abonnement Unibet Coolblue
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:24:14 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157036874
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:18 schreef ZonnebankBob het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar volgens mij is dit gewoon weer een Iwanus bash topic.
met terechte backfire deze keer
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:47:47 #102
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_157037319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Juist. Dat dacht ik nou ook. Maar de nuance is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken.
Iets wat ik wel vaker op het forum vind, en waar ik me best aan kan ergeren. Maar deze keer is de nuance in de OP al ver te zoeken, en dan vind ik het niet raar dat TS wordt teruggefloten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:50:50 #103
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_157037372
quote:
4s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef rmrt2010 het volgende:
Iemand tipte mij om maar een topic te openen na mijn mening over het overdreven gespendeer van iwanius in allerlei restaurants.

Ik vond het allemaal belachelijk veel geld en vroeg mij dan ook waarom iemand zoveel geld uitgeeft aan uit eten terwijl het geld ook voor veel betere zaken kan worden aangewend zoals een Artsen zonder Grenzen, Serious Request, het Kankerfonds,vluchtelingenwerk Nederland en de voedselbank om maar wat te noemen. Dat je wat geld uitgeeft aan lekker eten is niet waar ik tegen ben maar waarom zoveel geld spenderen aan een avondje uiteten en wat gewoon een verkwisting van geld is terwijl het ook een onsje minder kan. Kan je met het resterend geldbedrag een hulpbehoevend iemand blij maken en doe je ook iets goeds.
En als ik al dat geld op mijn spaarrekening zou zetten, mag het dan wel? Eigenlijk hoeft niemand verantwoording af te leggen voor wat hij of zij met zijn geld doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Redcoon op 23-10-2015 10:54:48 (typo) ]
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:34:15 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157039001
Ben zo benieuwd wat de TS er nu van vindt.
Poneert een lekker onnadenkende en ongenuanceerde provocerende stelling en blijft vervolgens weg.
Toppunt van trollen. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:52:29 #105
43556 miss_dynastie
pi_157039318
Ik zie dat je in je OP eruit hebt gelaten dat je vindt dat mensen de sier moeten maken met hun giften aan goede doelen? Ben je inmiddels met mij eens dat mensen die zichzelf op de borst kloppen omdat ze zoveel doneren aan goede doelen juist vallen onder de ikke-ikke-ikke-mentaliteit die jij zo hekelt?

Verder gaat het je geen bal aan waar iemand zijn geld aan uitgeeft. Deal with it. Daarnaast kan je ook erg lang en diep discussiėren over wat een goed doel is, waarom er zoveel geld bij het KWF reserve staat terwijl kanker nog verre van genezen is, etcetera- maar ik neem aan dat dat niet mag hier, dus ik zal me inhouden :)
pi_157040139
Ik sluit dit topic met de volgende redenen:

• TS blijft zelf weg nadat ca 100% het niet met hem eens is.
• Het is absoluut geen CUL(inair) topic. Het gaat niet over eten of het bereiden van eten, maar is een moralistisch topic over hoe iemand anders zijn of haar eigen verdiende geld behoort te besteden.
• Het is gewoon een duidelijke Iwaniusbash.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')