abonnement Unibet Coolblue
pi_157115251
Tof shirt!
Ik ben nu 9.4 (als de meting van vorige week klopt), volgende week vrijdag de termijnecho.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157115272
Leuke foto Chanty!

En een knipper voor Zoe!

Sillie, is er kans dat je die verloskundige bij de bevalling krijgt of gebeurt dat sowieso met de gyn? Ik zou er namelijk spontaan geen vertrouwen meer in hebben met zo'n verloskundige. ..
pi_157115487
Knipper voor Zoë *O* fijn!!

Nog meer onderwijs ;) leuk piekie! Hoe oud zijn jou oudsten?

Chanty wat lief!!

Wilde net opmerken dat mignonne zo stil is ;) toch niet dus
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157115635
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:15 schreef Lamb29 het volgende:
Knipper voor Zoë *O* fijn!!

Nog meer onderwijs ;) leuk piekie! Hoe oud zijn jou oudsten?

Chanty wat lief!!

Wilde net opmerken dat mignonne zo stil is ;) toch niet dus
Wie wat? :o nee hoor :D ik ben druk geweest thuis. Stoofvlees en stoofperen en geroosterde aardappeltjes gemaakt enzo O+ ik hou van slowcooking ♡ en met de kindjes pompoenen uitgesneden en wasjes en huishouden enzo. Dus ik ga straks onderuit gezakt zitten en dan doe k helemaal niks meer :P

Chanty die laatste foto ♡♡ wat een ventje!
Oh en zoe een knipper *O* wat fijn!! O+
:)
pi_157116377
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wat is er dan? :D

Ik zit eindelijk mn breiprojectjes af te ronden. Stom werkje :') losse draadjes wegknippen en knoopjes aanzetten enzo. Maar goed? anders heb k het straks voor niks gemaakt en das ook weer zo wat.
Hele late reactie, maar ik had ergens zin in. Bonbon Bloc gok ik. :P

Pfoh, mijn dekentje is nog steeds niet verder dan 30 naalden, ga eerders maar weer verder. Babykamer staat even op hold want zus is hier tijdelijk, met veel te veel katten. :(

Gaan er morgen twee wegbrengen, twee kittens worden opgehaald over een week, twee houden we zelf en dan heeft ze nog twee katten over. Welgeteld dus 8 katten (4 kittens en 4 volwassen). :r Vanaf morgen 'nog maar' zes gelukkig, maar twee volwassen en vier kittens is nog wel te overzien.

Even chaos en bende, maargoed, het is tijdelijk. Sta wel op mijn strepen want er stond net alweer een kattenbak in m'n zithoek. Ja. Nee dus. Die hoort bij de achterdeur en niet bij m'n meubels :{w (lief dagboek).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 19:03:01 ]
pi_157116711
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:02 schreef lunamatic het volgende:
Leuke foto Chanty!

En een knipper voor Zoe!

Sillie, is er kans dat je die verloskundige bij de bevalling krijgt of gebeurt dat sowieso met de gyn? Ik zou er namelijk spontaan geen vertrouwen meer in hebben met zo'n verloskundige. ..
Die kans is er ook nog ja :'( . Maar sowieso dan samen met een gyn, want die komt er ook bij. Daarbij werken ze met 20 klinisch vk's op de afdeling dus de kans dak een ander tref is ook zeer aanwezig.. En altijd samen met een gyn dus.

Maar ik trof deze vk al eerder en toen werd ik er ook niet blij van. Daarbij is ze niet-nl en nu geeft dat niks, maar ze spreekt ook nogal beperkt NL. Dat geeft wel, want dan begrijp je elkaar gewoon niet goed..

En dat steriliseren geloof ik ook wel. Als ik borstvoeding ga geven zijn mijn tepels ook niet steriel, dus het zal wel.. Maar ik heb nu wel 2
fopspeentjes klaarliggen (ik heb nu dus die spenen maar in een tupperware bakje gedaan wat ik ook maar heb uitgekookt 8)7 ), dan ligt er in ieder geval iets klaar.
Al mogen ze eigenlijk niet eens een fopspeentje als je bv geeft in 't begin, maar ok :') .

En in het kader van waardeloos en dus klaagzang: man heeft een nieuwe jas gekocht. Best een duur ding, maar na 1x dragen hangen alle knopen los. Dus ik kan fijn weer een avondje knopen aanzetten :X.

