abonnement Unibet Coolblue
pi_154386852
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:56 schreef richolio het volgende:
Als het maar lekker weer wordt.
Sowieso.
pi_154386958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:50 schreef KingRadler het volgende:

[..]

je mag dus eigenlijk Pinkpop nooit vergelijken met Lowlands totaal verschillende festivals.
Sorry.
pi_154387060
Ik ben wel benieuwd naar de azijnpis reacties. Laat eens zien!
pi_154387081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:54 schreef Achterje het volgende:
Toch wat je blijft horen "Ik ga me toch wel vermaken". Precies dat is waar Lowlands door de jaren heen naar toe is gegaan. Een Solar Festival, leuk feestje, mentaliteit. Waar het eerst toch echt om de muziek ging. Maar daar lijken nu BKS en in mindere maten DTRH voor te zijn.

En tuurlijk ga je je waarschijnlijk wel vermaken, maar dat mag nooit een excuus zijn om een erg slechte line-up neer te zetten, vooral met een ticketprijs van bijna 200,- euro.
Niet helemaal mee eens, je moet ook niet vergeten dat we verwend zijn, en iedere lichting grote namen verwachten wat misschien niet helemaal eerlijk is). Je moet de line-up eigenlijk helemaal leeg zien. En daarna pas het hele affiche bekijken. Dan staan er genoeg namen bij waarvoor ik spreekwoordelijk zou tekenen: Chemical Brothers, Underworld, Ben Howard, Limp Bizkit, FFS (Franz Ferdinand & Sparks), Kendrick Lamar, Tame Impala, Interpol, Father John Misty, Courtney Barnett, Boys Noize b2b Baauer, Patrick Watson, The Antlers, Hot Chip, Passenger, José Gonzalez, Rudimental, Mark Ronson, Karenn, Marcel Dettmann, Paolo Nutini, Years & Years, Balthazar, Django Django, Benjamin Clementine, The Maccabees, Opgezwolle, Todd Terje, Curtis Harding, Slaves, Ought, Viet Cong, Mini Mansions, Palmbomen II...

Had er zo in drievoud mijn handtekening onder gezet hoor.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 juli 2015 @ 14:10:36 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_154387105
Waar zijn Katy Perry, Beyonce & Taylor Swift?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_154387118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:00 schreef guinnessvld het volgende:
Teller ticketswap staat nu op 122, ben benieuwd eind van de dag
Daar betaal je dus nog gewoon effe ¤ 11,70 administratiekosten! Goedkoopste staat nu op ¤ 174 en er worden er 123 aangeboden.
pi_154387120
quote:
18s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar zijn Katy Perry, Beyonce & Taylor Swift?
Bij mij in de tent
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:11:32 #233
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_154387134
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sorry.
zo bedoelde ik het niet :P
pi_154387138
Ik vind dit in de breedte nog steeds beter dan Pukkelpop. Die hebben met Linkin Park wel een massale publiekstrekker natuurlijk. Maar goed, we kunnen er lang of kort over ouwehoeren, het is om wat voor reden dan ook in ieder geval geen line-up / festival meer waar mensen voor naar de kassa rennen.
pi_154387163
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit in de breedte nog steeds beter dan Pukkelpop. Die hebben met Linkin Park wel een massale publiekstrekker natuurlijk. Maar goed, we kunnen er lang of kort over ouwehoeren, het is om wat voor reden dan ook in ieder geval geen line-up / festival meer waar mensen voor naar de kassa rennen.
Lowlands ligt op dit moment in NL ook enorm onder een vergrootglas heb ik het idee.

Van die typische HAHA zie je wel reacties, of DTRH is 10000x beter mensen. Terwijl we met de namen van DTRH op Lowlands ook weer meer gewild hadden.
pi_154387164
Solar en Lowlands liggen mijlenver uit elkaar op gebied van beleving. Totaal niet te vergelijken. Lowlands gaat nog steeds gewoon veel meer om de muziek. Ik zie echt niet in waarin de line up verschilt van afgelopen jaren (behalve dat er iets meer elektronische headliners in de Alpha zullen staan).
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:14:09 #237
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_154387175
voor de goede orde je mag festivals niet met elkaar vergelijken.
elk festival heeft een ander publiek op het oog.

als je voor 1 artiest gaat moet je niet naar een festival gaan.
festival is mooi om muziek te leren kennen.
pi_154387182
Ik vind dit toch eigenlijk wel een misser van Lowlands marketingwise. De eerste lichtingen liepen te over van toffe dingen en dan laat je het zo uitgaan als een nachtkaars. Dit versterkt het negatieve gevoel alleen maar wat een beetje is ontstaan rond Lowlands.Ik denk dat dit hun (nog meer) bezoekers gaat kosten volgend jaar.

Dit was helemaal niet nodig aangezien de line-up, zoals indiaantje ook aangeeft, al met al best goed is in mijn ogen. Wellicht wel iets te weinig toffe grote rockacts, maar nog steeds kwalitatief gezien echt meer dan prima.
pi_154387221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lowlands ligt op dit moment in NL ook enorm onder een vergrootglas heb ik het idee.

Van die typische HAHA zie je wel reacties, of DTRH is 10000x beter mensen. Terwijl we met de namen van DTRH op Lowlands ook weer meer gewild hadden.
Jawel, maar ben dan met marksi eens dat t marketingtechnisch niet echt handig is te eindigen met een rijtje namen wat niet bepaald een klapper is. Nu versterkt het het 'nou, is dit het nou?' gevoel alleen maar, wat al een beetje leefde na vorige lichtingen.

Plus vergeet de concurrentie niet, er zijn gewoon een bak meer festivals die in de stijl van LL programmeren, en nu meer het jong en hip etiketje krijgen, en Lowlands is nu weer even een has-been.
pi_154387319
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, maar ben dan met marksi eens dat t marketingtechnisch niet echt handig is te eindigen met een rijtje namen wat niet bepaald een klapper is. Nu versterkt het het 'nou, is dit het nou?' gevoel alleen maar, wat al een beetje leefde na vorige lichtingen.

Plus vergeet de concurrentie niet, er zijn gewoon een bak meer festivals die in de stijl van LL programmeren, en nu meer het jong en hip etiketje krijgen, en Lowlands is nu weer even een has-been.
Daar ben ik het mee eens.

Ze had ook zo'n vreemde week dat ze op 2 dagen tijd twee verschillende lijsten met namen uitgaven. Dat was ook beetje vreemd.
pi_154387587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, je moet ook niet vergeten dat we verwend zijn, en iedere lichting grote namen verwachten wat misschien niet helemaal eerlijk is). Je moet de line-up eigenlijk helemaal leeg zien. En daarna pas het hele affiche bekijken. Dan staan er genoeg namen bij waarvoor ik spreekwoordelijk zou tekenen: Chemical Brothers, Underworld, Ben Howard, Limp Bizkit, FFS (Franz Ferdinand & Sparks), Kendrick Lamar, Tame Impala, Interpol, Father John Misty, Courtney Barnett, Boys Noize b2b Baauer, Patrick Watson, The Antlers, Hot Chip, Passenger, José Gonzalez, Rudimental, Mark Ronson, Karenn, Marcel Dettmann, Paolo Nutini, Years & Years, Balthazar, Django Django, Benjamin Clementine, The Maccabees, Opgezwolle, Todd Terje, Curtis Harding, Slaves, Ought, Viet Cong, Mini Mansions, Palmbomen II...

Had er zo in drievoud mijn handtekening onder gezet hoor.
Op 150 namen moet er natuurlijk altijd wel wat uit te halen zijn en nog is dit erg mager. En ja er is gelukkig altijd nog de india waardoor het een beetje relevant blijft met bijvoorbeeld Ought, Viet Cong, Courtney Barnett, Curtis Harding, DMA's, Fuzz, Wand, Pond.

Maar kijk vooral voor de grote namen nog even de line-up van de jaren hiervoor en zie daar eerst de aftakeling in 2014 en daar gaat dit jaar nog eens dunnetjes overheen.
pi_154387613
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, maar ben dan met marksi eens dat t marketingtechnisch niet echt handig is te eindigen met een rijtje namen wat niet bepaald een klapper is. Nu versterkt het het 'nou, is dit het nou?' gevoel alleen maar, wat al een beetje leefde na vorige lichtingen.

Plus vergeet de concurrentie niet, er zijn gewoon een bak meer festivals die in de stijl van LL programmeren, en nu meer het jong en hip etiketje krijgen, en Lowlands is nu weer even een has-been.
Toont wel gewoon aan dat ze gewoon hun eigen ding doen.
Andere jaren eindigden ze ook met gelijke lichtingen en dan was t commentaar dat ze op hun lauweren rustten omdat ze toch al uitverkocht waren.
pi_154387615
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:33 schreef Achterje het volgende:

[..]

Op 150 namen moet er natuurlijk altijd wel wat uit te halen zijn en nog is dit erg mager. En ja er is gelukkig altijd nog de india waardoor het een beetje relevant blijft met bijvoorbeeld Ought, Viet Cong, Courtney Barnett, Curtis Harding, DMA's, Fuzz, Wand, Pond.

Maar kijk vooral voor de grote namen nog even de line-up van de jaren hiervoor en zie daar eerst de aftakeling in 2014 en daar gaat dit jaar nog eens dunnetjes overheen.
Ja maar uhh die India telt toch ook gewoon met de line-up. Ben er mee eens dat er misschien 1 of 2 redelijke namen bij had mogen komen voor de grote tenten in de trend van The Gasligh Anthem of Dropkick Murphys. Maar als je ziet wat er verder deze periode tourt doet Lowlands het helemaal zo slecht nog niet.
pi_154387635
De meeste van die India namen staan denk ik op de Charlie. Of voorheen de Grolsch.
Maar weet niet wat voor profiel de heineken heeft.
pi_154387724
Maar is de ¤195,- nog te verantwoorden?
  donderdag 16 juli 2015 @ 14:44:03 #246
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_154387766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:57 schreef guinnessvld het volgende:
man man man

We hebben elkaar de laatste weken gek gemaakt door allemaal mooie klappers op te noemen.

Krijg je dit.

Ff bijkomen, accepteren en opladen worden voor LL2015
Het is inderdaad een beetje suffe laatste aankondiging. :(

En over opladen gesproken. Moet nog ff extra accu hosselen voor m'n compact camera. Bedankt voor de herinnering. :D
pi_154387781
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:41 schreef guinnessvld het volgende:
Maar is de ¤195,- nog te verantwoorden?
Voor mij wel :).
pi_154387874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar uhh die India telt toch ook gewoon met de line-up. Ben er mee eens dat er misschien 1 of 2 redelijke namen bij had mogen komen voor de grote tenten in de trend van The Gasligh Anthem of Dropkick Murphys. Maar als je ziet wat er verder deze periode tourt doet Lowlands het helemaal zo slecht nog niet.
Tuurlijk telt de india mee, maar dat is nu nog de enige plek waar iets relevants gebeurd, terwijl dat eerst over heel het festival te zien was.

En kijk nog eens de line-up van Oya.
pi_154388398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:49 schreef Achterje het volgende:

[..]

Tuurlijk telt de india mee, maar dat is nu nog de enige plek waar iets relevants gebeurd, terwijl dat eerst over heel het festival te zien was.

En kijk nog eens de line-up van Oya.
Licht er maar aan wat je relevant vind, X-Ray is vaak een van de "spannendste" tenten die je kan vinden op LL.

En goed, laten we kritisch kijken naar Oya (wat nog veel duurder is dan LL overigens). Daar staan ook heel veel namen op wat ons niet zegt. Of wat niet heel relevant meer is.
pi_154388657
Spannend is natuurlijk niet hetzelfde als relevant.
Maar alleen indie gitaarbands zien als relevant is natuurlijk ook wat kortzichtig.

En Oya lijkt me net als Pukkelpop geen totaalfestival als LL.
Ga je puur voor alleen de muziek, kun je beter naar Pukkelpop gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')