Dit zijn volgens mij niet eens titels waar amper naar gekeken wordtquote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.
Helaas zal dit systeem nog lang overeind blijven. En wordt downloaden alleen nog maar harder aangepakt, want zou het legale aanbod raken in de kosten. Nou dacht ik dus niet, men wil gewoon kunnen kijken wat het wil kijken en niet wat ze services kunnen aanbieden, want dan is het net een tv+ ervaring. Te mainstream en kut!
Zo
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:47 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En zie daar gelijk het falen van legale on-demand services. Ze willen zogenaamd wel, maar alles heeft een prijs en dat wordt gewoon te duur voor Netflix. Dus als een titel weinig wordt bekeken, dan zijn de niet-mainstream abonees de sjaak.
Helaas zal dit systeem nog lang overeind blijven. En wordt downloaden alleen nog maar harder aangepakt, want zou het legale aanbod raken in de kosten. Nou dacht ik dus niet, men wil gewoon kunnen kijken wat het wil kijken en niet wat ze services kunnen aanbieden, want dan is het net een tv+ ervaring. Te mainstream en kut!
Zo
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
Netflix is goedkoop, en er zijn tal van andere diensten. 't is wel erg makkelijk klagen en roepen dat Netflix wordt opgezegd, maar een maandje een abonnement bij een andere dienst is blijkbaar te lastig.
Had je jezelf voorgenomen om 'maar' een jaar lid te zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eerste jaar Netflix is zo snel voorbij gevlogen . En tot nu toe geen moment gehad dat ik het gevoel heb gehad dat ik alles al heb gezien. Dat wordt dus nog een jaar betalen.
Eigenlijk wel .quote:Op woensdag 9 september 2015 15:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Had je jezelf voorgenomen om 'maar' een jaar lid te zijn?
Als ik naar mezelf kijk vind ik het vooral vreemd dat er seizoenen verwijderd worden terwijl de rest blijft staan. Wat heb je aan series waar je begint bij S2?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.
Netflix is goedkoop, en er zijn tal van andere diensten. 't is wel erg makkelijk klagen en roepen dat Netflix wordt opgezegd, maar een maandje een abonnement bij een andere dienst is blijkbaar te lastig.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zie het niet als het falen van on demand diensten, maar meer als de onrealistisch hoge verwachtingen van sommige mensen. De mensen die verwachten dat een film die 1 dag nadat 'ie uit de bioscoop is op een Netflix staat en verwachten toegang te hebben tot alle mogelijke series wereldwijd, ook al is een serie niet beschikbaar in je eigen continent. Dan wordt er maar van verwacht dat Netflix die licentie wel krijgt. En dan ook verbaast reageren als er over een prijsverhoging van $2 wordt gesproken of zo voor nieuw spul.
Netflix is goedkoop, en er zijn tal van andere diensten. 't is wel erg makkelijk klagen en roepen dat Netflix wordt opgezegd, maar een maandje een abonnement bij een andere dienst is blijkbaar te lastig.
Als je er midden in zit, is het inderdaad echt wel zuur. Ik was nog niet begonnen, dus heb nog goede hoop dat het weer terug komtquote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk vind ik het vooral vreemd dat er seizoenen verwijderd worden terwijl de rest blijft staan. Wat heb je aan series waar je begint bij S2?
Dat de nieuwste films niet beschikbaar zijn, prima, geen probleem. Dat er per land andere content is, okay, dat kan ik ook nog wel begrijpen, maar sommige beslissingen zijn echt vreemd. En bij wie de schuld ligt doet er niet echt toe, ik als klant van Netflix heb daar dan 'last' (first world problems) van.
De eerstvolgende optie is dan toch downloaden. Iets dat ik zelf overigens niet zal doen omdat de content die wel nog op Netflix staat mij jaren aan de buis gekluisterd kan houden
Topfilm inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zojuist nogmaals John dies at the end gekeken. Blijft een geweldig leuke film. Je moet wel houden van over-the-top om het te appreciėren
Dus eigenlijk zeg je dat je er niet voor wilt betalen. Je kunt al abonnementen op meerdere diensten nemen. Doe ik soms ook. Niks mis mee. Heeft ook geen reet met geen grenzen te maken.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:22 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
On-Demand diensten hebben te maken met teveel regeltjes, deels door overheden en deels door de industrie zelf opgelegd. Jij zegt mensen moeten zich maar aanpassen. Ik zeg de industrie moet maar eens mee gaan met de tijd, want is zwaar verouderd.
En dan zeg je ook nog dat ze anders maar meerdere abbo's moeten nemen. Ik wil best meer betalen, want is inderdaad nog spotgoedkoop, maar ben niet van plan overal maar abbo's te gaan nemen. Degene die dat doen, zijn gek. Internet hoort geen grenzen te kennen. Die zijn we in de echte wereld ook aan het proberen op te heffen.
Die reacties op Facebook bij fanpagina's Die mensen snappen niet dat ze niet tegen Netflix zelf lopen te zeikenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:37 schreef DonnaRush het volgende:
De meeste mensen die klagen dat alles maar op Netflix moet staan komen imo over het algemeen nogal retarded over. Die reacties op Facebook ook altijd.
Er is nog genoeg te zien op Netflix.
Waarom denk je dat 'klantenservice' zo'n succes is op Facebook? De helft van de lol zit 'm al in het lezen van 'klachten'.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die reacties op Facebook bij fanpagina's Die mensen snappen niet dat ze niet tegen Netflix zelf lopen te zeiken
Ja dit. Zelfs die Netflix Nederland blog/fan pagina ding had dit niet voorzien, terwijl die altijd heel goed op de hoogte zijn. Blijkbaar was dit dus echt nergens bekend gemaakt.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er best voor betalen hoor, maar halve series zonder waarschuwing verwijderen is gewoon een beetje zuur. Er staat nog zat op wat ik wil zien, maar als je halverwege bent en hup het is weg, kan ik me voorstellen dat het wel kut is. Want bij welke dienst kan ik nu verder kijken met Modern Family? Of HIMYM?
Popcorn erbij. Genieten toch!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'klantenservice' zo'n succes is op Facebook? De helft van de lol zit 'm al in het lezen van 'klachten'.
Ja heerlijk! "Ik was in Duitsland en iedereen praatte er Duits! WAT EEN KUTSERVICE"quote:
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik over Netflix heb. Er zijn al een paar keer films van m'n lijst gevallen, zonder dat ik wist dat ze waren verwijderd.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er best voor betalen hoor, maar halve series zonder waarschuwing verwijderen is gewoon een beetje zuur.
Er zit een alarmbel bovenin je account die ze wel gebruiken voor nieuwe seizoenen van series die je kijkt en voor suggesties. Ik vind het echt vreemd dat ze die niet gewoon gebruiken voor het verwijderen van series die je aan het kijken bent en die in je lijst staan.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige klacht die ik over Netflix heb. Er zijn al een paar keer films van m'n lijst gevallen, zonder dat ik wist dat ze waren verwijderd.
Het zou mooi zijn als ze in je lijst iets gebruiken om aan te duiden dat iets gaat verdwijnen en wanneer. Het liefst een maandelijkse email of iets dergelijks. Als dat me een extra dollar of zo per maand zou kosten, dan zou ik 't er voor overhebben.
Maar goed, m'n lijst is dusdanig lang dat ik het verdwijnen van sommige dingen niet eens opmerk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |