Ontvolg topicquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar blijven de pics van stbabs weekend?
Bijna!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:07 schreef DrMarten het volgende:
Geen.zin.meer.
Is het al bijna weekend?
Gelukkig 2 dagen cursus deze week waar ik voor geen meter zin in hebquote:
Jeej!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig 2 dagen cursus deze week waar ik voor geen meter zin in heb
Nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar blijven de pics van stbabs weekend?
Heb ik ook gedaan, maar iemand anders was bereid meer te bieden dan ik. Dus maar weer verder kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou toch laatst op eentje een bod doen?
jammerquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar iemand anders was bereid meer te bieden dan ik. Dus maar weer verder kijken.
Huisje om de hoek bij het cafe gaat hem niet worden denk ik.
Morgen weer thuiswerken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:09 schreef DrMarten het volgende:
Sorry, zat extern vanochtend. Nu maar eens de kachel en een dikke trui aan en dan verder thuis werken vandaag
Dat is wel irritant ja. Daarom wil ik ook nooit wat horen van andere mensen over dergelijke dingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Deze cursus leek me ook leuk toen ik me er voor aanmeldde, alleen na wat voorbereiding en verhalen van mensen die hem vorige week hebben gehad heb ik er een stuk minder zin in
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooh lekker! Ook wel zin in, maar nog op m'n werk
Nee, in de pauze al kort geweest.. gewoon straks thuis wat kokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Dat wordt dus een tripje langs de mac?
In de pauze... om een uurtje of 12? IK zou omvallen van de honger denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, in de pauze al kort geweest.. gewoon straks thuis wat koken
Heb nog wel wat druiven gehad en een cup a soupquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de pauze... om een uurtje of 12? IK zou omvallen van de honger denk ik
Nu maar eens de voetjes omhoog en kijken hoe het Nederlands elftal het er vanaf brengt
Het wordt zo langzamerhand inderdaad te koud om zonder kleren aan naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:28 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Teveel geld uitgegeven aan online kleren shoppen net. Maar het is erg nodig.
Laten we het erop houden dat we voorzichtig het Belgische volkslied moeten gaan leren. Het Wilhelmus zal 99% zeker niet te horen zijn op het EKquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog wel wat druiven gehad en een cup a soup
En....?
Onzin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand inderdaad te koud om zonder kleren aan naar buiten te gaan.
En dan ben je maar voor de Belgen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we voorzichtig het Belgische volkslied moeten gaan leren. Het Wilhelmus zal 99% zeker niet te horen zijn op het EK
Kan je vast veel van opstekenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit in een cursus waar mensen moet worden uitgelegd hoe ze een website als favoriet opslaan
Cursus zoeken op internet. Leek me wel interessant, maar blijkt echt de basis te zijn. Meer gericht op lui die er helemaal niks van snappen. Ik had gehoopt dat het wat dieper zou gaan. Misschien morgenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van de cursus / naampje enzo
Klinkt idd wat basic achtig.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Cursus zoeken op internet. Leek me wel interessant, maar blijkt echt de basis te zijn. Meer gericht op lui die er helemaal niks van snappen. Ik had gehoopt dat het wat dieper zou gaan. Misschien morgen
Hij is nu aan het uitleggen wat het deep web is.
databases e.d. Die niet via zoekmachines te vinden zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt idd wat basic achtig.
Al zeg deepweb mij geen reet
Niet te verwarren met het illustere dark webquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
databases e.d. Die niet via zoekmachines te vinden zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
For the love of god. Gaat ie uitleggen dat je heel makkelijk de handleiding van je telefoonnkunt vinden via gebruikershandleiding.com
Google-iphone6-manual ging iets sneller
Reet afvegen is de driedaagse vervolgcursus.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef Q. het volgende:
De vervolgcursus heet "Poepen voor beginners" ?
Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
For the love of god. Gaat ie uitleggen dat je heel makkelijk de handleiding van je telefoonnkunt vinden via gebruikershandleiding.com
Google-iphone6-manual ging iets sneller
Datsoort cursussen moet gewoon een disclaimer hebben dat die niet bedoeld is voor mensen die beschikken over enige vorm van gezond verstand.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.
En hij zal toch ook íéts moeten vertellen. Anders kan je net zo goed die hele zoekcursus afdoen met instructies hoe de browser te starten, naar Google.nl te gaan en "leren zoeken met google' in te toetsen
Ik weet dat er een cursus is op dit gebied die echt wel nuttig is. Ikbhad hehoopt dat ik die zou krijgen. Helaas... Ik heb echt het idee dat ik bij de cursus basisinternet voor bejaarden zit. Ik heb net te horen gekregen dat je niet op linkjes moet klikken die je niet vertrouwt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is de 'pest' met basiscursussen hè. Daar zullen altijd bakken vol met zaken tussen zitten die voor veel mensen al lang gesneden koek is.
En hij zal toch ook íéts moeten vertellen. Anders kan je net zo goed die hele zoekcursus afdoen met instructies hoe de browser te starten, naar Google.nl te gaan en "leren zoeken met google' in te toetsen
Het doet me wel denken aan de tijd dat mijn vader aan de pc en internet ging en daar cursussen voor senioren voor volgde jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet dat er een cursus is op dit gebied die echt wel nuttig is. Ikbhad hehoopt dat ik die zou krijgen. Helaas... Ik heb echt het idee dat ik bij de cursus basisinternet voor bejaarden zit. Ik heb net te horen gekregen dat je niet op linkjes moet klikken die je niet vertrouwt.
Ik doel dan ook op de echte digibeten. Het soort dat gewoon niet weet wat ze moeten doen als je ze achter een pc zet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Nou schaar ik mijzelf t.o.v. Leeftijdsgenoten en jongeren ook wel onder de digibeten, maar vergeleken bij een heleboel collega's ben ik een computerwonder volgens mij
Kun je toch zelf regelen? Gewoon een mailtje rondsturenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar is er onbeperkt eten, dus dat hoeft dan niet vooraf te doen. Maar men, regel dan in ieder geval dat we eerst samen gaan eten ofzo.
Achja
Tuurlijk, ging mij meer om het feit dat het gewoon door de organisatoren geregeld 'moet' worden (vind ik)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Kun je toch zelf regelen? Gewoon een mailtje rondsturen
Kliekjesvorming, onbeperkt drinken. Die rollen vechtend weer naar buiten met de hele afdeling!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja nu zul je zien dat er direct groepjes gevormd worden, lekker teambuilden...
Teambuilding.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja nu zul je zien dat er direct groepjes gevormd worden, lekker teambuilden...
Dat is er ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Teambuilding.Laat me niet lachen. Dat werkt alleen met onbeperkte gratis drank.
Wat heb je dan wel geleerd?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef DrMarten het volgende:
Whoohoo zojuist geleerd hoe je Google Maps moet gebruiken
Echt 85% van deze cursus was tijdverspilling
Dat je redelijk makkelijk oude websites kunt bekijken bijvoorbeeld. Dat wist ik niet. In mijn werk wel handig. Zo nog een paar kleine dingen.quote:
Serieus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef DrMarten het volgende:
Whoohoo zojuist geleerd hoe je Google Maps moet gebruiken
Je moet gewoon niet op FOK! komen. Dat is vragen om problemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, ik bemoei me ook eens ergens tegen aan in F&L. Aan de ene kant ero die me altijd weet te irriteren, aan de andere kant één of andere geloofsgekkie...
Ik begin er steeds meer over na te denken. Tis een kroeg vol racistische hooligans, met achterin nog een tafeltje met normale mensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op FOK! komen. Dat is vragen om problemen.
* MissMSX schuift aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer over na te denken. Tis een kroeg vol racistische hooligans, met achterin nog een tafeltje met normale mensen.
Ik kom ze nooit tegen. Maar ik kom dan ook nooit buiten DIG of de R&P SC.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer over na te denken. Tis een kroeg vol racistische hooligans, met achterin nog een tafeltje met normale mensen.
Ik kom ook niet buiten dit topic, behalve af en toe een uitstapje naar DIG.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Figures.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Huis bekeken wat al een aantal jaar te koop staat. Het is me nu wel duidelijk waarom
een slecht afgewerkt hok met dikke vochtproblemen.
Zijn in 4 jaar tijd al gezakt van 162.000 naar 149.000. Voor 120 zou ik hem nog niet willen hebbenquote:
Wacht maar even tot je geld toe krijgt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zijn in 4 jaar tijd al gezakt van 162.000 naar 149.000. Voor 120 zou ik hem nog niet willen hebben
En Adventure Capitalist?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Jazeker bijna weekend. Vanavond weer Terra Mystica spelen
TM is een bordspel, dus neequote:
Ah, een bordspel, beter. Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TM is een bordspel, dus nee
En AC zuigt paardepenis, wat een verslavend zinloos kutspel is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |