Wat heeft het voor zin om jou die TV weer op te laten sturen om je er vervolgens dezelfde te sturen die 70 euro goedkoper isquote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Phyzix het volgende:
Ze bieden mij ook een cadeaubon aan van 170 euro, alleen van toepassing op die tv.
Als ik dus de tv inlever en hem opnieuw koop, met die cadeaubon, betaal ik 1529,00 euro, dat is 70 euro minder dan voorheen. Maar voor die 70 euro ga ik het dus niet de moeite nemen om mijn tv weer helemaal in te pakken.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
Wtf, waarom moet je hem terugsturen? En dan krijg je hem goedkoper terug?
Heb de mail gecontrolleerd, alles klopt, zelfs de cadeaubon code die in de mail zit werkt.quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
Lijkt me stug dat bol dit doet. Is het geen spam poging ?
opsturen, en dan de tv goedkoper weer inkopen. Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
best wel vaag hoor
wat nou als je de tv hebt verkocht ofzo?
Of gewoon kapot hebt gestampt
Nogal lafjes deze aanpak.quote:Op maandag 28 september 2015 22:04 schreef Hallmark het volgende:
Je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven op die mail
Ik vraag me af wat jij te winnen hebt door met hen in gesprek te gaan.
Zolang bol het risico van de verzending draagt.quote:Op maandag 28 september 2015 21:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
opsturen, en dan de tv goedkoper weer inkopen. Ik zie het probleem niet
wel even op de pof kopen, of heeft de TS 1600 euro overquote:Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom je huidige opsturen? Bestel gewoon een nieuwe en retourneer die onder het ordernummer van de oude. Aangezien je kortingscode toch al werkt.
Misschien zijn ze groot-aandeelhouder van postnlquote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
sowieso snap ik niet wat Bol hier mee wil bereiken.
Waarschijnlijk als TS contact met ze opneemt zien ze ook wel in dat het zinloos is en worden ze misschien wakker en bedenken ze dat je niet een 10%-kortingscode moet geven als dat daarmee een groter bedrag is dan het prijsverschil.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
Dat inderdaad, ik zou ze eens bellen en het voorleggen wat of de bedoeling is. Helemaal aangezien de kortingscode al in de mail is gegeven en alles.quote:Op maandag 28 september 2015 22:10 schreef donald_dick het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |