abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 september 2015 @ 21:53:31 #276
67174 Dos37
Come on Twente
pi_156091747
Giants wat een episch gefaal :N
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_156092363
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef remi1986 het volgende:

[..]

account kan ik je niet mee helpen, maar heb wel goede 720p livestreams voor je. Stuur maar een DM bij interesse
vertel ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156095440
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:40 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Lekkere eerste wedstrijd met 4 TD's. Winston daarentegen 2 INT's gegooid in z'n eerste. :P
Zowel de eerste NFL-possession van Mariota als Winston leverde een TD op voor de Titans... _O-
pi_156096394
Als Broncos fan zie ik Manning halverwege het seizoen op de bank belanden, of zouden ze dat niet durven? Defense zorgt er wel weer voor dat ze in ieder geval AFC title game halen als iedereen heel blijft.

Positieve dingen dit weekend: Lions zagen er leuk uit, Bills waren spectaculair, Mariota is een beest nu al (kijken of ie het volhoud), Dolphins kunnen weleens verassen. Echt lekker weekendje gekeken.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:24:39 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156096661
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Luuksor het volgende:
Als Broncos fan zie ik Manning halverwege het seizoen op de bank belanden, of zouden ze dat niet durven? Defense zorgt er wel weer voor dat ze in ieder geval AFC title game halen als iedereen heel blijft.
Vorig jaar was Brady na 4 weken ook afgeschreven en volgens veel mensen hebben ze toen een best lekker seizoen gedraaid (kan er zelf niks van herinneren).

Heb de Broncos nog niet gezien maar is zijn arm nu nog zwakker? Vond het vorig jaar al minder bij Manning.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156098127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Vorig jaar was Brady na 4 weken ook afgeschreven en volgens veel mensen hebben ze toen een best lekker seizoen gedraaid (kan er zelf niks van herinneren).

Heb de Broncos nog niet gezien maar is zijn arm nu nog zwakker? Vond het vorig jaar al minder bij Manning.
Hij had een paar prachtig scherpe passes, maar miste op een aantal flink simpele throws. Daarbij, zn O-Line is gatenkaas en hij zit nog niet lekker in de nieuwe offense. Heel erg on-Manning achtig om een delay of game en een false start te pakken..
pi_156098947
Slecht begin van het seizoen voor de Eagles, running game was nergens te bekennen.

Wel knap hoe de 49ers defense zich staande weet te houden tegen de Vikings, na zo'n offseason.

Al met al wel een leuk eerste weekend, een aantal verassingen en een paar teams die na jaren van mindere prestaties dit jaar wel eens echt mee kunnen gaan doen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_156103010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 04:26 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Hij had een paar prachtig scherpe passes, maar miste op een aantal flink simpele throws. Daarbij, zn O-Line is gatenkaas en hij zit nog niet lekker in de nieuwe offense. Heel erg on-Manning achtig om een delay of game en een false start te pakken..
Overmorgen Broncos @ Chiefs :9~
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:16:31 #284
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156108603
Altijd mooi, die Kelly met zijn dikke plofkop zien verliezen. Genieten _O_.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156113032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Overmorgen Broncos @ Chiefs :9~
Ja die kijk ik met een aantal Chiefs fans :)
pi_156130602
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:56 schreef maerk het volgende:
Slecht begin van het seizoen voor de Eagles, running game was nergens te bekennen.

Ik kan me twee TDs van Murray herinneren... Maar ook Sproles stond na de rust zijn mannetje en Bradford werd ineens laserscherp.

Ach, slechte eerste helft van Eagles, leek wel of niets wou lukken. Maar een sterke return in de 2e helft. Vond het eigenlijk de beste wedstrijd van die ik gezien heb dit weekend. Falcons defense verraste me compleet. En hoe Ryan zijn offense nu al weet te vinden. En de rookie Coleman. Dat was een heel ander Falcons dan verwacht.

Ik denk dat we hier twee ploegen hebben gezien die beide playoffs gaan halen (voor zover het spel van deze match natuurlijk iets zegt over hoe ze de rest vh seizoen spelen).
pi_156132809
Ik kijk meer uit naar Seahawks - Packers, al hoewel ik denk dat de Packers dat wel relatief makkelijk gaan winnen. Die D van de Hawks miste Kam enorm. Verrassend trouwens hoe goed Colin speelde de Vikings, lijkt zich toch goed te hebben ontwikkeld in het offseason. Prachtig tenue ook btw.
Winst voor 3/4 van mn favoriete teams, dus geslaagde eerste ronde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156133329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef Zeral het volgende:

[..]

Ik kan me twee TDs van Murray herinneren... Maar ook Sproles stond na de rust zijn mannetje en Bradford werd ineens laserscherp.

Ach, slechte eerste helft van Eagles, leek wel of niets wou lukken. Maar een sterke return in de 2e helft. Vond het eigenlijk de beste wedstrijd van die ik gezien heb dit weekend. Falcons defense verraste me compleet. En hoe Ryan zijn offense nu al weet te vinden. En de rookie Coleman. Dat was een heel ander Falcons dan verwacht.

Ik denk dat we hier twee ploegen hebben gezien die beide playoffs gaan halen (voor zover het spel van deze match natuurlijk iets zegt over hoe ze de rest vh seizoen spelen).
Er was inderdaad een groot verschil tussen de 1st en 2nd half, maar als je met Murray, Sproles en Mathews totaal 63 yds rushing haalt, is je running game volgens mij niet echt op gang gekomen.

Overigens geen paniek want ik denk ook nog steeds dat de playoffs realistisch zijn.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 16 september 2015 @ 23:36:30 #289
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156159157
Hoyer benched, Malloot nieuwe starter bij de Texans.

Autocorrect maakt er malloot van en eigenlijk is dat de perfecte beschrijving voor malloot :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156176281

Waarschuwing voor te veel crowd noise. :D

Marty ziet er fresh uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_156185599
Erg benieuwd naar de wedstrijd van vannacht. Peyton viel echt zwaar tegen en de Chiefs wonnen vrij overtuigend. Alle 'experts' verwachten dus een makkelijke overwinning voor de Chiefs maar misschien blijkt dat een flinke overreactie te zijn van Week 1. Al zou het vreemd zijn als Peyton 4 dagen later opeens wel weer een deep ball kan gooien.
pi_156189845
Mooie deepball van Peyton daar ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 18 september 2015 @ 04:10:14 #293
263417 Keyos
Like a Boss
pi_156189950
Toch een mooie comeback van de Broncos na zo een teleurstellende eerste 1,5 quarter. Peyton Manning speelt absoluut geen puike pot maar de rest van de squad laat hem best wel zitten. Die O-line ziet er heel erg zorgelijk uit.

Ben benieuwd naar second half.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_156190667
Turnovers :'(
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_156193159
_O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156193395
D van de Broncos is wel ziekelijk goed en ik weet nou niet of Peyton zoveel slechter is dan vorig jaar of dat de onzekere O-line het verschil maakt tussen Peyton vorig jaar en Peyton de eerste twee wedstrijden van dit seizoen.
pi_156195701
Net gekeken, wat een game zeg. Peyton begon matig maar dat kwam inderdaad ook door de O-line en de geweldige pass rush van de Chiefs (en de Broncos). Daarna geven de Chiefs het gewoon weg door al die turnovers terwijl ze zelf ook nog wat turnovers lieten liggen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:20:07 #298
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_156196057
De Chiefs fumblen zichzelf naar een loss. Man man. :+
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:55:19 #299
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156211173
Hulpmiddel voor #3.

- Mark Sanchize

- EJ :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Manuel.

- Jameis Winston

Of
- Opa Weeden,
helaas geen foto van omdat het fototoestel nog niet uitgevonden was op het hoogtepunt van het Weeden-era.

Zoveel iconen _O_ _O_, persoonlijk zou ik ze gewoon allemaal een plekje geven in dat topic.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156215156
Doe dan maar Wilson.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')