[ Bericht 27% gewijzigd door silliegirl op 26-10-2015 19:18:40 ]
pi_157120031
Ahw mn kraamverzorgster belde net en ze gaat als t allemaal lukt ook bij de bevalling zijn. Zo fijn! ♡ *O*
:)
pi_157120060
ennehm sillie als die jas zo nieuw is zou k er gewoon mee terug gaan geloof ik :o
:)
pi_157120882
Beter nog hem ermee terug laten gaan ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157121356
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:08 schreef Lamb29 het volgende:
Beter nog hem ermee terug laten gaan ;)
Euh ja idd :D dat ja :Y

Bij B's jas hangt er ook wel ns een knoop los maar die jas is al een aantal jaar oud en well used :P dan mag het.
:)
pi_157121499
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:47 schreef mignonne het volgende:
ennehm sillie als die jas zo nieuw is zou k er gewoon mee terug gaan geloof ik :o
Hij komt uit een webshop, moet je 'm weer retour sturen en doen. Dit was sneller :') . En ze zitten weer vast inmiddels!

Maar eigenlijk zou 'ie er mee terug moeten ja. Al is dit volgens mij wel een dingetje van dit merk; mijn zomerjas had het ook. Die heb ik wel teruggebracht en toen zijn ze door de verstelservice van de winkel weer vast gezet .
pi_157123180
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
pi_157123308
oooooh Daui, nog 1 nachtje "slapen". Morgen ben je tweelingmama! O+ O+
De eerste kennismaking met je kindjes, ze zien, ze vasthouden, ze ruiken, ze voelen. Zo bijzonder!
pi_157123335
Vandaag voor de zekerheid langs het ziekenhuis geweest om te kijken of de vliezen waren gebroken maar er was niks aan de hand. Waarschijnlijk dokter Flubber of urine dat de babies er uit drukken.

Ik hoop dat morgen een van de laatste keren is dat ik langs moet komen. :)
pi_157123415
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
Mooi beeld. :D

Sterkte vannacht met slapen. Morgen is de dag. O+
Professioneel gifmenger.
pi_157123448
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
Twee babies, het is zo geweldig!
Veel succes!!
Met een meidenkwartet
pi_157123530
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:59 schreef Kyara het volgende:
oooooh Daui, nog 1 nachtje "slapen". Morgen ben je tweelingmama! O+ O+
De eerste kennismaking met je kindjes, ze zien, ze vasthouden, ze ruiken, ze voelen. Zo bijzonder!
Eerst voelde ik mij helemaal niet klaar voor het hele mama baby evenement. Maar nu vind ik het super spannend op een goede manier. Hoe zien ze eruit!!!!! Wie zijn die drukke meneertje in mijn buik O+

En sorry buik maar we moeten afscheid nemen. :W
pi_157123629
Ik kan niet beloven meteen wat te posten morgen. Morfine Enzo. En weet niet hoe laat we aan de beurt zijn
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:07:23 #94
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157123639
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Daui het volgende:
Vandaag voor de zekerheid langs het ziekenhuis geweest om te kijken of de vliezen waren gebroken maar er was niks aan de hand. Waarschijnlijk dokter Flubber of urine dat de babies er uit drukken.

Ik hoop dat morgen een van de laatste keren is dat ik langs moet komen. :)
Succes morgen! Je hebt de jongens gewoon 38 weken bij je gedragen! *O* super goed!
Weer een tweelingmama er bij!
pi_157123647
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:04 schreef Daui het volgende:

[..]

Eerst voelde ik mij helemaal niet klaar voor het hele mama baby evenement. Maar nu vind ik het super spannend op een goede manier. Hoe zien ze eruit!!!!! Wie zijn die drukke meneertje in mijn buik O+

En sorry buik maar we moeten afscheid nemen. :W
Spannend Daui! Heel veel sterkte morgen, maar vooral; geniet van de kennismaking met je mannetjes! O+
pi_157123712
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Spannend Daui! Heel veel sterkte morgen, maar vooral; geniet van de kennismaking met je mannetjes! O+
Jij ook succes! Zo te horen duurt het niet lang meer
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:11:17 #97
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157123766
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Daui het volgende:
Ik doe geen oog dicht vanavond. Alsof je weer 8 jaar oud bent en het pakjesavond
O+ twee hele mooie pakjes! Spannend hoor! Geniet ervan :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157123867
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:07 schreef Daui het volgende:
Ik kan niet beloven meteen wat te posten morgen. Morfine Enzo. En weet niet hoe laat we aan de beurt zijn
Succes en sterkte!! En morgen ben je mama O+!
In het bevallingsverhalen topic staat mijn geplande keizersnede beschreven. Ik vond het prachtig en gun jou dezelfde ervaring!
pi_157123913
superspannend daui O+ O+ ik wens je een prachtige kennismaking met je twee buikbewoners!
:)
pi_157124407
O+ Pakjesavond O+ Daui, heel veel succes morgen en heel veel plezier bij de eerste ontmoeting met het boevenpak uit jouw buik <3 (ik ga wel je foto's in het buikentopic missen :D zo prachtig vind ik die enorme buik van jou! Maar wat erin zit zal nog wel 1000x mooier zijn)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')