij genoeg mee zijn. Hij zei toen inderdaad dat hij wel eens keek toen hij jonger was ....om te zien hoe het moest. Als hij niets anders dan dat heeft meegekregen, dan is dat spijtig maar wel te begrijpen, maar waar ik veel moeilijker bij kan is dat geen van zijn vriendinnen in al die tijd blijkbaar ooit iets anders heeft aangegeven.
Maar als al die vriendinnen dezelfde geboortegrond (waar dat dan ook zou moge zijn) hebben, zouden die dan wel die kennis hebben hoe het wel zou moeten? Het zou mij niets verbazen als die alles braaf hebben ondergaan omdat ze dachten dat het zo hoorde. En dan hoop ik maar dat ze schreeuwden om een orgasme te faken.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157193643
Je lijkt me een lieve, slimme meid te zijn. Doch idd onervaren.
Ik kan je maar 1 goede raad meegeven: run!
Dit gaat alleen maar miserie geven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_157193743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:15 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maar als al die vriendinnen dezelfde geboortegrond (waar dat dan ook zou moge zijn) hebben, zouden die dan wel die kennis hebben hoe het wel zou moeten? Het zou mij niets verbazen als die alles braaf hebben ondergaan omdat ze dachten dat het zo hoorde. En dan hoop ik maar dat ze schreeuwden om een orgasme te faken.
Hoop ik ook!! Hoe veel mensen er wel niet moeten denken dat het zo hoort, naar mijn idee incl. hijzelf.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157193910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:17 schreef Lenny77 het volgende:
Je lijkt me een lieve, slimme meid te zijn. Doch idd onervaren.
Ik kan je maar 1 goede raad meegeven: run!
Dit gaat alleen maar miserie geven.
Nou ja, weg kan ik altijd nog en slechter dan dit wordt het toch niet :D Ik ben misschien naief maar ik herken het denk ik wel als alles echt in de richting van uitzichtloosheid gaat wijzen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157194946
Wow kindje... wat ben je toch naief.. ;(
pi_157195527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:03 schreef Megara het volgende:

O jee, waar staan die precies om bekend? :D In de buurt van gok 2, zou je kunnen zeggen, hij is Azerbeidzjaan.
Owjee.. die gasten staan bekend dat ze klootzakjes zijn.

Had al zn vermoedde dat hij geen orginele Nederlander was hehe
pi_157198792
Ach, zonde. Je ziet het gebeuren maar je kunt d'r niet stoppen. Over 5 jaar heeft ze drie mokka kleurige kindjes en is papa al bij een ander jong naïef ding. Tsja, that's life.
pi_157198868
Je schrijft leuk.

Jullie zijn erg jong en onervaren. Komt vanzelf goed, maar waarschijnlijk niet met hem, hij lijkt me horkeriger dan jij wil.
pi_157199633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:18 schreef Megara het volgende:

[..]

Als het niets oplevert, dan ja! Maar liever zie ik hem bijleren.
Bijleren? Sommige mensen willen niet leren. En veranderen is makkelijker gezegd dan gedaan wanneer de ander niet hetzelfde idee heeft.
pi_157199696
Ik zou met hem trouwen als ik TS was.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:44:03 #55
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_157201152
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:22 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou met hem trouwen als ik TS was.
Dan kan ik nu alvast op een briefje schrijven dat er door haar topics geopend worden met titels zoals;
* Oogpunt (blauwe ogen huiselijk geweld)
* Scheurtjes (verkracht)
* Alleen (vreemdgegaan en verlaten)
pi_157204228
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Dan kan ik nu alvast op een briefje schrijven
Had het daarbij gelaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_157204854
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:44 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Dan kan ik nu alvast op een briefje schrijven dat er door haar topics geopend worden met titels zoals;
* Oogpunt (blauwe ogen huiselijk geweld)
* Scheurtjes (verkracht)
* Alleen (vreemdgegaan en verlaten)
Wel leuk om te lezen, met haar schrijfstijl. Ik zeg; doen! ^O^
pi_157204906
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:17 schreef Megara het volgende:

[..]

Nee, puur lichamelijk niet. Maar ik deed het niet met tegenzin en vond het fijn en vooral heel interessant om te doen, dat wel. Alleen denk ik dat er meer in zit en weet niet waarom het zich niet toont, en hoe het eruit te krijgen (nu een beetje beter).

[..]

Dat zit me wel een beetje dwars, in mijn gedachten zou het in ieder geval iemand zijn die langzaamaan zou doen en de tijd nam alles te ontdekken. Maar behalve dat hoopte ik eigenlijk ergens gewoon dat het meer resultaat was van een beperkte ervaring/een ander idee van hoe seks gaat en dat het voor hem nieuw is dat een meisje ook dingen kan willen buiten hetgeen hij tot nu toe gedaan heeft.
De eerste keer gaat meestal niet over rozen, omdat het vaak van die momenten zijn dat je overvallen wordt zoals bij jou is gebeurd. Heb je jezelf de hele tijd bewaakt voor 'het juiste moment' en dan komt er een hork langs waarvan je zo onder de indruk bent dat het je allemaal maar overkomt en je achteraf pas denkt 'Wait, whut?'.

Daar moet je niet over in zitten, gaat geloof ik vrij vaak zo. Interessant onderwerp voor een topic wel eigenlijk, heb zelf alleen niet echt zin om daar nu tijd aan te wijden dus mocht iemand er zin in hebben :Y) .
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:40:11 #59
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157207447
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:44:38 #60
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_157208534
_O-
pi_157351906
Het krijgt een beetje R&P-allure zo, maar ik ga toch updaten. Ik denk dat het over is namelijk, jullie hadden gelijk: slechts de seks blijkt voor hem belangrijk. ;(

Afgelopen zondag vertelde dat hij een tijdje terug een meisje had gezoend in de club. Ik vond dat echt niet leuk, en na een immer productieve whatsapp-woordenwisseling was de conclusie dat ik er óf niets van moest denken - hij hield immers van mij, óf hem maar moest vergeten. Verder wou hij er niets meer over zeggen. Dat vond ik nog pijnlijker, en na een dag besloot ik dat dit allemaal niet bevorderlijk was en zei hem dat ik niets meer met hem wilde. Voor meer slecht drama op de donderdagnacht, zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Megara op 06-11-2015 01:52:04 ]
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  vrijdag 6 november 2015 @ 00:43:44 #62
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_157351944
quote:
_O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_157352395
Nou, toch een interessante wending. Nu nog volhouden.
pi_157352664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 01:27 schreef KosterT het volgende:
Nou, toch een interessante wending. Nu nog volhouden.
Hm dat komt wel goed, ik heb het zo'n beetje aan mijn moeder verteld en ik had vrijwel meteen spijt haar met zulke stommiteiten te moeten confronteren.

Ah, en het mokkakindjeskwaad is trouwens 20 jaar geleden al geschied, echter mijn ouders zijn nog gelukkig en bij elkaar.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  vrijdag 6 november 2015 @ 07:43:21 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157353181
Gewoon boven op een ander duiken en dan als argument "ja ach jij doet wat jij wilt dus ik doe wat ik wil" :D

En dan na zo iets aankomen of je nog met hem naar bed wilt :P nou ja weet je in iedergeval waar het bij hem puur om gaat :) op naar de volgende!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157353224
"Zo te zien heb ik hem ook overtuigd van mijn onnozelheid." :D Maar zo te lezen komt het wel goed. Sterkte er mee.
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:07:40 #67
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_157353302
Nu allemaal het 'we told you so' dansje doen!
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 08:42:09 #68
441859 crew  Lenny77
pi_157353596
Goed gedaan!
Misschien voor alle veiligheid even een zwangerschapstestje doen? Die misselijkheid is misschien niet van stress?
Oh en mocht het positief zijn, misschien maar niet meedelen aan hem. Want dan begint de miserie pas echt..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:01:21 #69
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157353792
Ach toch nog een eikel gebleken. En ik probeer nog wel het goede in de mens te blijven zien,
maar het wordt moeilijker en moeilijker. ;(

Overigens gebruik ik bij Eerste Hulp Bij Zelfmedelijden meestal een fles wijn, maar jouw methode klinkt wat gezonder. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:51:28 #70
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_157355318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:42 schreef Lenny77 het volgende:
Goed gedaan!
Misschien voor alle veiligheid even een zwangerschapstestje doen? Die misselijkheid is misschien niet van stress?
Oh en mocht het positief zijn, misschien maar niet meedelen aan hem. Want dan begint de miserie pas echt..
Dacht ik ook al aan...
7.50 bij de Etos en kruitvat.
Hop!
pi_157373741
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:40 schreef Megara het volgende:
Het krijgt een beetje R&P-allure zo, maar ik ga toch updaten. Ik denk dat het over is namelijk, jullie hadden gelijk: slechts de seks blijkt voor hem belangrijk. ;(

Afgelopen zondag vertelde dat hij een tijdje terug een meisje had gezoend in de club. Ik vond dat echt niet leuk, en na een immer productieve whatsapp-woordenwisseling was de conclusie dat ik er óf niets van moest denken - hij hield immers van mij, óf hem maar moest vergeten. Verder wou hij er niets meer over zeggen. Dat vond ik nog pijnlijker, en na een dag besloot ik dat dit allemaal niet bevorderlijk was en zei hem dat ik niets meer met hem wilde. Voor meer slecht drama op de donderdagnacht, zie spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af waarom je in eerste instantie op hem viel. Val je op dat machotype? Is hij knap? Wat doet hij om rond te komen?

Begrijpelijk dat je je belazerd voelt. Leer er van, voortaan niet naïef zijn. Nu volhouden, en er zijn genoeg mannen die je aandacht wél waard zijn.
pi_157386944
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:42 schreef Lenny77 het volgende:
Goed gedaan!
Misschien voor alle veiligheid even een zwangerschapstestje doen? Die misselijkheid is misschien niet van stress?
Oh en mocht het positief zijn, misschien maar niet meedelen aan hem. Want dan begint de miserie pas echt..
Ik had er zodra ik terug thuiskwam al eentje gedaan, negatief! Stel je voor inderdaad. :{
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157388551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je in eerste instantie op hem viel. Val je op dat machotype? Is hij knap? Wat doet hij om rond te komen?

Begrijpelijk dat je je belazerd voelt. Leer er van, voortaan niet naïef zijn. Nu volhouden, en er zijn genoeg mannen die je aandacht wél waard zijn.
Ik heb er ook over nagedacht en ik denk dat de omstandigheden heel geschikt waren: ik herinner me nog dat ik toen ik hem de hand schudde meteen dacht: "Kolere wat een gladjakker, beter oppassen hiermee". Maar waar ik zo'n type normaal dan (misschien niet geheel onterecht) waarschijnlijk geen tweede blik meer zou geven, woonden we dus in hetzelfde appartement en was er alle gelegenheid om elkaar te leren kennen, en zo geschiedde.

Ik weet niet zo goed wat hij deed, hij kwam uit Baku waar hij met een vriend een handeltje had (in lingerie, ik had het wellicht moeten zien aankomen...) en we waren in Minsk, waar hij een tweede wilde opzetten. Hij was daar echter al maanden en er was nog niets gebeurd, dus dat begreep ik niet helemaal.

Hij zag er niet verkeerd uit inderdaad, en ik kreeg een beetje het gevoel alsof hij vond dat hij me onder zijn hoede moest nemen, op het bezitterige af: hij zei regelmatig dat ik niet met andere mannen moest praten, belde meerdere keren per dag, was ook steeds bij me als ik geen les had en als random mensen mij dan wat vroegen, antwoordde hij voor mij. Maar het spatte er vanaf dat we elkaars tegenoverstelden waren qua gedrag en ideeën, dat was een bron van veel discussies en ik had daarbij de indruk dat hij beetje bij beetje meer open-minded werd, het dominante gedrag werd ook minder en hij lachte veel vaker. Ik vind het soms nog best wel jammer eigenlijk, ik begon hem echt te mogen, maar als het in zijn karakter zit dat hij maar met een ander moet gaan karren zodra ik niet doe wat hij wil, dan houdt het wel op denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megara op 07-11-2015 20:54:36 ]
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157388717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:47 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik heb er ook over nagedacht en ik denk dat de omstandigheden heel geschikt waren: ik herinner me nog dat ik toen ik hem de hand schudde meteen dacht: "Kolere wat een gladjakker, beter oppassen hiermee". Maar waar ik zo'n type normaal dan (misschien niet geheel onterecht) waarschijnlijk geen tweede blik meer zou geven, woonden we dus in hetzelfde appartement en was er alle gelegenheid om elkaar te leren kennen, en zo geschiedde.

Ik weet niet zo goed wat hij deed, hij kwam uit Baku waar hij met een vriend een handeltje had (in lingerie, ik had het wellicht moeten zien aankomen...) en we waren in Minsk, waar hij een tweede wilde opzetten. Hij was daar echter al maanden en er was nog niets gebeurd, dus dat begreep ik niet helemaal.

Hij zag er niet verkeerd uit inderdaad, en ik kreeg een beetje het gevoel alsof hij vond dat hij me onder zijn hoede moest nemen, op het bezitterige af: hij zei regelmatig dat ik niet met andere mannen moest praten, belde meerdere keren per dag, was ook steeds bij me als ik geen les had en als random mensen mij dan wat vroegen, antwoordde hij voor mij. Maar het spatte er vanaf dat we elkaars tegenoverstelden waren qua gedrag en ideeën, dat was een bron van veel discussies en ik had daarbij de indruk dat hij beetje bij beetje meer open-minded werd, het dominante gedrag werd ook minder en hij lachte veel vaker. Ik vind het soms nog best wel jammer eigenlijk, ik begon hem echt te mogen, maar als het in zijn karakter zit dat hij maar met een ander moet gaan karren zodra ik niet doe wat hij wil, dan houdt het wel op denk ik.
Lijkt me wel duidelijk dat je beter af bent zonder hem toch.
pi_157388799
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:53 schreef Oriente het volgende:

[..]

Lijkt me wel duidelijk dat je beter af bent zonder hem toch.
Mja... als hij dat ene nou niet gedaan had, dan was ik best geïnteresseerd geweest in de verdere ontwikkelingen :P
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157388846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:57 schreef Megara het volgende:

[..]

Mja... als hij dat ene nou niet gedaan had, dan was ik best geïnteresseerd geweest in de verdere ontwikkelingen :P
Als.. als..
Beter loslaten, zat normale mannen op deze aardkloot die je niet gebruiken om te raggen en als het even tegenzit een ander pakken.
pi_157388887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:59 schreef Oriente het volgende:

[..]

Als.. als..
Beter loslaten, zat normale mannen op deze aardkloot die je niet gebruiken om te raggen en als het even tegenzit een ander pakken.
Eens, en dat hoop ik dan toch ja! :)
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157388914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef Megara het volgende:

[..]

Eens, en dat hoop ik dan toch ja! :)
Ze bestaan zeker :) tis alleen een kwestie van de juiste persoon vinden
pi_157406130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:47 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik heb er ook over nagedacht en ik denk dat de omstandigheden heel geschikt waren: ik herinner me nog dat ik toen ik hem de hand schudde meteen dacht: "Kolere wat een gladjakker, beter oppassen hiermee". Maar waar ik zo'n type normaal dan (misschien niet geheel onterecht) waarschijnlijk geen tweede blik meer zou geven, woonden we dus in hetzelfde appartement en was er alle gelegenheid om elkaar te leren kennen, en zo geschiedde.

Ik weet niet zo goed wat hij deed, hij kwam uit Baku waar hij met een vriend een handeltje had (in lingerie, ik had het wellicht moeten zien aankomen...) en we waren in Minsk, waar hij een tweede wilde opzetten. Hij was daar echter al maanden en er was nog niets gebeurd, dus dat begreep ik niet helemaal.

Hij zag er niet verkeerd uit inderdaad, en ik kreeg een beetje het gevoel alsof hij vond dat hij me onder zijn hoede moest nemen, op het bezitterige af: hij zei regelmatig dat ik niet met andere mannen moest praten, belde meerdere keren per dag, was ook steeds bij me als ik geen les had en als random mensen mij dan wat vroegen, antwoordde hij voor mij. Maar het spatte er vanaf dat we elkaars tegenoverstelden waren qua gedrag en ideeën, dat was een bron van veel discussies en ik had daarbij de indruk dat hij beetje bij beetje meer open-minded werd, het dominante gedrag werd ook minder en hij lachte veel vaker. Ik vind het soms nog best wel jammer eigenlijk, ik begon hem echt te mogen, maar als het in zijn karakter zit dat hij maar met een ander moet gaan karren zodra ik niet doe wat hij wil, dan houdt het wel op denk ik.
Ik denk dat zijn gedrag een combinatie van persoonlijkheid en cultuur is. In Nederland zijn we geëmancipeerd, een man is niet de 'baas' over zijn vrouw, een vrouw neemt ook initiatief.

Ben je een beetje verlegen? Dan is zo'n dominante jongen best handig. Als twee mensen beiden weinig initiatief nemen, gebeurt er ook vrij weinig. Mocht je een leuke man ontmoeten, dan kan je best wat initiatief nemen (niet te veel, jongens willen jagen) en hoef je niet voor zo'n dominant type te gaan.

Het is heel goed dat je ermee gestopt bent omdat hij alweer met een ander bezig was. Een jongen hoort dat niet te doen, dat jij niet deed wat hij wilde is een slecht excuus. Ook opvallend dat hij al zo snel vreemd ging, het was niet zo dat jullie al tien jaar vast zaten in een slecht huwelijk. Valt me wel op dat hij het opbiechtte, schijnbaar wilde hij toch eerlijk zijn en dacht hij ermee weg te komen.

Ik begrijp dat je het ook jammer vindt. Woont hij nog in dat appartement? In ieder geval volhouden. Over een paar maanden ben je blij dat je er niet verder mee gegaan bent.
pi_157430916
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn gedrag een combinatie van persoonlijkheid en cultuur is. In Nederland zijn we geëmancipeerd, een man is niet de 'baas' over zijn vrouw, een vrouw neemt ook initiatief.

Ben je een beetje verlegen? Dan is zo'n dominante jongen best handig. Als twee mensen beiden weinig initiatief nemen, gebeurt er ook vrij weinig. Mocht je een leuke man ontmoeten, dan kan je best wat initiatief nemen (niet te veel, jongens willen jagen) en hoef je niet voor zo'n dominant type te gaan.

Het is heel goed dat je ermee gestopt bent omdat hij alweer met een ander bezig was. Een jongen hoort dat niet te doen, dat jij niet deed wat hij wilde is een slecht excuus. Ook opvallend dat hij al zo snel vreemd ging, het was niet zo dat jullie al tien jaar vast zaten in een slecht huwelijk. Valt me wel op dat hij het opbiechtte, schijnbaar wilde hij toch eerlijk zijn en dacht hij ermee weg te komen.

Ik begrijp dat je het ook jammer vindt. Woont hij nog in dat appartement? In ieder geval volhouden. Over een paar maanden ben je blij dat je er niet verder mee gegaan bent.
Hij is nu ook al een paar weken weer thuis. En jaaaa ik moet inmiddels echt moeite doen om hem niet te zeggen dat ik hem heel heel HEEL erg mis, ik kan nog net op tijd mijn telefoon wegsmijten elke keer en het huis uit rennen ofzo :X En inderdaad, ik ben veel te verlegen voor iemand van mijn leeftijd. Maar hey, dit kwam ook geheel uit het niets, ik ga me wel richten op andere shit waar ik blij van word en dan komt het wel in orde verder :)
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_157440585
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 19:19 schreef Megara het volgende:

[..]

Hij is nu ook al een paar weken weer thuis. En jaaaa ik moet inmiddels echt moeite doen om hem niet te zeggen dat ik hem heel heel HEEL erg mis, ik kan nog net op tijd mijn telefoon wegsmijten elke keer en het huis uit rennen ofzo :X En inderdaad, ik ben veel te verlegen voor iemand van mijn leeftijd. Maar hey, dit kwam ook geheel uit het niets, ik ga me wel richten op andere shit waar ik blij van word en dan komt het wel in orde verder :)
Volhouden hoor, zijn gedrag zou ik niet omschrijven als respectvol. Praat er gewoon over met een goede vriendin, of iemand anders die je vertrouwt. En anders kan je er altijd nog een topic over openen in R&P.
  vrijdag 13 november 2015 @ 20:03:17 #82
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157520178
Lijkt mij een manipulatief en egoistisch man.
Heb een beetje het idee dat je er mee op moet passen, Kan wel een gevaarlijk iemand zijn die heel eigen plannen heeft met jou (en / of andere vrouwen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')