abonnement Unibet Coolblue
pi_157833939
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik kende David Tennant niet voor deze serie maar ik vind hem wel geniaal acteren _O_
Hij heeft dit jaar nog een award gekregen, het is niet alleen een super acteur, iedereen vindt hem ook echt een geweldige gast.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:43:24 #127
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157835863
Leuk voor de dames, maar ik zie mijzelf hier niet naar kijken. Weer typisch zo'n serie vol slachtoffersymboliek en gemekker over verkrachting.
pi_157835921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk voor de dames, maar ik zie mijzelf hier niet naar kijken. Weer typisch zo'n serie vol slachtoffersymboliek en gemekker over verkrachting.
wtf :')
je oordeelt duidelijk zonder dat je iets ervan gezien hebt
pi_157836022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk voor de dames, maar ik zie mijzelf hier niet naar kijken. Weer typisch zo'n serie vol slachtoffersymboliek en gemekker over verkrachting.
Your loss :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157839187
de showrunner van Jessica Jones heeft in een interview aangegeven. dat het karakter van Jessica zich heeft laten inspireren door Lisbeth Salander van de film the girl with the dragon tattoo
pi_157851086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:17 schreef aspi het volgende:

[..]

Hij heeft dit jaar nog een award gekregen, het is niet alleen een super acteur, iedereen vindt hem ook echt een geweldige gast.
Leuk interview dat gisteren verscheen op de fansite : http://tennantnews.blogspot.nl/2015/11/video-interview-david-tennant-appears.html

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk voor de dames, maar ik zie mijzelf hier niet naar kijken. Weer typisch zo'n serie vol slachtoffersymboliek en gemekker over verkrachting.
Euh.... nee? :')
  vrijdag 27 november 2015 @ 00:53:23 #132
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_157852731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk voor de dames, maar ik zie mijzelf hier niet naar kijken. Weer typisch zo'n serie vol slachtoffersymboliek en gemekker over verkrachting.
Het gaat slechts heel sporadish over verkrachting.
Ok, na aflevering 1 wordt er 8 afleveringen alleen maar geneukt, maar dan heb je nog ergens in totaal nog wel 1 goede aflevering, als je alle goede scenes achter elkaar zet.

Matige serie. Maar beter dan niets, want al mijn andere series hebben een stop.
  Admin vrijdag 27 november 2015 @ 06:56:00 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157853888
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk voor de dames,
Dat is een seksistische opmerking. Althans, ik neem aan dat je dat zegt omdat de hoofdpersoon een vrouw is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 27 november 2015 @ 07:45:21 #134
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157854034
Ik ben nog niet aan het einde, maar ik moet bekennen dat JJ me toch wat tegenvalt. Ik merk dat ik het seizoen wil afkijken na de tijdsinvestering, maar het kost me moeite.

Het pakt me niet zo als bijvoorbeeld DareDevil wel deed. Vooral het hele labiele van Jessica en Trish staat me tegen. Killgrave is voor mij een minder gave nemesis als iedereen hier wel lijkt te vinden en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
come on.. nee.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157855402
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157855759
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef Barbusse het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
_O- :@

Herkenbaar. :')
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:03:44 #137
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157871919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:14 schreef KingRadler het volgende:
de showrunner van Jessica Jones heeft in een interview aangegeven. dat het karakter van Jessica zich heeft laten inspireren door Lisbeth Salander van de film the girl with the dragon tattoo
Leuk om te weten :)
heitieh
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:56:13 #138
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_157877479
Marvel heeft met Jessica Jones een enorm risico genomen. Je kan het vergelijken met Guardians of the Galaxy was totaal niet bekend bij publiek maar was wel een groot succes.

als je heel MCU bekijkt hoe minder Marvel zich ermee bemoeit hoe beter het materiaal word.

Daarom was ant-man een grote ramp kwa productie.

Hoop dat Marvel ervan leert en Showrunners en Regisseurs totale vrijheid blijft geven in de toekomst.
pi_157917241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef KingRadler het volgende:
Marvel heeft met Jessica Jones een enorm risico genomen. Je kan het vergelijken met Guardians of the Galaxy was totaal niet bekend bij publiek maar was wel een groot succes.

als je heel MCU bekijkt hoe minder Marvel zich ermee bemoeit hoe beter het materiaal word.

Daarom was ant-man een grote ramp kwa productie.

Hoop dat Marvel ervan leert en Showrunners en Regisseurs totale vrijheid blijft geven in de toekomst.
heb het idee dat die netflix marvel series toch al meer vrijheid hebben om hun eigen ding te doen tov de films. Vond Daredevil en Jessica Jones ook al redelijk anders van elkaar eigenlijk, maar het zijn dan ook 2 totaal verschillende karakters.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 19:04:15 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_157926913
Ik geloof niet dat ik ooit een vervelender figuur heb gezien in een serie dan de bovenbuurvrouw van Jessica. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_157932059
Woaah.. Bij aflevering 7 & 8 merkte ik dat ik de serie een piepklein beetje beu begon te raken, maar net aflevering 9 stuiterend op de bank zitten kijken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 22:28:56 #142
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_157933657
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:41 schreef minilot het volgende:
Woaah.. Bij aflevering 7 & 8 merkte ik dat ik de serie een piepklein beetje beu begon te raken, maar net aflevering 9 stuiterend op de bank zitten kijken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat inderdaad ook. Jammer dat 10 dan weer zo tegenvalt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Games maandag 30 november 2015 @ 23:41:22 #143
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_157936086
Na aflevering 8 gaat het ook nergens meer over als ik eerlijk moet zeggen. Iedereen die loopt te zeiken tegenover elkaar dat ze Jessica niet in de weg moeten lopen en ondertussen iedereen haar maar in de weg blijven lopen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 1 december 2015 @ 06:25:26 #144
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157938438
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik had dat inderdaad ook. Jammer dat 10 dan weer zo tegenvalt.
Gelukkig zijn de laatste 2 dan weer zeer de moeite.... zeker als je de Ruben deeltjes skipt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157939355
ik bekijk het gewoon als 1 groot verhaal ipv het per aflevering te beoordelen :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 december 2015 @ 14:06:08 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157944778
Episode 12 is tof !
Zo jammer dat Luke Cage Jessica Jones en Daredevil straks niet in Civil War te zien zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 2 december 2015 @ 13:16:55 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_157963220
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef KingRadler het volgende:
Marvel heeft met Jessica Jones een enorm risico genomen. Je kan het vergelijken met Guardians of the Galaxy was totaal niet bekend bij publiek maar was wel een groot succes.

als je heel MCU bekijkt hoe minder Marvel zich ermee bemoeit hoe beter het materiaal word.

Daarom was ant-man een grote ramp kwa productie.

Hoop dat Marvel ervan leert en Showrunners en Regisseurs totale vrijheid blijft geven in de toekomst.
Je merkt dat Daredevil en Jessica Jones beid een hele andere toon hebben dan Agents of Shield. Niet dat die 2 eerste totaal vergelijkbaar zijn, maar de toon is wel serieuzer en volwassener. Agents of Shield is toch meer de Wedon komische stijl. Dat hebben de Avengers films ook. En hoezeer ik Agents of Shield ook gegroeid vind na seizoen 1, het is en blijft "minder volwassen" en komischer dan hun Defenders tegenhangers.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158041726
Vandaag uit verveling toch maar verder gekeken. En toen kon ik niet meer stoppen. Wat bezielde mij eerder om te vinden dat aan Jessica Jones niet veel was?! Wow!

De volgende bad guys zijn zeker de IGH...
  zondag 6 december 2015 @ 01:25:15 #149
202546 Baszh
The Dude abides
pi_158048870
Vond het een stuk minder leuk dan Daredevil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_158050200
Er zit natuurlijk wel een zwakte in dat hele Kilgrave-verhaal. Met een koptelefoon op of een doof persoon kun je hem gewoon alles maken. Er zit gewoon te veel domheid in, aangezien er genoeg mogelijkheden waren om hem dood te maken. Verder besluiten ze aan het eind alsnog om hem gewoon af te maken.

Verder is de actrice die Trish speelt overduidelijk Australisch. Een van de weinigen die niet gewoon en degelijk Amerikaans accent kan volhouden. Jammer.

In totaliteit vind ik het overigens wel een topper, deze serie. Ben benieuwd wat ze met Luke Cage gaan doen. Dat wordt immers een prequel toch? Dus daar zit dan geen Jessica Jones in. En ik ben ook benieuwd hoe ze Iron Fist erin gaan brengen....

Trouwens, wat ook apart is, is dat we eigenlijk veel te weinig DareDevil in Jessica Jones hebben gezien. Ik bedoel, het is duidelijk dat DareDevil actief is, en ze komen uit dezelfde wijk. Ze lieten het echter alleen bij de zuster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')