SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door StefanW op 03-07-2015 11:27:52 ]
Heeft ze buff gehad? Zou wel mogen want akali is momenteel niks meer. Tenzij ze gefeed wordt, maar ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:
Dat niet alleen, het is een bizar saaie champ. Had liever ekko gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heeft ze buff gehad? Zou wel mogen want akali is momenteel niks meer. Tenzij ze gefeed wordt, maar ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.
Ik kreeg Akali een maandje geleden als verjaardagscadeau, ben er Super blij mee! Ze is zo snel en fijn om mee te spelen! Gisteren onder tower blijven farmen totdat Zed te diep ging. Ik raakte fed en carriedequote:
U staat er in heer banaanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
Ik heb Taric gekregen.
Kan ik trouwens ook in de OP?
IG: SantaGetsPenta
Rank: Silver 5.
Zijn E is 3x zo moeilijk om te raken als zijn Q.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Dolfinarium het volgende:
[..]
Ik kreeg Akali een maandje geleden als verjaardagscadeau, ben er Super blij mee! Ze is zo snel en fijn om mee te spelen! Gisteren onder tower blijven farmen totdat Zed te diep ging. Ik raakte fed en carriede
Anywayz mijn broertjes zeiden dat je je persé moest aanmelden op facebook. Ik was dat vergeten, niet gedaan. Heb ik gisterenmiddag op één of andere manier Xerath gekregen
Hij is zeker fijn qua poke als je een E raakt maar ik mis zijn Q iedere keer
Waarschijnlijk alle champs die in aanmerking komen voor de mystery give-awayquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:29 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik own ze niet eens allemaal.
als je er 10 of minder niet owned krijg je een skin.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:29 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik own ze niet eens allemaal.
jij komt er welquote:Op zondag 5 juli 2015 13:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wou echt diamond dit seizoen halen maar denk dat het m niet gaat worden. Na bijna 300 games nog steeds in de zelfde divisie.
Echt jammer hoe in League je ranking puur om geluk draait.
Boosters hebben dus puur geluk met hun bedrijfje.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wou echt diamond dit seizoen halen maar denk dat het m niet gaat worden. Na bijna 300 games nog steeds in de zelfde divisie.
Echt jammer hoe in League je ranking puur om geluk draait.
Ja echt een leuke champ om te spelen, niet de beste supp maar wel nuttigquote:Op maandag 6 juli 2015 14:59 schreef mvdk_ het volgende:
free katarina
mensen is lulu een leuke champ als je support wilt mainen?
is ze het ook waard om te kopen? aangezien er andere supps zijn die misschien goedkoper & beter zijn..quote:Op maandag 6 juli 2015 15:35 schreef Jessedoesburg het volgende:
[..]
Ja echt een leuke champ om te spelen, niet de beste supp maar wel nuttig
Ze is gewoon goed, vooral als er een riven, zed of andere melee assassin in het enemy team zit.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:09 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
is ze het ook waard om te kopen? aangezien er andere supps zijn die misschien goedkoper & beter zijn..
Ik vind lulu niet heel bijzonder inderdaad. Late game in teamfights kan ze handig zijn voor disengage inderdaad. In lane vind ik haar op de lagere elo's in ieder niet echt een toevoeging.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:38 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ze is gewoon goed, vooral als er een riven, zed of andere melee assassin in het enemy team zit.
Ik zou Nami achterwege laten in het begin. Is een vrij lastige champ om te spelen en ook niet godtier support op het moment. Misschien speel je nu wat beter dan mensen waarmee en tegen je nu speelt, maar dat kan rond level 20 helemaal uitgevlakt zijn. Als ze nu 450IP kostte dan maakte het niet uit, maar om 6300IP uit te geven voor zo'n champ op lvl 11... ik raad het af. Maar dat is aan jezelf, als je der super graag wilt dan moet je der gewoon halen.quote:Op maandag 6 juli 2015 16:18 schreef ElDani het volgende:
Relatief nieuwe speler meldt zich!
Nu spelerslevel 11 en begin het nu redelijk te ontdekken. Moet wel nog veel oefenen met last hitten en dergelijke, maar tegen een intermediate AI en wat PvP potjes stond ik redelijk mijn mannetje, dus volgens mij doe ik het niet eens geweldig slecht.
