abonnement Unibet Coolblue
pi_156600240
Hoi,

Ik heb eigenlijk een vraagje.. mijn vriend wil graag achterlangs proberen, dus zeg maar echt achterste gaatje :P

Dit heb ik zelf nooit gedaan en het lijkt mij niet echt fijn. Mijn ontmaagding was al geen succes en erg pijnlijk, dus ik vermoed dat dit ook pijnlijk zal zijn en ik heb daar geen zin in.

Twee vriendinnen in mijn vriendinnen groep hebben het weleens geprobeerd, bij de ene was het geen succes, vooral pijnlijk en oncomfortabel en bij de andere was het redelijk, niet pijnlijk maar ook niet echt fijn.

Ik vraag me af waarom mannen dit sexy vinden en wat precies het verschil is tussen penetreren in de vagina en penetreren in de anus?

En zijn er bepaalde technieken die ervoor zorgen dat het pijnloos en hygiënisch gaat?

(Mannen zijn rare wezens).
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:55:14 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156600470
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef Meloenthee het volgende:
(Mannen zijn rare wezens).
Alsof anaal gekker is dan de huishoudbeurs.
Ik ga naar huis.
pi_156600512
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef Meloenthee het volgende:
(Mannen zijn rare wezens).
Bewaar dat voor de mannen die graag in het bruine gat duiken.
Ik moet er niet aan denken.
Zal het alleen doen, als mijn vriendin het perse wil.
pi_156600764
Probeer het eerst eens met glijmiddel en een vinger of een speeltje. Dan kun je kijken of het je bevalt en leren hoe je de anus moet ontspannen.
Zo er een penis instoppen is gegarandeerd pijnlijk.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:13:08 #5
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156600950
Koop een flinke tube glijmiddel, een kleine buttplug, heel veel tijd en geduld.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156600955
Is toch lekker, een beetje viezigheid.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156600992
Ik als man, zal dat nooit doen.
Ben toch geen flikker!!
pi_156601220
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Probeer het eerst eens met glijmiddel en een vinger of een speeltje. Dan kun je kijken of het je bevalt en leren hoe je de anus moet ontspannen.
Zo er een penis instoppen is gegarandeerd pijnlijk.
Met vinger heeft hij een aantal keer geprobeerd, zonder te overleggen trouwens. Ik vond dat zo'n turnoff en het was pijnlijk ook. Ik krijg dan een ranzig gevoel over me heen..
pi_156601238
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef DJKoster het volgende:
Probeer het eerst eens met glijmiddel en een vinger of een speeltje. Dan kun je kijken of het je bevalt en leren hoe je de anus moet ontspannen.
Zo er een penis instoppen is gegarandeerd pijnlijk.
Het is toch amper mogelijk zonder glijmiddel?
Ik kan 'm sowieso er niet in krijgen als mijn vriendin niet behoorlijk nat is.

Kan ook echt niet meer begrijpen hoe er überhaupt vrouwen worden verkracht en zo gemakkelijk.
Hebben die mensen dan een kleine penis dat ze 'm er gewoon in krijgen of hebben ze een tube glijmiddel bij de hand? :{
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 19:35:40 #10
5428 crew  miss_sly
pi_156601521
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Met vinger heeft hij een aantal keer geprobeerd, zonder te overleggen trouwens. Ik vond dat zo'n turnoff en het was pijnlijk ook. Ik krijg dan een ranzig gevoel over me heen..
Lijkt me dat er sowieso eerst eens gepraat moet worden over grenzen respecteren en zulks.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156601651
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lijkt me dat er sowieso eerst eens gepraat moet worden over grenzen respecteren en zulks.
Dat is gelukkig verder wel geregeld :)

De eerste keer liet ik hem om te kijken wat ik ervan vond, tweede keer duwde ik zijn vingers daar weg en derde keer begreep hij het blijkbaar nog niet, dus heb ik gezegd dat ik het niet fijn vond en het pijnlijk was. Daarna heeft hij het niet meer gedaan, maar ik weet wel dat hij het graag wil.

Hij vindt dat ik hele mooie billen heb, misschien is dat de reden..
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:49:33 #12
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156601917
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Met vinger heeft hij een aantal keer geprobeerd, zonder te overleggen trouwens. Ik vond dat zo'n turnoff en het was pijnlijk ook. Ik krijg dan een ranzig gevoel over me heen..
Als jij het niet wil gewoon niet doen.
Je gaat dan nooit volledig kunnen ontspannen en het zal voor jou nooit echt prettig gaan worden.
Wil je het toch echt proberen, dan inderdaad heel rustig opbouwen en heel veel glijmiddel.
Niks gaan forceren.
pi_156607195
dat is de exit niet de ingang. dat moet je je vriend duidelijk maken. en plak er een sticker op, kan alleen van binnen open.
pi_156607411
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Met vinger heeft hij een aantal keer geprobeerd, zonder te overleggen trouwens. Ik vond dat zo'n turnoff en het was pijnlijk ook. Ik krijg dan een ranzig gevoel over me heen..
Why ranzig? Je bent toch schoon? Pijnlijk dan doet ie iets niet goed.
pi_156608517
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:12 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Why ranzig? Je bent toch schoon? Pijnlijk dan doet ie iets niet goed.
Tja het is zoals de users hierboven aangaven een exit.. de vagina is dat ook, maar daar komt tenminste iets vloeibaars uit :P

Pijnlijk werd het omdat ik me niet kon ontspannen en die vinger daar weg wilde.
pi_156609018
Hm dat je ass een bepaalde functie heeft wil niet zeggen dat je het niet ook voor wat anders kunt gebruiken. Ontspannen moet hij voor zorgen, een vinger kan meer dan alleen prikken :)
pi_156611218
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:15 schreef hoas het volgende:
Ik als man, zal dat nooit doen.
Ben toch geen flikker!!
Poetin aanhanger gespot. :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 00:49:52 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156611595
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:43 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Tja het is zoals de users hierboven aangaven een exit.. de vagina is dat ook, maar daar komt tenminste iets vloeibaars uit :P

Pijnlijk werd het omdat ik me niet kon ontspannen en die vinger daar weg wilde.
urine komt uit een ander gaatje, als je vriend zijn penis daar in zou steken doet dat meer pijn dan een vinger in je anus.
Maar als je al moete hebt met het woord anaal uitspreken en je een vinger al niet prettig vind dan gewoon niet doen, en als hij respect voor jou heeft gaat hij ook niet zeuren als een klein kind dus zijn zin niet krijgt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156616729
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:43 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Tja het is zoals de users hierboven aangaven een exit.. de vagina is dat ook, maar daar komt tenminste iets vloeibaars uit :P

Pijnlijk werd het omdat ik me niet kon ontspannen en die vinger daar weg wilde.
Noem een baby maar vloeibaar :P
Snap wat je bedoeld....vagina is er voor gemaakt....anus niet echt.
Maar zie dat je al heel wat tips gekregen hebt...rustig met glijmiddel en speeltje proberen, en voelt het niet goed dan jammer dan voor hem.
pi_156618092

Maar wat hij zegt na 2 min. Not a big fan.
Ooit een keer geprobeerd, maar het deed pijn bij haar, het was ondanks het
wassen ook niet helemaal fris en begreep er de lol niet van. Dus nooit meer.

En als jij niet wilt gewoon niet doen. Je eigen grenzen stellen toch?
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:03:02 #21
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156618096
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:13 schreef pl4kkie het volgende:
Koop een flinke tube glijmiddel, een kleine buttplug, heel veel tijd en geduld.
Dat valt mee hoor.
Het probleem is veelal de mindsetting. Als je bang gaat zijn voor pijn, dan ga je die hoogstwaarschijnlijk krijgen. Je gaat je spieren aanspannen als je nerveus bent, dat doet pijn.
Ontspannen is het sleutelwoord en vooral NIET doen als je het niet ziet zitten. Er is geen enkele reden het wel te doen, behalve dat het geweldig is, als het je makkelijk af gaat.
Ik ken veel vrouwen voor wie het gewoon niets is, het doet zeer, kan vies zijn. Reden genoeg om er niet aan te beginnen. Je bent niet voor niets met een vagina geboren denk ik dan.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:03:59 #22
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156618107
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:25 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Het is toch amper mogelijk zonder glijmiddel?
Ik kan 'm sowieso er niet in krijgen als mijn vriendin niet behoorlijk nat is.

Kan ook echt niet meer begrijpen hoe er überhaupt vrouwen worden verkracht en zo gemakkelijk.
Hebben die mensen dan een kleine penis dat ze 'm er gewoon in krijgen of hebben ze een tube glijmiddel bij de hand? :{
Gewoon rammen. Denk jij dat vrouwen ongeschonden uit een verkrachting komen? Vooral anaal? Ik denk dat je gaat schrikken van de schade.
pi_156618119
Ik vind het helemaal niet sexy en zal nooit voorstellen om hem in haar anus te steken.

Ik snap ook niet waarom je hem in een anus zou willen steken als er een lekkere warme natte zachte vagina beschikbaar is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:05:35 #24
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156618126
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind het helemaal niet sexy en zal nooit voorstellen om hem in haar anus te steken.

Ik snap ook niet waarom je hem in een anus zou willen steken als er een lekkere warme natte zachte vagina beschikbaar is.
Een anus is ook warm, nat en zacht. En strakker. Ik geloof dat dat de clou is voor veel mannen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:05:46 #25
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156618130
In ieder geval niet voor je vriend doen maar omdat jij het zelf wil en het jou ook geil lijkt. Niets voor mij.
pi_156618154
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef Flogging het volgende:

[..]

Een anus is ook warm, nat en zacht. En strakker. Ik geloof dat dat de clou is voor veel mannen.
Oo is een anus nat? Vandaar dat je met glijmiddel moet gaan klooien om het überhaupt voor elkaar te krijgen :')

Ik ben nogal groot en dik geschapen, misschien dat een vagina voor mij strak genoeg is en voor die andere mannen niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:07:59 #27
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156618172
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Oo is een anus nat? Vandaar dat je met glijmiddel moet gaan klooien om het überhaupt voor elkaar te krijgen :')
Nee, van binnen. Het glijmiddel is vooral voor de kringspier, om die te passeren.
pi_156618193
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:07 schreef Flogging het volgende:

[..]

Nee, van binnen. Het glijmiddel is vooral voor de kringspier, om die te passeren.
Ik denk dat je eerder een beetje klam bedoelt. De natheid van een anus valt natuurlijk in het niet bij een vagina anders zou iedereen met natte plekken in zijn broek lopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156618717
Als je het idee al naar vindt zal de praktijk nooit echt fijn zijn.

Dit gezegd hebbend, als je het wel wil proberen is het handig als je eerst bezig gaat met wat spelerij daar. Niet gelijk erin, maar tong eroverheen, wat gefriemel en gedoe. Als dat lekker is (!) dan kan je een vingertje proberen, als dat lekker is (!) dan kan je wat meer proberen.
Maar is stap 1 al niet lekker, niet iets wat je fijn vindt en mee door wil gaan, ga dan niet door naar stap 2 en zo verder, want dat gaat dan ook niet fijn zijn.

Vindt je het wel lekker/fijn en wil je er wel mee doorgaan dan zal je zien dat als je het een beetje rustig aanpakt de volgende stappen ook lekker/fijn zijn.

Pijn is iig niet goed, pijn is een waarschuwing, luister er dus naar!!! Pijn betekend stop, stapje terug of iets in die geest. Even doorbijten is er niet bij bij anaal, doorbijten met pijn betekend beschadiging.

In dit geval, met hoe de Ts erover schrijft. Vertel je vriend dat hij het moet houden bij een leuke fantasie, in zijn hoofd dus. Want als je er zo over denkt als de TS denkt gaat het gewoon niet lekker worden.
Wil hij dan toch perse, dat de Ts het gewoon eens moet proberen. Draai het dan eens om, zodat hij degene is die maar even moet proberen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156618997
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef erodome het volgende:
Als je het idee al naar vindt zal de praktijk nooit echt fijn zijn.

Dit gezegd hebbend, als je het wel wil proberen is het handig als je eerst bezig gaat met wat spelerij daar. Niet gelijk erin, maar tong eroverheen, wat gefriemel en gedoe. Als dat lekker is (!) dan kan je een vingertje proberen, als dat lekker is (!) dan kan je wat meer proberen.
Maar is stap 1 al niet lekker, niet iets wat je fijn vindt en mee door wil gaan, ga dan niet door naar stap 2 en zo verder, want dat gaat dan ook niet fijn zijn.

Vindt je het wel lekker/fijn en wil je er wel mee doorgaan dan zal je zien dat als je het een beetje rustig aanpakt de volgende stappen ook lekker/fijn zijn.

Pijn is iig niet goed, pijn is een waarschuwing, luister er dus naar!!! Pijn betekend stop, stapje terug of iets in die geest. Even doorbijten is er niet bij bij anaal, doorbijten met pijn betekend beschadiging.

In dit geval, met hoe de Ts erover schrijft. Vertel je vriend dat hij het moet houden bij een leuke fantasie, in zijn hoofd dus. Want als je er zo over denkt als de TS denkt gaat het gewoon niet lekker worden.
Wil hij dan toch perse, dat de Ts het gewoon eens moet proberen. Draai het dan eens om, zodat hij degene is die maar even moet proberen.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet de anus van hun partner likken met de tong maar wel hun geslachtsdeel in de anus stoppen.
pi_156619148
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet de anus van hun partner likken met de tong maar wel hun geslachtsdeel in de anus stoppen.
Dan missen ze een heleboel pret.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156619462
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan missen ze een heleboel pret.
Ja ja, maar vies enzo want er komt poep uit.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:30:03 #33
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156619564
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef Flogging het volgende:

[..]

Een anus is ook warm, nat en zacht. En strakker. Ik geloof dat dat de clou is voor veel mannen.
Alleen strakker rond de kringspier, voor de rest niet.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:32:35 #34
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156619599
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:30 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Alleen strakker rond de kringspier, voor de rest niet.
Dan is het toch strakker.
En "ondeugend", dat kan ook een kick zijn.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:35:23 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156619640
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef erodome het volgende:
Als je het idee al naar vindt zal de praktijk nooit echt fijn zijn.

Dit gezegd hebbend, als je het wel wil proberen is het handig als je eerst bezig gaat met wat spelerij daar. Niet gelijk erin, maar tong eroverheen, wat gefriemel en gedoe. Als dat lekker is (!) dan kan je een vingertje proberen, als dat lekker is (!) dan kan je wat meer proberen.
Maar is stap 1 al niet lekker, niet iets wat je fijn vindt en mee door wil gaan, ga dan niet door naar stap 2 en zo verder, want dat gaat dan ook niet fijn zijn.

Vindt je het wel lekker/fijn en wil je er wel mee doorgaan dan zal je zien dat als je het een beetje rustig aanpakt de volgende stappen ook lekker/fijn zijn.

Pijn is iig niet goed, pijn is een waarschuwing, luister er dus naar!!! Pijn betekend stop, stapje terug of iets in die geest. Even doorbijten is er niet bij bij anaal, doorbijten met pijn betekend beschadiging.

In dit geval, met hoe de Ts erover schrijft. Vertel je vriend dat hij het moet houden bij een leuke fantasie, in zijn hoofd dus. Want als je er zo over denkt als de TS denkt gaat het gewoon niet lekker worden.
Wil hij dan toch perse, dat de Ts het gewoon eens moet proberen. Draai het dan eens om, zodat hij degene is die maar even moet proberen.
Dit opbouwen is wel de beste manier, kan je ook veel beter aanvoelen tot hoe ver je het wel en niet lekker vindt .

En inderdaad, als hij het zo graag wil, kan je het ook gelijk trekken door bij hem hetzelfde te doen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:35:49 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156619651
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:32 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dan is het toch strakker.
En "ondeugend", dat kan ook een kick zijn.
Is dat niet juist 90% van de kick, dat het toch een beetje een taboe heft?
En het strakste punt telt inderdaad :P dat voel je
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:21:14 #37
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156620500
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja ja, maar vies enzo want er komt poep uit.
Er bestaat zoiets als een douche. :Y
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156620556
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als een douche. :Y
:')
pi_156620566
Een schoon poepertje is niet vies..
pi_156620627
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja ja, maar vies enzo want er komt poep uit.
Dan moet je ook je pik er niet insteken. Als je zo denkt over anaal dan ben je er gewoon nog niet aan toe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156622136
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:03 schreef Flogging het volgende:

[..]

Gewoon rammen. Denk jij dat vrouwen ongeschonden uit een verkrachting komen? Vooral anaal? Ik denk dat je gaat schrikken van de schade.
Dat past toch niet, of je moet er een penisfractuur voor over hebben.

Ik denk niet dat vrouwen ongeschonden er vanaf komt. Maar ik snap überhaupt niet meer hoe het kan dat vrouwen verkracht worden met geweld. De vrouw heeft er dan geen zin in en is niet nat, de man zal toch niet met een permanente erectie rond lopen. En al krijgt ie 'm overeind dan krijg je 'm er toch met geen mogelijkheid in? En dit binnen luttele minuten met een mes bij de hand hè.

Vroeger klonk het simpeler, maar als je erover na gaat denken kan ik er met m'n pet niet bij.
pi_156624048
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:13 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dat past toch niet, of je moet er een penisfractuur voor over hebben.

Ik denk niet dat vrouwen ongeschonden er vanaf komt. Maar ik snap überhaupt niet meer hoe het kan dat vrouwen verkracht worden met geweld. De vrouw heeft er dan geen zin in en is niet nat, de man zal toch niet met een permanente erectie rond lopen. En al krijgt ie 'm overeind dan krijg je 'm er toch met geen mogelijkheid in? En dit binnen luttele minuten met een mes bij de hand hè.

Vroeger klonk het simpeler, maar als je erover na gaat denken kan ik er met m'n pet niet bij.
Vrouwen kunnen ook nat worden zonder geil te zijn. Gewoon als lichamelijke reactie op het gefriemel aan de vagina. Daar hoeft opwinding geen rol bij te spelen.

Het lijkt mij ook ontzettend moeilijk om seks te hebben met iemand die echt niet wil. Maar mannen die vrouwen verkrachten kicken volgens mij meer op het domineren en vernederen van de vrouw dan op de seks zelf. En het komt ook voor dat vrouwen na bijvoorbeeld een paar flinke klappen het maar over zich heen laat komen omdat verzet zinloos is en alleen meer klappen oplevert.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156624433
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan moet je ook je pik er niet insteken. Als je zo denkt over anaal dan ben je er gewoon nog niet aan toe.
Niet mijn opvatting.
pi_156624561
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef erodome het volgende:
Als je het idee al naar vindt zal de praktijk nooit echt fijn zijn.

Dit gezegd hebbend, als je het wel wil proberen is het handig als je eerst bezig gaat met wat spelerij daar. Niet gelijk erin, maar tong eroverheen, wat gefriemel en gedoe. Als dat lekker is (!) dan kan je een vingertje proberen, als dat lekker is (!) dan kan je wat meer proberen.
Maar is stap 1 al niet lekker, niet iets wat je fijn vindt en mee door wil gaan, ga dan niet door naar stap 2 en zo verder, want dat gaat dan ook niet fijn zijn.

Vindt je het wel lekker/fijn en wil je er wel mee doorgaan dan zal je zien dat als je het een beetje rustig aanpakt de volgende stappen ook lekker/fijn zijn.

Pijn is iig niet goed, pijn is een waarschuwing, luister er dus naar!!! Pijn betekend stop, stapje terug of iets in die geest. Even doorbijten is er niet bij bij anaal, doorbijten met pijn betekend beschadiging.

In dit geval, met hoe de Ts erover schrijft. Vertel je vriend dat hij het moet houden bij een leuke fantasie, in zijn hoofd dus. Want als je er zo over denkt als de TS denkt gaat het gewoon niet lekker worden.
Wil hij dan toch perse, dat de Ts het gewoon eens moet proberen. Draai het dan eens om, zodat hij degene is die maar even moet proberen.
Compleet mee eens.

Met nadruk op: als jij het niet leuk vindt, doe het dan niet.
pi_156625506
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet mijn opvatting.
Ben jij iemand die anaal ontvangt? Of ben je iemand die anaal wil, gever is ipv ontvanger?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156625539
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij iemand die anaal ontvangt? Of ben je iemand die anaal wil, gever is ipv ontvanger?
Ik ben geen gaylord als je het wil weten.
pi_156625567
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben geen gaylord als je het wil weten.
Wat is gay aan kontneuken?
pi_156625584
quote:
5s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat is gay aan kontneuken?
Gekontneukt worden wel. Tenzij je de keeper van ADO bent.
pi_156625626
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik ben geen gaylord als je het wil weten.
????
Wat heeft gaylord te maken met anaal spel?

Maar laat maar eigenlijk, je antwoord zegt al genoeg. Jij bent niet klaar voor anaal, je denkt wel dat je er klaar voor bent, maar dat is niet zo.
Je gedachtegang erover is erg kinderachtig, beide reactie's zijn daar een erg goed voorbeeld van (over tong en dan dit gaylord om het af te maken).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156625633
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Gekontneukt worden wel. Tenzij je de keeper van ADO bent.
Volgens mij ben je gay als je op mannen valt, maar misschien heb ik de verkeerde woordenboeken gelezen?
pi_156625739
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef erodome het volgende:

[..]

????
Wat heeft gaylord te maken met anaal spel?

Maar laat maar eigenlijk, je antwoord zegt al genoeg. Jij bent niet klaar voor anaal, je denkt wel dat je er klaar voor bent, maar dat is niet zo.
Je gedachtegang erover is erg kinderachtig, beide reactie's zijn daar een erg goed voorbeeld van (over tong en dan dit gaylord om het af te maken).
:')

Volgens mij spoor jij niet helemaal. Ik zeg alleen dat ik mij kan voorstellen dat er veel mensen zijn die een kontgat likken vies vinden. Als jij je dat niet kan voorstellen dan zit er een steekje bij jou los. En anale seks is leuk hoor maar nu het spannende er vanaf is doe ik het vooral wel eens om mijn partner te laten genieten omdat zij het zo af en toe juist eens lekker vindt.
pi_156625807
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef MCH het volgende:

[..]

:')

Volgens mij spoor jij niet helemaal. Ik zeg alleen dat ik mij kan voorstellen dat er veel mensen zijn die een kontgat likken vies vinden. Als jij je dat niet kan voorstellen dan zit er een steekje bij jou los. En anale seks is leuk hoor maar nu het spannende er vanaf is doe ik het vooral wel eens om mijn partner te laten genieten omdat zij het zo af en toe juist eens lekker vindt.
Volgens mij kan zij zich dat best wel voorstellen.

Wat ik niet kan voorstellen is dat je iets doet wat je zelf liever niet doet.
pi_156625891
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij kan zij zich dat best wel voorstellen.

Wat ik niet kan voorstellen is dat je iets doet wat je zelf liever niet doet.
Ik vind dat hele break-out tina anale seks stappen plan van erodome belachelijk. Ga je me overigens nou om elk woordje pakken, ik zeg toch niet dat ik het liever niet doe.
pi_156626134
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik vind dat hele break-out tina anale seks stappen plan van erodome belachelijk. Ga je me overigens nou om elk woordje pakken, ik zeg toch niet dat ik het liever niet doe.
Voor mensen die geinteresseerd zijn in anale seks is het advies van erodome prima geschikt.

En nee, ik ga je niet op elk woord pakken, maar je komt wat inconsequent over in je stnadpunten en je doen. Wanneer ik iets vies vind, dan doe ik het niet. Mensen die dat wel doen, noemt men volgens mij masochisten. Niets mis mee, maar daar heb ik niets mee.
pi_156626218
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mensen die geinteresseerd zijn in anale seks is het advies van erodome prima geschikt.

En nee, ik ga je niet op elk woord pakken, maar je komt wat inconsequent over in je stnadpunten en je doen. Wanneer ik iets vies vind, dan doe ik het niet. Mensen die dat wel doen, noemt men volgens mij masochisten. Niets mis mee, maar daar heb ik niets mee.
Wanneer heb jij mij horen zeggen dat ik het vies vind?
pi_156626388
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef erodome het volgende:
Als je het idee al naar vindt zal de praktijk nooit echt fijn zijn.

Dit gezegd hebbend, als je het wel wil proberen is het handig als je eerst bezig gaat met wat spelerij daar. Niet gelijk erin, maar tong eroverheen, wat gefriemel en gedoe. Als dat lekker is (!) dan kan je een vingertje proberen, als dat lekker is (!) dan kan je wat meer proberen.
Maar is stap 1 al niet lekker, niet iets wat je fijn vindt en mee door wil gaan, ga dan niet door naar stap 2 en zo verder, want dat gaat dan ook niet fijn zijn.

Vindt je het wel lekker/fijn en wil je er wel mee doorgaan dan zal je zien dat als je het een beetje rustig aanpakt de volgende stappen ook lekker/fijn zijn.

Pijn is iig niet goed, pijn is een waarschuwing, luister er dus naar!!! Pijn betekend stop, stapje terug of iets in die geest. Even doorbijten is er niet bij bij anaal, doorbijten met pijn betekend beschadiging.

In dit geval, met hoe de Ts erover schrijft. Vertel je vriend dat hij het moet houden bij een leuke fantasie, in zijn hoofd dus. Want als je er zo over denkt als de TS denkt gaat het gewoon niet lekker worden.
Wil hij dan toch perse, dat de Ts het gewoon eens moet proberen. Draai het dan eens om, zodat hij degene is die maar even moet proberen.
Hij kust soms ook mijn billen, likken ook gedaan en dus ook met de vinger erin, maar ik vind het echt walgelijk. Ik kan er niet van genieten en heb liever dat hij het daar met rust laat :P

Overigens dwingt hij me niet hoor, hij is op dat gebied verder heel begripvol en geduldig. Als het pijn doet bij mij of als hij begrijpt dat ik het niet fijn vind, stopt hij gelijk.

Het was een fase waarin we verschillende standjes uitprobeerden en elkaar aan het ontdekken waren, dus hij was aan het kijken wat lekker is voor mij en hem. Ik weet alleen wel dat het een fantasie is van hem, maar helaas ik denk niet dat ik het ga proberen..
pi_156626503
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Wanneer heb jij mij horen zeggen dat ik het vies vind?
Dat is wat ik lees wanneer ik zie:
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja ja, maar vies enzo want er komt poep uit.
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als een douche. :Y
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:24 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Mocht het niet zo zijn, dan is het daarom dat ik zei dat je wat inconsequent overkomt. ;)

En dat je anale seks gay noemt is zo... achterlijk. Zo achterlijk, dat discussieren met iemand die zulke overtuigingen heeft, weinig nut heeft. Dus ik snap goed waarom erodome afhaakte. :Y

quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:47 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij kust soms ook mijn billen, likken ook gedaan en dus ook met de vinger erin, maar ik vind het echt walgelijk. Ik kan er niet van genieten en heb liever dat hij het daar met rust laat :P

Overigens dwingt hij me niet hoor, hij is op dat gebied verder heel begripvol en geduldig. Als het pijn doet bij mij of als hij begrijpt dat ik het niet fijn vind, stopt hij gelijk.

Het was een fase waarin we verschillende standjes uitprobeerden en elkaar aan het ontdekken waren, dus hij was aan het kijken wat lekker is voor mij en hem. Ik weet alleen wel dat het een fantasie is van hem, maar helaas ik denk niet dat ik het ga proberen..
Vooral niet doen dan! ^O^

Heb een vriendinnetje gehad die niet van oraal geven was, eentje die niet van oraal ontvangen was, eentje die anaal niet zag zitten, eentje die het ligt graag uithield. Ieder z'n voorkeuren, waar niets mis mee is (zolang ze anderen niet schaden uiteraard). Er zijn dingen die ik niet wil, dus ik ga anderen ook niet dwingen tegen hun zin in.
pi_156627047
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wat ik lees wanneer ik zie:

[..]

[..]

[..]

Mocht het niet zo zijn, dan is het daarom dat ik zei dat je wat inconsequent overkomt. ;)

En dat je anale seks gay noemt is zo... achterlijk. Zo achterlijk, dat discussieren met iemand die zulke overtuigingen heeft, weinig nut heeft. Dus ik snap goed waarom erodome afhaakte. :Y

[..]

Vooral niet doen dan! ^O^

Heb een vriendinnetje gehad die niet van oraal geven was, eentje die niet van oraal ontvangen was, eentje die anaal niet zag zitten, eentje die het ligt graag uithield. Ieder z'n voorkeuren, waar niets mis mee is (zolang ze anderen niet schaden uiteraard). Er zijn dingen die ik niet wil, dus ik ga anderen ook niet dwingen tegen hun zin in.
Neem aan dat iedereen het er ook wel mee eens is dat een lul ontvangen als vent zijnde meer gay is dan straight.
pi_156627060
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef MCH het volgende:

[..]

:')

Volgens mij spoor jij niet helemaal. Ik zeg alleen dat ik mij kan voorstellen dat er veel mensen zijn die een kontgat likken vies vinden. Als jij je dat niet kan voorstellen dan zit er een steekje bij jou los. En anale seks is leuk hoor maar nu het spannende er vanaf is doe ik het vooral wel eens om mijn partner te laten genieten omdat zij het zo af en toe juist eens lekker vindt.
Ik kan me dat pima voorstellen, bij mensen die anaal niet zien zitten.

Als je wel anale seks wil geven doe je er veel beter aan dat alleen te doen als je anaal als een toevoeging in het seksspel ziet, dat maakt dat je bedpartners het ook als zeer prettig zal beschouwen ipv het alleen maar ondergaat of zelfs als onprettig zal beschouwen.

Maar de tong was alleen maar een vb, alhoewel ik niet goed snap waarom je wel je pik in iets wil steken wat je niet wil likken, als echt vies ziet dus. Het gaat vooral om spelerij, voordat je aan penetratie denkt.
Dat is van groot belang bij iemand die begint met anaal, zodat dat persoon kan ontdekken wat nu dat lekkere is van anaal, of dat wel wat voor haar/hem is.
Dat zorgt ervoor dat er geen 'doorbijt' momentjes komen, want die kunnen kwetsuren opleveren. Ik wil je best uitleggen wat de mogelijke gevolgen zijn van die 'doorbijt' momentje, maar ik wil de te niet afschrikken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156627122
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik kan me dat pima voorstellen, bij mensen die anaal niet zien zitten.

Als je wel anale seks wil geven doe je er veel beter aan dat alleen te doen als je anaal als een toevoeging in het seksspel ziet, dat maakt dat je bedpartners het ook als zeer prettig zal beschouwen ipv het alleen maar ondergaat of zelfs als onprettig zal beschouwen.

Maar de tong was alleen maar een vb, alhoewel ik niet goed snap waarom je wel je pik in iets wil steken wat je niet wil likken, als echt vies ziet dus. Het gaat vooral om spelerij, voordat je aan penetratie denkt.
Dat is van groot belang bij iemand die begint met anaal, zodat dat persoon kan ontdekken wat nu dat lekkere is van anaal, of dat wel wat voor haar/hem is.
Dat zorgt ervoor dat er geen 'doorbijt' momentjes komen, want die kunnen kwetsuren opleveren. Ik wil je best uitleggen wat de mogelijke gevolgen zijn van die 'doorbijt' momentje, maar ik wil de te niet afschrikken.
Graag, doe maar wat gevolgen. :9~
pi_156627132
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Neem aan dat iedereen het er ook wel mee eens is dat een lul ontvangen als vent zijnde meer gay is dan straight.
Domme ik, seksualiteit is natuurlijk een democratisch gegeven.
pi_156627156
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Domme ik, seksualiteit is natuurlijk een democratisch gegeven.
:')

Je maakt jezelf belachelijk.
pi_156627221
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:10 schreef MCH het volgende:

[..]

:')

Je maakt jezelf belachelijk.
Nee, jij.
pi_156627243
quote:
16s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, jij.
Hoe was de laatste keer ontvangen eigenlijk?
pi_156627255
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe was de laatste keer ontvangen eigenlijk?
Geen idee, niet mijn ding.
pi_156627261
quote:
12s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen idee, niet mijn ding.
Hetero. :{w
pi_156627283
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Hetero. :{w
Ook niets mis mee.
pi_156627293
Ok, terug naar het anale seksfestijn. :9~
pi_156631063
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Neem aan dat iedereen het er ook wel mee eens is dat een lul ontvangen als vent zijnde meer gay is dan straight.
Waar had ik het over een mannelijk lid in je dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156631717
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar had ik het over een mannelijk lid in je dan?
Maakt niet uit; sommigen vinden anale seks met een vrouw al gay.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:05:08 #71
441859 crew  Lenny77
pi_156634066
quote:
12s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Maakt niet uit; sommigen vinden anale seks met een vrouw al gay.
Sommige mensen zijn dan ook bekrompen en zo onzeker dat ze bang zijn om homo te worden als er bij hun iets naar binnen gaat...
Of nog erger!!! Homo genoemd worden!!!
;-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:10:29 #72
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156634095
quote:
12s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Maakt niet uit; sommigen vinden anale seks met een vrouw al gay.
Deze blijf ik vooral grappig vinden. Als man, seks met een vrouw gay noemen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156634133
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef Meloenthee het volgende:
Hoi,

Ik heb eigenlijk een vraagje.. mijn vriend wil graag achterlangs proberen, dus zeg maar echt achterste gaatje :P

Dit heb ik zelf nooit gedaan en het lijkt mij niet echt fijn. Mijn ontmaagding was al geen succes en erg pijnlijk, dus ik vermoed dat dit ook pijnlijk zal zijn en ik heb daar geen zin in.

Twee vriendinnen in mijn vriendinnen groep hebben het weleens geprobeerd, bij de ene was het geen succes, vooral pijnlijk en oncomfortabel en bij de andere was het redelijk, niet pijnlijk maar ook niet echt fijn.

Ik vraag me af waarom mannen dit sexy vinden en wat precies het verschil is tussen penetreren in de vagina en penetreren in de anus?

En zijn er bepaalde technieken die ervoor zorgen dat het pijnloos en hygiënisch gaat?

(Mannen zijn rare wezens).
Bij mijn ex deed ik bijna alleen maar anaal. Nadat we geprobeerd hadden wou ze veel vaker. Deed soms beetje zeer maar dan doe je gewoon even rustig. En anaal is voor de man veel geiler want het is ook strakker.
pi_156634359
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:16 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Bij mijn ex deed ik bijna alleen maar anaal. Nadat we geprobeerd hadden wou ze veel vaker. Deed soms beetje zeer maar dan doe je gewoon even rustig. En anaal is voor de man veel geiler want het is ook strakker.
Ik begreep ook dat het strakker is en dat het daarom interessant is voor mannen.

Hoe zorgden jullie ervoor dat alles hygiënisch gebeurde? Dat er dus niets meekwam tijdens het stoten en het niet vies werd overal?

Ik las ergens over laxeermiddel dat je dan moet innemen een dag van te voren, zodat het darmenstelsel van binnen wordt opgeschoond?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:00:58 #75
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156634490
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat het strakker is en dat het daarom interessant is voor mannen.

Hoe zorgden jullie ervoor dat alles hygiënisch gebeurde? Dat er dus niets meekwam tijdens het stoten en het niet vies werd overal?

Ik las ergens over laxeermiddel dat je dan moet innemen een dag van te voren, zodat het darmenstelsel van binnen wordt opgeschoond?
Allemaal kul, tenzij je net geweest bent of heel nodig moet (en dan moet je het dus in beide gevallen niet gaan doen) is het daar gewoon schoon. Spoeling en alles is niet eens nodig. De ontlasting zit veel dieper.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:20:56 #76
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156636370
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:16 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Bij mijn ex deed ik bijna alleen maar anaal. Nadat we geprobeerd hadden wou ze veel vaker. Deed soms beetje zeer maar dan doe je gewoon even rustig. En anaal is voor de man veel geiler want het is ook strakker.
Wat voor jou zo is, hoeft voor een ander niet zo te zijn. je verkondigd het als feit, wat gewoon niet zo is. Ieder zijn en haar voorkeuren.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:22:20 #77
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156636401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Allemaal kul, tenzij je net geweest bent of heel nodig moet (en dan moet je het dus in beide gevallen niet gaan doen) is het daar gewoon schoon. Spoeling en alles is niet eens nodig. De ontlasting zit veel dieper.
Er kunnen restjes zijn achtergebleven. Dat risico ga je lopen als je niet spoelt. Het is jaren geleden dat ik het gedaan heb, maar ik spoelde altijd even onder de douche. En er kan altijd nieuwe ontlasting de endeldarm inlopen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:33:50 #78
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156636584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:22 schreef Flogging het volgende:

[..]

Er kunnen restjes zijn achtergebleven. Dat risico ga je lopen als je niet spoelt. Het is jaren geleden dat ik het gedaan heb, maar ik spoelde altijd even onder de douche. En er kan altijd nieuwe ontlasting de endeldarm inlopen.
Hmm dit is mij nog nooit overkomen maar het zou kunnen. En dan nog, dan spoel je achteraf goed na of doe het met een condoom om :) zeker dat laatste is practisch want zaad daar is ook niet alles voor een vrouw.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:23:35 #79
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156637690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hmm dit is mij nog nooit overkomen maar het zou kunnen. En dan nog, dan spoel je achteraf goed na of doe het met een condoom om :) zeker dat laatste is practisch want zaad daar is ook niet alles voor een vrouw.
Zaad vind ik het probleem nog niet zo, infecties wel.
pi_156642583
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat het strakker is en dat het daarom interessant is voor mannen.

Hoe zorgden jullie ervoor dat alles hygiënisch gebeurde? Dat er dus niets meekwam tijdens het stoten en het niet vies werd overal?

Ik las ergens over laxeermiddel dat je dan moet innemen een dag van te voren, zodat het darmenstelsel van binnen wordt opgeschoond?
nou laxeermiddel zou ik zeker niet gaan gebruiken. gewoon eerst douchen en dergelijke...
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:17:37 #81
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:18:04 #82
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156642717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:11 schreef Tomansss het volgende:

[..]

nou laxeermiddel zou ik zeker niet gaan gebruiken. gewoon eerst douchen en dergelijke...
Juist. GEEN laxeermiddelen gebruiken. Je kunt dan nog niet precies bepalen wanneer je schoon bent en voor hetzelfde geld zit je twee dagen op de pot.
Gewoon simpel spoelen met schoon lauw water is prima.
pi_156644456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef Flogging het volgende:

[..]

Juist. GEEN laxeermiddelen gebruiken. Je kunt dan nog niet precies bepalen wanneer je schoon bent en voor hetzelfde geld zit je twee dagen op de pot.
Gewoon simpel spoelen met schoon lauw water is prima.
Nee dat zeg ik toch ook. :')
pi_156660568
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:17 schreef NoXia het volgende:
Kan nooit goed zijn voor de darm.
Dat klopt. Er kunnen haarscheurtjes ontstaan waardoor infecties kunnen optreden en ziektes makkelijker worden doorgegeven. En anale incontinentie is een risico. Eet zitten dus wel degelijk risico's aan anale seks maar dat is ook logisch want een anus is er niet voor gemaakt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156662735
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan moet je ook je pik er niet insteken. Als je zo denkt over anaal dan ben je er gewoon nog niet aan toe.
Dus alles wat je met je pik aanraakt moet je per definitie ook met je tong aan willen raken? :')
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:51:21 #86
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156662783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:47 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus alles wat je met je pik aanraakt moet je per definitie ook met je tong aan willen raken? :')
In welk geval is dat bij jou niet zo dan? Ik zie daar behoorlijk wat overlap, deze richting op dan. Ik hoef niet alles wat ik met mijn tong aanraak met mijn pik aan te raken :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:24:28 #87
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156664418
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:43 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik toch ook. :')
Ik had het niet in het bijzonder over wat jij zei, meer over laxeermiddelen in het algemeen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:33:41 #88
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156664638
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Er kunnen haarscheurtjes ontstaan waardoor infecties kunnen optreden en ziektes makkelijker worden doorgegeven. En anale incontinentie is een risico. Eet zitten dus wel degelijk risico's aan anale seks maar dat is ook logisch want een anus is er niet voor gemaakt.
Voor anale incontinentie is wat meer nodig dan penetratie met een gemiddelde pik hoor. Dan moet je echt dag in- dag uit gaan lopen krikken of dagenlang een buttplug dragen. Van af en toe eens anaal word je niet incontinent.
pi_156665025
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:47 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus alles wat je met je pik aanraakt moet je per definitie ook met je tong aan willen raken? :')
Zou het raar vinden als dat niet zo is. Mbt seks dan, laten we het wel bij dat onderwerp houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156666164
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:33 schreef Flogging het volgende:

[..]

Voor anale incontinentie is wat meer nodig dan penetratie met een gemiddelde pik hoor. Dan moet je echt dag in- dag uit gaan lopen krikken of dagenlang een buttplug dragen. Van af en toe eens anaal word je niet incontinent.
Dat is echt totale nonsens. Het is gewoon een risico van anale seks. Het komt niet vaak voor maar je moet je er van bewust zijn dat het ook jou kan overkomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156666396
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is echt totale nonsens. Het is gewoon een risico van anale seks. Het komt niet vaak voor maar je moet je er van bewust zijn dat het ook jou kan overkomen.
Dit is niet zozeer iets dat je zomaar overkomt. Het is wel 1 van de risico's van doorgaan terwijl het pijn doet of verdovende middelen gebruiken die de pijnprikkel verminderen/wegnemen.
Bij "gewone" anale seks die pijnloos verloopt is dit niet aan de orde en heeft flogging gelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156666856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is niet zozeer iets dat je zomaar overkomt. Het is wel 1 van de risico's van doorgaan terwijl het pijn doet of verdovende middelen gebruiken die de pijnprikkel verminderen/wegnemen.
Bij "gewone" anale seks die pijnloos verloopt is dit niet aan de orde en heeft flogging gelijk.
Gelukkig vind sex nooit plaats onder invloed van alcohol of drugs of met te weinig glijmiddel :')

Het is gewoon een risico. Een marginaal risico maar niettemin een risico. Dat je het niet graag wilt horen omdat je zelf graag anaal genomen wordt verandert daar echt niks aan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156669612
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gelukkig vind sex nooit plaats onder invloed van alcohol of drugs of met te weinig glijmiddel :')

Het is gewoon een risico. Een marginaal risico maar niettemin een risico. Dat je het niet graag wilt horen omdat je zelf graag anaal genomen wordt verandert daar echt niks aan.
En jij kent mensen in je omgeving ofzo die incontinent zijn geworden hierdoor?
pi_156669844
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gelukkig vind sex nooit plaats onder invloed van alcohol of drugs of met te weinig glijmiddel :')

Het is gewoon een risico. Een marginaal risico maar niettemin een risico. Dat je het niet graag wilt horen omdat je zelf graag anaal genomen wordt verandert daar echt niks aan.
Ik dacht meer aan met lidocaine zalf e.d. toen ik het over verdovende middelen had ;)
Dit is dan ook waar dat verhaaltje voornamelijk vandaan komt, uit buitenlandse porno waar men de boel daar echt verdoofd om het toch te kunnen doen.

Ook met alcohol en de meeste drugs voel je gewoon nog pijn waarop je kan reageren door rustiger aan te doen/overnieuw te beginnen/te stoppen.
Bij gewone anale seks is het risico te verwaarlozen, vrijwel nihil.

Ben prima bekend met de risico's van anale seks en vind het niet erg daarover te horen, hou het alleen wel bij de realiteit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156670874
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:44 schreef Tomansss het volgende:

[..]

En jij kent mensen in je omgeving ofzo die incontinent zijn geworden hierdoor?
Eeuh nee. Althans niet dat ik weet. Ik volg echter wel het nieuws en weet dat artsen alarm hebben geslagen omdat er zich tienermeisjes melden met anale incontinentie omdat hun vriendjes teveel porno kijken en denken dat anale seks normaal is. Die meisjes laten het toe omdat ze denken dat het hoort.

Maar volgens erodome smeren ze dan lidocaine op hun anus want zij denkt kennelijk deskundig te zijn omdat ze weleens anale seks heeft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156670954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan met lidocaine zalf e.d. toen ik het over verdovende middelen had ;)
Dit is dan ook waar dat verhaaltje voornamelijk vandaan komt, uit buitenlandse porno waar men de boel daar echt verdoofd om het toch te kunnen doen.

Ook met alcohol en de meeste drugs voel je gewoon nog pijn waarop je kan reageren door rustiger aan te doen/overnieuw te beginnen/te stoppen.
Bij gewone anale seks is het risico te verwaarlozen, vrijwel nihil.

Ben prima bekend met de risico's van anale seks en vind het niet erg daarover te horen, hou het alleen wel bij de realiteit.
Klets niet. Hier is wat een echte deskundige, een arts erover te zeggen heeft:

quote:
Anal sex has become much more common among straight couples in the early part of the 21st century. But very often, it's the man who is keen on it and the woman who is much less enthusiastic.

Please note that it is painful for the female, particularly in the early days, when she's not used to it.

Regular anal intercourse does make the opening of the bottom a bit more slack. This change is clearly visible in anyone (male or female) who has often been on the receiving end of rectal penetration.

That could make a person slightly incontinent of faeces – especially on days when the bowel motions were loose.
http://m.netdoctor.co.uk/ate/sexandrelationships/sex/200700.html
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156671774
Wat een verhalen zeg allemaal, ik zag het al niet zitten, maar ik heb al helemaal geen zin in anale incontinentie door een of andere vage fantasie :P

Laten we het maar op de vagina houden, die is tenminste ook echt bestemd voor penetratie.
pi_156672314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:37 schreef Meloenthee het volgende:
Wat een verhalen zeg allemaal, ik zag het al niet zitten, maar ik heb al helemaal geen zin in anale incontinentie door een of andere vage fantasie :P

Laten we het maar op de vagina houden, die is tenminste ook echt bestemd voor penetratie.
Het komt niet bij veel mensen voor maar het is zeker een risico dat je niet mag onderschatten.

Deze deskundige zegt zelfs dat het uiteindelijk altijd lijdt tot schade. Niet de eerste de beste die zomaar iets roept als ik zijn cv bekijk:


quote:
Dr. Sanz explains if a history of anal sex can increase a fecal incontinence problem.

Dr. Sanz:
That’s a very good question. Yes, they do, like homosexuals have eventually permanent damage to this sphincter with multiple tears. So that eventually has to be reconstructed but sometimes it is not just a question of the tear, it is the question of this sphincter becoming very thin and the tears are multiple. So this is a major damage to the anal canal.

BIO:
Dr. Luis Sanz leads Urogynecology & Pelvic Surgery at Virginia Hospital Center, focusing on pelvic floor disorders such as urinary incontinence and prolapse (bulging) of the vagina, bladder and/or uterus. In addition to Dr. Sanz's particular interest in the subspecialty of Urogynecology, he also sees patients for standard gynecological exams and treatment.


Dr. Sanz is a Professor, Scholar Track, in the Department of Obstetrics and Gynecology at Georgetown University School of Medicine, where he also formerly served as Vice Chairman and Chief of the Division of Gynecology and Obstetrics. He was also Director of Georgetown's Urogynecology and Pelvic Reconstruction Clinic.
http://www.empowher.com/f(...)roblem-dr-sanz-video
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156672794
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mensen die geinteresseerd zijn in anale seks is het advies van erodome prima geschikt.

En nee, ik ga je niet op elk woord pakken, maar je komt wat inconsequent over in je stnadpunten en je doen. Wanneer ik iets vies vind, dan doe ik het niet. Mensen die dat wel doen, noemt men volgens mij masochisten. Niets mis mee, maar daar heb ik niets mee.
Dat noem je salirofilie. Salir is frans voor bevuilen. Het is het genieten van vieze dingen. In meer of mindere mate hebben we dit allemaal, orale seks is een vorm van salirofilie.

Maar het kan zich ook uiten in vreemdere varianten zoals poepsex, scheten snuiven etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:32:15 #100
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156675203
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Eeuh nee. Althans niet dat ik weet. Ik volg echter wel het nieuws en weet dat artsen alarm hebben geslagen omdat er zich tienermeisjes melden met anale incontinentie omdat hun vriendjes teveel porno kijken en denken dat anale seks normaal is. Die meisjes laten het toe omdat ze denken dat het hoort.

Maar volgens erodome smeren ze dan lidocaine op hun anus want zij denkt kennelijk deskundig te zijn omdat ze weleens anale seks heeft.
Die meisjes zullen het dan ook niet doen uit vrijwilligheid of goed voorbereid. Zoals gezegd, van af en toe gewone anale seks, met voorbereiding raak je echt niet incontinent.
pi_156675474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:32 schreef Flogging het volgende:

[..]

Die meisjes zullen het dan ook niet doen uit vrijwilligheid of goed voorbereid. Zoals gezegd, van af en toe gewone anale seks, met voorbereiding raak je echt niet incontinent.
Dan heb je niet goed gelezen. Ik heb 2 bronnen gepost, waaronder van een professor die dus zeggen dat dat wel degelijk risico is. De professor zegt zelfs dat het uiteindelijk altijd lijdt tot schade. En dat is iemand die hier professioneel dagelijks mee bezig is. Wat baseer jij je eigenlijk op? Ik hoop niet op eigen ervaring want dat is niet representatief. Anale incontinentie betekent ook niet dat er complete drollen ongecontroleerd uit vallen, wel dat je vaker dan gemiddeld een remspoor in je slip hebt.

Ik begrijp dat dat niet iets is wat je wilt horen als je van anale seks houdt naar het zijn wel de feiten.

Ook volkomen logisch, een anus is niet gemaakt voor penetratie.

Maar als je het fijn vind moet je het vooral niet laten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 07-10-2015 20:47:01 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:48:11 #102
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156675658
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen. Ik heb 2 bronnen gepost, waaronder van een professor die dus zeggen dat dat wel degelijk risico is. De professor zegt zelfs dat het uiteindelijk altijd lijdt tot schade. En dat is iemand die hier professioneel dagelijks mee bezig is.

Ik begrijp dat dat niet iets is wat je wilt horen als je van anale seks houdt naar het zijn wel de feiten.

Ook volkomen logisch, een anus is niet gemaakt voor penetratie.

Maar als je het fijn vind moet je het vooral niet laten.
Dat het leidt tot schade, dat kan ik met je eens zijn. De huid is ontzettend kwetsbaar. Maar dat je een groot risico loopt op incontinentie bij af en toe anaal, daar ga ik niet in mee.
Het is echt een kwestie van ontzettend goed kunnen ontspannen en veel glijmiddel. Ook een condoom en spoelen vooraf kunnen risico's minimaliseren.

Ik denk wel dat er erg veel vrouwen zijn die het doen om hun man te plezieren, hem zijn zin te geven. Ik kan me niet voorstellen dat je dan ooit 100% ontspannen kunt zijn.
pi_156675675
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen. Ik heb 2 bronnen gepost, waaronder van een professor die dus zeggen dat dat wel degelijk risico is. De professor zegt zelfs dat het uiteindelijk altijd lijdt tot schade. En dat is iemand die hier professioneel dagelijks mee bezig is. Wat baseer jij je eigenlijk op? Ik hoop niet op eigen ervaring want dat is niet representatief. Anale incontinentie betekent ook niet dat er complete drollen ongecontroleerd uit vallen, wel dat je vaker dan gemiddeld een remspoor in je slip hebt.

Ik begrijp dat dat niet iets is wat je wilt horen als je van anale seks houdt naar het zijn wel de feiten.

Ook volkomen logisch, een anus is niet gemaakt voor penetratie.

Maar als je het fijn vind moet je het vooral niet laten.
Dan moet je het toch wat beter lezen. Er staat dat het risico's heeft, maar dat anale seks altijd tot schade leidt, staat er niet.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:48:52 #104
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156675680
ja je anus is dus eigenlijk een terugslagklep
de buitenste spier gaat alleen van binnen netjes open
pi_156675839
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat het leidt tot schade, dat kan ik met je eens zijn. De huid is ontzettend kwetsbaar. Maar dat je een groot risico loopt op incontinentie bij af en toe anaal, daar ga ik niet in mee.
Het is echt een kwestie van ontzettend goed kunnen ontspannen en veel glijmiddel. Ook een condoom en spoelen vooraf kunnen risico's minimaliseren.

En waarom ga je daar niet in mee als 2 artsen zeggen dat dat wel een risico is? Waar baseer jij je op?

Is het niet gewoon een ongemakkelijke waarheid die je liever ontkent?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156675927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan moet je het toch wat beter lezen. Er staat dat het risico's heeft, maar dat anale seks altijd tot schade leidt, staat er niet.
Er staat toch dit:

"Yes, they do, like homosexuals have eventually permanent damage to this sphincter with multiple tears."

Homoseksuelen krijgen uiteindelijk permanente schade aan de kringspier.

Er staat juist niet dat het risico's heeft. Hij is er heel duidelijk over.

De andere arts zegt:

"Regular anal intercourse does make the opening of the bottom a bit more slack. This change is clearly visible in anyone (male or female) who has often been on the receiving end of rectal penetration."

Wat is daar niet duidelijk aan?

Iedereen die regelmatig anale seks heeft krijgt een lossere kringspier. Dit is zichtbaar bij IEDEREEN die dat doet.

Hoezo het lijdt niet altijd tot schade? Nu ik het wat beter lees blijken beiden artsen dus te stellen dat het lijdt tot schade.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 07-10-2015 21:06:15 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156676616
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er staat toch dit:

"Yes, they do, like homosexuals have eventually permanent damage to this sphincter with multiple tears."

Homoseksuelen krijgen uiteindelijk permanente schade aan de kringspier.

Er staat juist niet dat het risico's heeft. Hij is er heel duidelijk over.
Even voor de volledigheid.

quote:
Dr. Sanz explains if a history of anal sex can increase a fecal incontinence problem.

Dr. Sanz:
That's a very good question. Yes, they do, like homosexuals have eventually permanent damage to this sphincter with multiple tears. So that eventually has to be reconstructed but sometimes it is not just a question of the tear, it is the question of this sphincter becoming very thin and the tears are multiple. So this is a major damage to the anal canal.
Hier heb je een punt. Al zit er wel een nuance in. De vraag is of anale seks incontinentie kan vergroten. Hier gaat desbetreffende deskundige in mee. Dat is dus een andere vraagstelling, dan of anale seks slecht is. Het vergroot dus de risico's, en deze deskundige heeft het dan over homoseksuelen (doet dat ter zake? en niet-homoseksuelen dan?) die uiteindelijk altijd (dat was de vraag niet eens, maar volgens deze deskundige is dat inderdaad zo) schade ondervinden.

quote:
De andere arts zegt:

"Regular anal intercourse does make the opening of the bottom a bit more slack. This change is clearly visible in anyone (male or female) who has often been on the receiving end of rectal penetration."

Wat is daar niet duidelijk aan?

Iedereen die regelmatig anale seks heeft krijgt een lossere kringspier. Dit is zichtbaar bij IEDEREEN die dat doet.

Hoezo het lijdt niet altijd tot schade? Nu ik het wat beter lees blijken beiden artsen dus te stellen dat het lijdt tot schade.
Dit vind ik minder sterk.

Even volledig.
quote:
Regular anal intercourse does make the opening of the bottom a bit more slack. This change is clearly visible in anyone (male or female) who has often been on the receiving end of rectal penetration.

That could make a person slightly incontinent of faeces – especially on days when the bowel motions were loose.
Het kan een persoon een beetje/lichtelijk incontinent maken.

Ik ben het eens met de risico's. Maar het hangt echt van de persoon en omstandigheden af, altijd, dat geloof ik niet. In de medische wetenschap is iets zelden 100%

[ Bericht 4% gewijzigd door luxerobots op 07-10-2015 21:27:27 ]
pi_156676756
Nu ik me er wat meer in aan het verdiepen ben blijken er nog meer risico's aan anale seks te kleven variërend van aambeien, anusverzakkingen tot aarsfistels.

Kortom doe wat je niet laten kunt maar wees je ervan bewust dat een anus er niet voor gemaakt is en dat er serieuze risico's aan zitten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156676899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Even voor de volledigheid.

[..]

Hier heb je een punt. Al zit er wel een nuance in. De vraag is of anale seks incontinentie kan vergroten. Hier gaat desbetreffende deskundige in mee. Dat is dus een andere vraagstelling, dan of anale seks slecht is. Het vergroot dus de risico's, en deze deskundige heeft het dan over homoseksuelen (Doet dat ter zake? En niet-homoseksuelen dan?) die uiteindelijk altijd (dat was de vraag niet eens, maar volgens deze deskundige is dat inderdaad zo) schade ondervinden.

[..]

Dit vind ik minder sterk.

Even volledig.

[..]

Het kan een persoon een beetje/lichtelijk incontinent maken.

Ik ben het eens met de risico's. Maar het hangt echt van de persoon en omstandigheden af, altijd, dat geloof ik niet. In de medische wetenschap is iets zelden 100%
Hij haalt homoseksuelen aan omdat hij die kennelijk vaker in zijn praktijk ziet omdat die meer aan anale seks doen.

De andere arts zegt dat regelmatige anale seks altijd lijdt tot een lossere kringspier wat bij iedereen die regelmatig anale seks heeft duidelijk zichtbaar is. Schade dus.

Deze schade kan in sommige gevallen leiden tot anale incontinentie. Dat is weer een stapje verder.

Het is in ieder geval niet zo onschuldig als sommigen het hier doen voorkomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156677429
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hij haalt homoseksuelen aan omdat hij die kennelijk vaker in zijn praktijk ziet omdat die meer aan anale seks doen.

De andere arts zegt dat regelmatige anale seks altijd lijdt tot een lossere kringspier wat bij iedereen die regelmatig anale seks heeft duidelijk zichtbaar is. Schade dus.
'Often' is vaak. Bij iedereen die vaak anale seks heeft zichtbaar is. En dan is de vraag in hoeverre dat klopt. Want deze arts heeft niet iedereen die vaak anale seks heeft in zijn kliniek.

Ik wil voor de rest de analogie wel trekken met alcohol en sigaretten. Alcohol en sigaretten zijn erg slecht voor een lichaam. Toch valt het met gematigd gebruik allemaal wel mee. Op tv in het programma 'Pavlov' gingen ze een keer onderzoeken of de hersenen van cabaretier en voormalig alcoholist De Guzman beschadigd waren. Er was niets van schade te zien. Zo verschilt het dus van geval tot geval.

Ben het er overigens mee eens dat de risico's bij sommige users hier inderdaad onderschat worden.
pi_156677690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

'Often' is vaak. Bij iedereen die vaak anale seks heeft zichtbaar is. En dan is de vraag in hoeverre dat klopt. Want deze arts heeft niet iedereen die vaak anale seks heeft in zijn kliniek.

Ik wil voor de rest de analogie wel trekken met alcohol en sigaretten. Alcohol en sigaretten zijn erg slecht voor een lichaam. Toch valt het met gematigd gebruik allemaal wel mee. Op tv in het programma 'Pavlov' gingen ze een keer onderzoeken of de hersenen van cabaretier en voormalig alcoholist De Guzman beschadigd waren. Er was niets van schade te zien. Zo verschilt het dus van geval tot geval.

Ben het er overigens mee eens dat de risico's bij sommige users hier inderdaad onderschat worden.
Often kan ook regelmatig betekenen en wat vaak of regelmatig is is een vaag begrip.

De vergelijking met sigaretten vind ik een goede, daar zal ook geen weldenkend mens van stellen dat het onschadelijk en zonder risico is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156678027
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Often kan ook regelmatig betekenen en wat vaak of regelmatig is is een vaag begrip.

De vergelijking met sigaretten vind ik een goede, daar zal ook geen weldenkend mens van stellen dat het onschadelijk en zonder risico is.
Sigaretten en anale seks veroorzaken beiden wel een hele andere schade. Sigaretten lijken me gevaarlijker.

Anale seks heeft ook gezorgd voor een grote verspreiding van SOA's, o.a. AIDS. Met anale seks heb je veel sneller bloed- op bloedcontact. Het is goed dat ze condooms uitgevonden hebben, het is alleen dat mensen ze niet willen gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 07-10-2015 22:08:14 ]
pi_156682135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat noem je salirofilie. Salir is frans voor bevuilen. Het is het genieten van vieze dingen. In meer of mindere mate hebben we dit allemaal, orale seks is een vorm van salirofilie.

Maar het kan zich ook uiten in vreemdere varianten zoals poepsex, scheten snuiven etc.
Dank, dat heb ik nou altijd al willen weten! :D
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:59:27 #114
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_156687598
Scheten snuiven? Hahahaha :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:18:15 #115
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156687934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Scheten snuiven? Hahahaha :D
Het bestaat als Fetisch, kennelijk. Niet jouw kopje thee hoop ik.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156693320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Zou het raar vinden als dat niet zo is. Mbt seks dan, laten we het wel bij dat onderwerp houden.
Ik vind het raar als het per definitie wel zo is. Mond en tong hebben smaakpapillen, je pik niet.
pi_156693745
Hij dient naar mijn mening er ook een beetje voor te "zorgen" dat jij het wil, dat je er naar verlangt en er zin in hebt. Zoals het nu overkomt ben je bezig het voor jezelf zo te spinnen dat het je toch niet zo heel erg lijkt. Zo wordt het nooit wat. Ik zou zeggen: hele gebeuren voorlopig achterwege laten en over tijdje als het spontaner gaat wellicht nogmaals proberen.
pi_156841968
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:24 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Met vinger heeft hij een aantal keer geprobeerd, zonder te overleggen trouwens.
Heb weleens het idee dat dat een trend is ofzo, ongevraagd een vinger in je anus omdat gasten denken dat iedere chick dat lekker vindt. Euh, no thanks. :')
  donderdag 15 oktober 2015 @ 09:25:47 #119
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156846255
quote:
13s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:32 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Heb weleens het idee dat dat een trend is ofzo, ongevraagd een vinger in je anus omdat gasten denken dat iedere chick dat lekker vindt. Euh, no thanks. :')
Ik vind het sowieso opzienbarender dat er kennelijk zo weinig over wederzijdse verlangens en wensen in bed wordt gesproken, maar gewoon "gedaan" wordt :P lijkt mij dat als je iemand leert kennen je juist daar over wilt praten :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156853646
Hmm ja maar dat is denk ik ook wel het verschil tussen one night stands of seks met je partner. Neem aan dat je partner dat zeker niet ongevraagd doet. Mag ik hopen althans.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:23:11 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156859126
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm ja maar dat is denk ik ook wel het verschil tussen one night stands of seks met je partner. Neem aan dat je partner dat zeker niet ongevraagd doet. Mag ik hopen althans.
One night stands zijn sowieso best vaak matig qua seks, het gaat toch een beetje om elkaar aanvoelen. In een relatie hoor je het te bespreken!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156859239
Ben ik het niet met eens, het eerste dan. Dat je het hoort te bespreken in een relatie heb je zeker gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')