abonnement Unibet Coolblue
pi_156827870
For the love of god. Gaat ie uitleggen dat je heel makkelijk de handleiding van je telefoonnkunt vinden via gebruikershandleiding.com

Google-iphone6-manual ging iets sneller :')
A mind with a heart of it's own
pi_156828150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
For the love of god. Gaat ie uitleggen dat je heel makkelijk de handleiding van je telefoonnkunt vinden via gebruikershandleiding.com

Google-iphone6-manual ging iets sneller :')
:')
For great justice!
pi_156828157
De vervolgcursus heet "Poepen voor beginners" ?
For great justice!
pi_156828370
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef Q. het volgende:
De vervolgcursus heet "Poepen voor beginners" ?
Reet afvegen is de driedaagse vervolgcursus.
A mind with a heart of it's own
pi_156828618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
For the love of god. Gaat ie uitleggen dat je heel makkelijk de handleiding van je telefoonnkunt vinden via gebruikershandleiding.com

Google-iphone6-manual ging iets sneller :')
Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.

En hij zal toch ook íéts moeten vertellen. Anders kan je net zo goed die hele zoekcursus afdoen met instructies hoe de browser te starten, naar Google.nl te gaan en "leren zoeken met google' in te toetsen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156828676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.

En hij zal toch ook íéts moeten vertellen. Anders kan je net zo goed die hele zoekcursus afdoen met instructies hoe de browser te starten, naar Google.nl te gaan en "leren zoeken met google' in te toetsen :P
Datsoort cursussen moet gewoon een disclaimer hebben dat die niet bedoeld is voor mensen die beschikken over enige vorm van gezond verstand.
pi_156829213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.

En hij zal toch ook íéts moeten vertellen. Anders kan je net zo goed die hele zoekcursus afdoen met instructies hoe de browser te starten, naar Google.nl te gaan en "leren zoeken met google' in te toetsen :P
Ik weet dat er een cursus is op dit gebied die echt wel nuttig is. Ikbhad hehoopt dat ik die zou krijgen. Helaas... Ik heb echt het idee dat ik bij de cursus basisinternet voor bejaarden zit. Ik heb net te horen gekregen dat je niet op linkjes moet klikken die je niet vertrouwt.
A mind with a heart of it's own
pi_156829780
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik weet dat er een cursus is op dit gebied die echt wel nuttig is. Ikbhad hehoopt dat ik die zou krijgen. Helaas... Ik heb echt het idee dat ik bij de cursus basisinternet voor bejaarden zit. Ik heb net te horen gekregen dat je niet op linkjes moet klikken die je niet vertrouwt.
Het doet me wel denken aan de tijd dat mijn vader aan de pc en internet ging en daar cursussen voor senioren voor volgde ja :P

Iets wat ik trouwens iedereen aan kan raden als het gaat om digibeten: op cursus sturen. In eerste instantie probeerde ik het mijn ouwe zelf te leren. Dat viel nogal tegen :') . Na wat cursussen is ie over het algemeen prima in staat om zichzelf te redden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156832960
Nou schaar ik mijzelf t.o.v. Leeftijdsgenoten en jongeren ook wel onder de digibeten, maar vergeleken bij een heleboel collega's ben ik een computerwonder volgens mij :P
A mind with a heart of it's own
pi_156833607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Nou schaar ik mijzelf t.o.v. Leeftijdsgenoten en jongeren ook wel onder de digibeten, maar vergeleken bij een heleboel collega's ben ik een computerwonder volgens mij :P
Ik doel dan ook op de echte digibeten. Het soort dat gewoon niet weet wat ze moeten doen als je ze achter een pc zet.

En ja, er zullen altijd mensen zijn waarbij je als digibeet afsteekt. Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die altijd alles uit zijn pc/tablet/smartphone haalt. Ik leer ook nog regelmatig dingen bij die je toevallig voorbij ziet komen in een artikel of topic, of van vrienden.

Van het weekend nog een maat van me geleerd hoe je geluid over HDMI moet laten afspelen in Windows. En dat is een ervaren netwerkbeheerder, kan je toch geen digibeet noemen. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156834483
Weet je wat ik irritant vindt. Ik ben echt geen digibeet en collega's vragen mij altijd van alles. Alleen voor iedere scheet is het antwoord toch 'bel ICT want ik heb geen rechten'. Zelfde geldt voor onze afdelingsspecifieke softwarepakketten. Kan ik iedere scheet naar onze key user mailen met wachttijd.
pi_156845889
:O
Kopje koffie en dan weer een dagje cursus.
A mind with a heart of it's own
pi_156846672
Q.
For great justice!
pi_156846900
Bijna weekend *G*
pi_156846912
Zaterdag 7-card stud poker spelen. Vrijdag Terra Mystica :D
pi_156848284
quote:
99s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna weekend *G*
Bijna dood! *O*
For great justice!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:05:01 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156848908
Hoor net wat we morgen gaan doen met ons afdelingsuitje: Naar preston palace in Almelo.

Nou vooruit, niet de beste tent, maargoed. Hebben ze niet eens iets van een gezamelijke activiteit geregeld.
Gewoon daarheen en dan maar zien waar je zin in hebt. :') :')

Van mij part eerst een uurtje bowlen en dan verder doen waar je zin in hebt is al beter dan dit.
pi_156849110
Dat wordt dus zuipen. :7
For great justice!
pi_156849127
:7
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:19:52 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156849189
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef Q. het volgende:
Dat wordt dus zuipen. :7
Maar dan mag je niet in de botsauto's :P of iets anders mocht ook niet, want alcohol gehad :')
pi_156849324
Moet je eerst blazen voordat je daar in mag dan? :') Gewoon niet kacheltje lam aankomen lijkt me goed genoeg toch?
pi_156849337
http://www.nu.nl/utrecht/(...)iland-of-lombok.html

Altijd wat te doen bij mij in de wijk. *O*
For great justice!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:08:36 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156850099
Blijkbaar is er onbeperkt eten, dus dat hoeft dan niet vooraf te doen. Maar men, regel dan in ieder geval dat we eerst samen gaan eten ofzo.

Achja :+
pi_156850131
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar is er onbeperkt eten, dus dat hoeft dan niet vooraf te doen. Maar men, regel dan in ieder geval dat we eerst samen gaan eten ofzo.

Achja :+
Kun je toch zelf regelen? Gewoon een mailtje rondsturen :P
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:10:20 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156850149
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je toch zelf regelen? Gewoon een mailtje rondsturen :P
Tuurlijk, ging mij meer om het feit dat het gewoon door de organisatoren geregeld 'moet' worden (vind ik)

\Tis een teamuitje, dus regel in ieder geval iets gezqamenlijks. Daarna kan iedereen z'n eigen kant wel op
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')