abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 september 2015 @ 04:39:46 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_156288802
Colts en ook Luck, echt helemaal de weg kwijt. Wat een drama.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_156289184
Cowboys 8 weken zonder Romo, en ongeveer 11 weken zonder Bryant.

Zelfs dan maken ze nog kans in de huidige NFC East.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_156290146
AFC south wordt nu aangevoerd door de jaguars :D

De Colts en de Eagles vallen mij wel erg tegen tot op dit moment. Zeker de Colts lijken gewoon niet klaar voor de start van het seizoen. Cardinals ogen tot nu toe erg sterk. Dat de Raiders hebben gewonnen van de Ravens is toch ook wel een verrassing. En dan niet puur op defense want dat is nog te begrijpen maar 37 punten tegen de Ravens is best respectabel.

Mijn team de Chargers blijft erg wisselend. Ze hebben naar mijn idee echt wel potentie en veel talent op het roster maar ze zijn zo wisselend. Ben wel blij dat Melvin Gordon een beetje begint te draaien. Had toch een paar mooie runs er tussen zitten. Maargoed als ze echt een serieuze play off kandidaat willen worden mogen ze nog wel wat consistenter worden. Veel jonge gasten dus hopelijk gaan ze door het seizoen heen steeds beter spelen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_156290169
Trouwens ik heb de wedstrijd niet gezien maar NE 8 sacks tegen de Bills? Hebben de Bills geen O-line?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:03:51 #105
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_156293404
Een ongekend aantal teams waar veel meer van verwacht werd staan nu al met de rug tegen de muur. 0-2 is tot daar aan toe, maar een 0-3 start is niet alleen statistisch maar vaak ook praktisch bijna onoverkomelijk. Daarom wordt week 3 zeer interessant, ik verheug me er nu al op :)

Vetgedrukt de 0-2 teams

Redskins @ Giants
Colts @ Titans
Bengals @ Ravens
Eagles @ Jets
Bears @ Seahawks
Broncos @ Lions
pi_156294318
Ik denk alleen dat de Eagles en Broncos die wedstrijden verliezen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:34:26 #107
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_156296445
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef Seam het volgende:
Ik denk alleen dat de Eagles en Broncos die wedstrijden verliezen.
Euhm, Bengals zijn nu echt veel verder dan de Ravens. Ik hoop dat de eagles winnen en Giants verliezen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_156296847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een ongekend aantal teams waar veel meer van verwacht werd staan nu al met de rug tegen de muur. 0-2 is tot daar aan toe, maar een 0-3 start is niet alleen statistisch maar vaak ook praktisch bijna onoverkomelijk. Daarom wordt week 3 zeer interessant, ik verheug me er nu al op :)

Vetgedrukt de 0-2 teams

Redskins @ Giants
Colts @ Titans
Bengals @ Ravens
Eagles @ Jets
Bears @ Seahawks
Broncos @ Lions
Je vergeet ook nog de Saints vs. Panters. Waarbij de saints 0-2 zijn en de Panters 2 - 0.
Ik zie het somber in :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156297112
Oh lekker, dat gaan de Saints nooit winnen nee. Ik moet zeggen dat ik ook veel twijfel over the Ravens hoor, maar ik heb nooit zo'n hoge pet op van de Bengals.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:04:51 #110
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_156300021
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef Seam het volgende:
Ik denk alleen dat de Eagles en Broncos die wedstrijden verliezen.
Broncos maakt niet uit, die zijn 2-0. Lions zijn 0-2 ;) ...0-3 na deze wedstrijd
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:06:55 #111
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_156300087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:54 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Je vergeet ook nog de Saints vs. Panters. Waarbij de saints 0-2 zijn en de Panters 2 - 0.
Ik zie het somber in :{
Vergeet ik niet ondanks dat ze niet in het lijstje staan. Zie: http://www.nfl.com/news/s(...)likely-to-miss-games
pi_156300515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Vergeet ik niet ondanks dat ze niet in het lijstje staan. Zie: http://www.nfl.com/news/s(...)likely-to-miss-games
Ja, niet al te best nieuws. Kunnen het seizoen wel voorzichtig afschrijven vrees ik.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156312187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:04 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Broncos maakt niet uit, die zijn 2-0. Lions zijn 0-2 ;) ...0-3 na deze wedstrijd
Haha scherp, ik bedoel ook de Lions :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156320110
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?

Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 23 september 2015 @ 14:12:46 #115
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156320932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?

Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
Ik heb 140 euro betaald voor een heel seizoen. Vind ik persoonlijk een redelijke prijs (ik heb geen fox sports of sport 1 abo). Ik maak best veel gebruik van de on-demand functie.

Als je kiest voor Braziliaanse real is gamepass al iets goedkoper.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 23 september 2015 @ 14:57:19 #116
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_156322094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?

Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.

Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html

Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.

Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
pi_156322768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.
Als saints fan wil ik graag sowieso alle wedstrijden zien. Al is het misschien dit seizoen beter als ik niet kijk :P Maar die komen dus niet altijd op fox langs. Replay is inderdaad een goede, dat had ik zelf kunnen bedenken. Maar dat kan wel alleen op de tv toch? Ik kijk zelf altijd graag op mn pc, terwijl ik wat aan het doen ben.

quote:
Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html
Top, sla ik even op. Kijk nu vaak via een kodi plugin, maar die zijn ook niet altijd optimaal.

quote:
Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.

Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
Mee eens, vond het inderdaad ook een hele hoop geld. Als het via maandelijkse betalingen kon, waarbij je niet ineens 30 euro extra moet betalen, had ik het nog wel overwogen.

Dank voor de tips in ieder geval! ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156328438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.

Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html

Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.

Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
Wat ik persoonlijk ideaal vind, dat ik op vrijdag, maandag en dinsdagochtend om 09.30 de herhalingen kijk van de nachtwedstrijden zonder reclame.
Voor iemand die NFL leuk voor erbij vindt ben ik zeer tevreden.

Wel heb ik bericht gestuurd aan FOX of ze in godsnaam wat aan de reclame op zondagavond kunnen doen, want ieder blok zijn het dezelfde reclames en daar word je simpel van kan ik zeggen.
Ze zouden het doorzetten maar konden niets beloven, de Amerikaanse reclames zullen wel niet in Europa uitgezonden mogen worden van de sterren
Hell To The Liars
  woensdag 23 september 2015 @ 19:08:04 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_156328817
Gamepass heeft NFL network en REDzone wat ik vaak gebruik. En de PO wedstrijden op Foxsports zijn met ander commentaar enz. Dua niet van NBC, fox of CBS maar van wat het oude ESPN america, bedoeld voor alle buitenlanders.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_156330280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 13:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie allemaal de gamepas om de wedstrijden te kijken? Of zijn er andere betaalbaarder alternatieven?

Ik keek tot nu toe via foxsports, maar daar zenden ze maar weinig uit, en je kan niks on demand terug kijken. Dus ben nu op zoek naar een beter alternatief.
Wedstrijden downloaden gaat tegenwoordig ook steeds lastiger, kan bijna niks vinden van week 2 bijvoorbeeld.
Lang leve NFL Gamepass, ik wil niets anders.

En v.w.b. het downloaden.. PM. :)
pi_156336824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

FOX Sports zendt 5 wedstrijden per week uit, en dat vind jij weinig? Bovendien kun je ze terugkijken met replay TV(als je over Horizon beschikt). Of desnoods opnemen.

Voor een gratis livestream van ALLE NFL wedstrijden(beeldkwaliteit is wat minder): http://nl.vipleague.me/sports/american-football.html

Persoonlijk vind ik die dure Gamepass een overbodige zaak als je over bovenstaande mogelijkheden beschikt.

Let er wel op dat als je toch Gamepass aanschaft en ook FOX Sports hebt, je alleen een abonnement afsluit voor het reguliere seizoen(FOX zendt ALLE playoff wedstrijden uit). En als je een paar weken geduld hebt, komt er wel een korting op de Gamepass.
Oh en een tip. Met AdBlock kun je dus op die site de melding "please disable addblock" als elemant blokkeren :P :@
pi_156338571
Huh wedstrijden downloaden is makkelijk hoor, via torrentz makkelijk te vinden, meestal al een of uur of zes later. Ik kijk denk ik een wedstrijd of vier de volgende dag gewoon in 1080p, bestandjes van 5,5 gig.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156342699
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:31 schreef Seam het volgende:
Ik kijk denk ik een wedstrijd of vier de volgende dag gewoon in 1080p, bestandjes van 5,5 gig.
Jeetje, wat een mooi leven heb je dan! :D
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_156365560
Redskins spelen weer zoals gebruikelijk *O*
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:07:48 #125
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_156367863
Mijn favoriete teams spelen aan weerszijde van de ranglijst! ;)

Mijn New England Patriots met mijn held, Gronkowski, zijn goed gestart, 2 - 0. Spelen de volgende wedstrijd tegen de Jaguars. Dat moet normaal gesproken 3 - 0 worden.

Mijn verbazing was groot toen de Oakland Raiders wonnen van de Ravens. Ze hebben nu een 1 - 1 record en spelen tegen de Browns. Dat geeft mogelijkheden.

De Pathers zijn trouwens ook goed gestart met Cam Newton.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')