abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:23:21 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_155617529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:12 schreef Pietertje71 het volgende:
Als ik iemand als voorbereider krijg die de route kent/ooit heeft gelopen oid, staat alles op goede volgorde=niet volgens het boekje ^O^
Dat is het grote probleem, dat het boekje niet aansluit bij de praktijk en je de praktijk niet kent.

Bij die wijk waar ik een bundel andersom zet kan ik met een andere bundel echt helemaal niets. Dat is een ware rampenbundel die je op de weg goed moet zetten, ondanks dat ik precies weet welke adressen het zijn. Voorheen zaten die logisch over meerdere vakjes verdeeld, maar samen past het niet bij elkaar en is een logische volgorde ver te zoeken. Als het aan mij zou liggen draaien ze de route op dat stuk weer om en kun je het weer mooi in twee delen knippen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:31:42 #177
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_155617722
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Helemaal niets mee te maken
Wil je even zwaaien naar de webcam...links boven je..ja daar :W :P
Overigens waren er ook roddels? dat je in de gaten werd gehouden door camera's boven je in Heerenveen. Of dat waar is/was, geen idee.
Het waren naar mijn mening wel camera's maar dan voor de beveiliging.

*neuriet x-files tune*
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:42:48 #178
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_155618016
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is het grote probleem, dat het boekje niet aansluit bij de praktijk en je de praktijk niet kent.

Bij die wijk waar ik een bundel andersom zet kan ik met een andere bundel echt helemaal niets. Dat is een ware rampenbundel die je op de weg goed moet zetten, ondanks dat ik precies weet welke adressen het zijn. Voorheen zaten die logisch over meerdere vakjes verdeeld, maar samen past het niet bij elkaar en is een logische volgorde ver te zoeken. Als het aan mij zou liggen draaien ze de route op dat stuk weer om en kun je het weer mooi in twee delen knippen ...
^O^
Praktijk ervaring heb ik op de werkvloer geleerd ;) van postbodes van de oude stempel die maling hadden van wat de toenmalige TC wilde/eiste. Vaak wel leuk die vele discussies (schreeuwpartijen) aan te horen ;)
En het werkte in de praktijk nog veel beter dan al die onderzoekjes en niet meer mogen communiceren met de postbezorger of die nog een goede suggesties had in hoe de route beter gezet kon worden.
Ook deze postbodes konden zowat elke route die er werd voorbereidt _O_ _O_ _O_
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_155618574
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:42 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

^O^
Praktijk ervaring heb ik op de werkvloer geleerd ;) van postbodes van de oude stempel die maling hadden van wat de toenmalige TC wilde/eiste. Vaak wel leuk die vele discussies (schreeuwpartijen) aan te horen ;)
En het werkte in de praktijk nog veel beter dan al die onderzoekjes en niet meer mogen communiceren met de postbezorger of die nog een goede suggesties had in hoe de route beter gezet kon worden.
Ook deze postbodes konden zowat elke route die er werd voorbereidt _O_ _O_ _O_
En met kerst hoefde je dan alleen maar te vragen waar oom Piet en tante Griet woonden. Je kreeg meteen een staat en huisnummer.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:41:41 #180
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_155619425
Ik heb er wel een probleem mee. Tenminste zolang het hier bij blijft nog niet, Maar het is wel op het randje van de privacy. Zodra dat kreng zelf gps gaat bedienen is het over.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_155619757
Ochja ik heb op dit moment nog steeds een mobiel met prepaid en geen abo, dus ik ga geen apps gebruiken (dat kost me een hoop geld). Ben er ergens wel een beetje bang voor dat het gebruik van de app, en dan voornamelijk het doorgeven dat je begonnen bent, tzt verplicht gaat worden. Dan weten ze ook sneller of iets mogelijk blijft staan natuurlijk. Maar ik heb dus echt geen zin om zo'n app te gaan gebruiken..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:51:00 #182
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_155622933
MIddag. Prima daldagje.
Enkele verdwaalde fietsers op weg geholpen en 1 persoon waar ik voortaan volgens PostNL-regels de post bezorg(lang verhaal).
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:08 schreef ann3 het volgende:

[..]

En met kerst hoefde je dan alleen maar te vragen waar oom Piet en tante Griet woonden. Je kreeg meteen een staat en huisnummer.
Idd ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_155625540
Haha, mijn telefoon is niet compatibel met de nieuwe versie van de mijnwerk app. Helaas :p
pi_155625602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb er wel een probleem mee. Tenminste zolang het hier bij blijft nog niet, Maar het is wel op het randje van de privacy. Zodra dat kreng zelf gps gaat bedienen is het over.
Van mij mogen ze 'm houden, die app. Ik vind het niks dat ze op deze manier precies kunnen uitpeilen waar jij je op welke tijd bevindt. Het staat ook zo leuk in die nieuwsbrief: we doen nu nog niks met deze functionaliteit. Dus ze gaan het straks wel doen.

Of het in strijd is met privacywetten, weet ik eerlijk gezegd niet. Veel koeriersbedrijven hebben GPS-trackers in hun auto's zitten, en hoorde ik hier niet ook het gerucht dat de nieuwe scooters ook GPS zouden hebben?

Verschil is echter wel dat het hier gaat om bezorgers die de app op hun eigen privé-toestel hebben geïnstalleerd. Dat een bedrijf hun eigendom van een tracker voorziet is tot daaraan toe, maar andermans eigendom? Wat is het volgende? Krijgen we een chip in onze schedel geïmplanteerd? Of een anal probe?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155625789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van mij mogen ze 'm houden, die app. Ik vind het niks dat ze op deze manier precies kunnen uitpeilen waar jij je op welke tijd bevindt. Het staat ook zo leuk in die nieuwsbrief: we doen nu nog niks met deze functionaliteit. Dus ze gaan het straks wel doen.

Of het in strijd is met privacywetten, weet ik eerlijk gezegd niet. Veel koeriersbedrijven hebben GPS-trackers in hun auto's zitten, en hoorde ik hier niet ook het gerucht dat de nieuwe scooters ook GPS zouden hebben?

Verschil is echter wel dat het hier gaat om bezorgers die de app op hun eigen privé-toestel hebben geïnstalleerd. Dat een bedrijf hun eigendom van een tracker voorziet is tot daaraan toe, maar andermans eigendom? Wat is het volgende? Krijgen we een chip in onze schedel geïmplanteerd? Of een anal probe?
Die app is niet verplicht
pi_155625808
Het registreren van de GPS-coördinaten heeft wel het voordeel dat sommige postbezorgers niet eindeloos aan en TC uit hoeven te leggen dat fiets-afstanden voor sommige wijken in het zomer-dal toch echt niet korter worden. Dan zien Teamleiders ook dat sommige wijken een veel te krappe normtijd hebben. Anderzijds ken ik collega's van wie de wijk veel te ruim staat, maar die wel gelijk meer-tijd doorgeven als ze een paar minuten extra lopen.

Maar ik denk er nu soms pas halverwege mijn 1e wijk aan om op start te drukken, dan schiet het registreren van gewerkte tijd natuurlijk niet op.
pi_155626101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Die app is niet verplicht
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_155626616
Werd hier vandaag aangesproken door iemand die een zending niet ontvangen heeft.. zelfde wijk als die kaartjes en ze had het eigenlijk verwacht op een dag dat ik daar liep. Heb het zelf meteen ook maar even doorgegeven aan de TL, maar ik baal er wel een beetje van want dan heb ik zo natuurlijk weer een klacht/melding aan mijn broek hangen :{
En die vorige bleek dan wel niet mijn schuld, maar het is toch verdacht als er over mijn dienst ineens steeds klachten komen...

https://twitter.com/PinkTlayd/with_replies

Over een deurbel die het niet doet en dat het toch logisch is dat je klopt als je geen geluidje van de bel hoort. "Moet ik nou bij elk pakketje op de deur aangeven dat mijn #deurbel het niet doet?? @postnl #dhl en nog vele andere bedrijven???"

Ik heb dus wel eens gehad dat ik niets hoorde en toen nog eens een keertje wat harder die bel indrukte. Werd die bewoner pissig, want die had het wel gehoord hoor :( blijkt dat je die bel buiten dus niet hoort. Een briefje dat je bel kapot is, is wel zo handig. Die kom ik elke dag massaal tegen ;)

[ Bericht 43% gewijzigd door VixenFromHell op 28-08-2015 16:00:04 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:13:52 #189
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_155627309
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van mij mogen ze 'm houden, die app. Ik vind het niks dat ze op deze manier precies kunnen uitpeilen waar jij je op welke tijd bevindt. Het staat ook zo leuk in die nieuwsbrief: we doen nu nog niks met deze functionaliteit. Dus ze gaan het straks wel doen.

Of het in strijd is met privacywetten, weet ik eerlijk gezegd niet. Veel koeriersbedrijven hebben GPS-trackers in hun auto's zitten, en hoorde ik hier niet ook het gerucht dat de nieuwe scooters ook GPS zouden hebben?

Verschil is echter wel dat het hier gaat om bezorgers die de app op hun eigen privé-toestel hebben geïnstalleerd. Dat een bedrijf hun eigendom van een tracker voorziet is tot daaraan toe, maar andermans eigendom? Wat is het volgende? Krijgen we een chip in onze schedel geïmplanteerd? Of een anal probe?
South Park - Cartman ^O^

Qua GPS-tracker. Dat werd ons wijs gemaakt tijdens de eerste kennismaking start van de eerste lichting scooterbezorgers.
Ik denk dat als je niet meldt dat er een GPS-tracker in je voertuig ziet tbv 'diefstal' of 'ter controle van de werknemer routePostNL een privacy-probleempje krijgt. Maar of de bezorger daar wat aan heeft als die getracked word en er blijkt iets niet te kloppen wat een waarschuwing of ontslag ten gevolge kan hebben
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:32:08 #190
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_155627839
quote:
Van mij mogen ze 'm houden, die app. Ik vind het niks dat ze op deze manier precies kunnen uitpeilen waar jij je op welke tijd bevindt. Het staat ook zo leuk in die nieuwsbrief: we doen nu nog niks met deze functionaliteit. Dus ze gaan het straks wel doen.

Of het in strijd is met privacywetten, weet ik eerlijk gezegd niet. Veel koeriersbedrijven hebben GPS-trackers in hun auto's zitten, en hoorde ik hier niet ook het gerucht dat de nieuwe scooters ook GPS zouden hebben?

Verschil is echter wel dat het hier gaat om bezorgers die de app op hun eigen privé-toestel hebben geïnstalleerd. Dat een bedrijf hun eigendom van een tracker voorziet is tot daaraan toe, maar andermans eigendom? Wat is het volgende? Krijgen we een chip in onze schedel geïmplanteerd? Of een anal probe?
Het is wat anders als bedrijfsvoertuigen een gps hebben. Maar je mag werknemers niet in hun vrije tijd kunnen traceren. En gezien het mijn prive telefoon is mag dat dus niet.
Maar goed, ze gaan straks wel de een of andere constructie bedenken. Waardoor je je wel moet gaan aanmelden.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_155629091
Tja over die app, ik heb een Windows Phone dus ookal zou ik die app willen kan dat niet want hij is (nog? Weet iemand of die er wel komt?) niet voor Windows Phone.

Ik vind gps wel iets te ver gaan voor je privacy. Ik vind niet dat het postnl wat aangaat als ik tijdens het lopen even naar huis ga om naar het toilet te gaan, als ik die tijd maar als eigen tijd reken.
Duvel & Niels
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:27:11 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_155629269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:19 schreef Duufje het volgende:
Tja over die app, ik heb een Windows Phone dus ookal zou ik die app willen kan dat niet want hij is (nog? Weet iemand of die er wel komt?) niet voor Windows Phone.
Voorlopig komt die app er nog niet omdat nog te weinig bezorgers gebruik maken van de Windows Phone, aldus een bericht op intranet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_155630198
Paar straten waren als een pak kaarten geritst, zo leek het wel. :(
pi_155631030
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:19 schreef Duufje het volgende:
Ik vind niet dat het postnl wat aangaat als ik tijdens het lopen even naar huis ga om naar het toilet te gaan, als ik die tijd maar als eigen tijd reken.
Laat staan mijn collega, die altijd in mijn postcode plast (boomrijke wijk) :)
pi_155634258
Volgende week een leeg rooster. Ik zal vast niet hoeven werken ;)
pi_155634866
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:29 schreef Thomas-sama het volgende:
Volgende week een leeg rooster. Ik zal vast niet hoeven werken ;)
Wil je eens vrolijk op bevestigen klikken (bij mij klopt het wel), kan dat niet als er geen wijken staan. ;)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:04:18 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_155637945
Eerst maar eens op de kaart gekeken waar ik morgen moet lopen. Wist niet precies welke straten er in die postcode zitten _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_155638385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef zombo het volgende:

[..]

Laat staan mijn collega, die altijd in mijn postcode plast (boomrijke wijk) :)
_O- _O- "Zeg wat doe je toch elke keer in die andere wijk?" Ja geef daar maar antwoord op >:)
Duvel & Niels
pi_155639894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:
Werd hier vandaag aangesproken door iemand die een zending niet ontvangen heeft.. zelfde wijk als die kaartjes en ze had het eigenlijk verwacht op een dag dat ik daar liep. Heb het zelf meteen ook maar even doorgegeven aan de TL, maar ik baal er wel een beetje van want dan heb ik zo natuurlijk weer een klacht/melding aan mijn broek hangen :{
En die vorige bleek dan wel niet mijn schuld, maar het is toch verdacht als er over mijn dienst ineens steeds klachten komen...

https://twitter.com/PinkTlayd/with_replies

Over een deurbel die het niet doet en dat het toch logisch is dat je klopt als je geen geluidje van de bel hoort. "Moet ik nou bij elk pakketje op de deur aangeven dat mijn #deurbel het niet doet?? @postnl #dhl en nog vele andere bedrijven???"
Je vraagt je ook af: waarom repareren mensen die deurbel niet gewoon?
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:55:14 #200
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_155643182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 23:02 schreef blijevis het volgende:

[..]

Je vraagt je ook af: waarom repareren mensen die deurbel niet gewoon?
Er valt niets te repareren bij Teresa, ze heeft het ding zelf uitgezet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')