abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:45:24 #176
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_154710547
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:45 schreef chibibo het volgende:

[..]

En tot die tijd gaan we lekker los met geruchten, speculatie en mockups van motorhelmen met misvormde Mario's.
Het wordt gewoon een opgevoerde NES. De techniek is goedkoop, ze kunnen alle Mario's weer opnieuw uitbrengen en iedereen van 30+ koopt dat ding direct.
pi_154723978
Japanse trailer met amiibo demo
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154725769
Ik zal me hier ook vaker melden, leest altijd mee maar reageert nooit..

Nu lekker bijna elke avond lekker Splatoon spelen...andere spellen negeer ik op dit moment

Moet nu wel eens beginnen aan de Woolly Yoshi of Toad
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 11:19:43 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154726943
Waarom komt Nintendo nu al weer met een nieuwe console/gaming device ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 11:21:51 #180
181272 crew  Noppie2000
pi_154726987
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom komt Nintendo nu al weer met een nieuwe console/gaming device ?
Je beseft dat 'nu' eind 2016/ergens in 2017 is?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 11:25:05 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154727041
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:21 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je beseft dat 'nu' eind 2016/ergens in 2017 is?
Volgend jaar , maar dan nog waar was de tijd dat de consoles 10 jaar mee gingen ?
Als ik om de 5 jaar een nieuwe console moet kopen ben ik er snel klaar mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 11:29:06 #182
181272 crew  Noppie2000
pi_154727108
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Volgend jaar , maar dan nog waar was de tijd dat de consoles 10 jaar mee gingen ?
Als ik om de 5 jaar een nieuwe console moet kopen ben ik er snel klaar mee.
Dat is nooit anders geweest. Een cyclus van 5-6 jaar is vrijwel de standaard.
pi_154727119
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Volgend jaar , maar dan nog waar was de tijd dat de consoles 10 jaar mee gingen ?
Als ik om de 5 jaar een nieuwe console moet kopen ben ik er snel klaar mee.
Sure, je kan dat wel tegen jezelf zeggen, maar je koopt dat ding uiteindelijk toch wel
pi_154727198
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Volgend jaar , maar dan nog waar was de tijd dat de consoles 10 jaar mee gingen ?
Als ik om de 5 jaar een nieuwe console moet kopen ben ik er snel klaar mee.
Die tijd is nooit geweest na de NES. SNES heeft het ook maar 7 jaar gedaan in Europa. 1992 - 1999. Waarvan in 1997 er een nieuwer model werd geintroduceerd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 11:40:09 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154727364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Sure, je kan dat wel tegen jezelf zeggen, maar je koopt dat ding uiteindelijk toch wel
Niet zo lang ze alleen maar remakes of nieuwe delen uitbrengen bij Nintendo.
Ik heb vroeger genoten van de Snes, de N64 en de Gamecube maar de Wii was ik na drie maandjes al weer klaar mee.

Ergens hoop ik dat ze de Sega kant op gaan zodat we de games op de Xbox en de Playstation kunnen spelen.

Of dat ze nu gewoon echt een console maken die zich kan meten aan de concurrentie zodat ik weer als vroeger een Nintendo console kan kopen maar niet alle goeie games mis die niet van Nintendo zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 11:47:26 #186
181272 crew  Noppie2000
pi_154727533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Niet zo lang ze alleen maar remakes of nieuwe delen uitbrengen bij Nintendo.
Ik heb vroeger genoten van de Snes, de N64 en de Gamecube maar de Wii was ik na drie maandjes al weer klaar mee.

Ergens hoop ik dat ze de Sega kant op gaan zodat we de games op de Xbox en de Playstation kunnen spelen.

Of dat ze nu gewoon echt een console maken die zich kan meten aan de concurrentie zodat ik weer als vroeger een Nintendo console kan kopen maar niet alle goeie games mis die niet van Nintendo zijn.
Dan kan je beter stoppen met Nintendo :) Sequels horen erbij en ze doen genoeg met nieuwe IP's/bestaande IP's te innoveren. Maar een console met de beste hardware gaat waarschijnlijk nooit meer gebeuren, dat is niet de filosofie van Nintendo.
pi_154733174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Niet zo lang ze alleen maar remakes of nieuwe delen uitbrengen bij Nintendo.
Ik heb vroeger genoten van de Snes, de N64 en de Gamecube maar de Wii was ik na drie maandjes al weer klaar mee.

Ergens hoop ik dat ze de Sega kant op gaan zodat we de games op de Xbox en de Playstation kunnen spelen.

Of dat ze nu gewoon echt een console maken die zich kan meten aan de concurrentie zodat ik weer als vroeger een Nintendo console kan kopen maar niet alle goeie games mis die niet van Nintendo zijn.
Lijkt mij een drama.
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:51:14 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154733770
Ik hoop echt dat Nintendo de komende Tokyo Game Show nu toch eindelijk eens gaat knallen, qua aankondigingen. Ze zullen toch zelf ook wel meegekregen hebben dat hun 'Digital Event' op E3 nogal een FAIL was...!?

Ik hoop ook niet dat het nu nog tot eind 2016 duurt voordat die NX er eindelijk is.
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 15:56:56 #189
181272 crew  Noppie2000
pi_154733951
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop echt dat Nintendo de komende Tokyo Game Show nu toch eindelijk eens gaat knallen, qua aankondigingen. Ze zullen toch zelf ook wel meegekregen hebben dat hun 'Digital Event' op E3 nogal een FAIL was...!?

Ik hoop ook niet dat het nu nog tot eind 2016 duurt voordat die NX er eindelijk is.
Is 2005 niet het laatst dat Nintendo op TGS was? Toentertijd de onthulling van de Wii controller?

Die blijven gewoon hun Directs aanhouden joh, volgende maand weer op SMM wat te hypen en nog wat dingetjes.

En waarom zou NX eerder moeten komen? Eerst de laatste titels uitbrengen, amiibo nog wat melken e.d. Ze maken nu toch winst, dus is relatief risicoloos.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:04:40 #190
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154734175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Is 2005 niet het laatst dat Nintendo op TGS was? Toentertijd de onthulling van de Wii controller?

Die blijven gewoon hun Directs aanhouden joh, volgende maand weer op SMM wat te hypen en nog wat dingetjes.

En waarom zou NX eerder moeten komen? Eerst de laatste titels uitbrengen, amiibo nog wat melken e.d. Ze maken nu toch winst, dus is relatief risicoloos.
Nou ja, als ze weer te lang wachten met het uitbrengen van de NX, dan loop je straks het risico dat ze wel current-gen hardware hebben, maar dat veel gamers dan liever nog even wachten op de volgende generatie Xbox en Playstation, en ik verwacht dat current-gen ook iets minder lang duurt dan last-gen, die eigenlijk langer dan normaal was...

Sowieso koopt vrijwel niemand nu nog een WiiU, en de 3DS sales zullen inmiddels ook wel een beetje 'opdrogen', en om nou de hele gezondheid van het bedrijf op Amiibo's en die schaarste-hype daarvan te laten leunen, tja, het KAN, maar of je je er erg geliefd mee maakt als Nintendo, is een tweede.

Als je nu voor 300 euro een console in de winkel kunt leggen die gelijkwaardig is aan de PS4 qua hardware, gewoon met een standaard controller erbij, en makkelijk om voor te ontwikkelen zodat je ook 3rd party games krijgt zoals de nieuwe Deus Ex en Ass Creed etc etc, dan kun je dat beter DIT najaar doen, ipv nog anderhalf jaar verder, wanneer die specs nog minder indruk maken dan ze nu al doen.

Gewoon meteen een HD Mario Galaxy 1 en 2 bij release in de winkel leggen, of desnoods in de bundel, en je kunt een shitload aan NX-consoles verkopen aan al die gamers die ondanks hun interesse in het handjevol must-have exclusives op de Wii en WiiU, die consoles nooit hebben aangeschaft.

En als ze een next-gen FullHD volwaardige Pokemon adventure aankondigen, dan zitten ze helemaal goed natuurlijk, qua sales.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:06:59 #191
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_154734236
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nou ja, als ze weer te lang wachten met het uitbrengen van de NX, dan loop je straks het risico dat ze wel current-gen hardware hebben, maar dat veel gamers dan liever nog even wachten op de volgende generatie Xbox en Playstation, en ik verwacht dat current-gen ook iets minder lang duurt dan last-gen, die eigenlijk langer dan normaal was...

Sowieso koopt vrijwel niemand nu nog een WiiU, en de 3DS sales zullen inmiddels ook wel een beetje 'opdrogen', en om nou de hele gezondheid van het bedrijf op Amiibo's en die schaarste-hype daarvan te laten leunen, tja, het KAN, maar of je je er erg geliefd mee maakt als Nintendo, is een tweede.

Als je nu voor 300 euro een console in de winkel kunt leggen die gelijkwaardig is aan de PS4 qua hardware, gewoon met een standaard controller erbij, en makkelijk om voor te ontwikkelen zodat je ook 3rd party games krijgt zoals de nieuwe Deus Ex en Ass Creed etc etc, dan kun je dat beter DIT najaar doen, ipv nog anderhalf jaar verder, wanneer die specs nog minder indruk maken dan ze nu al doen.

Gewoon meteen een HD Mario Galaxy 1 en 2 bij release in de winkel leggen, of desnoods in de bundel, en je kunt een shitload aan NX-consoles verkopen aan al die gamers die ondanks hun interesse in het handjevol must-have exclusives op de Wii en WiiU, die consoles nooit hebben aangeschaft.

En als ze een next-gen FullHD volwaardige Pokemon adventure aankondigen, dan zitten ze helemaal goed natuurlijk, qua sales.
http://www.eurogamer.net/(...)splatoon-sells-1-62m

Niemand koopt een WiiU? Niemand koopt een 3DS? Kom op, beetje meer research voordat je een analyse die nergens op slaat het net op slingert :D. Dat stond ook nog vanmorgen op nu.nl
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 16:09:42 #192
181272 crew  Noppie2000
pi_154734335
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nou ja, als ze weer te lang wachten met het uitbrengen van de NX, dan loop je straks het risico dat ze wel current-gen hardware hebben, maar dat veel gamers dan liever nog even wachten op de volgende generatie Xbox en Playstation, en ik verwacht dat current-gen ook iets minder lang duurt dan last-gen, die eigenlijk langer dan normaal was...

Sowieso koopt vrijwel niemand nu nog een WiiU, en de 3DS sales zullen inmiddels ook wel een beetje 'opdrogen', en om nou de hele gezondheid van het bedrijf op Amiibo's en die schaarste-hype daarvan te laten leunen, tja, het KAN, maar of je je er erg geliefd mee maakt als Nintendo, is een tweede.

Als je nu voor 300 euro een console in de winkel kunt leggen die gelijkwaardig is aan de PS4 qua hardware, gewoon met een standaard controller erbij, en makkelijk om voor te ontwikkelen zodat je ook 3rd party games krijgt zoals de nieuwe Deus Ex en Ass Creed etc etc, dan kun je dat beter DIT najaar doen, ipv nog anderhalf jaar verder, wanneer die specs nog minder indruk maken dan ze nu al doen.

Gewoon meteen een HD Mario Galaxy 1 en 2 bij release in de winkel leggen, of desnoods in de bundel, en je kunt een shitload aan NX-consoles verkopen aan al die gamers die ondanks hun interesse in het handjevol must-have exclusives op de Wii en WiiU, die consoles nooit hebben aangeschaft.

En als ze een next-gen FullHD volwaardige Pokemon adventure aankondigen, dan zitten ze helemaal goed natuurlijk, qua sales.
Ik denk niet dat een Supercharged console met specs als PS4 veel gaat uitmaken, helemaal niets zelfs. Heb niet het idee dat third-party content als Assassin's Creed of Deus Ex of DOOM of wat dan ook plaats heeft op Nintendo: daar is de fanbase te verschillend voor.

Overigens verkoopt Wii U year-over-year beter en 3DS handhaaft zich nog prima, vandaar waarschijnlijk ook dat Nintendo zich wat 'afwachtender' opstelt. En amiibo is geen korte hype ofzo: elk kwartaal worden er ~5 miljoen stuks verkocht tot nu toe. Meer dan prima dus.

Verder weten we 0.0 over NX, behalve dat S-E het dus (hoogstwaarschijnlijk) de moeite vindt om hun nieuwe vlaggenschip Dragon Quest-titel ervoor te ontwikkelen. Dat doen ze niet zomaar. Verder is het speculeren tot we een ons wegen, maar daar schieten we niets mee op. Nu een console rushen is nergens goed voor en simpelweg onnodig.

En een HD Galaxy gaat niets doen, aangezien 2D veeeeel beter verkoopt dan 3D, laat staan een 3D-remake :D
pi_154734652
Mario Maker: 99 unlockables waarvan voor aantal geen amiibo nodig is.



http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1086309
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:21:52 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_154734692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

http://www.eurogamer.net/(...)splatoon-sells-1-62m

Niemand koopt een WiiU? Niemand koopt een 3DS? Kom op, beetje meer research voordat je een analyse die nergens op slaat het net op slingert :D. Dat stond ook nog vanmorgen op nu.nl
In een aantal landen zijn de laatste tijd ook 'sales' geweest van de WiiU, omdat winkels er vanaf willen, dus aantrekkelijkere prijzen en bundles...

Hier in NL trouwens helaas niet echt, maar volgens mij in Duitsland en/of Belgie wel. Dat zorgt uiteraard ook wel voor een sales-boost, en de WiiU heeft ook gewoon prima games, dus voor een groep twijfelaars blijft het een interessante aankoop, zowel wanneer er een leuke bundle is (Splatoon?), of met een sale.

Feit is en blijft dat een hele grote groep gamers toch voornamelijk bij Playstation en Xbox blijft hangen. Niet omdat ze de Nintendo games niet interessant vinden, maar voornamelijk omdat het die paar must-have games (vaak nog steeds full price) die investering in de WiiU niet waard is, want voor die 300+ euro die je kwijt bent aan een WiiU (plus randapparatuur, games, etc), kun je een flink aantal prima games voor de XBO en/ofPS4 uit de rekken trekken, sommigen al voor zo'n 20-30 euro per stuk.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een Supercharged console met specs als PS4 veel gaat uitmaken, helemaal niets zelfs. Heb niet het idee dat third-party content als Assassin's Creed of Deus Ex of DOOM of wat dan ook plaats heeft op Nintendo: daar is de fanbase te verschillend voor.

Overigens verkoopt Wii U year-over-year beter en 3DS handhaaft zich nog prima, vandaar waarschijnlijk ook dat Nintendo zich wat 'afwachtender' opstelt. En amiibo is geen korte hype ofzo: elk kwartaal worden er ~5 miljoen stuks verkocht tot nu toe. Meer dan prima dus.

Verder weten we 0.0 over NX, behalve dat S-E het dus (hoogstwaarschijnlijk) de moeite vindt om hun nieuwe vlaggenschip Dragon Quest-titel ervoor te ontwikkelen. Dat doen ze niet zomaar. Verder is het speculeren tot we een ons wegen, maar daar schieten we niets mee op. Nu een console rushen is nergens goed voor en simpelweg onnodig.

En een HD Galaxy gaat niets doen, aangezien 2D veeeeel beter verkoopt dan 3D, laat staan een 3D-remake :D
Ik zeg niet dat Amiibo een korte hype is, maar vooral dat het aanspreekt tot verzamelaars en Nintendo-fanboys, en een groot deel daarvan is voornamelijk genteresseerd vanwege de schaarste ervan, en dus de mogelijkheid om het met winst (nu, of in de toekomst) door te kunnen verkopen.

Mario Galaxy HD zal erg veel gamers aanspreken, ook de Xbox en PS4 fans, omdat we zulke games eigenlijk niet hebben op 'onze' consoles. Persoonlijk zou ik meteen die HD Galaxy Bundel met NX aanschaffen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Nintendo hier in NL niet met een WiiU Mario 3D World bundel is uitgekomen. Dat was voor iemand als ik al een stuk aantrekkelijker geweest dan die 2D Mario bundle.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 16:28:36 #195
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154734902
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:26 schreef tailfox het volgende:

[..]

Lijkt mij een drama.
Ik heb niet het budget om er nog een extra Nintendo console bij te kopen voor alleen Mario Kart en Super Smash hoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 16:29:59 #196
181272 crew  Noppie2000
pi_154734950
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Mario Galaxy HD zal erg veel gamers aanspreken, ook de Xbox en PS4 fans, omdat we zulke games eigenlijk niet hebben op 'onze' consoles. Persoonlijk zou ik meteen die HD Galaxy Bundel met NX aanschaffen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Nintendo hier in NL niet met een WiiU Mario 3D World bundel is uitgekomen. Dat was voor iemand als ik al een stuk aantrekkelijker geweest dan die 2D Mario bundle.
Veel gamers aanspreken, misschien. Over het algemeen verkoopt 2D-mario veel en veel beter dan 3D-mario (verschillen op de Wii U/3DS zijn iets kleiner, door de kleinere installbase). Dus een 2D-bundel en geen 3D-bundel is nog enigszins te begrijpen.

Maar goed, een HD-remake van SMG zou natuurlijk niet veel doen. Weer een million seller, maar verkoopt geen miljoen Wii U's of NX-consoles. Geen enkele remake doet dat.
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb niet het budget om er nog een extra Nintendo console bij te kopen voor alleen Mario Kart en Super Smash hoor.
Dan doe je het niet ^O^
pi_154735114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:

Maar goed, een HD-remake van SMG zou natuurlijk niet veel doen. Weer een million seller, maar verkoopt geen miljoen Wii U's of NX-consoles. Geen enkele remake doet dat.
Daarnaast vraag ik me af of Nintendo SMG opnieuw zou ontwikkelen voor een andere controller. Dat spel is volledig opgezet rond de Wiimote.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154735177
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:04 schreef Yi-Long het volgende:

En als ze een next-gen FullHD volwaardige Pokemon adventure aankondigen, dan zitten ze helemaal goed natuurlijk, qua sales.
Op mobile. Instant sales-record.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_154736856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een Supercharged console met specs als PS4 veel gaat uitmaken, helemaal niets zelfs. Heb niet het idee dat third-party content als Assassin's Creed of Deus Ex of DOOM of wat dan ook plaats heeft op Nintendo: daar is de fanbase te verschillend voor.

Overigens verkoopt Wii U year-over-year beter en 3DS handhaaft zich nog prima, vandaar waarschijnlijk ook dat Nintendo zich wat 'afwachtender' opstelt. En amiibo is geen korte hype ofzo: elk kwartaal worden er ~5 miljoen stuks verkocht tot nu toe. Meer dan prima dus.

Verder weten we 0.0 over NX, behalve dat S-E het dus (hoogstwaarschijnlijk) de moeite vindt om hun nieuwe vlaggenschip Dragon Quest-titel ervoor te ontwikkelen. Dat doen ze niet zomaar. Verder is het speculeren tot we een ons wegen, maar daar schieten we niets mee op. Nu een console rushen is nergens goed voor en simpelweg onnodig.

En een HD Galaxy gaat niets doen, aangezien 2D veeeeel beter verkoopt dan 3D, laat staan een 3D-remake :D
2D is ook leuker dan 3D :)
  Redactie Games woensdag 29 juli 2015 @ 17:33:14 #200
181272 crew  Noppie2000
pi_154736917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

2D is ook leuker dan 3D :)
Vind ik persoonlijk niet :@ Geniet veel meer van een Super Mario 3D World/Land of Super Mario Galaxy dan New Super Mario Bros. Old-school Mario's blijven wel beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')