Hmzz, volgens mij zag ik er vanmorgen zo'n "oliekannetje" bij staan...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
De temp meter is je kvs temp, je olie is veeeel later pas warm.
Ja, daar lijkt 't inderdaad opquote:Je blok is "warm" na 30 min rijden ongeveer
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:46 schreef daNpy het volgende:
Een BMW van na 2002 heeft geen kvs meter meer.
Ok. Thanks!!quote:Op maandag 13 juli 2015 00:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Een 335i zal na 10km inderdaad nog niet warm zijn. Ik hou altijd 20km/20min aan voor acceptabele warmte en wat meer toeren, en 30-40 min (afhankelijk van de km's) als je 'm echt wil doortrekken tot het rode gebied.
Hoe bedoel je? Hoe wordt de temperatuur dan gemeten?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:46 schreef daNpy het volgende:
Een BMW van na 2002 heeft geen kvs meter meer.
Wordt wel gemeten natuurlijk, je auto begint vanzelf te piepen als ie hoog wordt. Je hebt alleen geen aparte meter meer in je dashboard zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoe wordt de temperatuur dan gemeten?
Ik zou voorzichtig zijn. In het begin hou ik de 3.000 toeren aan. Na een km of tien kan 3.500 of 4.000 ook wel. Maar zeker niet jakkeren in het begin.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ok. Thanks!!
Maar aangezien hij tot over de 7000 toeren kan... betekend dat dat hij als hij koud is wel gewoon tot 3000 of 4000 mag? Of echt onder de 3000 altijd de eerste paar KM's?
Ja. Spoorverbreders. Je ziet het wel. Hou er wel rekening mee dat het de sporing van je auto e.d. kan beïnvloeden. Maar als je het niet te extreem doet, valt het wel mee.quote:Nog een totaal andere vraag: is er iets beschikbaar (bijvoorbeeld ringetjes ofzo ) die ik tussen de velg en de as kan doen zodat de velgen/banden iets meer naar buiten komen? Gewoon 1 cm ofzo? Of zou je dat niet zien zo weinig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit inderdaad!quote:Weet van alles een beetje maar net niets.
Daar zijn de meningen over verdeeld inderdaad. Zelf nog nooit met spacers gereden maar ken tal van mensen die ermee rijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:16 schreef daNpy het volgende:
20mm
Wel lekker voor je wielgeometrie zo...
Ik vind de velg in de before-foto al netjes de wielkast vullen, beter als bij mijn E91 in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:31 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld inderdaad. Zelf nog nooit met spacers gereden maar ken tal van mensen die ermee rijden.
Vaak zoeken ze wat meer spoor, en anders moet je gewoon een velg kopen met een andere breedte maar wel dezelfde ET waarde (want die verander je ermee). Geen idee wat je kwijt kunt in zo'n 3 serie wielkast, maar het zal vast wel 9 á 10 inch zijn .
Maar het persoon in kwestie heeft het terug gezet omdat de banden aansleten bij het inveren (omdat die verlaagd was).
Klopt niet. Alle E46 hebben het gewoon, ook die van na 2002.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt wel gemeten natuurlijk, je auto begint vanzelf te piepen als ie hoog wordt. Je hebt alleen geen aparte meter meer in je dashboard zitten.
Uiteraard, het zal niet in eens midden een actief geproduceerde serie worden veranderd. DaNpy bedoelde nieuw geïntroduceerde modellen na 2002.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt niet. Alle E46 hebben het gewoon, ook die van na 2002.
2004 was idd het einde van de E46 als het goed is, maar toen is ook de nieuwe E6x geintroduceerd, of zijn er daar al voorlopers van in 2003 uitgeleverd? Die hebben iig geen kvs indicatie meer op het dash.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal niet in eens midden een actief geproduceerde serie worden veranderd. DaNpy bedoelde nieuw geïntroduceerde modellen na 2002.
E46 is geproduceerd tot ergens midden 2005. Volgens Wikipedia zelfs tot 2007.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
2004 was idd het einde van de E46 als het goed is, maar toen is ook de nieuwe E6x geintroduceerd, of zijn er daar al voorlopers van in 2003 uitgeleverd? Die hebben iig geen kvs indicatie meer op het dash.
Well there you go.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
E46 is geproduceerd tot ergens midden 2005. Volgens Wikipedia zelfs tot 2007.
E6x is geïntroduceerd in 2003. Geen idee met of zonder KVS meter
Ik geloof niet dat je iets te kort zult komen met een BMW 325i met 218 pk. Maar goed, dat moet je zelf weten Qua acceleratie scheelt het maar 0,6 sec met een e92 330i met 272pk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:57 schreef Mr.Ping het volgende:
Even een vraagje, ben aan het kijken voor een e93 cabrio. Kan je een 325 chippen naar de prestaties van een 330?
Het aanbod is namelijk groter, en ik wil er eentje met een M-pakket.
Dank je, (ik zoek een 330) maar ik stond bij een garage bij een hele mooie 325 en moest een beslissing nemen. Ik heb nu 231 PK, en ik wil altijd meer bij mijn nieuwe auto zeker omdat hij iets zwaarder is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je iets te kort zult komen met een BMW 325i met 218 pk. Maar goed, dat moet je zelf weten Qua acceleratie scheelt het maar 0,6 sec met een e92 330i met 272pk.
En dit: http://mosselmanturbo.nl/(...)mw-325i-e90-218hp-2/
en dat in 2 minuten zoeken
Waarom geen 335?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dank je, (ik zoek een 330) maar ik stond bij een garage bij een hele mooie 325 en moest een beslissing nemen. Ik heb nu 231 PK, en ik wil altijd meer bij mijn nieuwe auto zeker omdat hij iets zwaarder is.
Het prijsverschil tussen een 325 of een 335 is toch zo'n 4000,- euro.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom geen 335?
Vooral als de opvolger wat zwaarder is.
Kosten is altijd een goed argument.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het prijsverschil tussen een 325 of een 335 is toch zo'n 4000,- euro.
Soms moet je een keer tevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |