Sowieso moet je Arena's doen, packs kopen van je gold is het minste waarde dat je voor je gold krijgt.. ooit...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wil een nieuw adventure zodat ik wat aan goud heb, random pakjes kopen is stom nadat je zo'n beetje de commons wel compleet hebt
Ik doe niks anders dan Arena, maar maak er tegenwoordig winst mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Sowieso moet je Arena's doen, packs kopen van je gold is het minste waarde dat je voor je gold krijgt.. ooit...
Aldus Blizzard.quote:The following balance change will be made in an upcoming patch:
Warsong Commander now reads: Your Charge minions have +1 Attack.
Over the course of the short but impactful history of Hearthstone, we’ve taken a strong stance that we’d like to make changes to cards only when they are completely necessary. The direction of gameplay and the metagame should be defined by our players, and as the meta is evolving, many different types of decks can emerge. Cards that were once impactful in the meta can be less so once new strategies emerge, and that change is brought on by the constant need and drive for innovation by our players.
Innovation is just one way a game can evolve, and the best way to shake up the meta and innovate in Hearthstone is by introducing new cards into the game. Introducing new cards to Hearthstone is our preferred method of changing the current state of the game. It’s exciting to discover a deck that may have an advantage over a popular deck out there, and new cards lead to the discovery of new combinations, and new conversations. Hearthstone thrives off of stories about enjoying a fast-paced, fun game with friends that’s full of delightful surprises.
Going forward, we will continue to stand by our stance that we will only make adjustments to cards when we feel it is completely necessary and allow the injection of new cards into the game help our players define what the meta evolves into. In the case of Warsong Commander, we felt this change was necessary to help expand both future design space and to stand by our overarching game philosophy that battles between minions and fighting for board control is what makes Hearthstone fun and compelling.
Zo, das niet eens even een verhoogde manacost om 1 hit kills te voorkomen maar een complete doodsteek aan elk Patron deck.quote:
Grim Patron is een rare (uit de eerste wing van blackrock mountain adventure) maar wees gerust, dat deck heeft zojuist een enorme nerf aangekondigd gekregen waardoor je het niet meer tegen zal komen binnenkort. Zie hierbovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:04 schreef Verbal het volgende:
Ja hoor, weer de ene na de andere tegenstander die met bergen epics en legendaries strooit. Twee Grim Patrons, damageball minions en hop, vier van die dingen.
V.
Frothing heeft nu geen charge meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Azorius het volgende:
Ik ben er niet zo heel rouwig om, maar het eigenlijke probleem was de Frothing Berserker. Patron/Warsong combo is wel sterk, maar van zichzelf meestal niet game-winning/OTK.
Wat ik probeer te zeggen is dat Blizzard ook Frothing Berserker iets had kunnen aanpassen, in plaats van dat ze Warsong Commander nu volledig onspeelbaar te maken. Dit is gewoon zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Frothing heeft nu geen charge meer
Ik moet zeggen, ik vond het een coole move, maar het ging he-le-maal nergens over. Voor ik het wist had ik 4 patrons met extra damage en charge tegenover me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Grim Patron is een rare (uit de eerste wing van blackrock mountain adventure) maar wees gerust, dat deck heeft zojuist een enorme nerf aangekondigd gekregen waardoor je het niet meer tegen zal komen binnenkort. Zie hierboven
Maar zoals ik ervaarde en ik ook op de filmpjes zie, is niet zozeer de grim patron het probleem, maar de frothing berserker (met charge).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik vond het een coole move, maar het ging he-le-maal nergens over. Voor ik het wist had ik 4 patrons met extra damage en charge tegenover me.
Zoiets:
V.
Sowieso sterf aan die murloc knight. Randomheid op z'n slechts. Die kaart is zo kut dat het hele spel er minder door wordt imo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:07 schreef Keano het volgende:
Beurt 6: Murloc Knight + Hero Power
beurt 7: Murloc Knight + Hero Power
Echt sterf
Ik hou dan weer wel van mijn paladin murloc deck voor ranked.. verlies er vaak genoeg mee.. maar als dingen dan samenkomen dan is het zo veel hard winnen xD (vooral als de knight nog een knight maakt xD)quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Sowieso sterf aan die murloc knight. Randomheid op z'n slechts. Die kaart is zo kut dat het hele spel er minder door wordt imo.
Uiteraard moet je er lekker mee spelen Ik hoop alleen dat hij weldra keihard generfed gaat worden, maar blizzard kennende gaat dat nog wel even duren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:22 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik hou dan weer wel van mijn paladin murloc deck voor ranked.. verlies er vaak genoeg mee.. maar als dingen dan samenkomen dan is het zo veel hard winnen xD (vooral als de knight nog een knight maakt xD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |