abonnement Unibet Coolblue
pi_153954693



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Fruitcakes

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! Tailfox
• IGN: Dark Tweening

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Narcotical
• IGN: N4rcotical

• FOK!: Hetbanaantje
• IGN: SantaGetsPenta



• FOK! Zjin
• IGN: MrOperat0r

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking

• FOK!: StefanW
• IGN: Corvinus


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

• FOK!: wc-eend
• IGN: Eendmans

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door StefanW op 03-07-2015 11:27:52 ]
pi_153987657
heeft iemand zn mystery champ al?
Because you know i'm all about that ass
pi_153988616
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:11 schreef blow... het volgende:
heeft iemand zn mystery champ al?
Nog niets ontvangen hier.
pi_153996653
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:49 schreef Viro het volgende:

[..]

Nog niets ontvangen hier.
nami *O*
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:08:54 #5
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_153998588
[eSports] Copenhagen Wolves ruilen Nederlander in voor Belgen

Volgens mij heb ik vorige week nog met die Je suis kaas gespeeld in normal :D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154006549
akali :r
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:34:26 #7
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154007687
Malzahar :D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154008922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef NobodyKerz het volgende:
akali :r
Heeft ze buff gehad? Zou wel mogen want akali is momenteel niks meer. Tenzij ze gefeed wordt, maar ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:58:49 #9
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154011342
Fizz gekregen :P
pi_154012285
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Heeft ze buff gehad? Zou wel mogen want akali is momenteel niks meer. Tenzij ze gefeed wordt, maar ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Dat niet alleen, het is een bizar saaie champ. Had liever ekko gehad.
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:08:41 #11
308981 Narcotical
Best in the World
pi_154018840
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:11 schreef blow... het volgende:
heeft iemand zn mystery champ al?
Heimerdinger gekregen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_154025515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:49 schreef NobodyKerz het volgende:
akali :r
Ik kreeg Akali een maandje geleden als verjaardagscadeau, ben er Super blij mee! Ze is zo snel en fijn om mee te spelen! Gisteren onder tower blijven farmen totdat Zed te diep ging. Ik raakte fed en carriede :)

Anywayz mijn broertjes zeiden dat je je persé moest aanmelden op facebook. Ik was dat vergeten, niet gedaan. Heb ik gisterenmiddag op één of andere manier Xerath gekregen :)

Hij is zeker fijn qua poke als je een E raakt maar ik mis zijn Q iedere keer :(
pi_154026292
Ik heb Taric gekregen.

Kan ik trouwens ook in de OP?
IG: SantaGetsPenta
Rank: Silver 5.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:31:03 #14
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154026726
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
Ik heb Taric gekregen.

Kan ik trouwens ook in de OP?
IG: SantaGetsPenta
Rank: Silver 5.
U staat er in heer banaan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154028957
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Ik kreeg Akali een maandje geleden als verjaardagscadeau, ben er Super blij mee! Ze is zo snel en fijn om mee te spelen! Gisteren onder tower blijven farmen totdat Zed te diep ging. Ik raakte fed en carriede :)

Anywayz mijn broertjes zeiden dat je je persé moest aanmelden op facebook. Ik was dat vergeten, niet gedaan. Heb ik gisterenmiddag op één of andere manier Xerath gekregen :)

Hij is zeker fijn qua poke als je een E raakt maar ik mis zijn Q iedere keer :(
Zijn E is 3x zo moeilijk om te raken als zijn Q. :P
pi_154029613


Ik own ze niet eens allemaal.
pi_154030297
Free katarina :)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:06:47 #18
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154030574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:29 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]

Ik own ze niet eens allemaal.
Waarschijnlijk alle champs die in aanmerking komen voor de mystery give-away
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154033160
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:31 schreef StefanW het volgende:

[..]

U staat er in heer banaan
Dank u wel. :P
pi_154045236
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:29 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]

Ik own ze niet eens allemaal.
als je er 10 of minder niet owned krijg je een skin.
Because you know i'm all about that ass
pi_154045248
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:08 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Heimerdinger gekregen
leuke champ wel :D

iemand zin in een rondje trouwens?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 5 juli 2015 @ 13:52:14 #22
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_154083273
Wou echt diamond dit seizoen halen maar denk dat het m niet gaat worden. Na bijna 300 games nog steeds in de zelfde divisie.

Echt jammer hoe in League je ranking puur om geluk draait.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_154086238
Je kan merken dat de kindjes vakantie hebben... goeiedag wat een niveau en wat een flamers _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154086850
quote:
19s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wou echt diamond dit seizoen halen maar denk dat het m niet gaat worden. Na bijna 300 games nog steeds in de zelfde divisie.

Echt jammer hoe in League je ranking puur om geluk draait.
jij komt er wel
Because you know i'm all about that ass
  zondag 5 juli 2015 @ 16:30:03 #25
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154088795
wat is varus mid toch heerlijk op in bronze, 5 games played, 5 won _O_
pi_154097558
Toch altijd zo leuk als je Lux krijgt op Aram _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154099559
_O-
pi_154106346
quote:
19s.gif Op zondag 5 juli 2015 13:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wou echt diamond dit seizoen halen maar denk dat het m niet gaat worden. Na bijna 300 games nog steeds in de zelfde divisie.

Echt jammer hoe in League je ranking puur om geluk draait.
Boosters hebben dus puur geluk met hun bedrijfje. :D
  maandag 6 juli 2015 @ 14:59:07 #29
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_154114588
free katarina :'(

mensen is lulu een leuke champ als je support wilt mainen?
:)
pi_154115393
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 14:59 schreef mvdk_ het volgende:
free katarina :'(

mensen is lulu een leuke champ als je support wilt mainen?
Ja echt een leuke champ om te spelen, niet de beste supp maar wel nuttig
  maandag 6 juli 2015 @ 16:09:16 #31
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_154116403
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:35 schreef Jessedoesburg het volgende:

[..]

Ja echt een leuke champ om te spelen, niet de beste supp maar wel nuttig
is ze het ook waard om te kopen? aangezien er andere supps zijn die misschien goedkoper & beter zijn..
:)
pi_154116762
Relatief nieuwe speler meldt zich!

Nu spelerslevel 11 en begin het nu redelijk te ontdekken. Moet wel nog veel oefenen met last hitten en dergelijke, maar tegen een intermediate AI en wat PvP potjes stond ik redelijk mijn mannetje, dus volgens mij doe ik het niet eens geweldig slecht.
Ik heb vooral veel met Ashe gespeeld en wil eigenlijk Nami gaan kopen om samen met een vriend een beetje te spelen.

Verder goede tips?
Mixes onder de naam Khadber
pi_154120603
quote:
10s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef mvdk_ het volgende:

[..]

is ze het ook waard om te kopen? aangezien er andere supps zijn die misschien goedkoper & beter zijn..
Ze is gewoon goed, vooral als er een riven, zed of andere melee assassin in het enemy team zit.
pi_154129004
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ze is gewoon goed, vooral als er een riven, zed of andere melee assassin in het enemy team zit.
Ik vind lulu niet heel bijzonder inderdaad. Late game in teamfights kan ze handig zijn voor disengage inderdaad. In lane vind ik haar op de lagere elo's in ieder niet echt een toevoeging.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154129213
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:18 schreef ElDani het volgende:
Relatief nieuwe speler meldt zich!

Nu spelerslevel 11 en begin het nu redelijk te ontdekken. Moet wel nog veel oefenen met last hitten en dergelijke, maar tegen een intermediate AI en wat PvP potjes stond ik redelijk mijn mannetje, dus volgens mij doe ik het niet eens geweldig slecht.
Ik heb vooral veel met Ashe gespeeld en wil eigenlijk Nami gaan kopen om samen met een vriend een beetje te spelen.

Verder goede tips?
Ik zou Nami achterwege laten in het begin. Is een vrij lastige champ om te spelen en ook niet godtier support op het moment. Misschien speel je nu wat beter dan mensen waarmee en tegen je nu speelt, maar dat kan rond level 20 helemaal uitgevlakt zijn. Als ze nu 450IP kostte dan maakte het niet uit, maar om 6300IP uit te geven voor zo'n champ op lvl 11... ik raad het af. Maar dat is aan jezelf, als je der super graag wilt dan moet je der gewoon halen.

Goede tips? Probeer alle champs te leren kennen, wat zijn de abilities, hoeveel damage kunnen ze doen. Voor de rest gewoon spelen en al doende leer je veel.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154136259
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik zou Nami achterwege laten in het begin. Is een vrij lastige champ om te spelen en ook niet godtier support op het moment. Misschien speel je nu wat beter dan mensen waarmee en tegen je nu speelt, maar dat kan rond level 20 helemaal uitgevlakt zijn. Als ze nu 450IP kostte dan maakte het niet uit, maar om 6300IP uit te geven voor zo'n champ op lvl 11... ik raad het af. Maar dat is aan jezelf, als je der super graag wilt dan moet je der gewoon halen.

Goede tips? Probeer alle champs te leren kennen, wat zijn de abilities, hoeveel damage kunnen ze doen. Voor de rest gewoon spelen en al doende leer je veel.
Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.

Gisteren met Xin Zhao gespeeld, ook wel een geinig karakter om eens te proberen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_154136560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef ElDani het volgende:

[..]

Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.

Gisteren met Xin Zhao gespeeld, ook wel een geinig karakter om eens te proberen.
Voor damage:

Blitzcrank of Morgana. Zijn allebei niet zo duur volgens mij en met name Blitzcrank is een hele leuke champ om te spelen. Als je een grab raakt, hem daarna omhoog knockt en nog damage doet met je ult is het voor je adc altijd wel een makkelijke kill.

Annie of Lux, de meer squishy supports, kan je ook spelen. Als je een beetje items hebt, kan je nog gaan carryen ook d.m.v. veel kills pakken en damage te doen. Al zou ik op een lager level toch eerder voor een iets tankier support gaan.

Voor healen:

Alistar, gratis te krijgen als je iets met Facebook/twitter/youtube van League doet, moet je maar even googlen. DIe kan je dus sowieso uitproberen
pi_154136696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef ElDani het volgende:

[..]

Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.

Gisteren met Xin Zhao gespeeld, ook wel een geinig karakter om eens te proberen.
Alistar, Morgana of Janna. Ze zijn allemaal goedkoop (1350ip of minder). Met alistar kan je healen en champs wegbeuken die op de adc springen. Morgana kan je binden (die niet te missen is :P) en je hebt een shield + morgana kan veel damage doen. Janna heeft heal, shield en disengage.

Blitzcrank zou kunnen, maar met die champ kan je je adc niet echt beschermen. Je heb knock up en een pull en dat is het qua supportive abilities.

Sona is ook een champ die kan healen en vooral early game veel damage kan dealen, maar die is dan weer 3150 ip.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154136745
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Voor damage:

Blitzcrank of Morgana. Zijn allebei niet zo duur volgens mij en met name Blitzcrank is een hele leuke champ om te spelen. Als je een grab raakt, hem daarna omhoog knockt en nog damage doet met je ult is het voor je adc altijd wel een makkelijke kill.

Annie of Lux, de meer squishy supports, kan je ook spelen. Als je een beetje items hebt, kan je nog gaan carryen ook d.m.v. veel kills pakken en damage te doen. Al zou ik op een lager level toch eerder voor een iets tankier support gaan.

Voor healen:

Alistar, gratis te krijgen als je iets met Facebook/twitter/youtube van League doet, moet je maar even googlen. DIe kan je dus sowieso uitproberen
Op lagere levels (en zelfs elo's) speelt bijna niemand Annie support goed. Lux heb ik ook veel support gespeeld inderdaad, maar wat je zegt... net iets te squishy.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 11:09:36 #40
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154137039
Ik heb ook veel plezier gehad van Braum naast me als support, ook een tanky support die de adc prima kan verdedigen/afschermen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154137467
Goede tips. Met name die gratis Alistar klinkt wel goed ;). Ik ga de tips zeker even checken. Hopen dat ze gauw op de freeplay rotatie verschijnen, kan ik even testen voor ik besluit mijn zuur verdiende puntjes er aan te spenderen.

edit: gratis Alistar werkt op het moment even niet. Ik probeer het later nog eens.

[ Bericht 12% gewijzigd door ElDani op 07-07-2015 11:37:29 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_154137470
Braum is best easy, maar wel saai. Maar ik zou als lvl 11 inderdaad niet meteen naar de 6300 champs kijken, ze zijn niet beter ofzo. Je hebt nu weinig champs, dan is het leuk om er wat meer te hebben. Koop van die 6300 op z'n minst 2 champs van 3150. Of 1 van 3150 en 2 van 1300 ofzo. Kan je er zelfs nog een van 450 bijnemen.
pi_154139508
Tristana is ook nog gratis als je (uit mn hoofd) facebook liked.

Net wat anderen boven zeggen, de prijs zegt niet zo heel erg veel. Nu ook vooral de gratis champs spelen.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:07:53 #44
308981 Narcotical
Best in the World
pi_154144360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef CamelNLD het volgende:
Tristana is ook nog gratis als je (uit mn hoofd) facebook liked.

Net wat anderen boven zeggen, de prijs zegt niet zo heel erg veel. Nu ook vooral de gratis champs spelen.
Volgens mij kon je ook nog Garen gratis krijgen, maar pin me er niet op vast
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_154145374
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik vind lulu niet heel bijzonder inderdaad. Late game in teamfights kan ze handig zijn voor disengage inderdaad. In lane vind ik haar op de lagere elo's in ieder niet echt een toevoeging.
Met welke runes speel je dan. Want lulu is misschien wel de grootste lane bully. Lulu samen met varus of graves tegen een twitch of vayne is gegarandeerd lane winnen.

En met een zwakke adc is ze ook goed vanwege de shield en ult. Als je met een goeie lulu laned kun je niet dood als adc. Dat kun je over thresh, blitz, leona en braum niet zeggen
Bovendien als je goed bent kun je enemies lang vastleggen d.m.v Q > W > Ult op jezelf.
pi_154148083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Met welke runes speel je dan. Want lulu is misschien wel de grootste lane bully. Lulu samen met varus of graves tegen een twitch of vayne is gegarandeerd lane winnen.

En met een zwakke adc is ze ook goed vanwege de shield en ult. Als je met een goeie lulu laned kun je niet dood als adc. Dat kun je over thresh, blitz, leona en braum niet zeggen
Bovendien als je goed bent kun je enemies lang vastleggen d.m.v Q > W > Ult op jezelf.
Ik speel zelf geen lulu, ik ben thresh main... en als ik een lulu als enemy support zie lach ik de ballen uit mijn broek.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154149069
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik speel zelf geen lulu, ik ben thresh main... en als ik een lulu als enemy support zie lach ik de ballen uit mijn broek.
Wacht maar tot je een goeie tegenkomt. Dan durf je niet meer te hooken
pi_154149634
Is kayle als support viable?
pi_154150343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:18 schreef Viro het volgende:
Is kayle als support viable?
Ik zie hem nooit maar ik vind et eigenlijk wel goed tegen specifieke teams. Snap niet echt waarom niemand haar speelt als support.
Met een geie reactie tijd tegen bijvoorbeeld braum kun je die ult gelijk wegvagen.
pi_154150953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 18:58 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een goeie tegenkomt. Dan durf je niet meer te hooken
oh ja wel
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154153038
Jenna in de free rotation *O*. Leuk karakter! Snel, kan best veel uitrichten alleen solo erg zwak. Maar kan ik zeer leuk mee spelen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_154153836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

oh ja wel
nee. een goede lulu kan een thresh echt keihard rekken.
Because you know i'm all about that ass
pi_154165384
Ik denk dat udyr en tryndamere de nieuwe patch erg leuk gaan vinden.
pi_154171280
Patch notes 5.13 gelezen, kayle jungle is blijkbaar OP.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:41:31 #55
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154172472
En Rek'Sai weer generft :'(
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154179982
Heeft Yasuo een buff gekregen ofzo.... jezus christus. Ik zie allemaal van die bullshit langskomen als Yasuo + Malphite bot, of Yasuo + Zac bot... wat een droefenis.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154196460
Ik dacht, ik ga maar eens beginnen met die provisionals. De eerste met Akali dik gewonnen dus ik dacht dat ik mijn "lucky day" had. Klopte helemaal, hierna nog 2 games gewonnen.

Probleem: Ik ben nu bang om weer ranked/solo te spelen want dan zit ik vast weer met slechte teams :(
pi_154197357
Normal draft is echt lachwekkend _O- Maat van me heeft ranked ban dus moet een paar games normal draft spelen en soms doe ik potje met hem. Ik was even vergeten hoe toxic die game mode is... Echt alle rotte appels van League spelen daar _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154206219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Normal draft is echt lachwekkend _O- Maat van me heeft ranked ban dus moet een paar games normal draft spelen en soms doe ik potje met hem. Ik was even vergeten hoe toxic die game mode is... Echt alle rotte appels van League spelen daar _O-
Logisch, als je chatban hebt moet je draft spelen om er af te komen. Dus alle gore tyfusmongolen worden daar geflikkerd
pi_154206317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:10 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Logisch, als je chatban hebt moet je draft spelen om er af te komen. Dus alle gore tyfusmongolen worden daar geflikkerd
Ja dat weet, dat bedoel ik ook :P

Maar ik heb nog nooit ban gehad, dus kom er alleen maar als ik duo q met vrienden die het wel hebben. Was nu een poosje geleden :P Dat zijn van die gasten dat als je ze aanspreekt op dat ze geen ss aangeven of iets dergelijks, 10x in je lane lopen en express dood gaan... wat een figuren. En gewoon nog gasten van high gold/ low plat. Van bronzies en silver verwacht je het nog wel...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154207909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja dat weet, dat bedoel ik ook :P

Maar ik heb nog nooit ban gehad, dus kom er alleen maar als ik duo q met vrienden die het wel hebben. Was nu een poosje geleden :P Dat zijn van die gasten dat als je ze aanspreekt op dat ze geen ss aangeven of iets dergelijks, 10x in je lane lopen en express dood gaan... wat een figuren. En gewoon nog gasten van high gold/ low plat. Van bronzies en silver verwacht je het nog wel...
Nooit meegemaakt maar ik spreek nooit mensen aan op geen SS. Als ik naar de map kijk zie ik zelf ook wel wie SS is.
pi_154209745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt maar ik spreek nooit mensen aan op geen SS. Als ik naar de map kijk zie ik zelf ook wel wie SS is.
Daar heb je niet altijd tijd voor.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154211755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:02 schreef Viro het volgende:
Patch notes 5.13 gelezen, kayle jungle is blijkbaar OP.
was ze afgelopen 50 patches ook al :D
Because you know i'm all about that ass
pi_154226396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Daar heb je niet altijd tijd voor.
Hahaha, als je niet naar de map gekeken hebt vanaf het moment dat een laner SS gaat en in jouw lane komt mag je alleen over jezelf klagen
pi_154322492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:21 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Hahaha, als je niet naar de map gekeken hebt vanaf het moment dat een laner SS gaat en in jouw lane komt mag je alleen over jezelf klagen
Niet iedereen is even goed in league :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154337739
Ik weiger deel te nemen aan de tank meta, maar wat moet je anders top spelen? Gnar natuurlijk. Meedoen met tank meta maar alsnog een vieze laffe kiter zijn
pi_154343189
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef NobodyKerz het volgende:
Ik weiger deel te nemen aan de tank meta, maar wat moet je anders top spelen? Gnar natuurlijk. Meedoen met tank meta maar alsnog een vieze laffe kiter zijn
ryze?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154352850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

ryze?
Te OP en makkelijk :r
pi_154364754
Wat zijn goede tanks qua support? Ik zie Nautilus, Allistair en Leona voorbij komen.. maar wie is daarvan de beste keus?

Ik heb nu Braum en ik vind het erg fijn om gewoon het gevecht in te duiken, punching bag te zijn, wat skills te gebruiken en dat mijn teammates juist degene zijn die de damage doen. Ik hoef de kills niet, gewoon weinig deaths en veel assists.
pi_154364998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet iedereen is even goed in league :P
Gewoon veel oefenen en leren met een half oog om de zoveel seconden de map te checken. Als je geganked wordt is het uitsluitend je eigen schuld, dat iemand geen SS roept en daarover zeuren is een beetje de schuld afschuiven :P

De map goed leren gebruiken is ook onderdeel van het beter worden.
Conscience do cost.
pi_154365651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Gewoon veel oefenen en leren met een half oog om de zoveel seconden de map te checken. Als je geganked wordt is het uitsluitend je eigen schuld, dat iemand geen SS roept en daarover zeuren is een beetje de schuld afschuiven :P

De map goed leren gebruiken is ook onderdeel van het beter worden.
Ik ben ook geen noob hoor :P Ben silver 4 maar wordt gematched met gold V - III. Maar op de lagere elo's kan het altijd gebeuren dat er iemand iets mist. Daarom ping ik altijd als iemand uit mijn lane verdwijnt, kost geen moeite en je zorgt ervoor dat de andere laners 100% zeker er van op de hoogte zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154366270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ben ook geen noob hoor :P
Dat dacht ik ook niet, ik bedoelde het meer algemeen :P

Zat vaak games gehad waarbij mensen pissed worden omdat iemand geen ping/miss heeft gedaan. Ikzelf ping ook trouw, maar ik kan ook weleens een fout maken en ik ga er vanuit dat hetzelfde van toepassing is op mijn teammates.

Ik denk dat een hoop beginners de fout maken dat dat 'hoort' (gepaard met het feit dat het voor een hoop mensen een prahtige manier is om de schuld af te schuiven) en dat daardoor de map-awareness niet snel wordt opgepikt. Dat is jammer, want de map goed in de gaten houden is voor zoveel meer redenen belangrijk dan een indicatie of je misschien geganked kan worden. Je wint er games mee. :+
Conscience do cost.
pi_154371338
Ik ben nu aan het ragen, maar moet ook lachen... We hadden een Tahm Kench top die nogal aan het feeden was en geen kut meer gaf om de game. Wat doet die gast als we turret aan het defenden zijn? Slokt mij (als adc zijnde) op en tyft me gewoon midden in enemy team...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154372613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben nu aan het ragen, maar moet ook lachen... We hadden een Tahm Kench top die nogal aan het feeden was en geen kut meer gaf om de game. Wat doet die gast als we turret aan het defenden zijn? Slokt mij (als adc zijnde) op en tyft me gewoon midden in enemy team...
Tahm Kench is een betere troll dan bard _O- _O_
pi_154385882
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:00 schreef Viro het volgende:

[..]

Tahm Kench is een betere troll dan bard _O- _O_
Dat moet echt veranderd gaan worden , dat je dat kan cancellen, want voor trolls is tahm kench een natte droom.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154387572
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef wc-eend het volgende:
Wat zijn goede tanks qua support? Ik zie Nautilus, Allistair en Leona voorbij komen.. maar wie is daarvan de beste keus?

Ik heb nu Braum en ik vind het erg fijn om gewoon het gevecht in te duiken, punching bag te zijn, wat skills te gebruiken en dat mijn teammates juist degene zijn die de damage doen. Ik hoef de kills niet, gewoon weinig deaths en veel assists.
alistar , tahm kench. , leona is niet meer echt sterk outclassed door iedere tanky supp
en naut kan je spelen wanneer je lockdown wilt hebben bv tegen ezreal ofzo azir
shen kan evt ook maar dan alleen als de enemy support melee is anders ben je fucked
🔒
pi_154387950
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat moet echt veranderd gaan worden , dat je dat kan cancellen, want voor trolls is tahm kench een natte droom.
Dat kan je ook gewoon cancellen, goed he?
pi_154397281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:53 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Dat kan je ook gewoon cancellen, goed he?
Hoe dan, heb alle buttons gebashed
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154401869
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:32 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

alistar , tahm kench. , leona is niet meer echt sterk outclassed door iedere tanky supp
en naut kan je spelen wanneer je lockdown wilt hebben bv tegen ezreal ofzo azir
shen kan evt ook maar dan alleen als de enemy support melee is anders ben je fucked
Wil ik ook zeker nog gaan unlocken, een tank support lijkt me heel leuk spelen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_154469801
Wat een kut kinderen op league vandaag zeg, godverdomme :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154516111
Ik zit vast in Silver 4 :'(
pi_154527455
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:22 schreef d1ce het volgende:
Ik zit vast in Silver 4 :'(
Ik in plat 1 :'(
pi_154530452
Goor tiffusspel, Riot gooit die EU servers offline nog vóór de geplande maintenance tijdens een ranked potje, nu heb ik EN een loss EN ik zit 5 games in leaverbuster.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:31:02 #85
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_154542848
De nieuwe Aram is best tof!
pi_154554230
Die GP voice mag wel weer weg...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154554357
Wat een kut HUD.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:00:55 #88
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_154604856
uiteindelijk toch lulu gekocht, beste aankoop die ik ooit heb gemaakt, fantastische support die absoluut 6300 IP waard is
:)
pi_154634752
Weer Twisted Fate aan het spelen. Blijft een toffe champ.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154761461
Je kan wel merken dat het vakantie is _O-

Kunnen ze niet een feature maken dat je je leeftijd op moet geven en je zelf vervolgens kan bepalen vanaf welke leeftijd je match making mee wil hebben.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:30:51 #91
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154762037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Je kan wel merken dat het vakantie is _O-

Kunnen ze niet een feature maken dat je je leeftijd op moet geven en je zelf vervolgens kan bepalen vanaf welke leeftijd je match making mee wil hebben.
I'd pay for that feature
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:59:54 #92
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_154770922
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2015 15:31 schreef blow... het volgende:

[..]

jij komt er wel
Als ik de motivatie vind om meer te spelen wel.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:00:32 #93
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_154770945
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 02:15 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Boosters hebben dus puur geluk met hun bedrijfje. :D
Dat is een hele andere situatie.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_154774844
quote:
19s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Dat is een hele andere situatie.
waarom?
pi_154792472
In dit spel (als je je elo nadert) maakt het 80% van de tijd niet uit of je matig of goed speelt. 80% van de keren ligt je loss of victory vast aan de hand van in welk team je zit. Zolang je in die 10-20% die aan jou liggen maar goed speelt. Als je dat kan stijg je, kan je dat niet dan zak je
pi_154798890
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef NobodyKerz het volgende:
In dit spel (als je je elo nadert) maakt het 80% van de tijd niet uit of je matig of goed speelt. 80% van de keren ligt je loss of victory vast aan de hand van in welk team je zit. Zolang je in die 10-20% die aan jou liggen maar goed speelt. Als je dat kan stijg je, kan je dat niet dan zak je
Ja en nee. Vooral op lagere elo's kunnen beslissingen van 1 speler vaak een game bepalen. Vaak is dat late game, maar ook regelmatig early game. Hoe vaak je het wel niet ziet dat bijvoorbeeld jungle mid ganked en dat dat goed fout gaat: enemy mid krijgt double kill en gaat niet dood.

Vervolgens zit je met een tiltende midlaner, een jungler die of te passief gaat spelen of te agressief en daarnaast een enemy midlaner die kan gaan snowballen (vooral omdat jouw midlaner een ragende bonk agressie is).

Die ene keuze of misplay van een speler kan dus al een hele game bepalen, vooral omdat ze op de lagere elo's niet weten hoe ze zoiets te kunnen keren (ben ik er zelf ook 1 van :P )
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 21:33:58 #97
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154804287
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja en nee. Vooral op lagere elo's kunnen beslissingen van 1 speler vaak een game bepalen. Vaak is dat late game, maar ook regelmatig early game. Hoe vaak je het wel niet ziet dat bijvoorbeeld jungle mid ganked en dat dat goed fout gaat: enemy mid krijgt double kill en gaat niet dood.

Vervolgens zit je met een tiltende midlaner, een jungler die of te passief gaat spelen of te agressief en daarnaast een enemy midlaner die kan gaan snowballen (vooral omdat jouw midlaner een ragende bonk agressie is).

Die ene keuze of misplay van een speler kan dus al een hele game bepalen, vooral omdat ze op de lagere elo's niet weten hoe ze zoiets te kunnen keren (ben ik er zelf ook 1 van :P )
Dat dus.
Ben zelf vaak jungler. Als je dan 1 keer een foutje maakt (of iemand anders) is gelijk alles jouw schuld. Jungler gankt te veel, gankt te weinig, gankt verkeerde lanes. Altijd binnen no time vier flamers om me heen die per se de held willen zijn die het tij keert en veel te agressief gaan spelen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154821481
Vergeet vooral wat ik tussen haakjes heb staan

Vergeet ook niet dat 80% geluk veel lijkt, maar zeker niet is. Het betekent dat je van 10 games 4 sowieso verliest, 4 wint, en de overige 2 wint als je beter bent. Dan win je dus 6/10 dat is een 60% winrate(iets wat als redelijk wordt gezien). Ik kan nu in plat 2 90% van de tijd niks omdat ik gewoon niet zo goed ben maar wel in diamond hoor. Dus nog 20-30 games dan ben ik weer terug.
Zo werkt een teamspel waar de enige constante 1/10 invloed heeft op de uitkomst.

[ Bericht 40% gewijzigd door NobodyKerz op 01-08-2015 19:03:50 ]
pi_154836934
Nami eindelijk binnen en nog wat punten over. Iemand nog suggesties voor leuke karakters om te leren kennen?
Mixes onder de naam Khadber
pi_154838322
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:59 schreef ElDani het volgende:
Nami eindelijk binnen en nog wat punten over. Iemand nog suggesties voor leuke karakters om te leren kennen?
Hoeveel heb je nog en wat voor champ zoek je? Welke role?
pi_154853451
Games met bijna perfecte cs _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154862980
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 12:12 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Hoeveel heb je nog en wat voor champ zoek je? Welke role?
Ik zoek eigenlijk gewoon wat leuke champions om naar toe te sparen. Het zijn er zoveel dat ik af en toe niet meer weet wat er handig is en wat niet.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:01:54 #103
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_154863035
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:58 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk gewoon wat leuke champions om naar toe te sparen. Het zijn er zoveel dat ik af en toe niet meer weet wat er handig is en wat niet.
Erg lastig om te zeggen zonder te weten wat je speelstijl/voorkeuren e.d. zijn

Ik houd zelf erg van Gnar en Garen in top, Azir in mid, Lucian en Graves in adc, Rek'Sai in jungle.
Pas Viktor zitten uitproberen, die speelde ook erg prettig.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_154864451
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:01 schreef StefanW het volgende:

[..]

Erg lastig om te zeggen zonder te weten wat je speelstijl/voorkeuren e.d. zijn
Dit.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:58 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik zoek eigenlijk gewoon wat leuke champions om naar toe te sparen. Het zijn er zoveel dat ik af en toe niet meer weet wat er handig is en wat niet.
Zo te zien ben je dus een beginner, een paar leuke, sterke en ook redelijk makkelijke champs per lane:

Top:
- Garen 450
- Darius 6300 aanradert haha
- Wukong 4800
- Nasus 1350
- etc.

Jungle:
- Warwick 450
- Amumu 1350
- Xin Zhao 1350
- etc.

Mid:
- Annie 450

Adc:
- Ashe
- Sivir
- Graves
- Jinx
- Miss Fortune
- etc.

Support:
- Alistar (kan je gratis krijgen)
- Morgana 1350 (?)
- etc.
pi_154864537
Op het moment speel ik veel als support met Nami & Janna. Verder als ADC als Ashe en ben verder een beetje aan het zoeken naar verdere champions om mee te spelen, vandaar dat ik een beetje zoekende ben naar een passend vervolg om ook andere rollen te leren.

Ik hoop eigenlijk nog iets van een tank te leren spelen (een Taric of iets dergelijks) en wat wisselende adc's of andere personages zodat ik wat meer keuzes heb voor een team.

Darius gisteren geprobeerd uit de free rotation, erg sterke champion!
Mixes onder de naam Khadber
pi_154889755
Tank supports zijn Leona en Nautilus leuk om te spelen. Harde engage, dus veel het gevecht inspringen met een shield op jezelf en de enemy stunnen/slowen etc.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:22:04 #107
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_154951085
Fucking hell drop straks naar silver terwijl ik dia probeer te halen.
Begint echt achterlijk te worden dit.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_154954728
Viktor is de nieuwe Syndra en Orianna. OP piece of fuck :')

0,9 AP scaling op zijn laser, hoe bedenk je het
pi_154960427
Het einde van het seizoen is altijd rondom November toch? Ik zat laatst nog met de gedachte in mijn hoofd, ''kut, het einde van het seizoen komt nabij. Nou moet ik toch echt heel snel omhoogklimmen op de ranked ladder voor de season rewards.''
pi_154963143
ja echt kk irritant dit, ik wil snel diamond worden maar elke promomatch is onmogelijk met trolls. Allemaal boze diamond V trolls die het verneuken voor de rest die ook in diamond wil komen.
pi_154969156
Pantheon top OP _O_
pi_154969626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:00 schreef Viro het volgende:
Pantheon top OP _O_
pantheon boven plat elo is in toplane niet meer zo goed ;(
pi_154969715
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:50 schreef Hetbanaantje het volgende:
Het einde van het seizoen is altijd rondom November toch? Ik zat laatst nog met de gedachte in mijn hoofd, ''kut, het einde van het seizoen komt nabij. Nou moet ik toch echt heel snel omhoogklimmen op de ranked ladder voor de season rewards.''
Ik ga maar even ranked spelen, moet even gold worden. Met +30lp per win ben ik binnen een week van silver 4 naar gold 5 denk ik.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_154989569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:15 schreef Skweezer het volgende:

[..]

pantheon boven plat elo is in toplane niet meer zo goed ;(
Pik hem maar gewoon tegen Gnar of een andere squishy die niet akn traden met zijn passive. Free win
pi_154991069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:15 schreef Skweezer het volgende:

[..]

pantheon boven plat elo is in toplane niet meer zo goed ;(
Wel een veiliger champion dan nasus top.
pi_155014524
Net een potje verloren. Zonder ook maar iets in de chat te typen word ik gereport voor verbal abuse. Heel bijzonder allemaal.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155037810
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:21 schreef PizzametKebab het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Zo te zien ben je dus een beginner, een paar leuke, sterke en ook redelijk makkelijke champs per lane:

Top:
Heimer
Kayle

Jungle:
Kayle

Mid:
Kayle
Heimer

Adc:
Caitlyn

Support:
Morgana
mijn mening :D
Because you know i'm all about that ass
pi_155041033
Zijn die season rewards het waard dan? Voorlopig ben ik nog lekker aan het levellen, dus heb nog een hoop uit te vinden.

Heimerdinger geprobeerd, wat een absurd karakter! Vind Taric ook wel ok. gewoon als support ondoodbaar zijn.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155048225
quote:
10s.gif Op zondag 9 augustus 2015 05:01 schreef blow... het volgende:

[..]

mijn mening :D
Ok
pi_155059761
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 16:28 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Ok
Ok
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 9 augustus 2015 @ 23:28:47 #121
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_155062463
Gaat iemand naar de finale van de EU LSC in de JT Bioscoop in Eindhoven 23 augustus?
Ga wel naar de worlds finale, maar twijfel over de LCS.
Klap eens in je handjes.
pi_155111240
LegendofGamer,

Toen ik nog niet lvl 30 was vond ik zijn filmpjes nog wel leuk, uiteindelijk vond ik hem een beetje irritant.

Hij was al een tijdje gestopt met LoL filmpjes maken en ging verder met Mortal Kombat X

Nu kwam ik dit van hem tegen:

  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:08:43 #123
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_155112748
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:28 schreef Knoflook het volgende:
Gaat iemand naar de finale van de EU LSC in de JT Bioscoop in Eindhoven 23 augustus?
Ga wel naar de worlds finale, maar twijfel over de LCS.
Ik zit te twijfelen om hem bij Pathé De Kuip in Rotterdam te gaan kijken.
Zelfde voor Worlds Finale.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_155198630
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:13 schreef ElDani het volgende:
Zijn die season rewards het waard dan? Voorlopig ben ik nog lekker aan het levellen, dus heb nog een hoop uit te vinden.

Heimerdinger geprobeerd, wat een absurd karakter! Vind Taric ook wel ok. gewoon als support ondoodbaar zijn.
met heim plaats je je turrets in een illuminatidriehoek en krijg je een level 3 double kill als de enemy jungler ganked. hij heeft wat dingetjes die je moet weten maar hij is wel cool :D.
Because you know i'm all about that ass
pi_155204161
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 00:51 schreef blow... het volgende:

[..]

met heim plaats je je turrets in een illuminatidriehoek en krijg je een level 3 double kill als de enemy jungler ganked. hij heeft wat dingetjes die je moet weten maar hij is wel cool :D.
Klopt, de driehoek werkte uitstekend. Je bent wel super kwetsbaar, dus ik speel meestal wel vrij conservatief ermee. Leuke characer!
Mixes onder de naam Khadber
pi_155220776
Ahri <3
Ben begonnen aan league omdat ik een keer Faker Ahri zag spelen. Toen ik unranked was veel Ahri gespeeld, maar laatste tijd niet meer. Gisteren echter 3 games... Jezus blijft echt mijn lievelings champ _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155230388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ahri <3
Ben begonnen aan league omdat ik een keer Faker Ahri zag spelen. Toen ik unranked was veel Ahri gespeeld, maar laatste tijd niet meer. Gisteren echter 3 games... Jezus blijft echt mijn lievelings champ _O_
jij hebt best veel favoriete champs :D

trouwens, weet iemand nog champs zoals kayle?
ik doe het erg goed met kayle maar erg slecht met de rest... :( kayle is veel banned door devourer maar ik speel haar eigenlijk altijd mid of top.
Because you know i'm all about that ass
pi_155232930
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 01:13 schreef blow... het volgende:

[..]

jij hebt best veel favoriete champs :D

trouwens, weet iemand nog champs zoals kayle?
ik doe het erg goed met kayle maar erg slecht met de rest... :( kayle is veel banned door devourer maar ik speel haar eigenlijk altijd mid of top.
Valt toch wel mee? Ahri en Thresh
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155320648
Gisteren voor het eerst Jarven VI gespeeld. Geinig karakter. Misschien vanavond nog gauw Lulu een keer proberen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155364385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:20 schreef ElDani het volgende:
Gisteren voor het eerst Jarven VI gespeeld. Geinig karakter. Misschien vanavond nog gauw Lulu een keer proberen.
Ik heb net Kha'zix voor het eerst geprobeerd: 10/2/10... die one shots zijn echt heerlijk :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155383807
Wat een kut patch zeg, iedereen wordt nog tankyer.
pi_155384204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:33 schreef Hermanna het volgende:
Wat een kut patch zeg, iedereen wordt nog tankyer.
Behoorlijk wat nieuwe en zeer interessante items. En dat tankt vond ik de laatste patches wel meevallen (sinds devourer).

[ Bericht 0% gewijzigd door Donnie-Brasco op 20-08-2015 18:03:51 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155394028
Because you know i'm all about that ass
pi_155402887
quote:
Haha, en in seizoen 4 heeft hij exact 0x Renekton gespeeld :D
pi_155403714
Xerath ga ik misschien kopen. Viable in pvp?
Mixes onder de naam Khadber
pi_155403841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef ElDani het volgende:
Xerath ga ik misschien kopen. Viable in pvp?
Zeer viable.
pi_155413728
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:07 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Zeer viable.
Yes! Leuk karakter. Heb nu 5 a 6 karakters waar ik wat mee kan. Dus altijd goed voor de afwisseling en ook per role. Vind alleen Jungle nog wel moeilijk met al die paden en dergelijke. Weet niet wat daar allemaal handig in is. Zelf vind ik Warwick wel een goed karakter daar voor.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155415760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 20:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ahri <3
Ben begonnen aan league omdat ik een keer Faker Ahri zag spelen. Toen ik unranked was veel Ahri gespeeld, maar laatste tijd niet meer. Gisteren echter 3 games... Jezus blijft echt mijn lievelings champ _O_
Ik heb ook Ahri main ;) HEERLIJKE champ.
pi_155415891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Weer Twisted Fate aan het spelen. Blijft een toffe champ.
Toffe champ maar de neuk, wat moeilijk. Ten eerste ben je super squish en is die splash damage best makkelijk te ontwijken.
pi_155415989
Juggernaut teams in overvloed _O- -O-
pi_155418362
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:04 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Toffe champ maar de neuk, wat moeilijk. Ten eerste ben je super squish en is die splash damage best makkelijk te ontwijken.
Gewoon gold card > q ... je moet alleen goed positioneren en dat is het lastige omdat je inderdaad squishy bent.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155422962
Pff moet nog wel werken aan creepscore. Last hitten is nog wel een probleem hier en daar, nu gemiddeld 50 op de 10 min mark. Goed oefenen dus.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155423906
Battle Boss Blitzcrank on board *O*
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:36:58 #144
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_155423996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:10 schreef ElDani het volgende:
Pff moet nog wel werken aan creepscore. Last hitten is nog wel een probleem hier en daar, nu gemiddeld 50 op de 10 min mark. Goed oefenen dus.
Herkenbaar probleem ook hier.
Ben daar veel streams en filmpjes over aan het kijken om dat te verbeteren.
Hoorde van de week iemand zeggen dat voor een redelijke score je op 70 op 10 min moet zitten. (en toen zag ik weer 40 in m'n hud staan na 10 min :') )
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 01:24:59 #145
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155427212
Ik ben weer begonnen met het spelen van LoL. Wat een slecht moment om weer terug te komen :'( .

Nieuwe champs (logisch)
Veel remakes
Nieuwe HUD.

Voel me weer noob :')
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 01:27:52 #146
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155427284
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:20 schreef ElDani het volgende:
Gisteren voor het eerst Jarven VI gespeeld. Geinig karakter. Misschien vanavond nog gauw Lulu een keer proberen.
Jarvan IV *;
pi_155431746
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef StefanW het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem ook hier.
Ben daar veel streams en filmpjes over aan het kijken om dat te verbeteren.
Hoorde van de week iemand zeggen dat voor een redelijke score je op 70 op 10 min moet zitten. (en toen zag ik weer 40 in m'n hud staan na 10 min :') )
Gewoon een bepaalde champ veel spelen. Ik haalde op kalista op een gegeven moment rond de 79 op minuut 10. Daar naast is het moment om te backen ook belangrijk. Als je het goed doet mis je geen 1 creep, doe je het verkeerd mis je zomaar 2 waves (dus 12 cs).

Maar blijft lastig, vaak heb je het gevoel dat je bijna perfect farmed, maar dan zit je op 60 cs rond minuut 10.

Dit is perfect cs:



Mag je wel 6 cs vanaf halen want deze houdt het spawnen aan en niet het moment wanneer de minions in lane komen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155433086
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef StefanW het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem ook hier.
Ben daar veel streams en filmpjes over aan het kijken om dat te verbeteren.
Hoorde van de week iemand zeggen dat voor een redelijke score je op 70 op 10 min moet zitten. (en toen zag ik weer 40 in m'n hud staan na 10 min :') )
Ik zit te denken om wat custom games te doen op ARAM (dat is 1 tegen 1 toch?) en gewoon tegen een intermediate bot. Gewoon creepscore leren maken. Ben dat met Ashe aan het doen, die redelijk goed daar in is.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155434775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:07 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik zit te denken om wat custom games te doen op ARAM (dat is 1 tegen 1 toch?) en gewoon tegen een intermediate bot. Gewoon creepscore leren maken. Ben dat met Ashe aan het doen, die redelijk goed daar in is.
Aram is 5vs5 en kan niet tegen bots. Gewoon summoners rift tegen 1 bot
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155434816
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Aram is 5vs5 en kan niet tegen bots. Gewoon summoners rift tegen 1 bot
Ook niet als custom game?

Die ene bot zal dan mid gaan neem ik aan? Dan kan ik op zich wel oefenen. Heb het gevoel dat het vooral om ervaring gaat.
Mixes onder de naam Khadber
pi_155438134
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:39 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ook niet als custom game?

Die ene bot zal dan mid gaan neem ik aan? Dan kan ik op zich wel oefenen. Heb het gevoel dat het vooral om ervaring gaat.
Nope kan niet.

Die bot gaat botlane
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155461661
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:39 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ook niet als custom game?

Die ene bot zal dan mid gaan neem ik aan? Dan kan ik op zich wel oefenen. Heb het gevoel dat het vooral om ervaring gaat.
bot 1: bot
bot 2: top
bot 3: mid
bot 4: bot
bot 5: top.


gewoon 3 bots in enemy team, 2 in jou team en voor de 1:30 naar de lane lopen die je wil :P.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:12:06 #153
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_155472911
Is Ahri een goede champion on mid mee te leren? Ik heb Katarina uitgeprobeerd (had haar gratis gekregen met pool party event) maar ze is nog vrij moeilijk voor me dus ik denk dat Ahri misschien beter is?
:)
  zondag 23 augustus 2015 @ 23:08:06 #154
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155484291
De NA LCS finale begint nu, als iemand interesse heeft! (TSM-CLG)

http://www.twitch.tv/riotgames
pi_155488431
Did not see that coming, clg 3 - 0 tsm :o
  maandag 24 augustus 2015 @ 03:41:29 #156
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_155488777
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:12 schreef mvdk_ het volgende:
Is Ahri een goede champion on mid mee te leren? Ik heb Katarina uitgeprobeerd (had haar gratis gekregen met pool party event) maar ze is nog vrij moeilijk voor me dus ik denk dat Ahri misschien beter is?
Ziggs was de mid waarmee ik mid leerde.
Je leert er skillshots mee en omdat hij long ranged is, is het geen ramp als je mist omdat je meteen gedived kan worden.
Daarnaast leer je ook de gankpatronen (van zowel jezelf als je jungler), sololane farmen met ranged en andere basisvormen (warden etc.)
Xerath zou in dat opzicht ook een goede kandidaat zijn.

Assassin heb ik geleerd met Fizz (toen die nog OP AP was) en Akali.

Als je geduld hebt en het niet erg vindt om heel, heel, heel passief te spelen tot je lvl 9 bent is Vladimir ook geen slechte keuze, omdat hij, zodra Q lvl 5 is, vrijwel alles en iedereen outtrade.
pi_155489246
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:12 schreef mvdk_ het volgende:
Is Ahri een goede champion on mid mee te leren? Ik heb Katarina uitgeprobeerd (had haar gratis gekregen met pool party event) maar ze is nog vrij moeilijk voor me dus ik denk dat Ahri misschien beter is?
Kata is opzich makkelijk (wordt vaak wel noob champ genoemd :P ). Alleen kan ze early game vrij lastig zijn als je een vervelende match up hebt. Ahri is een vrij sterke champ, maar je moet wel skillshots kunnen raken, anders is ahri nog lastiger.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155489262
Omg! Die nieuwe project skins! Ik wil ze allemaal hebben en eindelijk een vette skin voor zed!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155493381
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:12 schreef mvdk_ het volgende:
Is Ahri een goede champion on mid mee te leren? Ik heb Katarina uitgeprobeerd (had haar gratis gekregen met pool party event) maar ze is nog vrij moeilijk voor me dus ik denk dat Ahri misschien beter is?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 03:41 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ziggs was de mid waarmee ik mid leerde.
Je leert er skillshots mee en omdat hij long ranged is, is het geen ramp als je mist omdat je meteen gedived kan worden.
Daarnaast leer je ook de gankpatronen (van zowel jezelf als je jungler), sololane farmen met ranged en andere basisvormen (warden etc.)
Xerath zou in dat opzicht ook een goede kandidaat zijn.
Als aanvulling zou ik nog Lissandra mee willen geven. Heeft damage, veel CC, een skillshot en is behoorlijk safe. Erg leuk om mee te spelen.
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:52:54 #160
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_155527864
Vriendjes en vriendinnetjes.

Ik ben in gesprek gekomen met het Fnatic-team en ik mag per mail een aantal vragen naar Fabian 'Febiven' Diepstraten sturen. Ik wil er (bedenk ik mij eigenlijk nu al schrijvend) een URF-achtig iets van maken. Korte, snelle vragen met korte/niet al te lange antwoorden. Een soort van 20 questions met de aankomende Worlds (waar hij de enige Nederlander is) als invalshoek.

Mochten jullie toffe vragen hebben aan Febiven, drop ze hier en ik doe mijn best om ze beantwoord te krijgen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_155556514
Hallo zijn er hier mensen die samen willen spelen?
Ik speel league nu sinds begin van dit seizoen en begin nu wel beter te worden.
Mijn main is support met Alistar, lux en blitz.
Dus als je wil spelen voeg me toe aan je friendslist: Headcollector88
Owja en mijn rank is Silver 4, maar speel nooit meer ranked omdat mensen dan veel te serieus gaan worden en gaan lopen ragen enzo als het even niet lukt.

@StefanW; Febiven is main support toch? Misschien niet een echt korte snelle vraag maar omdat ik ook supp main wil ik wel van hem weten waarom hij support als main is?
pi_155556879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Hallo zijn er hier mensen die samen willen spelen?
Ik speel league nu sinds begin van dit seizoen en begin nu wel beter te worden.
Mijn main is support met Alistar, lux en blitz.
Dus als je wil spelen voeg me toe aan je friendslist: Headcollector88
Owja en mijn rank is Silver 4, maar speel nooit meer ranked omdat mensen dan veel te serieus gaan worden en gaan lopen ragen enzo als het even niet lukt.

@StefanW; Febiven is main support toch? Misschien niet een echt korte snelle vraag maar omdat ik ook supp main wil ik wel van hem weten waarom hij support als main is?
Gelukkig wordt er in normals helemaal niet geraged inderdaad. Owh wacht, daar zit iedereen die een ranked ban heeft en chatrestricted zijn. Vandaar dat je daar dus minder geflame hebt :)
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:27:45 #163
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_155556902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Hallo zijn er hier mensen die samen willen spelen?
Ik speel league nu sinds begin van dit seizoen en begin nu wel beter te worden.
Mijn main is support met Alistar, lux en blitz.
Dus als je wil spelen voeg me toe aan je friendslist: Headcollector88
Owja en mijn rank is Silver 4, maar speel nooit meer ranked omdat mensen dan veel te serieus gaan worden en gaan lopen ragen enzo als het even niet lukt.

@StefanW; Febiven is main support toch? Misschien niet een echt korte snelle vraag maar omdat ik ook supp main wil ik wel van hem weten waarom hij support als main is?
Ik zal je vanavond eens toevoegen, ben altijd wel in voor premade-potjes.

En Febiven is midlaner, dus de vraag stellen kan wel, maar daar heb jij als support main niet veel aan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_155570508
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef StefanW het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes.

Ik ben in gesprek gekomen met het Fnatic-team en ik mag per mail een aantal vragen naar Fabian 'Febiven' Diepstraten sturen. Ik wil er (bedenk ik mij eigenlijk nu al schrijvend) een URF-achtig iets van maken. Korte, snelle vragen met korte/niet al te lange antwoorden. Een soort van 20 questions met de aankomende Worlds (waar hij de enige Nederlander is) als invalshoek.

Mochten jullie toffe vragen hebben aan Febiven, drop ze hier en ik doe mijn best om ze beantwoord te krijgen.
Van Supertalent naar EU kampioen. Heb je ook ergens spijt van gehad om tot dit niveau te moeten komen of was het alleen maar genieten?
pi_155573597
@StefanW

-Wanneer besloot om je om mee te gaan doen met pro teams?
- Wat is je favoriet midlane champion en waarom?
- Ben je tevreden met waar je nu bent?
- Waarom wilde je mee doen met pro teams? :P
pi_155575980
4 win 6 lost

Ik zit Silver III!!!

Ben Super blij! Had Bronze I verwacht dus dit maakt het helemaal goed!

Zou ik in de OP mogen?

IGN: samixdolfi

Voeg me gerust toe, ik leer graag van anderen
pi_155595820
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:37 schreef Dolfinarium het volgende:
4 win 6 lost

Ik zit Silver III!!!

Ben Super blij! Had Bronze I verwacht dus dit maakt het helemaal goed!

Zou ik in de OP mogen?

IGN: samixdolfi

Voeg me gerust toe, ik leer graag van anderen
Rond dat niveau is Bronze 1 leuker dan Silver 5, dat is echt een afvoerputje. Nu zorgen dat je voor het einde van het seizoen (oktober/november) Gold haalt en een free skin krijgt. Probeer 1 rol, of een paar champs vaak te spelen en ook dat ook in ranked doen.

Heb paar weken geleden mijn 10 provisionals gedaan en kwam in Gold 4 (vorig jaar Gold 5 geëindigd) . Meer dan deze 10 potjes doe ik dit seizoen niet :)
pi_155608079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Rond dat niveau is Bronze 1 leuker dan Silver 5, dat is echt een afvoerputje. Nu zorgen dat je voor het einde van het seizoen (oktober/november) Gold haalt en een free skin krijgt. Probeer 1 rol, of een paar champs vaak te spelen en ook dat ook in ranked doen.

Heb paar weken geleden mijn 10 provisionals gedaan en kwam in Gold 4 (vorig jaar Gold 5 geëindigd) . Meer dan deze 10 potjes doe ik dit seizoen niet :)
Om league goed te leren spelen moet je eigenlijk zoveel mogelijk verschillende champs en rollen spelen. Zo'n gold randje en gratis skin is leuk voor de show, maar of dat nou leuker is voor je gameplay om dat te bereiken... ik weet het niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_155613369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Om league goed te leren spelen moet je eigenlijk zoveel mogelijk verschillende champs en rollen spelen. Zo'n gold randje en gratis skin is leuk voor de show, maar of dat nou leuker is voor je gameplay om dat te bereiken... ik weet het niet.
als je een champ mained ben je er beter mee en kom je dus sneller op het punt waar je dingen die je doet ook gaat snappen.
Because you know i'm all about that ass
pi_155630584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Om league goed te leren spelen moet je eigenlijk zoveel mogelijk verschillende champs en rollen spelen. Zo'n gold randje en gratis skin is leuk voor de show, maar of dat nou leuker is voor je gameplay om dat te bereiken... ik weet het niet.
Ja je moet veel champions spelen, om er achter te komen wat ze kunnen, dat gebeurt ook als je ertegen speelt. Maar als je je beperkt tot een klein aantal champions die je ontzettend leuk vind, dan hou je het plezier terwijl je als speler groeit en kan je jezelf ook vaker carryen. Vind ik in ieder geval.
pi_155995516
Twee weken geleden dat er iets gepost is. Toch niet allemaal gestopt?

Best leuke veranderingen in champions vind ik de afgelopen weken. We zien Morde, Skarner, Xin, Irelia, Fizz, Yasuo en steeds minder tank meta.

Ik begin weer wat plezier in het spelletje te krijgen, vond de tank meta veel te traag, eindelijk weer actie!
pi_156000832
Het wordt voor mij ook eens tijd om fatsoenlijk jungle te leren. Heb Xin Zhao gekocht aangezien hij aangeraden werd voor een beginnende jungler, iemand nog tips voor deze leek?
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:47:17 #173
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156004902
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:56 schreef Dolfinarium het volgende:
Het wordt voor mij ook eens tijd om fatsoenlijk jungle te leren. Heb Xin Zhao gekocht aangezien hij aangeraden werd voor een beginnende jungler, iemand nog tips voor deze leek?
Vooral niet te snel ganken.
Ik main jungle, maar kijk vooral naar wie er in m'n team zitten en wil eerst op 1,5 item zitten.
En een lekkere jungle route zoeken die goed ligt bij jouw stijl.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156010634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:22 schreef EroSensei het volgende:
Twee weken geleden dat er iets gepost is. Toch niet allemaal gestopt?

Best leuke veranderingen in champions vind ik de afgelopen weken. We zien Morde, Skarner, Xin, Irelia, Fizz, Yasuo en steeds minder tank meta.

Ik begin weer wat plezier in het spelletje te krijgen, vond de tank meta veel te traag, eindelijk weer actie!
Leuk dat de tank meta weer weg aan het gaan is inderdaad. Alleen de enige reden dat we skarner en morde zien is dat ze nu belachelijk op zijn :P Ik ga er vanuit dat ze nog flinke nerfs krijgen. Hopelijk zien we ze daarna ook nog
~Si vis amari, ama~
  maandag 14 september 2015 @ 08:03:40 #175
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156070109
[eSports] Poules WK League of Legends bekend

Staan een paar mooie wedstrijden op stapel.
2x Pawn vs Faker in de group stage _O_
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  maandag 14 september 2015 @ 08:04:34 #176
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156070116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Leuk dat de tank meta weer weg aan het gaan is inderdaad. Alleen de enige reden dat we skarner en morde zien is dat ze nu belachelijk op zijn :P Ik ga er vanuit dat ze nog flinke nerfs krijgen. Hopelijk zien we ze daarna ook nog
Skarner is al bekendgemaakt door Riot dat hij een flinke nerf gaat krijgen in de volgende patch.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156072842
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 08:03 schreef StefanW het volgende:
[eSports] Poules WK League of Legends bekend

Staan een paar mooie wedstrijden op stapel.
2x Pawn vs Faker in de group stage _O_
Of Pawn vs Easyhoon
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 14 september 2015 @ 11:03:22 #178
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156072880
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Of Pawn vs Easyhoon
Dat zou kunnen, maar aangezien ze Easyhoon in de summersplit ook pas echt inzette toen ze al zo goed als zeker van de winst waren, verwacht ik dat ze toch tegen EDG met Faker aankomen.
Zeker na afgelopen MSI.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156081896
Als je een week of 3 geen league heb gespeeld en je begint dan weer... goeiedag wat ben je dan slecht :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156224528
nog high elo kayle players hier? :D ik vind haar een goede freelo champ voor mezelf maar vraag me af hoe de pro's tegen pantheon en lee sin etc spelen.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 23 september 2015 @ 15:40:30 #181
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_156323104
ik heb nu katarina, ahri, morgana, lulu, master yi, irelia, ashe en janna en de enige die ik goed kan spelen is janna ;[

ik vond braum wel leuk in de 2 potjes die ik met hem gespeeld heb dus misschien koop ik hem wel. heeft iemand tips hoe ik beter kan traden top/mid/adc/jg? :P

dit is mijn op.gg account ook al is het niet erg fantastisch (en ik ben pas level 20): http://euw.op.gg/summoner/userName=Meloettaaa
:)
pi_156354638
Vandaag Platinum geworden! :D
nee.
  donderdag 24 september 2015 @ 19:27:34 #183
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156355481
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef Enzyme0546 het volgende:
Vandaag Platinum geworden! :D
Congrats *O*
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:04:36 #184
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156366187
Man, ik begin Lee Sin steeds beter onder de knie te krijgen.
Dat wordt een mooie aanvulling op mijn jungle champion pool.
Jammer dat ik gisteren een team had wat niet kon/wilde doordrukken.
Zei na 10-15 minuten nog tegen mijn vriendin 'zet maar vast koffie klaar, ik ben hier zo mee klaar'.
En toen ging het mis en had ik alsnog een defeat te pakken :')
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156367178
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:40 schreef mvdk_ het volgende:
ik heb nu katarina, ahri, morgana, lulu, master yi, irelia, ashe en janna en de enige die ik goed kan spelen is janna ;[

ik vond braum wel leuk in de 2 potjes die ik met hem gespeeld heb dus misschien koop ik hem wel. heeft iemand tips hoe ik beter kan traden top/mid/adc/jg? :P

dit is mijn op.gg account ook al is het niet erg fantastisch (en ik ben pas level 20): http://euw.op.gg/summoner/userName=Meloettaaa
Ik zie dat je voornamelijk duoQ doet met een Diamond5 speler. Die kan je alle tips geven die je nodig hebt, zeker omdat je na je placements sowieso niet hoger dan Gold terecht komt. Wel moet je je afvragen of je genoeg leert wanneer je zoveel games vrij makkelijk wint.
pi_156373474
Nu al 2x promos voor silver 1 gehad, steeds weer van die heerlijke flamers en feeders die dan uit alle hoeken tevoorschijn komen O+
~Si vis amari, ama~
pi_156384984
Ondertussen hard richting level 20 aan het gaan. Ik ben benieuwd waar ik veel op kan verbeteren :). We gaan het meemaken.
Mixes onder de naam Khadber
pi_156395284
Wat is kata toch een geweldige champ. Ik kon niet mid, dus ik dacht: ik ga wel top met teleport en ignite.

Tegen een ekko die ik binnen 2 minuten had gekilled. Rengar probeert me te ganken maar met mijn E naar minions ben ik op tijd weg. Waarop mijn jungler komt en we samen Rengar finishen met een double kill voor mij in de 1e 3 minuten.

En als kata eenmaal ludens echo heeft :)
pi_156400693
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:03 schreef Dolfinarium het volgende:
Wat is kata toch een geweldige champ. Ik kon niet mid, dus ik dacht: ik ga wel top met teleport en ignite.

Tegen een ekko die ik binnen 2 minuten had gekilled. Rengar probeert me te ganken maar met mijn E naar minions ben ik op tijd weg. Waarop mijn jungler komt en we samen Rengar finishen met een double kill voor mij in de 1e 3 minuten.

En als kata eenmaal ludens echo heeft :)
ik vind d'r mid met flash beter... top heb je meestal een tank nodig of op z'n minst cc omdat 1: de lane langer is en cc gebruikt gaat worden voor safety en 2: je hebt minder roaming potential ls je tp op cooldown is. er zijn wel meer redenen maar zoalang het je lukt, well done :).
Because you know i'm all about that ass
pi_156409693
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:17 schreef blow... het volgende:

[..]

ik vind d'r mid met flash beter... top heb je meestal een tank nodig of op z'n minst cc omdat 1: de lane langer is en cc gebruikt gaat worden voor safety en 2: je hebt minder roaming potential ls je tp op cooldown is. er zijn wel meer redenen maar zoalang het je lukt, well done :).
Het was ook meer eenmalig bedoelt, ik 't niet in ranked flikken.
pi_156410913
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:31 schreef Dolfinarium het volgende:

[..]

Het was ook meer eenmalig bedoelt, ik 't niet in ranked flikken.
ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je plat of lager bent :3.
ben zelf geen plat dus idk maar in gold lukt het je denk ik wel. idk welke rank je bent though.
Because you know i'm all about that ass
pi_156411344
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:09 schreef blow... het volgende:

[..]

ik denk dat je er wel mee weg kan komen als je plat of lager bent :3.
ben zelf geen plat dus idk maar in gold lukt het je denk ik wel. idk welke rank je bent though.
Heb na mijn provisionals 2 ranked potjes verloren :( maar nog steeds Silver III :)
pi_156420881
Af en toe is het zo hatelijk. Ik heb nu de laatste 10 potjes pvp 6 keer gehad dat iemand aan onze kant afk ging. Daar sta je dan als support zonder carry. Het frustreert me best wel, want zo kan ik nooit echt een potje een gelijke kans krijgen en daadwerkelijk spelen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_156425708
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:21 schreef ElDani het volgende:
Af en toe is het zo hatelijk. Ik heb nu de laatste 10 potjes pvp 6 keer gehad dat iemand aan onze kant afk ging. Daar sta je dan als support zonder carry. Het frustreert me best wel, want zo kan ik nooit echt een potje een gelijke kans krijgen en daadwerkelijk spelen.
als je zyra speelt is het wel te doen maar als soraka ben je echt useless idd :').
ik vind support best leuk maar speel het nooit om deze reden, adc ben ik ook mee gekapt omdat de hele lane afhangt van farmen tot de ie en als je die allebei hebt doe je een 1v1 en moet je eerder een crit krijgen dan je opponent of jij moet er meer krijgen dan je opponent :').

trouwens, waarom speelt niemand jungle gnar? ik wilde gisteren voor de troll blitz jungle gaan maar mn pre wilde blitz dus in de laatste seconde drukte ik random en kreeg ik gnar :'). ik vind hem best sterk tbh en heb nu 4 potjes gedaan in normal ( waarvan 3 met poachers knife :') ) maar voordat ik het naar ranked breng wil ik een idee hebben wat ik kan verwachten van mensen die half decent zijn :').
Because you know i'm all about that ass
pi_156425984
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 17:34 schreef blow... het volgende:

[..]

als je zyra speelt is het wel te doen maar als soraka ben je echt useless idd :').
ik vind support best leuk maar speel het nooit om deze reden, adc ben ik ook mee gekapt omdat de hele lane afhangt van farmen tot de ie en als je die allebei hebt doe je een 1v1 en moet je eerder een crit krijgen dan je opponent of jij moet er meer krijgen dan je opponent :').
Janna was het, ook redelijk waardeloos alleen. Ik vind het jammer, want support spelen is best wel tof. Nami schopt solo wel redelijk kont.

Ik ben vooral nog op zoek naar een leuk tanky iemand voor top. Op het moment is die Sejauni in de free rotation, die bevalt me eigenlijk wel. Niet echt een populaire keuze, maar heeft best veel opties.
Mixes onder de naam Khadber
pi_156426123
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:47 schreef ElDani het volgende:

[..]

Janna was het, ook redelijk waardeloos alleen. Ik vind het jammer, want support spelen is best wel tof. Nami schopt solo wel redelijk kont.

Ik ben vooral nog op zoek naar een leuk tanky iemand voor top. Op het moment is die Sejauni in de free rotation, die bevalt me eigenlijk wel. Niet echt een populaire keuze, maar heeft best veel opties.
gnar top? :D
of malphite.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 30 september 2015 @ 13:47:38 #197
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156496568
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156524172
Worlds begint.
pi_156526083
Fnatic ^O^
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156527673
Is H2K nu aan het winnen tegen SKT T1? Wtf

E: Oh nee, ze zijn al het throwen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Donnie-Brasco op 01-10-2015 19:06:28 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 20:12:17 #201
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156529909
Ik moet zeggen dat ik wel heel veel surrenders zie. Zie het in China en Korea ook steeds vaker gebeuren, maar blijf het raar vinden voor pro's om op te geven.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156537171
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:12 schreef StefanW het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel heel veel surrenders zie. Zie het in China en Korea ook steeds vaker gebeuren, maar blijf het raar vinden voor pro's om op te geven.
IG stond wel goed achter tegen Fnatic, ze hadden geen schijn van kans. Maar alsnog heb je wel gelijk, je speelt Worlds en tegenover fans kan je het ook niet echt maken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 08:04:06 #203
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156542234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

IG stond wel goed achter tegen Fnatic, ze hadden geen schijn van kans. Maar alsnog heb je wel gelijk, je speelt Worlds en tegenover fans kan je het ook niet echt maken.
Als ik in een normal in zulke posities zit zeg ik zelf inderdaad ook 'ja' op een surrender vote, maar als ik Worlds vergelijk met ranked voor mijzelf dan geef ik daar ook nooit op.
Maar zoals gezegd, ik zie het vooral in de LCK en de LPL heel vaak gebeuren de laatste split, dus het zal wel een nieuwe geaccepteerde trend zijn.
In ieder geval nooit gedacht het ooit mee te maken, een surrender@20 op een WK :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156553930
Oh grote god _O-

Faker speelt Olaf mid... Olaf mid in bronze en silver incoming.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156554030
Zooooooo Faker _O- alsof ie speelt tegen een bronzie
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156554085
Marin Meja's soul stealer first item op Rumble _O- Dit is te pijnlijk om te zien.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156605310
Wat is Fnatic aan het doen :(
Gelukkig Origen die zeer goed spelen, 3-0 in die groep betekend dat een finale gewoon goed mogelijk is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156605756
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is Fnatic aan het doen :(
Gelukkig Origen die zeer goed spelen, 3-0 in die groep betekend dat een finale gewoon goed mogelijk is.
ik wed wel op SKT x)

trouwens, hoe speel ik tegen lee sin en alistar?

en pantheon als kayle? Ik main kayle top.mid maar panth is echt een hell. lee en alistar heb ik echt in elke role problemen mee.
Because you know i'm all about that ass
pi_156606394
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:33 schreef blow... het volgende:

[..]

ik wed wel op SKT x)

trouwens, hoe speel ik tegen lee sin en alistar?

en pantheon als kayle? Ik main kayle top.mid maar panth is echt een hell. lee en alistar heb ik echt in elke role problemen mee.
Lee sin en alistar kan je makkelijk slowen met je Q en afmaken met E. Bij pantheon wachten tot ie zijn Q gebruikt wat je kan counteren met je W. Zodra hij zijn stun wil gebruiken counteren met ult, Q, E. Of je kan exhaust/barrier gebruiken tegen pantheon waardoor je ult kan bewaren. Zelf ga ik voor flash exhaust als ik kayle top speel.
pi_156606891
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:33 schreef blow... het volgende:

[..]

ik wed wel op SKT x)

trouwens, hoe speel ik tegen lee sin en alistar?

en pantheon als kayle? Ik main kayle top.mid maar panth is echt een hell. lee en alistar heb ik echt in elke role problemen mee.
SKT wel grote favoriet ja.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 5 oktober 2015 @ 07:57:33 #211
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156613015
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 22:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

SKT wel grote favoriet ja.
Zeker aangezien Faker blijkbaar heeft geoefend op 'onorthodoxe' champs en overal een eersteklas counterpick op lijkt te hebben.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156613131
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 07:57 schreef StefanW het volgende:

[..]

Zeker aangezien Faker blijkbaar heeft geoefend op 'onorthodoxe' champs en overal een eersteklas counterpick op lijkt te hebben.
Je moet er gewoon vanuit gaan dat hij alles kan spelen. Ik bedoel, hij speelde dit jaar ook al Master Yi mid.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:32:33 #213
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156613184
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je moet er gewoon vanuit gaan dat hij alles kan spelen. Ik bedoel, hij speelde dit jaar ook al Master Yi mid.
Natuurlijk mag je dat van iemand van zijn statuur verwachten.
Je ziet in ieder geval wel dat Fakers champ bijna altijd als laatste wordt gekozen dus dat ze heel duidelijk hem echt als counterpicker gebruiken (waarschijnlijk ook juist omdat hij alles kan spelen)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:34:16 #214
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_156619622
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik zie dat je voornamelijk duoQ doet met een Diamond5 speler. Die kan je alle tips geven die je nodig hebt, zeker omdat je na je placements sowieso niet hoger dan Gold terecht komt. Wel moet je je afvragen of je genoeg leert wanneer je zoveel games vrij makkelijk wint.
ik win games niet echt makkelijk hoor, ik speel vaak tegen plats dus heb ik vaak moeite met mijn lane enzo. hij geeft me wel tips maar hij weet natuurlijk ook niet alles, dus ik vroeg het maar hier :P
:)
pi_156620471
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef Viro het volgende:

[..]

Lee sin en alistar kan je makkelijk slowen met je Q en afmaken met E. Bij pantheon wachten tot ie zijn Q gebruikt wat je kan counteren met je W. Zodra hij zijn stun wil gebruiken counteren met ult, Q, E. Of je kan exhaust/barrier gebruiken tegen pantheon waardoor je ult kan bewaren. Zelf ga ik voor flash exhaust als ik kayle top speel.
thanks. Ik weet alleen niet of ik de mana zou hebben voor een heal na elke panth Q.
Because you know i'm all about that ass
pi_156632853
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:19 schreef blow... het volgende:

[..]

thanks. Ik weet alleen niet of ik de mana zou hebben voor een heal na elke panth Q.
Je kan een crystalline flask kopen waardoor je meer mana overhoud om je Q en E te spammen. Mja is ook afhankelijk van team en situatie.
pi_156643801
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:33 schreef Viro het volgende:

[..]

Je kan een crystalline flask kopen waardoor je meer mana overhoud om je Q en E te spammen. Mja is ook afhankelijk van team en situatie.
dorans geeft meer mana/seconde x)
Because you know i'm all about that ass
pi_156644315
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:09 schreef blow... het volgende:

[..]

dorans geeft meer mana/seconde x)
Dat is waar, imo heb je meer aan een flask als je pantheon tegenover je hebt. Kan je W bewaren om ignite of ganks te dodgen.
pi_156677874
Godverdomme, wil je weer eens een keer een potje spelen sinds een aantal dagen, is er een fucking login que van 20(!) minuten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 08:45:50 #220
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156683534
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godverdomme, wil je weer eens een keer een potje spelen sinds een aantal dagen, is er een fucking login que van 20(!) minuten.
Zo te lezen had Amazing nóg meer last van de servers gisteren :P
Amazing_EU twitterde op woensdag 07-10-2015 om 23:08:16 Nice server forcing me into an early sleep zzzz reageer retweet
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156683972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:45 schreef StefanW het volgende:

[..]

Zo te lezen had Amazing nóg meer last van de servers gisteren :P
Amazing_EU twitterde op woensdag 07-10-2015 om 23:08:16 Nice server forcing me into an early sleep zzzz reageer retweet
:P Het kutte was dat ik al ingelogd was, had net SSW Thresh gekocht dus wilde even potje met die skin gaan doen... Maar heel league liep vast, dus dacht start even opnieuw op. Toen die que van 20 minuten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:33:01 #222
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156684170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

:P Het kutte was dat ik al ingelogd was, had net SSW Thresh gekocht dus wilde even potje met die skin gaan doen... Maar heel league liep vast, dus dacht start even opnieuw op. Toen die que van 20 minuten.
Jij zit (nog) flink hoger dan ik.
Denk dat jij ook flink last kan hebben van het feit dat al die Worlds-dudes nu op de EUW-server zitten.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156686262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:33 schreef StefanW het volgende:

[..]

Jij zit (nog) flink hoger dan ik.
Denk dat jij ook flink last kan hebben van het feit dat al die Worlds-dudes nu op de EUW-server zitten.
Nee hoor, ik ben gewoon een silver met Gold 3 mmr... Ik heb al bijna 3 maanden geen ranked meer gespeeld xD
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:21:01 #224
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156694530
Pffff. Ik krijg een beetje een Eurovisiesongfestivalgevoel nu bij Worlds.
Koo Tigers is al door, als Flash Wolves wint van Koo gaan ze allebei door.

En spontaan wint FW met hele dikke cijfers van KT en gaan er twee van twee Aziatische teams naar de kwartfinales.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156715745
Potje met een bronze, ik silver, een gold, een platinum en een diamond speler xD
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156721574
Leuk om al die NA fanboys Cloud 9 zien hypen en zeggen dat ze worlds gaan winnen _O-
Een game tegen SKT, Koo Tigers of EDG en ik denk dat je poos niks hoort van de NA fanboys.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:05:10 #227
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156764532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Leuk om al die NA fanboys Cloud 9 zien hypen en zeggen dat ze worlds gaan winnen _O-
Een game tegen SKT, Koo Tigers of EDG en ik denk dat je poos niks hoort van de NA fanboys.
En dan vooral mooi om C9 zó te zien falen op het moment dat het er toe doet.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156766616
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:05 schreef StefanW het volgende:

[..]

En dan vooral mooi om C9 zó te zien falen op het moment dat het er toe doet.
Iedereen was hyped om cloud 9 vorige week, terwijl ze geen enkele game overtuigend hadden gewonnen. Sterker nog, ze stonden elke game hopeloos achter, maar door zeer domme fouten van tegenstander konden ze winnen. Zoals Fnatic en AHq... zoals zij speelden tegen Cloud 9 win je 99 van de 100 matches... het was gewoon toevallig dat ze vorige week beiden juist die ene keer dat je verliest het gelijktijdig hadden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156849303
One for all is weer actief
pi_156854039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:26 schreef Liandri het volgende:
One for all is weer actief
Serieus?! Nog nooit gespeeld, ga vanavond zeker kijken! Je wilt nu toch geen normals of ranked spelen met al die kindred spelers... zijn feeders stuk voor stuk.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156854108
Ik zie veel spelers adc'en ipv junglen met kindred.
pi_156856645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:39 schreef Viro het volgende:
Ik zie veel spelers adc'en ipv junglen met kindred.
Vooral junglers gezien, maar veel spelen als adc ja. Nou als jungler werkt het ook niet hoor. Echt lategame usefull, maar daar kom je wss nooit
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156856681
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Vooral junglers gezien, maar veel spelen als adc ja. Nou als jungler werkt het ook niet hoor. Echt lategame usefull, maar daar kom je wss nooit
Denk dat kindred het in midlane niet verkeerd zal doen.
pi_156860616
One for all behoorlijk kut. Het is veigar of lux.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156863885
Zoooo, na een avond league is mijn kanker moeder weer 13x geneukt, heb ik zelf 43 tumoren in m'n hoofd en ben ik 33x dood gewenst. Ja, het is momenteel weer zeer vermakelijk om league te spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:34:35 #236
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156870210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zoooo, na een avond league is mijn kanker moeder weer 13x geneukt, heb ik zelf 43 tumoren in m'n hoofd en ben ik 33x dood gewenst. Ja, het is momenteel weer zeer vermakelijk om league te spelen.
Welcom to the world of LoL :P

Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom mensen op Worlds maar constant de botlane combo Tahm Kench-Jinx toelaten? Wat een belachelijk sterke combo is dat zeg.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156872555
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:34 schreef StefanW het volgende:

[..]

Welcom to the world of LoL :P
Tja, wil niet zeggen dat het ook meteen zo moet. Ik vind het altijd wel jammer als er zo weinig samenwerking is en iedereen elkaar alleen maar aan het uitschelden is, nergens voor nodig. Less typing, more playing :).
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:58:31 #238
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156872665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:52 schreef ElDani het volgende:

[..]

Tja, wil niet zeggen dat het ook meteen zo moet. Ik vind het altijd wel jammer als er zo weinig samenwerking is en iedereen elkaar alleen maar aan het uitschelden is, nergens voor nodig. Less typing, more playing :).
Ik zie het liever ook anders.
Mijn beste potten zijn ook altijd met 1 of meer vrienden/bekenden die je idd helpen als het ff niet lukt ipv van REPORT! REPORT! gaan lopen schreeuwen.

Kreeg van de week nog een flame van mijn support dat ik Jinx aan het feeden was.
Ik stond op dat moment 0/1/1 en hijzelf 0/3/0 (al zijn deaths door Jinx ofc). :')
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156872719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:58 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik zie het liever ook anders.
Mijn beste potten zijn ook altijd met 1 of meer vrienden/bekenden die je idd helpen als het ff niet lukt ipv van REPORT! REPORT! gaan lopen schreeuwen.

Kreeg van de week nog een flame van mijn support dat ik Jinx aan het feeden was.
Ik stond op dat moment 0/1/1 en hijzelf 0/3/0 (al zijn deaths door Jinx ofc). :')
Af en toe doen mensen inderdaad de meest vreemde dingen. Niet dat ik een godswonder ben met spelen, iedereen heeft zijn betere en mindere potjes, maar met name dat geschreew als iets niet pefect loopt, jammer dan. Iemand doet daar ook maar zijn best.
Enige wat ik echt jammer vind zijn mensen die vrij snel alweer AFK gaan of leaven zodat je een oneerlijke strijd krijgt. Dat is me echt te vaak achter elkaar overkomen.
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:03:36 #240
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156872754
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:01 schreef ElDani het volgende:

[..]

Af en toe doen mensen inderdaad de meest vreemde dingen. Niet dat ik een godswonder ben met spelen, iedereen heeft zijn betere en mindere potjes, maar met name dat geschreew als iets niet pefect loopt, jammer dan. Iemand doet daar ook maar zijn best.
Enige wat ik echt jammer vind zijn mensen die vrij snel alweer AFK gaan of leaven zodat je een oneerlijke strijd krijgt. Dat is me echt te vaak achter elkaar overkomen.
Met name dat laatste.
Was in de genoemde pot een aardige Lucian aan het builden voor late game, maar was binnen 10-12 minuten mijn support kwijt door afk, want iedereen was kudt behalve hij.
Ja, dan ga je het lekker redden met zijn vieren en een gefeede Jinx...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156872755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:34 schreef StefanW het volgende:

[..]

Welcom to the world of LoL :P

Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom mensen op Worlds maar constant de botlane combo Tahm Kench-Jinx toelaten? Wat een belachelijk sterke combo is dat zeg.
Ik vind het de laatste tijd wel weer heel erg. Tja, die Jinx/Tahm Kench is echt ziek late-game, denk dat veel teams een compositie hebben waar ze early game sterk zijn en willen snowballen om zo een minuut 25 win te hebben.

Echter tegenstanders worden steeds sterker, dus die spelen gewoon heel passief early game geven niks weg en dan ja, een full build jinx in minute 40 is dan een hypercarry. Met 3 tot 4 auto attacks kill je gewoon enemy mid en adc.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156872832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:03 schreef StefanW het volgende:

[..]

Met name dat laatste.
Was in de genoemde pot een aardige Lucian aan het builden voor late game, maar was binnen 10-12 minuten mijn support kwijt door afk, want iedereen was kudt behalve hij.
Ja, dan ga je het lekker redden met zijn vieren en een gefeede Jinx...
Ik had het gister, was zelf Jinx dus ja, ben late game pas usefull. Wordt zelf 3x geganked door enemy jungler die door thresh latern er wordt ingeslingerd + tp van top/mid. Ja dan sta je 0/3 tegen een enemy vayne die 5/1 staat. Mijn blitzcrank bleef alleen maar achter mij staan... Stond op een gegeven moment 40 cs achter, 5 kills en 2 levels.

En op dat moment besluit je team om te gaan groepen... En dan wordt je geflamed omdat je useless bent... 8)7
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:15:54 #243
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156872983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik had het gister, was zelf Jinx dus ja, ben late game pas usefull. Wordt zelf 3x geganked door enemy jungler die door thresh latern er wordt ingeslingerd + tp van top/mid. Ja dan sta je 0/3 tegen een enemy vayne die 5/1 staat. Mijn blitzcrank bleef alleen maar achter mij staan... Stond op een gegeven moment 40 cs achter, 5 kills en 2 levels.

En op dat moment besluit je team om te gaan groepen... En dan wordt je geflamed omdat je useless bent... 8)7
Of dan zo'n fijne support die early game na 3-4 gemiste cs roept dat je niet kunt last hitten en vervolgens alle cs en kills zelf gaat halen. Brilliant teamwork son, best way to help gain a decent late game adc
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156873035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:15 schreef StefanW het volgende:

[..]

Of dan zo'n fijne support die early game na 3-4 gemiste cs roept dat je niet kunt last hitten en vervolgens alle cs en kills zelf gaat halen. Brilliant teamwork son, best way to help gain a decent late game adc
Tja, main issue is vooral mensen die het "dan maar zelf gaan doen" en vervolgens proberen zelf de game te redden, schiet je weinig mee op als support omdat je meestal niet in staat bent om veel schade toe te richten aan de tegenstander (tenzij Brand of Annie of iets dergelijks). Je grootste bron van damage de wind uit de zeilen halen is natuurlijk een doodsteek.
Mixes onder de naam Khadber
pi_156931192
Gragas disabled voor resterende games van Worlds door de bug die tijdens Fnatic - EDG naar voren kwam.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 19 oktober 2015 @ 08:08:31 #246
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156938334
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gragas disabled voor resterende games van Worlds door de bug die tijdens Fnatic - EDG naar voren kwam.
Ik las al half zoiets.
Is dat alleen bij Worlds of ook in de 'gewone' potten online?
Ik heb gelukkig een groot genoege jungle champion pool, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen alleen bijvoorbeeld Rek'Sai, Gragas en Elise hebben.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156940679
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:08 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik las al half zoiets.
Is dat alleen bij Worlds of ook in de 'gewone' potten online?
Ik heb gelukkig een groot genoege jungle champion pool, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen alleen bijvoorbeeld Rek'Sai, Gragas en Elise hebben.
Denk het niet. Het is een zeer zeldzame bug, daarnaast spelen ze op worlds op een andere patch dan er nu in de league client is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:21:49 #248
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_156940729
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Denk het niet. Het is een zeer zeldzame bug, daarnaast spelen ze op worlds op een andere patch dan er nu in de league client is.
Ook weer zo. Worlds speelt nog op 5.18 inderdaad.
Ik las ook dat het er om ging dat Gragas Q niet op dragon gecast kon worden.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_156941704
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:21 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ook weer zo. Worlds speelt nog op 5.18 inderdaad.
Ik las ook dat het er om ging dat Gragas Q niet op dragon gecast kon worden.
Dat was waar de bug voordeed, maar de bug was gewoon dat gragas q niet meer kon casten. De animation vond plaats, maar als barrel eenmaal was waar die gecast werd verdween de barrel gewoon zonder te ontploffen/damage te dealen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:09:57 #250
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157008962
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat was waar de bug voordeed, maar de bug was gewoon dat gragas q niet meer kon casten. De animation vond plaats, maar als barrel eenmaal was waar die gecast werd verdween de barrel gewoon zonder te ontploffen/damage te dealen.
Bijzonder, heb je misschien een video?

In ander nieuws, C9 Hai krijgt een boete van $500 omdat hij zijn middelvinger opstak naar Febiven..
pi_157044169
Ok nu weet ik weer waarom ik met ranked gestopt was. Heerlijk als je Lux mid 0/3 staat en meia's koopt
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157046269
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ok nu weet ik weer waarom ik met ranked gestopt was. Heerlijk als je Lux mid 0/3 staat en meia's koopt
mejai's is een prima item op lux.
Because you know i'm all about that ass
pi_157048741
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:45 schreef blow... het volgende:

[..]

mejai's is een prima item op lux.
niet als je 0/3 staat

Hoogste aantal stacks wat ze had was 6
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157060483
Ik ben vandaag in Brussel, iemand anders die ook komt?

Ben benieuwd naar de cosplays ;)
pi_157061766
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

niet als je 0/3 staat

Hoogste aantal stacks wat ze had was 6
6 stacks is een beetje jammer ja :')
Because you know i'm all about that ass
pi_157155639
Taric als tank & support blijft eigenlijk best leuk. Late game ben je echt ondoodbaar.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 28 oktober 2015 @ 11:19:48 #257
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157156151
Hahahaha, zit een stream van een of andere Amerikaan te kijken.
Zit de tijd te praten over hoe die een sterke early game jungle wil kiezen.
Gaat uiteindelijk voor Runglaive Ekko.
Champ select is voorbij en je hoort hem in ene keihard:
FUCK! I DIDN'T GO SMITE!!!!

Doei doei Runeglaive Ekko :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157162663
Full AD Jarvan is zo grappig om the spelen _O-

Gewoon de enemy ADC en Mid deleten en your job is done.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:47:28 #259
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157205449
http://www.surrenderat20.net/2015/10/1029-pbe-update.html

De mogelijke pre-season changes. In ieder geval zoals ze nu schijnbaar in de testomgeving zijn gedropt. Jinx wordt zo te zien een nog ergere early game champ dan ze nu al is.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157209465
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:47 schreef StefanW het volgende:
http://www.surrenderat20.net/2015/10/1029-pbe-update.html

De mogelijke pre-season changes. In ieder geval zoals ze nu schijnbaar in de testomgeving zijn gedropt. Jinx wordt zo te zien een nog ergere early game champ dan ze nu al is.
Jinx early game? Jinx is een late game hypercarry, early game kan ze niks. Kijk maar naar Worlds, Jinx wordt pas usefull met 4 tot 5 items, maar als ze dan beschermd wordt is ze ook niet meer te houden.

Daarom zoveel comps met Tahm, die kan haar goed beschermen, late en early game.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157212057
Altijd heerlijk als je teammate top gaat en shaco pickt tegen een Darius.... darius stond al 7/0 na 9 minuten _O-

Die kerel had de tijd van zijn leven.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 05:57:25 #262
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157218160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Altijd heerlijk als je teammate top gaat en shaco pickt tegen een Darius.... darius stond al 7/0 na 9 minuten _O-

Die kerel had de tijd van zijn leven.
Hahaha, lekker is dat.
Had van de week ook zoiets. Gnar was al gelocked bij het andere team en onze top wil serieus Garen kiezen.
Vier man gillen in de chat allez :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:36:31 #263
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157220924
Voor de geïnteresseerden, de Worlds finale begint elk ogenblik!

http://www.twitch.tv/riotgames

*O*
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:26:27 #264
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_157227142
x

[ Bericht 100% gewijzigd door yamiown op 31-10-2015 18:30:47 ]
pi_157227358
Moest werken vandaag, morgen maar kijken. Alles met league dus nu maar even ontwijken :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157261394
Doublelift naar TSM! What.. The... Fuck... 8)7
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157269889
Zo. Eindelijk tier 3 runes te pakken. Nu mijn characterpool uitbreiden met wat leuke :).
Mixes onder de naam Khadber
pi_157299485
Bleh. Die Normal Draft mode zit vol met trolls, zo irritant als je een beetje probeert jezelf te wapenen voor pvp en ranked later.

Nu weer een Miss Fortune die 1/12/2 speelt, drie levels lager is dan iedereen en 3x boots of mobility koopt als items. Met een Tahm Kench met 3/11/3 erbij met ook drie schoenen.. Joepie!

[ Bericht 4% gewijzigd door ElDani op 03-11-2015 20:42:25 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_157301452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef ElDani het volgende:
Bleh. Die Normal Draft mode zit vol met trolls, zo irritant als je een beetje probeert jezelf te wapenen voor pvp en ranked later.

Nu weer een Miss Fortune die 1/12/2 speelt, drie levels lager is dan iedereen en 3x boots of mobility koopt als items. Met een Tahm Kench met 3/11/3 erbij met ook drie schoenen.. Joepie!
draft is voor mensen die een ban/restriction hebben en daarom draft moeten spelen.
Because you know i'm all about that ass
pi_157304511
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef blow... het volgende:

[..]

draft is voor mensen die een ban/restriction hebben en daarom draft moeten spelen.
Dat lees ik inderdaad vaker, maar waar moet ik dan oefenen om fatsoenlijk pvp te leren spelen? Intermediate is eigenlijk net een tik te voorspelbaar.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 4 november 2015 @ 10:43:43 #271
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157309507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat lees ik inderdaad vaker, maar waar moet ik dan oefenen om fatsoenlijk pvp te leren spelen? Intermediate is eigenlijk net een tik te voorspelbaar.
Ik gebruik eigenlijk alleen maar normal team builder en dan vooral om champs te oefenen.
Als je een beetje degelijke champion pool hebt kom je in ranked toch wel weg.

Intermediate bot games zijn op een gegeven moment wel klaar ja
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157309915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik gebruik eigenlijk alleen maar normal team builder en dan vooral om champs te oefenen.
Als je een beetje degelijke champion pool hebt kom je in ranked toch wel weg.

Intermediate bot games zijn op een gegeven moment wel klaar ja
Ok :). Vond het concept van die normal drafts namelijk wel leuk, maar helaas af en toe verziekt door mensen.

Pool voor mij op het moment waar ik zeker mee kan spelen:
Top: Taric (aan het sparen voor een tweede, misschien Darius of Jarvan IV, maar duur!)
Jungle: Warwick (bij gebrek aan beter)
Mid: Xerath
ADC: Ashe (kijken of ik Tristana kan proberen)
Support: Taric, Janna, Nami
Mixes onder de naam Khadber
pi_157324536
Ik heb fora opgepikt... wat een bullshit champ. Eerste game penta en alleen maar scores van 15/3 22/4 enz. Vanmiddag tegen een plat 2 riven en won de lane gewoon ... als silver 4 :') zegt al genoeg. Toch verbaasd dat ik sommige mensen als een fiora dus lane zie verliezen, maar ja..
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157328450
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef Enzyme0546 het volgende:
Vandaag Platinum geworden! :D
Inmiddels Platinum 1 60LP, hoop toch wel Diamond te halen voor 12 november :D!
nee.
pi_157330237
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2015 01:15 schreef Enzyme0546 het volgende:

[..]

Inmiddels Platinum 1 60LP, hoop toch wel Diamond te halen voor 12 november :D!
12 november is einde seizoen? Krijg je dan iets rewards?

edit: ja. Net opzocht. Wel geinig!
Mixes onder de naam Khadber
pi_157337852
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2015 01:15 schreef Enzyme0546 het volgende:

[..]

Inmiddels Platinum 1 60LP, hoop toch wel Diamond te halen voor 12 november :D!
Mijn goal was dit jaar om gold te worden, maar silver 4 is het geworden. Heb 23 games gespeeld ranked, dus ook niet echt voor gespeeld.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157339581
Ik ben die matchmaking echt fucking zat :r Wordt je lekker als silver 4 adc gematched tegen een Gold 1 adc en Plat 4 support, terwijl jouw support bronze 4 is :')

Team builder is broken op het moment...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157355579
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ok :). Vond het concept van die normal drafts namelijk wel leuk, maar helaas af en toe verziekt door mensen.

Pool voor mij op het moment waar ik zeker mee kan spelen:
Top: Taric (aan het sparen voor een tweede, misschien Darius of Jarvan IV, maar duur!)
Jungle: Warwick (bij gebrek aan beter)
Mid: Xerath
ADC: Ashe (kijken of ik Tristana kan proberen)
Support: Taric, Janna, Nami
Als je wilt oefenen voor ranked, moet je eerst je pool eens (drastisch) aanpakken.

Je supports zijn prima, al zou ik nog een erbij nemen als Thresh, Tahm of Leona, voor iets meer tank/utility combinatie.

Ashe ADC, ik houd er wel van, wordt niet veel gepicked, maar je kan er aardig mee carry-en. Tristana erbij is ook prima, kijk ook eens naar Sivir (vrij makkelijke en safe pick en goed in lane).

Xerath mid is een prima pick, safe farm, maar vrij gevoelig voor ganks, lastiger mee te roamen door mobility en vrij afhankelijk van je teammates (je staat nog achter de backline zegmaar). Zorg dat je minimaal 2 andere mids hebt voordat je ranked in duikt (mobility, assasin)

Jungle Warwick; werkt goed in Bronze, daarna snap hopelijk iedereen dat je met een QSS totaal niet bang hoeft te zijn voor deze meneer. Zorg voor een juiste mix in champs: Lategame monster (Malphite bijv), Early ganks (pressure) (Xin), AD, AP

En je top... tja dat is om te janken. Taric is geen toplaner. Het kan best werken, maar de games dat je daadwerkelijk wat toe gaat voegen worden tot een minimum beperkt. Malphite, Garen (tank), Fiora, Jax (assasin, fighter), Gnar (melee counter), Lissandra (AP) allemaal prima picks.
pi_157355790
Klopt, Jungle & Top moet ik nog een hoop aan doen, ook nog niet zo veel gespeeld, dus is lastig.

Ik moet gewoon veel sparen ;). Net tier 3 runes gekocht, dat was allemaal redleijk prijzig, maar heb voorlopig geen aankopen gepland, dus kan lekker sparen voor champs.

Goede tips! Ik ga zeker even kijken bij free rotations wie er leuk zijn. Garen & Sivir heb ik al, maar met name Garen is niet echt mijn type champ. Maar wie weet wordt het wat!
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:43:20 #280
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157356283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik ben die matchmaking echt fucking zat :r Wordt je lekker als silver 4 adc gematched tegen een Gold 1 adc en Plat 4 support, terwijl jouw support bronze 4 is :')

Team builder is broken op het moment...
Wat ik heb gezien van de PBE gaat dat komend seizoen wel een stuk beter worden.
Als ik het goed begrijp kan je straks 4 vrienden uitnodigen en alsnog soloq spelen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 6 november 2015 @ 11:47:55 #281
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157356370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:07 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Als je wilt oefenen voor ranked, moet je eerst je pool eens (drastisch) aanpakken.

Je supports zijn prima, al zou ik nog een erbij nemen als Thresh, Tahm of Leona, voor iets meer tank/utility combinatie.

Ashe ADC, ik houd er wel van, wordt niet veel gepicked, maar je kan er aardig mee carry-en. Tristana erbij is ook prima, kijk ook eens naar Sivir (vrij makkelijke en safe pick en goed in lane).

Xerath mid is een prima pick, safe farm, maar vrij gevoelig voor ganks, lastiger mee te roamen door mobility en vrij afhankelijk van je teammates (je staat nog achter de backline zegmaar). Zorg dat je minimaal 2 andere mids hebt voordat je ranked in duikt (mobility, assasin)

Jungle Warwick; werkt goed in Bronze, daarna snap hopelijk iedereen dat je met een QSS totaal niet bang hoeft te zijn voor deze meneer. Zorg voor een juiste mix in champs: Lategame monster (Malphite bijv), Early ganks (pressure) (Xin), AD, AP

En je top... tja dat is om te janken. Taric is geen toplaner. Het kan best werken, maar de games dat je daadwerkelijk wat toe gaat voegen worden tot een minimum beperkt. Malphite, Garen (tank), Fiora, Jax (assasin, fighter), Gnar (melee counter), Lissandra (AP) allemaal prima picks.
Wat ik trouwens ook probeer te zoeken zijn champs die meervoudig inzetbaar zijn.
Van de week (omdat ik verkeerd klikte in pick/ban :') ) een potje Gnar in midlane gespeeld tegen Ahri en dat ging verrassend goed. Zelfde met bijvoorbeeld een top/mid Yasuo, top/jungle Olaf.
Dan hoef je niet heel veel mechanics te masteren om in alle lanes wel mee te kunnen.
Maar wat je zegt is wel waar, diversiteit is wel vereist. Vriend van me heeft bijna alleen maar tanks en komt toch net te vaak te kort in bepaalde team comps.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157359477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:43 schreef StefanW het volgende:

[..]

Wat ik heb gezien van de PBE gaat dat komend seizoen wel een stuk beter worden.
Als ik het goed begrijp kan je straks 4 vrienden uitnodigen en alsnog soloq spelen.
Zelfs 5, je wordt dan wel in 95% van de gevallen gematched met 5 premades.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157359512
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:47 schreef StefanW het volgende:

[..]

Wat ik trouwens ook probeer te zoeken zijn champs die meervoudig inzetbaar zijn.
Van de week (omdat ik verkeerd klikte in pick/ban :') ) een potje Gnar in midlane gespeeld tegen Ahri en dat ging verrassend goed. Zelfde met bijvoorbeeld een top/mid Yasuo, top/jungle Olaf.
Dan hoef je niet heel veel mechanics te masteren om in alle lanes wel mee te kunnen.
Maar wat je zegt is wel waar, diversiteit is wel vereist. Vriend van me heeft bijna alleen maar tanks en komt toch net te vaak te kort in bepaalde team comps.
Dan zou ik Kennen op picken als ik jouw was. Mid en Top gaat zeer goed, support of adc eigenlijk alleen als je premades bent
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 9 november 2015 @ 08:26:07 #284
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157419167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zelfs 5, je wordt dan wel in 95% van de gevallen gematched met 5 premades.
Dat bedoelde ik ook.
Ik + 4 vrienden als totaal team.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dan zou ik Kennen op picken als ik jouw was. Mid en Top gaat zeer goed, support of adc eigenlijk alleen als je premades bent
Die staat inderdaad bovenaan mijn 'to buy'-lijstje
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157468238

Meningen? Persoonlijk vind ik het wel interessant klinken.
Mixes onder de naam Khadber
pi_157468839
Die patch 5.22 ... alles lijkt veel donkerder geworden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 11 november 2015 @ 13:51:05 #287
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157468912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:13 schreef ElDani het volgende:

Meningen? Persoonlijk vind ik het wel interessant klinken.
Ik weet het nog niet zo. Kijk veel streams en volg een hoop op Twitter, maar hoor verschillende dingen.
Items worden early game nog belangrijker wat ik zie en Kog'maw als late game giga carry? Dat wordt dus first ban in 95% van de games.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157469029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:51 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet zo. Kijk veel streams en volg een hoop op Twitter, maar hoor verschillende dingen.
Items worden early game nog belangrijker wat ik zie en Kog'maw als late game giga carry? Dat wordt dus first ban in 95% van de games.
Als je attack speed build ga kan je met je W 5.00 attack speed krijgen voor een paar seconde :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157469696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:51 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet zo. Kijk veel streams en volg een hoop op Twitter, maar hoor verschillende dingen.
Items worden early game nog belangrijker wat ik zie en Kog'maw als late game giga carry? Dat wordt dus first ban in 95% van de games.
Ik neem aan dat Riot daar ook wel naar kijkt en dat ze dit ook echt wel aan gaan passen mocht dit uit de hand lopen. Ik neem ook aan dat je hele compositie op de schop moet wil je een Kog'Maw beschermen, zeker in de early game.
Mixes onder de naam Khadber
pi_157470314
Geen mana pots meer, facking kut
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157470829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Geen mana pots meer, facking kut
Op zich een rare verandering ja. Ben benieuwd hoe dat uitwerkt. Champions als Xerath die veel te veel mana terug krijgen zullen blij zijn.

Ik ben deze weken toch erg druk, dus ik kan mooi even bijlezen over een weekje of twee hoe alles nu is :).
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 11 november 2015 @ 15:46:13 #292
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157470865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef ElDani het volgende:

[..]

Op zich een rare verandering ja. Ben benieuwd hoe dat uitwerkt. Champions als Xerath die veel te veel mana terug krijgen zullen blij zijn.

Ik ben deze weken toch erg druk, dus ik kan mooi even bijlezen over een weekje of twee hoe alles nu is :).
Sowieso alle masteries weer opnieuw doen :')
(gelukkig was het vandaag rustig op het werk)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157486070
Nieuwe videokaart, MSI GTX 960... 380fps _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157501999
Hoe bevallen de nieuwe marksmen?
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 13 november 2015 @ 08:22:17 #295
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157506607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef ElDani het volgende:
Hoe bevallen de nieuwe marksmen?
eigenlijk alleen nog Tristana geprobeerd en die beviel prima.
Graves 2x tegenover me gehad en die voelde irritanter dan voorheen, vooral die nieuwe schiet-en-ontplof ability. Ook een pot tegen Kog'maw, maar daar had ik niet het idee bij van 'Wow! supercarry!'
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 13 november 2015 @ 08:23:15 #296
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_157506618
Ik wil binnenkort in ieder geval Graves en Lucian nog uitproberen. Dat zijn, met Trist, toch de drie die ik het meest speel.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_157621368
Nieuwe Graves gisteren geprobeerd, was erg vermakelijk om te spelen! Wel tegen een Lucian die ook niet al te veel range had, dus dat scheelt wel. Kijken of hij ook tegen long range viable is.
Mixes onder de naam Khadber
pi_157738935
Rustig hier zeg! Mensen te veel met andere dingen bezig?
Mixes onder de naam Khadber
pi_157738979
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:57 schreef ElDani het volgende:
Rustig hier zeg! Mensen te veel met andere dingen bezig?
Einde season, daarnaast vind ik met de nieuwe patch/season laegue een stuk minder geworden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157740443
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Einde season, daarnaast vind ik met de nieuwe patch/season laegue een stuk minder geworden.
Einde season snap ik, even een break nemen. Maar er kan toch nog steeds veel uitgedokterd en geoefend worden? ;)
Mixes onder de naam Khadber
pi_157850471
Dicht
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')