genoegquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, heb je een ordernummer voor me?
Netjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 04:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry voor het wachten, ik krijg niet helemaal duidelijk wat daarvan de oorzaak is, maar in ieder geval: we sturen je vandaag een nieuwe dual charger op! Ook storten we de helft van het aankoopbedrag terug, en mijn collega hoopt dat je dan hier of op de site even kort wilt aangeven hoe de nieuwe charger bevalt
Haha laten we hopen van niet! Dank je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 05:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Netjes
Als deze niet ontploft zal ik na een weekje een review schrijven
Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:00 schreef HighLander het volgende:
Ik heb nu 3 mailtjes....
1 van zoe in reactie op mijn originele mail.
a) die lijkt alsof de mail niet gelezen is
b) een vraag heeft in een vorm van engels die ik in ieder geval niet snap.
En twee van een geautomatiseerd systeem waar jij denk ik ordernummers in hebt geschoten ondertekent met ene Candy die vraagt of ik alub een klachtomschrijving kan sturen.
.
En alle drie zijn ze compleet waardeloos.
Want alle informatie zat in de eerste mail....
ow well...
dan maar 3 keer antwoorden
:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.
Ik ga er vanuit dat de customer service je probleem nu verder afhandelt, maar mocht dat niet zo zijn, contact me dan ajb nog even!
Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/
Ja ik heb een heel mailtje gestuurd, exact zoals me dat gevraagd werd door de klantenservice in de chat. richting cservice@ ...
.
Die had overigens niets vermeld over 'ergens uploaden'. Ook nieuwe eisen dat "er een logo van banggood" in de video moet zitten is een beetje nieuw voor me.
Candy mailt overigens met een cservicez@ adres, wellicht dat dat de reden is dat ze eerdere mail niet kan vinden. Maar daar heb ik nu enkel 2 mailtjes opgereageerd heb met verbazing en de kanttekening dat twee losse issues aanmaken niet heel erg helpt en het aan beide zijden ingewikkelder maakt.
Verder is de mail sowieso wel aangekomen, daar ik er immers bijna tegelijkertijd als Candy een reactie op heb ontvangen van ene Zoe (met mijn originele subject erin)... met een zeer irrelevante vraag die ik nog steeds niet snap of kan plaatsten tov de originele mail.
Er is video, maar nee niet online... en uberhaupt al het feit dat het blijkbaar mogelijk is voor agents om parallel aan dezelfde case te werken schept niet heel veel vertrouwen,
nu originele meuk nog maar es verstuurd :S
K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.
Ik hoor het graag van je als je er niet uit komt of als er zich nog problemen voordoen.
Geen dank, en top dat je er zelf in ieder geval alles aan hebt gedaan om de communicatie zo duidelijk mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!
Dan archiveer ik de mailtjes van en richting Candy.
Zoe heb ik een mail beantwoord met naar mijn beste weten een antwoord op de vraag.
In een ehm toegankelijker engels dan de originele mail was opgesteld.
Maar goed, ook die informatie stond eigenlijk al in de originele mail.
En excuses zijn ook weer niet nodig, maar probeerde juist zoveel mogelijk te tacklen door de originele mail zo compleet mogelijk te maken. Weinig nut immers om elke keer tussen de 6 en 16 uur te moeten wachten in een mailwisseling voor allerlei kleine details.
Om de vraag te beantwoorden, die idd ook al naar zoe is gegaan.
"geen idee, kan ik niet testen".
Foutmelding onstaat immers bij laden van de batterij.
geen andere batterijen voor handen om flashlight te testen helaas.
Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.
Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij ?
Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 05:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Haha laten we hopen van niet! Dank je!
Besteld!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets!
Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil een bestelling doen, maar zowel in de app als in de site zie ik de betaal optie voor iDeal niet ?
Dat laatste is goed om te horen natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?
Die schrijf ik wel ff, ik heb op dit incidentje nog nooit problemen gehad
Geen dankquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Besteld!
Dank voor het doorgeven, en jammer dat Banggood een "dear valued customer" niet tegemoet wilde komen in het ongemak !
Kijk mijn bestelgeschiedenis maar
Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken.
Dat is vreemd; misschien hadden ze er gisteren even geen zin in Gelukkig werkte Paypal dan wel en doet iDeal het nu ook weer gewoon zoals het hoort!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.
Gisteren stond er op die plek alleen Paypal en Creditcard, heb de bestelling gisteren met Paypal gedaan.
Zat wel op een UK Proxy, maar probeerde het gisteren ook nog op de computer met een NL ADSL en via NL WiFi in de app, maar zag nergens iDeal staan.
Beste Banggood,quote:Op maandag 5 oktober 2015 05:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.
Voor nu stel ik voor dat we even een paar dagen wachten. In de tussentijd komt wellicht je pakketje hier weer aan, of hij geeft via het t&t-nummer weer een teken van leven. Mocht dit allemaal niet het geval zijn, dan ga ik m'n best doen om een goede oplossing voor je te vinden!
Hoi!quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:38 schreef DoraTheExplorer het volgende:
SJCam is bezig met het verzenden van de SJ5000x Elite..
Wanneer zal deze beschikbaar zijn op banggood.?
Gezien de Limited Edition (de voorloper) ook maar 1000pc beschikbaar had en de Elite versie ook een beperkte oplage heeft weet ik niet waar ik moet bestellen.
Wegens positieve ervaringen bestel ik natuurlijk liever via BG.. Maar wil niet naast de pot pissen wanneer ze niet meer beschikbaar zijn.
Mvg,
Dora
Hoi,quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:08 schreef Runx het volgende:
[..]
Beste Banggood,
hebben jullie mijn pakket al terug ontvangen? Ordernummer 8344185?
Ik ben terug gebeld door postNl en het bleek dat de postbode iets fout had gedaan, wat wist de beste man mij niet te vertellen. Het is in ieder geval terug gestuurd naar jullie. Mochten jullie deze ontvangen hebben kunnen jullie hem dan weer terug sturen zodat ik alsnog mijn bestelling heb? Graag zou ik het ook op een ander adres willen ontvangen zodat het niet weer mis gaat. Alvats bedankt.
p.s T&T nummer : RE559012594SE
Hoi, heb je een ordernummer voor mij? Dan ga ik even kijken!quote:
Order #8710762 (placed on Thursday 17 September, 2015)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je een ordernummer voor mij? Dan ga ik even kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |