abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 19:24:03 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156479012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:02 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld DHL(die brengt ook kleine (brievenbus)pakketjes voor grote winkelketens rond met een 'caddy' )) of andere/lokale postbezorgbedrijven.
Dat gaat dan een ramp worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:24:09 #202
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156479016
Ik heb een adres waar buiten een houten kist met deksel, om pakketjes er in te leggen, staat.
De deksel zit met zo'n simpel tuinhekslotje vast(rechtsboven).

Blijkbaar weet de nieuwe?? bezorger van de concurrentie(overigens zijn het brieven die bezorg zouden moeten zijn door 2 verschillende bezorgdiensten van hier) niet hoe dit werkte of was de brievenbussleuf niet goed zichtbaar of....... :')


Ik kon gewoon bezorgen door de sleuf en de deksel zat niet op slot..
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:24:40 #203
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156479031
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat gaat dan een ramp worden
Zolang de kosten laag zijn, zal het denk ik een ramp blijven voor de ontvangers...
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 19:26:28 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156479074
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:24 schreef Pietertje71 het volgende:
Blijkbaar weet de nieuwe?? bezorger van de concurrentie(overigens zijn het brieven die bezorg zouden moeten zijn door 2 verschillende bezorgdiensten van hier) niet hoe dit werkte of was de brievenbussleuf niet goed zichtbaar of....... :')
[ afbeelding ]

Ik kon gewoon bezorgen door de sleuf en de deksel zat niet op slot..
Had laatst ook een waar de concurrent net langs was geweest. Bij een deel van de adressen lag de post gewoon buiten op de stoep ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156479679
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Had laatst ook een waar de concurrent net langs was geweest. Bij een deel van de adressen lag de post gewoon buiten op de stoep ...
Hier vandaag ook gezien bij 1 adres. Ik heb het voor hun door de bus gedaan, meteen spijt. Volgende keer echt fuck it.
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:04:56 #206
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156480000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is of veel duurder, kan niet anders, of het is niet dagelijks.
Ik weet het niet,maar als er een grote order binnenkomt, kan het bedrijf zich daar op aan passen. Vraag en aanbod.
Ik meen dat DHL ook het 'vandaag besteld, morgen in huis-principe' heeft met winkelketens.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 20:08:22 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156480085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ik weet het niet,maar als er een grote order binnenkomt, kan het bedrijf zich daar op aan passen. Vraag en aanbod.
Ik meen dat DHL ook het 'vandaag besteld, morgen in huis-principe' heeft met winkelketens.
mja, ik denk niet dat de bezorgers de oorbelletjes voor miep van drie hoog snel terug zullen vinden tussen de grote dozen :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:09:01 #208
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156480097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:50 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Hier vandaag ook gezien bij 1 adres. Ik heb het voor hun door de bus gedaan, meteen spijt. Volgende keer echt fuck it.
Dat wilde ik dus ook doen, maar ik heb er alleen een foto van gemaakt, en idd FUCK IT!! gedacht.
Ik heb genoeg klachten gekregen door deze bezorgdienst en werd er telkens op aangekeken/gesproken, hoewel ik het probeerde uit te leggen dat er meerdere postbezorgers zijn.
Affijn, iedereen wel bekend denk ik die ....situaties :(
Elke brief of folder of krant die er uit hangt, laat ik zo hangen en frommel ik 'mijn' post zo er in, dat het andere wat er uit hangt, er ook zo blijft uithangen })

Foto gemaakt om mocht er een klacht zijn, en bij mij terecht komt, ik bewijs heb ;)
Want hoewel er op elke brief DUIDELIJK de naam staat van de concurrent, zal PostNL het wel hebben gedaan ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:10:27 #209
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156480156
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, ik denk niet dat de bezorgers de oorbelletjes voor miep van drie hoog snel terug zullen vinden tussen de grote dozen :+
En als het fout gaat, zijn het nog de pakketbezorgers van PostNL die de schuld krijgen :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_156486044
Volgens MijnPostNL heeft 52% van de mensen de Betrokkenheidsmonitor ingevuld. Lijkt me sterk.....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_156486181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Volgens MijnPostNL heeft 52% van de mensen de Betrokkenheidsmonitor ingevuld. Lijkt me sterk.....
ik heb het aan wat mensen om me heen gevraagd en tot mijn verbazing gaven die bijna allemaal aan hem ingevuld te hebben. Zelf heb ik hem trouwens ook ingevuld.
pi_156487821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ik heb het aan wat mensen om me heen gevraagd en tot mijn verbazing gaven die bijna allemaal aan hem ingevuld te hebben. Zelf heb ik hem trouwens ook ingevuld.
Misschien is mijn vestiging dan een uitschieter in negatieve zin? Iedereen die ik sprak gaf aan dat ding niet in te vullen, en zelf heb ik het ook niet gedaan. Het is namelijk volkomen zinloos. PostNL is geen democratie, medewerkers hebben geen wezenlijke inspraak. Ja, na lang zeuren krijg je een petje of een kortingsbon voor de fietsenmaker, maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Het is kortom 1 grote schertsvertoning.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 30 september 2015 @ 06:15:35 #213
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156490672
Mogguh :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Misschien is mijn vestiging dan een uitschieter in negatieve zin? Iedereen die ik sprak gaf aan dat ding niet in te vullen, en zelf heb ik het ook niet gedaan. Het is namelijk volkomen zinloos. PostNL is geen democratie, medewerkers hebben geen wezenlijke inspraak.
^O^
Idd, je bent geen grootaandeelhouder.
quote:
Ja, na lang zeuren krijg je een petje of een kortingsbon voor de fietsenmaker, maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Het is kortom 1 grote schertsvertoning.
Ik heb, toen ik pas begon, een petje gekregen van mijn TC (uit zichzelf hoewel het niet (meer) bij de standaard uitrusting hoort van de PBZ), en een paar weken terug zat er een nieuwe in mijn tas met een nieuwe schoudertas .
It's good to be the king a scooterdeliveryguy... :P ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 30 september 2015 @ 06:18:32 #214
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156490683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:52 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ik heb het aan wat mensen om me heen gevraagd en tot mijn verbazing gaven die bijna allemaal aan hem ingevuld te hebben. Zelf heb ik hem trouwens ook ingevuld.
En je stond in de spiegelhal, of.... :P

Ik spreek eigenlijk zeer weinig collega's.1 collega die op de fiets een wijk doet waarvan ik 2 straten met de scooter doe, spreek ik wel eens. Maar die heeft de betrokkenheidsmonitor niet ingevuld.
Ik heb het wel ingevuld.
Het doet mij denken aan die SPAM-vragenlijsten waarbij je aan het eind iets kan 'winnen'...als je eerst flink investeert of lid van wordt of... ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_156490950
Goedemorgen! Gelukkig ben ik een paar dagen niet ingepland, dus zit ik niet zo met het dilemma wel of niet ziek melden. Ben al 2x ziek gemeld dit jaar en bij de 3e keer moet je je melden bij de TL :X dat moeten we toch voorkomen he ;)

Als we die pakjes naar het afhaalpunt moeten gaan brengen, word ik daar ook echt niet blij van trouwens. Er zitten er hier 3, maar voor bepaalde wijken is dat best ver omdat er net in dat postcodegebied geen zit.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_156491285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Misschien is mijn vestiging dan een uitschieter in negatieve zin? Iedereen die ik sprak gaf aan dat ding niet in te vullen, en zelf heb ik het ook niet gedaan. Het is namelijk volkomen zinloos. PostNL is geen democratie, medewerkers hebben geen wezenlijke inspraak. Ja, na lang zeuren krijg je een petje of een kortingsbon voor de fietsenmaker, maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Het is kortom 1 grote schertsvertoning.
Gooi maar in mijn pet (zolang ik die niet krijg) ;)

Bij de laatste smeekbede van TC stond de stand voor zijn teams op iets van 25%... helaas ben ik al genoeg tijd kwijt met andere administratie (achter mijn centen aan gaan).
pi_156491441
quote:
Pakjes moeten binnenkort trouwens naar een afgiftepunt omdat Bol.com dreigde weg te gaan door de langere verzendtijden van sommige pakjes.
Dat was jaren geleden ook al zo. Als je later dan 15:00 klaar was, moest je zelf even langs een postservicepunt fietsen en daar het pakketje afgeven. Voor 15:00 kon het met de veeg-rit mee.

En het is natuurlijk van den zotte dat als je zaterdag een pakketje niet kwijt kunt, dit dinsdag pas wordt opgehaald en op zijn vroegst woensdag weer bezorgd.

Wordt wel weer even opletten om de goede kennisgevingen te gebruiken als je op meerdere depots loopt.
pi_156491706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:30 schreef zombo het volgende:

[..]

Gooi maar in mijn pet (zolang ik die niet krijg) ;)

Bij de laatste smeekbede van TC stond de stand voor zijn teams op iets van 25%... helaas ben ik al genoeg tijd kwijt met andere administratie (achter mijn centen aan gaan).
"Als 70% de betrokkenheidsmonitor invult, trakteren we op iets lekker."
Dat was hier de laatste smeekbede.
Alsof een goedkope gevulde koek mensen echt zal motiveren om die onzin in te vullen. :W
  woensdag 30 september 2015 @ 09:04:26 #219
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156491713
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e&utm_content=nieuws

Overigens zie ik de logica van de tassendrager achter op de fiets niet zo, of hebben ze kleinere tassen?
Wel handig is die drager voor en achter (Y)...
Zo heb ik dat fluttasje die op de scooter achterop zit ook al gelijk er af gepleurd en er een rode bak op gemonteerd.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 30 september 2015 @ 09:06:20 #220
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156491735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:03 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

"Als 70% de betrokkenheidsmonitor invult, trakteren we op iets lekker."
Dat was hier de laatste smeekbede.
Alsof een goedkope gevulde koek mensen echt zal motiveren om die onzin in te vullen. :W
O ze geven het kerstpakket eerder uit dit jaar?
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_156492178
Oh jeej, dat zullen ze ook leuk vinden. 2 dagen voor een zaterdag die ik niet vrij mocht moet ik naar de kaakchirurg voor een verstandskies _O- midden in de herfstvakantie. Hopelijk is het niet nodig om me dan wel ziek te melden, want dat gaat natuurlijk een hoop gezeur opleveren :P nuja anders komt de TL tegen die tijd maar kijken naar mijn hamsterwang ;)

Ik heb die monitor ook niet ingevuld, zie er persoonlijk echt het nut niet meer van.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_156492537
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh jeej, dat zullen ze ook leuk vinden. 2 dagen voor een zaterdag die ik niet vrij mocht moet ik naar de kaakchirurg voor een verstandskies _O- midden in de herfstvakantie. Hopelijk is het niet nodig om me dan wel ziek te melden, want dat gaat natuurlijk een hoop gezeur opleveren :P nuja anders komt de TL tegen die tijd maar kijken naar mijn hamsterwang ;)

Ik heb die monitor ook niet ingevuld, zie er persoonlijk echt het nut niet meer van.
Voor mijn verstandskies moest ik me destijds wel ziekmelden. Bij lichamelijke inspanning zouden namelijk de hechtingen los kunnen scheuren, zo werd mij gezegd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 30 september 2015 @ 09:57:25 #223
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156492540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh jeej, dat zullen ze ook leuk vinden. 2 dagen voor een zaterdag die ik niet vrij mocht moet ik naar de kaakchirurg voor een verstandskies _O- midden in de herfstvakantie. Hopelijk is het niet nodig om me dan wel ziek te melden, want dat gaat natuurlijk een hoop gezeur opleveren :P nuja anders komt de TL tegen die tijd maar kijken naar mijn hamsterwang ;)

Ik heb die monitor ook niet ingevuld, zie er persoonlijk echt het nut niet meer van.
Nou daar kan je behoorlijk last van krijgen.
Wordt die getrokken of chirurgisch verwijderd(weggesneden)?

Ik probeer overigens vaak op de maandag of al vroeg in de ochtend een afspraak/planning te maken, maar helaas is dit niet altijd mogelijk.
Soms is in het weekend een planning maken ook onvermijdelijk.
Ik zit nu 'in de race' om 2-maandelijks een zaterdag (gedeeltelijk(betaald)) vrij te krijgen ivm mantelzorg.
Ook daar werd ik al op gewezen om zo veel mogelijk buiten werktijd een planning te maken.
De situatie uitgelegd en mede daarom ook om de 2 maanden een zaterdag vrij gevraagd, omdat ik al na werk op zaterdag en op zondag al zo veel mogelijk in plan, maar niet altijd haalbaar is. Veelal door de afstand icm geboden zorg.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_156492705
Enige wat de tandarts zei is dat ze net te scheef zitten om het zelf gewoon te trekken, maar dat de kaakchirurg ze er wel makkelijk/snel uit kan krijgen. Ik heb er persoonlijk wel wat haast mee, want mijn eigen risico voor dit jaar is al op en als het goed is gaat het nu vanuit de basisverzekering ipv tandartsverzekering. Dus liefst zo snel mogelijk, er moet er hier na nog eentje. Er werd hier ook gewoon een datum meegedeeld, dus tja. Ik ga dan echt niet moeilijk lopen doen om het de post gemakkelijk te maken :P dinsdag en woensdag kunnen ze me gewoon inplannen, zaterdag kan ik hopelijk wel weer maar dat is afwachten. Als ik het advies krijg om niet te werken zaterdag laat ik ze dat dan wel weten, maar ik ben wel bang voor 'strijd' omdat mijn verlofaanvraag voor die dag ook al geweigerd was.

Ik plan voor de rest meestal dingen ook wel op ochtenden of maandagen idd, maar nu hebben ze dan maar mooi gewoon pech ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 30 september 2015 @ 10:19:32 #225
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156492939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef VixenFromHell het volgende:
Enige wat de tandarts zei is dat ze net te scheef zitten om het zelf gewoon te trekken, maar dat de kaakchirurg ze er wel makkelijk/snel uit kan krijgen. Ik heb er persoonlijk wel wat haast mee, want mijn eigen risico voor dit jaar is al op en als het goed is gaat het nu vanuit de basisverzekering ipv tandartsverzekering. Dus liefst zo snel mogelijk, er moet er hier na nog eentje. Er werd hier ook gewoon een datum meegedeeld, dus tja. Ik ga dan echt niet moeilijk lopen doen om het de post gemakkelijk te maken :P dinsdag en woensdag kunnen ze me gewoon inplannen, zaterdag kan ik hopelijk wel weer maar dat is afwachten. Als ik het advies krijg om niet te werken zaterdag laat ik ze dat dan wel weten, maar ik ben wel bang voor 'strijd' omdat mijn verlofaanvraag voor die dag ook al geweigerd was.

Ik plan voor de rest meestal dingen ook wel op ochtenden of maandagen idd, maar nu hebben ze dan maar mooi gewoon pech ;)
Als jij je niet fit genoeg voelt om niet te kunnen werken is ziekmelden de enige optie.
Wellicht ze hiervan al vantevoren op de hoogte stellen, hoewel je je niet op voorhand ziek kan melden, maar iig wel een vrije dag er voor inlevert.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')