abonnement Unibet Coolblue
pi_157105512
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:17 schreef Kyran het volgende:
Ik vind de Chargers echt zo'n college team waar je gewoon nooit weet wat je krijgt. Beetje amateuristisch.
Ja het grootste probleem zit volgens velen bij de owners. Het lijkt iedere keer de GM of HC maar die owners maken er een zootje van. Ontslaan een coach die 14-2 speelt, houden verliezende coaches jaren lang aan en top spelers werden consequent verkocht. Nu dat stadion gedoe er nog bij.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_157107291
De topictitel is nog steeds relevant, voor het eerst 5 teams op 6-0.
De NFC East is nu ook een dubbeltje op zijn kant, niet te voorspellen wie die divisie wint.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:38:58 #128
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_157111574
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef maerk het volgende:
De topictitel is nog steeds relevant, voor het eerst 5 teams op 6-0.
De NFC East is nu ook een dubbeltje op zijn kant, niet te voorspellen wie die divisie wint.
Zou wel leuk zijn als alle teams 8-8 finishen, kan best met deze 4 middenmoters.
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:11:59 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157115421
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:38 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als alle teams 8-8 finishen, kan best met deze 4 middenmoters.
Met Bryant en Romo was dallas veruit de beste
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157121248
Lekkere wedstrijd van de Panthers weer, beginnen toch echt indruk te maken.
Komende speelronde Packers @ Broncos *O* Heel veel zin in, alleen jammer dat zo laat. Ik ga die wel downloaden de volgende ochtend, gaat een fantastische wedstrijd worden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157122178
Zo weer een leuk (uitgesteld) avondje football kunnen kijken, Raiders @ Chargers en Eagles @ Panthers.

Raiders begint echt een leuk ploegje te worden :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157122219
Vikings gaan ook prima, staan 4-2, en vanaf volgend jaar een prachtig stadion wat al ver af is:



”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_157122389
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Guard het volgende:
Zo weer een leuk (uitgesteld) avondje football kunnen kijken, Raiders @ Chargers en Eagles @ Panthers.

Raiders begint echt een leuk ploegje te worden :D
Zeker, vooral van Amani Cooper begin ik serieus onder de indruk te raken. Maar veel mensen vergeten ook Derek Carr, ik denk dat hij dit seizoen echt een hoog niveau gaat halen en zich met de betere QB's kan gaan meten.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_157122402
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:39 schreef maerk het volgende:
Vikings gaan ook prima, staan 4-2, en vanaf volgend jaar een prachtig stadion wat al ver af is:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik weet het niet, Metrodome had toch wel wat, overdekt zijn en toch binnen sneeuw hebben :')

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157122642
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:43 schreef maerk het volgende:

[..]

Zeker, vooral van Amani Cooper begin ik serieus onder de indruk te raken. Maar veel mensen vergeten ook Derek Carr, ik denk dat hij dit seizoen echt een hoog niveau gaat halen en zich met de betere QB's kan gaan meten.
Vorig jaar had Carr al een zeer behoorlijk seizoen, maar de Raiders moeten toch nog aardig wat seizoenen waarin ze feitelijk alleen league-vulling waren van zich afschudden, voordat mensen ze echt een beetje serieus gaan nemen. Ik gun ze het wel, zeker Raider nation.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157128417
Was een high paced eerste kwart gisteren van de Cardinals, nog nooit zo weinig reclame in een kwart gezien haha! Helaas Eagles verloren zondag...

Had trouwens toch nog 1 vraagje :@ Mbt de tijd. Het valt me op dat wanneer het spel over is (dus er wordt opgezet voor een nieuwe snap) dat de tijd soms wel doorloopt en soms stil blijft staan. Hoe komt dit?
pi_157128600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was een high paced eerste kwart gisteren van de Cardinals, nog nooit zo weinig reclame in een kwart gezien haha! Helaas Eagles verloren zondag...

Had trouwens toch nog 1 vraagje :@ Mbt de tijd. Het valt me op dat wanneer het spel over is (dus er wordt opgezet voor een nieuwe snap) dat de tijd soms wel doorloopt en soms stil blijft staan. Hoe komt dit?
Als de bal gevangen wordt of er is een run en de speler wordt binnen de lijnen getackeld dan loopt de tijd gewoon door. Als een speler na het vangen van de bal buiten de lijnen raakt stopt de tijd, net als bij een incomplete pass.

En de tijd stopt standaard bij 2 minuten in het 2e en 4e kwart. De zogenaamde 2 minute warning, zodat er nog maar een reclameblok ingestart kan worden.
pi_157128981
Chris Johnson, comeback player of the year! Mooi om hem weer in zijn oude vorm te zien.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:29:11 #139
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157129238
https://mobile.twitter.co(...)s/658819802195034112

Kan die tweet niet mobiel embedden :(, wat dat betreft is mobiele lay-out wel heel beperkt.

Snap echt niet dat die Mallett ooit een kans heeft gekregen in de NFL. Was in college al een eikel die alleen maar heel hard kon gooien.

[ Bericht 16% gewijzigd door PirE op 27-10-2015 09:42:40 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157131032
Vooral voor de Pats fans (maar ook NFL liefhebbers) is onderstaande docu echt geweldig:


En (hoewel wat minder spectaculair) ook de America's game van de 2014 Patriots staat online:


Ook voor de relatief nieuwe NFL volgers een ideale manier om het spelletje weer wat beter te begrijpen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:44:41 #141
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_157132490
Ravens 1-6 _O-

Alle 6 de losses waren met 8 punten of minder(1 posession).

Het programma werkt niet mee, met 5 van de eerste 7 uit waarvan 4 aan de westcoast. Maar als je toch een rol wilt spelen moet je toch echt wel van de Raiders, Niners en Browns winnen.

Jammer dat de Ravens niet in de AFC South spelen, dan hadden ze de playoffs nog gehaald ;)
pi_157133875
Vanmorgen bij de herhaling geleerd wat intentional grounding is :)

Na 2,5 jaar ken ik nu bijna alle regels wel ondertussen. Maar er zullen de komende tijd ongetwijfeld nog wel een paar volgen waarbij ik me op mijn achterhoofd krab
Hell To The Liars
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:55:16 #143
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157142729
En weg :W.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157142941
Cowboys willen contract van Hardy verlengen.

Wat een organisatie. :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_157143076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:00 schreef zjroentje het volgende:
Cowboys willen contract van Hardy verlengen.

Wat een organisatie. :')
Vanwege zijn uitmuntende gedrag laatst? Haha
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_157143365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:33 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Als de bal gevangen wordt of er is een run en de speler wordt binnen de lijnen getackeld dan loopt de tijd gewoon door. Als een speler na het vangen van de bal buiten de lijnen raakt stopt de tijd, net als bij een incomplete pass.

En de tijd stopt standaard bij 2 minuten in het 2e en 4e kwart. De zogenaamde 2 minute warning, zodat er nog maar een reclameblok ingestart kan worden.
De klok wordt ook stilgezet bij een flag, een blessure (maar is de blessure na de 2 minute warning dan verliest het team van de geblesseerde speler een time out of volgt er een 10 sec run off van de clock), een time out of een challenge.
Soms doet de (play)clock ook nog moeilijk waardoor de tijd wordt stilgezet, maar begint de (play)klok weer te lopen als de "ball marked ready for play" is (dwz dat een van de judges de ball op de juiste plek van het veld legt waar de volgende snap moet plaatsvinden en niet meer "over the ball" staat maar naar zijn spot rent.

Nog best een boel regels allemaal. En dan is College nog uitgebreider, daar wordt o.a. de clock gestopt als er een first down is gehaald en wordt ie weer gestart zodra de sticks op de juiste plek staan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157160965
Als er nog mensen NFL gamepass willen aanschaffen: de prijs is verlaagd ¤129.99 (Season Plus is dat). Als je rechtsboven de prijs aanpast naar Brazilian Real, dan kost het omgerekend nog maar iets meer dan 100 euro. Dat bespaart je toch weer minimaal 25 euro.
pi_157165197
Thanks mensen!
pi_157197236
Lewisgod _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157197250
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 01:51 schreef Seam het volgende:
Lewisgod _O_
Dolpins houden nog weinig tegen,toch slechts 7-0, Patriots hebben echt een aura van alles lukt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')