abonnement Unibet Coolblue
pi_154875943
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
pi_154876412
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
heb je wel verschillende tabakssmaakjes geprobeerd? vooral in het begin kan het belangrijk zijn dat de smaak je goed ligt. ry4 is ook redelijk milt, dus het kan lonen om iets sterkers te nemen (of bv verschillende mixjes te testen etc). ook het nicotinegehalte mag in het begin best wel hoog zijn.
..///
pi_154876661
Ik heb verschillende pogingen ondernomen om te stoppen met roken en elke keer lukte het niet, sjagrijnig, bibberig, tegen de muren opviegen etc.
Anderhalf jaar geleden begonnen met de e-sig op 18 mg. De eerste week had ik een combinatie van e-sig en shag (had nog anderhalf pakje liggen) na die week was het halve pakje op en het ongeopende pakje heb ik weggegeven. De 4 weken daarna nam ik nog wel eens een trekje van iemand maar ik vond het vies.
Ik was een zware rookster, 4 pakjes shag per week rookte ik wel weg.
Ontwenningsverschijnselen heb ik wel gehad alleen in veel mindere mate als met andere hulpmiddelen of cold turkey.

Je hoeft helemaal niet in 1 keer te stoppen met roken maar probeer eerst 50/50.
je hebt te grote verwachtingen van tabaks smaken, dat had ik ook maar geen enkel merk haalt het bij de smaak van echte shag/sigaret. Probeer het met fruit, snoep of menthol smaakjes.
Veel succes met het stoppen :)
pi_154877488
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:17 schreef wipes66 het volgende:

[..]

heb je wel verschillende tabakssmaakjes geprobeerd? vooral in het begin kan het belangrijk zijn dat de smaak je goed ligt. ry4 is ook redelijk milt, dus het kan lonen om iets sterkers te nemen (of bv verschillende mixjes te testen etc). ook het nicotinegehalte mag in het begin best wel hoog zijn.
Vanmiddag heb ik naast RY4 nog een tabakssmaak besteld, omdat ik dacht dat het me ging lukken. Het is morgen in ieder geval het proberen waard. Had in ieder geval aardig goede reviews.

12mg nicotine doet echt branden aan mijn keel, dus dat is te hoog. Wat ik nog wel kan proberen is mixen met 6.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef Sorella het volgende:
Ik heb verschillende pogingen ondernomen om te stoppen met roken en elke keer lukte het niet, sjagrijnig, bibberig, tegen de muren opviegen etc.
Anderhalf jaar geleden begonnen met de e-sig op 18 mg. De eerste week had ik een combinatie van e-sig en shag (had nog anderhalf pakje liggen) na die week was het halve pakje op en het ongeopende pakje heb ik weggegeven. De 4 weken daarna nam ik nog wel eens een trekje van iemand maar ik vond het vies.
Ik was een zware rookster, 4 pakjes shag per week rookte ik wel weg.
Ontwenningsverschijnselen heb ik wel gehad alleen in veel mindere mate als met andere hulpmiddelen of cold turkey.

Je hoeft helemaal niet in 1 keer te stoppen met roken maar probeer eerst 50/50.
je hebt te grote verwachtingen van tabaks smaken, dat had ik ook maar geen enkel merk haalt het bij de smaak van echte shag/sigaret. Probeer het met fruit, snoep of menthol smaakjes.
Veel succes met het stoppen :)
Ik heb al best veel smaakjes geprobeerd: Vanille, aardbei, banaan, ananas, chocolade en een mix van allen zoals chocolade/banaan, chocolade/aardbei, aardbei/banaan/ananas en ik weet niet meer wat nog meer. Allen vond ik erg lekker maar ook al wisselde ik af het begon me toch te vervelen. Vervolgens RY4 en in het begin was de trek naar een peuk bijna volledig weg maar kwam weer terug ook.

En ook ik was niet in een keer helemaal over: zoals ik al eerder zei, minderde ik bewust met peuken tot ik er maar 5 per dag rookte maar ook dat haalde ik niet. Ik bleef maar denken aan een sigaret ook al mocht het van mezelf alleen ik stelde het uit.

Dus helaas, het werkt niet voor mij. Ik blijf maar trek hebben in de echte hoe de trek ook weg lijkt als ik er net mee begin.

Edit: misschien is het de manier van hijsen wel. Wanneer ik een peuk rook heb ik echt het gevoel dat ik wat naar binnen zuig maar bij de e-sigaret lijkt het meer lucht wanneer ik hijs. Ook al is de throat hit goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Waarheidsvinder op 03-08-2015 21:05:47 ]
pi_154877980
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:

Dus helaas, het werkt niet voor mij. Ik blijf maar trek hebben in de echte hoe de trek ook weg lijkt als ik er net mee begin.

Misschien is het knopje wel bij je blijven hangen en lukt het je daarom nog niet. Als het echt nog niet lukt probeer je het het over een paar maanden gewoon toch nog een keer :)
pi_154879437
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
Dat is wel minder ja, ik ben persoonlijk verliefd op vanille, was dus gelijk verliefd op dampen.
Hoop dat je je er snel beter bij voelt!
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:59:57 #157
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154879792
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Dat is wel minder ja, ik ben persoonlijk verliefd op vanille, was dus gelijk verliefd op dampen.
Hoop dat je je er snel beter bij voelt!
Dan heb je een goede aan Happy Ending ;). Zojuist weer een zooitje besteld van dat zalige spul!

quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
Je moet er klaar voor zijn. Gezondheid, financieel, kinderen etc, dat kunnen ijzersterke aanleidingen zijn om je aan vast te klampen en het door te zetten. Als je er zelf niet klaar voor bent moet je wel heel sterk in je schoenen staan om er ineens mee te kappen. Blijf het proberen, zoek een reden om te stoppen met roken, en wees blij met de e-sig dat je deze als alternatief nog mag pakken.

¤6 per dag, longkanker, stinken als de hel, gele tanden, vieze vingers,.. Of het alternatief?

Gaaaan met die banaan ;)
Mai pben rai~!
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:09:22 #158
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154880080
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:46 schreef GeorgeMichael het volgende:
Nu een dag of 5 nadat mijn Fasttech order verzonden is, geeft m'n trackingcode nog geen resultaat. Heb verzonden met de PostNL optie.

Is dat normaal? O-)
Heb geleerd dat met Fasttech je iets moet bestellen, en onderuit moet gaan zitten en jezelf moet laten verrassen als ie ineens binnenkomt

Soms werkten trackers niet direct, of worden ze niet aangemaakt bij lage bedragen. Kick back 'n relax ( en bestel iets om de week/2 weken; om de week een feestje :p )

Ondertussen,.. Mijn Lemo 2.
quote:
Despatched to overseas (Country code: NL)
*O*
Mai pben rai~!
pi_154880229
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dan heb je een goede aan Happy Ending ;). Zojuist weer een zooitje besteld van dat zalige spul!

[..]

Je moet er klaar voor zijn. Gezondheid, financieel, kinderen etc, dat kunnen ijzersterke aanleidingen zijn om je aan vast te klampen en het door te zetten. Als je er zelf niet klaar voor bent moet je wel heel sterk in je schoenen staan om er ineens mee te kappen. Blijf het proberen, zoek een reden om te stoppen met roken, en wees blij met de e-sig dat je deze als alternatief nog mag pakken.

¤6 per dag, longkanker, stinken als de hel, gele tanden, vieze vingers,.. Of het alternatief?

Gaaaan met die banaan ;)
Ik vind het alleen jammer van de menthol bij het uitblazen.
Wat ik ook raar vind, als ik de liquid ee nachtje in mn tank laat zitten smaakt hij een stuk lekkerder bijvoorbeeld een uur na het vullen :S
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:20:24 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_154880419
Misschien meer luchten? Meer schudden?

Heb je een thermofles? Vullen met 40 graden warm water en nachtje laten staan
Als ie in de tank beter smaakt kan je dat nabootsen op 1 of andere wijze

Uiteraard vrolijk doorgaan met zoeken naar andere alternatieven. Ik heb nu 3 andere vanille smaken staan steepen.. Benieuwd of deze de happy ending kunnen overtreffen
Mai pben rai~!
pi_154880464
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:55 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Edit: misschien is het de manier van hijsen wel. Wanneer ik een peuk rook heb ik echt het gevoel dat ik wat naar binnen zuig maar bij de e-sigaret lijkt het meer lucht wanneer ik hijs. Ook al is de throat hit goed.
Heb je een clearomizer met een regelbare luchttoevoer? Want dan moet je die eens wat dichter zetten.
Dan moet je namelijk wat meer 'zuigen' om er wat uit te krijgen en krijg je meer het hijsgevoel als wat je bij een analoge sigaret hebt.

Ik zie sommige mensen ook hun drippert volledig open zetten; dan heb ik ook het idee/gevoel dat ik lucht aan het happen ben. Bij mij staat ie op een kiertje.
pi_154884839
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dan heb je een goede aan Happy Ending ;). Zojuist weer een zooitje besteld van dat zalige spul!

[..]

Je moet er klaar voor zijn. Gezondheid, financieel, kinderen etc, dat kunnen ijzersterke aanleidingen zijn om je aan vast te klampen en het door te zetten. Als je er zelf niet klaar voor bent moet je wel heel sterk in je schoenen staan om er ineens mee te kappen. Blijf het proberen, zoek een reden om te stoppen met roken, en wees blij met de e-sig dat je deze als alternatief nog mag pakken.

¤6 per dag, longkanker, stinken als de hel, gele tanden, vieze vingers,.. Of het alternatief?

Gaaaan met die banaan ;)
SD schreef wel eens dat hij wilde bewijzen dat het niet werkte, en kwam tot de conclusie dat het dat wel deed. Wilde hij het dan ook écht vraag ik me af.
Klaar zijn met de verslaving zelf is blijkbaar geen reden.
Gelukkig ben ik 'maar' 3 euro per dag kwijt aan de analoge sticks.

quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Heb je een clearomizer met een regelbare luchttoevoer? Want dan moet je die eens wat dichter zetten.
Dan moet je namelijk wat meer 'zuigen' om er wat uit te krijgen en krijg je meer het hijsgevoel als wat je bij een analoge sigaret hebt.

Ik zie sommige mensen ook hun drippert volledig open zetten; dan heb ik ook het idee/gevoel dat ik lucht aan het happen ben. Bij mij staat ie op een kiertje.
Werkt niet. Zodra ik hem dichter zet zodat het in de buurt komt van peuken komt er bijna geen damp uit en dat geeft mij ook geen goed gevoel. Ik wil wolkjes en geen kleine dingetjes. Als hij meer open staat dan heb ik wel het gevoel dat er wat mee gebeurt nl.

Hoewel de nicotine nog steeds goed is want in combinatie met de sigaret kwam het zelfs in de buurt van een nicotinevergiftiging. :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:34:27 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154887921
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
Je zit hier natuurlijk ook in een topic met fans. Van mijn 4 vrienden die zijn overgestapt is er nog 1 die geen sigaret meer aanraakt.
Ik rook zelf ook af en toe nog wel gewoon, met name op het werk, onder andere vanwege het feit dat collega's het continu aanbieden....en omdat ik zwak ben. 8-).

Enige reden dat ik het niet heb opgegeven is dat mijn vriendin niet rookt en dus liever niet heeft dat ik binnen rook.
Ik ga in deze vakantie weer een 100% stoppen met roken poging doen. Wel dampen uiteraard. Het is voor mij niet echt lastig als ik in een omgeving zit waar niet gerookt wordt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:35:13 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154887926
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Heb je een clearomizer met een regelbare luchttoevoer? Want dan moet je die eens wat dichter zetten.
Dan moet je namelijk wat meer 'zuigen' om er wat uit te krijgen en krijg je meer het hijsgevoel als wat je bij een analoge sigaret hebt.

Ik zie sommige mensen ook hun drippert volledig open zetten; dan heb ik ook het idee/gevoel dat ik lucht aan het happen ben. Bij mij staat ie op een kiertje.
Hoe meer lucht hoe beter, bij mij. 8-). Staat altijd maximaal open.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:25:31 #165
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_154888593
Ik geniet nog steeds van m'n istick 50W icm subtank mini. Ben helemaal into fruitsmaakjes. Hoe zoeter hoe beter. Favoriet is op dit moment de blueberry. :)
You dont believe me ? Read this line again.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:23:05 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154889623
Ik zie trouwens dat ze bij Zwoofs een 'subtank mini V2' hebben. Ziet eruit als de Subox tank. Kan er verder eigenlijk nergens wat over vinden.
Is dit gewoon de tank van een subox mini?

https://www.zwoofs.nl/kanger-subtank-mini-occ-v2/

...oh ik zie al op de Kanger site dat dat gewoon hetzelfde is tegenwoordig, maar dan een andere kleur.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kreator op 04-08-2015 10:28:39 ]
pi_154889728
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ik zie trouwens dat ze bij Zwoofs een 'subtank mini V2' hebben. Ziet eruit als de Subox tank. Kan er verder eigenlijk nergens wat over vinden.
Is dit gewoon de tank van een subox mini?

https://www.zwoofs.nl/kanger-subtank-mini-occ-v2/
Misschien gewoon de subtank mini in de zwart/wit uitvoering? Misschien wel met de vernieuwde vertical coils erbij.

Ik heb nu mijn eerste 18650 batterijen besteld. De samsung 25R. Met een nitecore D2 oplader.

Waar moet ik nog rekening mee houden bij het gebruk van deze batterijen? Volgens mij zit er een overcharge beveiliging op, kan ik ze bijvoorbeeld gewoon 'snachts in de oplader stoppen een nacht lang?

En als ik ze gebruik in mijn mods (istick 100 en xcube 2), kan ik gewoon doordampen tot ze ermee ophouden?
Kindness
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:36:18 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154889822
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:30 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Misschien gewoon de subtank mini in de zwart/wit uitvoering? Misschien wel met de vernieuwde vertical coils erbij.

Ik heb nu mijn eerste 18650 batterijen besteld. De samsung 25R. Met een nitecore D2 oplader.

Waar moet ik nog rekening mee houden bij het gebruk van deze batterijen? Volgens mij zit er een overcharge beveiliging op, kan ik ze bijvoorbeeld gewoon 'snachts in de oplader stoppen een nacht lang?

En als ik ze gebruik in mijn mods (istick 100 en xcube 2), kan ik gewoon doordampen tot ze ermee ophouden?
Die VOCC coils passen ook in de 'oudere' subtank mini/nano tanks.

Als je er 2 tegelijk in je apparaat hebt, dan moet je ze ook tegelijk opladen. Verder heb ik dezelfde combo en ik laad ze snachts altijd gewoon op. Vol is vol en dan heb ik sochtends weer 2 batterijen.

Er zit wel een beveiliging op die iStick om de batterij te beschermen, dus hij zal nooit helemaal leeg gaan, maar ik zou ze niet elke keer tot de grens leeg laten lopen. Opladen wanneer je kunt.
pi_154889907
Dankje ^O^
Kindness
pi_154890085
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ik zie trouwens dat ze bij Zwoofs een 'subtank mini V2' hebben. Ziet eruit als de Subox tank. Kan er verder eigenlijk nergens wat over vinden.
Is dit gewoon de tank van een subox mini?

https://www.zwoofs.nl/kanger-subtank-mini-occ-v2/

...oh ik zie al op de Kanger site dat dat gewoon hetzelfde is tegenwoordig, maar dan een andere kleur.
Er zit een nieuw RBA base deckje bij. Met veel airflow. Dat is het verschil tussen de V2 en de ouwe.
pi_154890121
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ik zie trouwens dat ze bij Zwoofs een 'subtank mini V2' hebben. Ziet eruit als de Subox tank. Kan er verder eigenlijk nergens wat over vinden.
Is dit gewoon de tank van een subox mini?

https://www.zwoofs.nl/kanger-subtank-mini-occ-v2/

...oh ik zie al op de Kanger site dat dat gewoon hetzelfde is tegenwoordig, maar dan een andere kleur.
Zelfde tank die idd bij de Subox mini zit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:54:50 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154890179
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Er zit een nieuw RBA base deckje bij. Met veel airflow. Dat is het verschil tussen de V2 en de ouwe.
Ja dat zag ik idd. Maar ik heb nu de nano en daar zat uberhaupt geen RBA bij. Ik denk dat ik de mini eens ga aanschaffen.
(al zeg ik heel vaak dat ik iets ga aanschaffen. Ik vind het ook gewoon leuk om te kijken, maar als ik op de 'kopen' knop moet drukken hou ik me meestal in.)
pi_154890274
quote:
9s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Het valt me op dat je op internet enkel en alleen maar succesverhalen leest wat betreft de e-sigaret. Ikzelf kon in elk geval verder niets vinden.

Telkens als ik ermee begin denk ik 'op deze manier gaat het me echt lukken' maar als ik dan een halve tot een hele dag verder ben dan begin ik toch steeds meer trek te krijgen in een gewone peuk. Het put me echt emotioneel uit, ookal heb ik nicotine genoeg. Vanmiddag deed ik even een dutje en droomde dat ik zo hondsmoe was dat ik een aangeboden peuk niet goed aan kon nemen, dus ik liet hem vallen en we konden hem ook niet meer vinden. Kreeg er nog een, die mocht ik zelf aansteken en dus rookte ik in mijn droom alsnog. Dat deed me denken dat ik het eigenlijk niet aankon dus heb net een pakje gehaald en heb er vijf in een half uur gerookt. Vervolgens om te proberen heb ik mijn e-sig gepakt, maar toch, die RY4 smaakte niet zo goed als de sigaret. Ja, zo gaat het me ook niet lukken.

Het lijkt erop dat ik verslaafd ben aan de peuk zelf, buiten de nicotine en de gewoonte en de smaak. Jammer jammer jammer. ;(
Natuurlijk lees je alleen de succesverhalen.

Iedereen is verslaafd aan de peuk zelf.

Toen ik ging stoppen, had ik het hier neergezet, 18februari. En toen dampte ik de eerste weken op een ego one, 2 voor 37 euro bij de sigareman, dat ging, tot mijn verbazing best wel goed, alleen je kon hem alleen rechtop houden.... en daarna had een andere sigarenman(heel toevallig...hij heeft ze niet meer... evods(Bookwill), en daarna had ik nog wekenlang met evod gerookt, voordat ik es een andere batterij ging bestellen...

En dat ging prima, met die evod; ik zat er soms wel drie kwartier achtemekaar aan te lurken, 18 mg nicotine,(want ja, je zou maar es nicotine tekort krijgen), gewoon een tabak FlavourArt smaakje, tabak proefde ik niet, wel honing....lekker wel.

Toen zat ik volgens mij ook wel tegen een niocotineverg. aan, want het voelde net zo als veel te veel koffie gedronken, oid....

En toen heb ik smaakjes ontdekt.

En nu ga ik naar topic 'het syndroom van mixen', om eens te kijken naar grote hoeveelheden. Dat mixen moet ik eerst nog aankijken(mijn scheikundig is ook niet op zo'n hoog niveau), maar eerst es kijken of ik grote hoeveelheden tegelijk ergens kan halen, snap je,....Lekkere smaakjes mét nicotine, mooie batterijen, iets in je hand voor bij de koffie etc.

Sterkte ^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_154890658
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die VOCC coils passen ook in de 'oudere' subtank mini/nano tanks.

Als je er 2 tegelijk in je apparaat hebt, dan moet je ze ook tegelijk opladen. Verder heb ik dezelfde combo en ik laad ze snachts altijd gewoon op. Vol is vol en dan heb ik sochtends weer 2 batterijen.

Er zit wel een beveiliging op die iStick om de batterij te beschermen, dus hij zal nooit helemaal leeg gaan, maar ik zou ze niet elke keer tot de grens leeg laten lopen. Opladen wanneer je kunt.
Weet je wat de pest is? Natuurlijk, opladen wanneer je kunt, dat zou ook iedereen doen, instinctief.

Maar ja, als je jarenlang diverse spullen hebt, waarvan steeds nadrukkelijk wordt gezegd dat je batterijen eerst helemaal leeg moet laten lopen, alvorens op te laden, ja, dan is dat er zo ingeslopen dan ga je dat ook met e-cig batterijen doen....

Nu ook, met de iPhone, die mág niet eens onder de 20% komen....Maar dat is me nadrukkelijk gezegd in de Apple winkel.

Maar ja, met andere dingen heb ik nog steeds: 'eerst he-le-maal leeg voordat ik oplaad, omdat dat jarenlang met andere dingen wél zo moest....dus ook met e-cigs, heb ik dat dan, ja, als er in reviews, of waar dan ook, niet nadrukkelijk iets over wordt gezegd, gaan mensen doen wat ze altijd deden, als het niet nadrukkelijk anders wordt vermeld.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:05:57 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')