abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175124823
Thx voor de antwoorden allemaal!
Misschien een leuke vraag voor mijn psychiater, heb eerlijk gezegd niet het idee dat er gebruik gemaakt wordt van richtlijnen zoals in het artikel hierboven.
pi_175341639
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:40 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hoe is het inmiddels Eastmain?
Thanks voor het vragen. :)

Nog altijd veel paniekklachten, sommige dagen gaat het beter dan andere. D.w.z. op die dagen kan ik 'gewoon' functioneren en maak ik ook volle werkdagen.

Echter zijn er ook wat minder leuke ontwikkelingen. De laatste weken zijn mijn depressieve gevoelens ontzettend toegenomen. Hierover heb ik ook gepraat mijn psycholoog en psychiater.
Het komt er op neer dat ik veel zelfmoord gedachte heb en mij somber/futloos voel. Soms zijn mij de gedachtes en angsten zo echt dat ik weleens afvraag of het nog zin heeft om te blijven vechten. Al houd ik ook weer veel van mijn familie en kan ik niet tegen verdriet van anderen. :/
Mijn ouders en zus heb ik het nog niet durven te vertellen.
Hoe gaat dat als ik alleen op mijzelf ga/kan wonen?

Vandaag ook op weg naar het werk een flinke paniekaanval. Het is dan erg teleurstellend voor mij dat ik dan terugkeer en niet de knop kan omzetten. Terwijl het vorige week wel nog beter ging.

Deze weken krijg ik opnieuw EMDR, hopelijk brengt dit wat rust. :)
Hoewel ik meer begin te praten over mijn problemen, maakt mij dit enorm bang en onrustig.

Dat laatste wil ik wel nog meegeven als tip voor andere: praat met andere over je problemen.
Samen met mijn baas, andere collegae's krijg ik meer begrip en gesprekken doen mij goed.
  maandag 4 december 2017 @ 11:54:01 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_175486443
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef eastmain het volgende:

[..]

Thanks voor het vragen. :)

Nog altijd veel paniekklachten, sommige dagen gaat het beter dan andere. D.w.z. op die dagen kan ik 'gewoon' functioneren en maak ik ook volle werkdagen.

Echter zijn er ook wat minder leuke ontwikkelingen. De laatste weken zijn mijn depressieve gevoelens ontzettend toegenomen. Hierover heb ik ook gepraat mijn psycholoog en psychiater.
Het komt er op neer dat ik veel zelfmoord gedachte heb en mij somber/futloos voel. Soms zijn mij de gedachtes en angsten zo echt dat ik weleens afvraag of het nog zin heeft om te blijven vechten. Al houd ik ook weer veel van mijn familie en kan ik niet tegen verdriet van anderen. :/
Mijn ouders en zus heb ik het nog niet durven te vertellen.
Hoe gaat dat als ik alleen op mijzelf ga/kan wonen?

Vandaag ook op weg naar het werk een flinke paniekaanval. Het is dan erg teleurstellend voor mij dat ik dan terugkeer en niet de knop kan omzetten. Terwijl het vorige week wel nog beter ging.

Deze weken krijg ik opnieuw EMDR, hopelijk brengt dit wat rust. :)
Hoewel ik meer begin te praten over mijn problemen, maakt mij dit enorm bang en onrustig.

Dat laatste wil ik wel nog meegeven als tip voor andere: praat met andere over je problemen.
Samen met mijn baas, andere collegae's krijg ik meer begrip en gesprekken doen mij goed.
Sorry trage reactie, wat naar voor je dat je die gedachte en gevoelens er bij gekregen hebt. Misschien geeft het te maken met de verwerking? Tijdens de verwerking kun je soms ook eerst heftigere klachten krijgen. Wel goed om te lezen dat je ook steun ervaart. Sterkte.
pi_175521451
Hey allemaal!

Zijn hier meer haldolslikkers? En zo ja, hoe gaan jullie met de bijwerkingen om? Ik heb continu kramp in mijn voeten en benen. Ik tril en moet erop letten dat ik niet kwijl. Ik slik 5mg (niet heel veel, maar de bijwerkingen zijn fors). Ik slik ook 2x per dag akineton voor de bijwerkingen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')