Ik heb vooral veel met Ashe gespeeld en wil eigenlijk Nami gaan kopen om samen met een vriend een beetje te spelen.
Verder goede tips?
Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zou Nami achterwege laten in het begin. Is een vrij lastige champ om te spelen en ook niet godtier support op het moment. Misschien speel je nu wat beter dan mensen waarmee en tegen je nu speelt, maar dat kan rond level 20 helemaal uitgevlakt zijn. Als ze nu 450IP kostte dan maakte het niet uit, maar om 6300IP uit te geven voor zo'n champ op lvl 11... ik raad het af. Maar dat is aan jezelf, als je der super graag wilt dan moet je der gewoon halen.
Goede tips? Probeer alle champs te leren kennen, wat zijn de abilities, hoeveel damage kunnen ze doen. Voor de rest gewoon spelen en al doende leer je veel.
Voor damage:quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.
Gisteren met Xin Zhao gespeeld, ook wel een geinig karakter om eens te proberen.
Alistar, Morgana of Janna. Ze zijn allemaal goedkoop (1350ip of minder). Met alistar kan je healen en champs wegbeuken die op de adc springen. Morgana kan je binden (die niet te missen isquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Welke support zou je dan aanraden? Als we met twee spelen zijn we meestal duo queue waarin ik vooral hem assisteer en hij een enorme damage dealer is. Dus ik zoek eigenlijk vooral een support die kan helpen met een increase in damage of een heal kan geven.
Gisteren met Xin Zhao gespeeld, ook wel een geinig karakter om eens te proberen.
Op lagere levels (en zelfs elo's) speelt bijna niemand Annie support goed. Lux heb ik ook veel support gespeeld inderdaad, maar wat je zegt... net iets te squishy.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Voor damage:
Blitzcrank of Morgana. Zijn allebei niet zo duur volgens mij en met name Blitzcrank is een hele leuke champ om te spelen. Als je een grab raakt, hem daarna omhoog knockt en nog damage doet met je ult is het voor je adc altijd wel een makkelijke kill.
Annie of Lux, de meer squishy supports, kan je ook spelen. Als je een beetje items hebt, kan je nog gaan carryen ook d.m.v. veel kills pakken en damage te doen. Al zou ik op een lager level toch eerder voor een iets tankier support gaan.
Voor healen:
Alistar, gratis te krijgen als je iets met Facebook/twitter/youtube van League doet, moet je maar even googlen. DIe kan je dus sowieso uitproberen
Volgens mij kon je ook nog Garen gratis krijgen, maar pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:41 schreef CamelNLD het volgende:
Tristana is ook nog gratis als je (uit mn hoofd) facebook liked.
Net wat anderen boven zeggen, de prijs zegt niet zo heel erg veel. Nu ook vooral de gratis champs spelen.
Met welke runes speel je dan. Want lulu is misschien wel de grootste lane bully. Lulu samen met varus of graves tegen een twitch of vayne is gegarandeerd lane winnen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vind lulu niet heel bijzonder inderdaad. Late game in teamfights kan ze handig zijn voor disengage inderdaad. In lane vind ik haar op de lagere elo's in ieder niet echt een toevoeging.
Ik speel zelf geen lulu, ik ben thresh main... en als ik een lulu als enemy support zie lach ik de ballen uit mijn broek.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:40 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Met welke runes speel je dan. Want lulu is misschien wel de grootste lane bully. Lulu samen met varus of graves tegen een twitch of vayne is gegarandeerd lane winnen.
En met een zwakke adc is ze ook goed vanwege de shield en ult. Als je met een goeie lulu laned kun je niet dood als adc. Dat kun je over thresh, blitz, leona en braum niet zeggen
Bovendien als je goed bent kun je enemies lang vastleggen d.m.v Q > W > Ult op jezelf.
Wacht maar tot je een goeie tegenkomt. Dan durf je niet meer te hookenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik speel zelf geen lulu, ik ben thresh main... en als ik een lulu als enemy support zie lach ik de ballen uit mijn broek.
Ik zie hem nooit maar ik vind et eigenlijk wel goed tegen specifieke teams. Snap niet echt waarom niemand haar speelt als support.quote:
oh ja welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:58 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een goeie tegenkomt. Dan durf je niet meer te hooken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |