abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 september 2015 @ 13:48:54 #251
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_155972332
Precies. Versnippering van het aanbod zit niemand op te wachten. Zo zijn er series waar seizoen 1 op Netflix staan en seizoen 2 op Videoland.
pi_155973195
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Een Crunchyroll speelt zoals je zegt in op een niche met professionelere ondertiteling.
Een Netflix/Amazon richt zich op een grotere markt die voor een heel groot deel op Hollywood is gericht. Het aantal andere films is relatief beperkt (in Nederland).
Ik geloof ook niet dat men bereid is tegen de 30 euro per maand te betalen als dat inhoudt dat het aanbod nieuwer/groter wordt.
En dat laatste is, gok ik, toch wel het grootste probleem.

Over niche diensten gesproken, er is een nieuwe; Shudder van AMC: http://movies.blog.austin(...)ing-service-shudder/

Ik vind horror films soms best leuk, maar ga nu niet lopen verkondigen dat die films ook allemaal maar op Netflix moeten staan, want Netflix. Mocht ik er dan eens wat willen zien, dan doe ik wel een maandje een abo daar, is goedkoper dan on demand huurfilm, en goedkoper dan een über-Netflix die rechten tot alle films en series over de hele wereld voor altijd heeft. Hoe mooi dat laatste ook klinkt, ik zie dat zo snel niet gebeuren. Eigenlijk nooit, denk ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_155973254
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:32 schreef OMG het volgende:

[..]

En dat laatste is, gok ik, toch wel het grootste probleem.

Over niche diensten gesproken, er is een nieuwe; Shudder van AMC: http://movies.blog.austin(...)ing-service-shudder/

Ik vind horror films soms best leuk, maar ga nu niet lopen verkondigen dat die films ook allemaal maar op Netflix moeten staan, want Netflix. Mocht ik er dan eens wat willen zien, dan doe ik wel een maandje een abo daar, is goedkoper dan on demand huurfilm, en goedkoper dan een über-Netflix die rechten tot alle films en series over de hele wereld voor altijd heeft. Hoe mooi dat laatste ook klinkt, ik zie dat zo snel niet gebeuren. Eigenlijk nooit, denk ik.
Ik zou zelf wat meer niet-Hollywood willen zien. Juist Netflix zou de mogelijkheid kunnen bieden series te bieden die je niet kent. Je ziet dat het aanbod nu al per land verschilt (meer Spaanstalig op VS en Bollywood op UK).

In plaats van een duurder abonnement zou je ook kunnen denken aan een meerprijs (+20 euro?) waarmee je als kijker bijvoorbeeld vier films per maand kunt kiezen die op dat moment in de bioscoop zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 10 september 2015 @ 14:45:02 #254
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_155973418
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Cikx het volgende:
Downloaders zullen best bereid zijn een aardige prijs te betalen als het gebruiksgemak groot is en ze kunnen kijken wat ze anders zouden downloaden. Je op 10 verschillende video-diensten moeten abboneren om vervolgens nog niet alles te kunnen kijken wat je wel gratis en gemakkelijk zou kunnen downloaden staat natuurlijk totaal niet in verhouding met elkaar.
Spijker op de kop!
pi_155973522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Cikx het volgende:
Downloaders zullen best bereid zijn een aardige prijs te betalen als het gebruiksgemak groot is en ze kunnen kijken wat ze anders zouden downloaden. Je op 10 verschillende video-diensten moeten abboneren om vervolgens nog niet alles te kunnen kijken wat je wel gratis en gemakkelijk zou kunnen downloaden staat natuurlijk totaal niet in verhouding met elkaar.
Wat noem jij een aardige prijs?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155973648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat noem jij een aardige prijs?
Naast dat ik benieuwd ben naar wat die prijs zou zijn, gok ik dat die prijs voor een groot deel van de mensen die "gratis en gemakkelijk dingen downloaden" altijd wel te hoog is, ook al is 't 1 euro.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_155973711
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Naast dat ik benieuwd ben naar wat die prijs zou zijn, gok ik dat die prijs voor een groot deel van de mensen die "gratis en gemakkelijk dingen downloaden" altijd wel te hoog is, ook al is 't 1 euro.
Precies dat 'downloaders zullen best bereid zijn' neem ik ook met een korrel zout.
Als je ziet hoeveel er al geklaagd wordt over het aanbod van Netflix vs wat men ervoor betaald bijv. 'nee, als het aanbod van Netflix groter zou zijn zou ik wel overstappen hoor, nu download ik'.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155973747
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:35 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik zou zelf wat meer niet-Hollywood willen zien. Juist Netflix zou de mogelijkheid kunnen bieden series te bieden die je niet kent. Je ziet dat het aanbod nu al per land verschilt (meer Spaanstalig op VS en Bollywood op UK).

In plaats van een duurder abonnement zou je ook kunnen denken aan een meerprijs (+20 euro?) waarmee je als kijker bijvoorbeeld vier films per maand kunt kiezen die op dat moment in de bioscoop zijn.
Eens, ik zou ook graag meer buitenlandse films willen zien. Snap sowieso niet waarom er zoveel verschrikkelijk slechte films (2/10 rating op IMDb) worden toegevoegd. Daar zit toch niemand op te wachten? Zou dan liever hebben dat ze hun budget zoveel mogelijk besteden aan kwaliteit binnenhalen ipv kwantiteit. Maar goed, dat zal geheid makkelijker gezegd zijn dan gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat noem jij een aardige prijs?
Tussen de 20 en 30 euro zou ik er wel voor over hebben als er vrijwel alles opstaat en ik gewoon zoals nu mijn account met een paar mensen zou kunnen delen. Ik snap ook wel dat dit haast een utopisch gegeven is, maar dat is de enige manier waarop je het downloaden echt zou kunnen aanpakken: een alternatief bieden dat de moeite waard is. Als er nu een film niet op Netflix staat dan kijk ik hem via Popcorn Time en als die daar niet op staat dan download ik hem. Ik ben niet in staat om naast mijn Netflix & Spotify abbonement, de videogames en de boeken die ik koop nog meer geld uit te geven aan entertainment helaas.
pi_155973928
Wat mij in Netflix nogal aantrok toen ik een abonnement nam, was dat ik op een makkelijke manier series die ik gemist had in zijn geheel kon kijken. Daar was en ben ik bereid voor te betalen. Na onder andere Lost, Californication, Sherlock en Doctor Who was het een tijdje terug tijd voor Fringe. Drieënhalf seizoen later is het opeens weg. Ik zat midden in een aflevering… Als dit de toekomst van Netflix is (meer gericht op de nieuwe Netflix Originals dan op de oudere series) wordt het echt tijd voor wat anders, helaas.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_155973998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij in Netflix nogal aantrok toen ik een abonnement nam, was dat ik op een makkelijke manier series die ik gemist had in zijn geheel kon kijken. Daar was en ben ik bereid voor te betalen. Na onder andere Lost, Californication, Sherlock en Doctor Who was het een tijdje terug tijd voor Fringe. Drieënhalf seizoen later is het opeens weg. Ik zat midden in een aflevering… Als dit de toekomst van Netflix is (meer gericht op de nieuwe Netflix Originals dan op de oudere series) wordt het echt tijd voor wat anders, helaas.
Omdat inderdaad de markt steeds meer begint te versplinteren en steeds weer nieuwe diensten de markt betreden kiest Netflix er nu vooral voor om zelf content te maken om zo de concurrentie voor te blijven. Al lijkt het me goed mogelijk dat dit averechts werkt en door deze versplintering mensen hun abonnement(en) zullen opzeggen en weer terug gaan naar downloaden, aangezien die Netflix Originals ook gewoon via de illegale kanalen beschikbaar zullen zijn.

Bij de markt van videogames zie je ook goed dat dit model geen schijn van kans heeft aangezien elke uitgever zijn eigen abonnementsdienst wil maken en de titels niet uit handen wil geven aan een derde partij. Ben bang dat dit bij films en series ook steeds meer het geval zal worden en hetzelfde geldt voor Spotify, waar je ook ziet dat artiesten zich terugtrekken. Maar goed, dat blijft koffiedik kijken uiteindelijk.
pi_155974128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:00 schreef Cikx het volgende:

Tussen de 20 en 30 euro zou ik er wel voor over hebben als er vrijwel alles opstaat
Vrijwel alles als in alles inclusief die 2/10 films waarvan je niet snapt dat ze worden toegevoegd, of alles als in alles wat jij wilt zien? In 't geval van het eerste punt zie ik het niet gebeuren voor dat bedrag.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_155974164
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Vrijwel alles als in alles inclusief die 2/10 films waarvan je niet snapt dat ze worden toegevoegd, of alles als in alles wat jij wilt zien? In 't geval van het eerste punt zie ik het niet gebeuren voor dat bedrag.
Vrijwel alles wat ik wil zien in dat geval, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik zie het in zijn geheel ook nooit gebeuren overigens.
pi_155974288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Vrijwel alles wat ik wil zien in dat geval, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik zie het in zijn geheel ook nooit gebeuren overigens.
Maar je hebt iig voor jezelf weer goedgepraat waarom je downloadt ;)

Ik hou het simpeler; de series die niet op netflix staan download ik want ik wil niet voor meerdere diensten betalen. Maar dat zijn er maar een handjevol.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155974478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar je hebt iig voor jezelf weer goedgepraat waarom je downloadt ;)

Ik hou het simpeler; de series die niet op netflix staan download ik want ik wil niet voor meerdere diensten betalen. Maar dat zijn er maar een handjevol.
Klopt ook wel. Ben de laatste 1 a 2 jaar veel bezig met films kijken, meer vanuit een soort hobby, vind het ook tof om van alles bij te houden met lijstjes en dat soort zaken. Heb op dit moment zo'n 100+ films in mijn nog-te-zien lijstje en maar een handjevol staat op Netflix. Wat dat betreft zou ik een fortuin (voor mijn begrippen) kwijt zijn om al die films op een legale manier te bekijken. Overigens koop ik de films die ik echt de moeite waard vind wel op Blu-ray. :)
pi_155974498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar je hebt iig voor jezelf weer goedgepraat waarom je downloadt ;)

Ik hou het simpeler; de series die niet op netflix staan download ik want ik wil niet voor meerdere diensten betalen. Maar dat zijn er maar een handjevol.
ik heb netflix, deel met iemand HBO Go, heb Fox Sports. Dat loopt al aardig in de kosten en dat vind ik meer dan genoeg, voor de rest heb ik een abonnement op nieuwsgroepen. Ik ga niet afwachten wat er wel en niet op netflix komt.

Wat erop staat is mooi meegenomen en zo kom je ook eens dingen tegen die je anders waarschijnlijk nooit gezien had zoals ik nu bezig ben met Love/Hate. Vermakelijke serie over criminelen in Ierland
pi_155974768
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:37 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt ook wel. Ben de laatste 1 a 2 jaar veel bezig met films kijken, meer vanuit een soort hobby, vind het ook tof om van alles bij te houden met lijstjes en dat soort zaken. Heb op dit moment zo'n 100+ films in mijn nog-te-zien lijstje en maar een handjevol staat op Netflix. Wat dat betreft zou ik een fortuin (voor mijn begrippen) kwijt zijn om al die films op een legale manier te bekijken. Overigens koop ik de films die ik echt de moeite waard vind wel op Blu-ray. :)
Ik heb 500+ films origineel op dvd/blu-ray maar koop tegenwoordig alleen maar de Marvel, GoT en Star Wars releases. Voor de rest geloof ik in het inmiddels wel. Maar ken het probleem :)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik heb netflix, deel met iemand HBO Go, heb Fox Sports. Dat loopt al aardig in de kosten en dat vind ik meer dan genoeg, voor de rest heb ik een abonnement op nieuwsgroepen. Ik ga niet afwachten wat er wel en niet op netflix komt.

Wat erop staat is mooi meegenomen en zo kom je ook eens dingen tegen die je anders waarschijnlijk nooit gezien had zoals ik nu bezig ben met Love/Hate. Vermakelijke serie over criminelen in Ierland
Heb Archer volledig gekeken op Netflix, nieuwste seizoen gedownload (geen zin om op te wachten). HBO GO begin ik niet aan, dat vind ik te duur voor de enkele serie die ik daarvan wil zien (GoT) maar die schaf ik aan op Blu-ray.
Netflix heb ik vooral voor de originals en af en toe een documentaire. Er komt teveel leuk nieuw spul uit zonder ook nog allerlei klassiekers bij te willen kijken..
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155975568
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155975847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:16 schreef Cikx het volgende:

[..]

Mooi stijltje. :)
Ja en eindelijk een releasedatum. (20 november)
Nu snel een echte trailer aub. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_155976595
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja en eindelijk een releasedatum. (20 november)
Nu snel een echte trailer aub. :)
idd hier kan je niet echt iets uit opmaken. Datum is prima, ik neem aan dat Marco Polo ook weer in december komt dus dan heeft netflix rond die tijd weer genoeg originals. Alleen zonde dat er niks meer van Lilyhammer verschijnt :(
pi_155977940
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_155978361
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Precies dat 'downloaders zullen best bereid zijn' neem ik ook met een korrel zout.
Als je ziet hoeveel er al geklaagd wordt over het aanbod van Netflix vs wat men ervoor betaald bijv. 'nee, als het aanbod van Netflix groter zou zijn zou ik wel overstappen hoor, nu download ik'.
Ik was altijd sceptisch over NF. Echter na het vinden van VPNs hoor je mij niet meer <3
pi_155983677


House, M.D. (seizoen 5–8) – 2011 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister
Hugh Laurie in de hoofdrol als de nukkige dr. Gregory House, een arts die minachtend met zijn patiënten omgaat maar ze wel van de meest mysterieuze ziekten geneest.

Twilight Saga: Breaking Dawn: Part 2 The – 2012 12 1:55 uur
♫ Engels, Frans / CC Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Romantisch
In het laatste hoofdstuk van deze epische serie moeten Bella en Edward voor hun babydochter de confrontatie aangaan met de Volturi, waardoor hun leven totaal verandert.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_155986295
Snapt iemand waarom bij mij Netflix op de iPad ineens half in het Engels is? :@
Tap tap tap
  vrijdag 11 september 2015 @ 00:50:15 #275
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_155989563
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:57 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Total Drama (seizoen 1) – 2008 AL
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Hartverwarmende momenten worden afgewisseld met haat, manipulatie, sabotage en gebroken relaties in deze geanimeerde parodie op van realityshow competities.
Die staat er toch al heel lang op? Éen van de eerste dingen die ik er op heb gekeken. En de échte laatste aflevering mist ook nog eens :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')