abonnement Unibet Coolblue
pi_154120774
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

De mijne ook niet een en vriendin van mij weegt nu zelfs minder en heeft nu kleinere borsten na een tweelingzwangerschap.
Die zijn dan ook helemaal leeg gezogen door die twee koters. :')

Verder zijn de vrouwen die TS beschrijft prachtig! En praat erover, niks om je voor te schamen als je ervan houd om wat vast te pakken. :7
  maandag 6 juli 2015 @ 18:50:57 #52
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154120895
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 18:46 schreef Boarderzip het volgende:

[..]

Die zijn dan ook helemaal leeg gezogen door die twee koters. :')

Verder zijn de vrouwen die TS beschrijft prachtig! En praat erover, niks om je voor te schamen als je ervan houd om wat vast te pakken. :7
Yup, ze had al niet veel maar nu zijn het twee lege zakjes.
Ik kan goed begrijpen dat ze nu een borstvergroting/opvulling wil.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_154149423
Ppfff dat is toch niet zo moeilijk.. je kan toch af en toe zeggen doe mij maar billen.. of in een blad noemen dat iemand eng dun is etc..
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2015 @ 21:16:38 #54
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_154153232
Ik zou het gewoon eerlijk opbiechten, is echt niets om je voor te schamen. Mijn huidige vrouw heeft een normaal figuur maat 38/40, maar wel met een heerlijke stevige kont en grote borsten. Ook zij zou graag wat kilootjes kwijt willen, maar ik heb haar er tot nu toe van kunnen weerhouden. Ik heb gewoon gezegd dat ik val op rondingen, net als de meeste mannen. Succes, TS!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_154160226
Je moet haar gewoon laten afvallen als ze dat wil.
Is voor haar gezondheid, eigenwaarde en alles het beste.
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
  woensdag 8 juli 2015 @ 01:29:58 #56
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154161022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 00:43 schreef zuurtjuuh het volgende:
Je moet haar gewoon laten afvallen als ze dat wil.
Is voor haar gezondheid, eigenwaarde en alles het beste.
Als ze is zoals ts beschrijft is er niks ongezond aan, ze heeft geen overgewicht maar is gewoon wat voller.
Voor haar eigenwaarde zou het goed zijn als ze weet dat haar vriend haar prachtig vind zoals ze is.
En wat je met alles bedoeld geen idee.

Ik weet dat veel mensen tegenwoordig denken dat een beetje vetjes meteen obees en ongezond is maar dat is natuurlijk onzin.

Overgewicht is ongezond, wat voller zijn niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 8 juli 2015 @ 02:23:08 #57
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_154161742
Gewoon snel trouwen. Dan kan zij lekker afvallen (is voor jou ook goedkoper, je hoeft haar minder te voederen) En omdat ze dan anders uitziet als tijden bruiloft is contract breuk en mag jij lekker dikke meisjes neuken zolang je het maar niet doet terwijl je vrouw zit te eten.
pi_154168870
Als ze troep eet, mag ze inderdaad aan de dieet.

Als ze niet fit is, mag ze gaan sporten.

Als ze de 30 min. beweegnorm niet haalt, mag ze hier ook wat aan doen. Dus 30 min. non-stop verhoogd hartslag met wat zweten erbij.

Laten we hier maar eens mee beginnen aangezien bijna niemand in NL deze normen haalt. Zie het afslanken maar als bij-effect.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 16:43:11 #59
430026 derOtto
Ich bin der Otto!
pi_154439784
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Edit, deze biedt meer keus:
[ afbeelding ]
Goed overzicht inderdaad!
Als ik dan echt zou moeten kiezen:
Volgens overzicht 1: Chubby nummer 5 zonder ook maar 1 twijfel (en ik denk eerlijk gezegd dat onder mijn vrienden dit ook heeeel snel beslist is :) )
Volgens overzicht 2: 12/13 is echt wel prima in orde: maar mag best richting 18 gaan! :Y
Scientific Progress Goes 'Boink'
pi_154501293
Ik ken ook iemand (jongen) die is heel dun en hij heeft echt geen slanke vriendin, je hoeft je dus niet te schamen
pi_154749401
Laten we eerlijk zijn, uiterlijk is heel belangrijk in relaties. Laten we dit verhaal omdraaien: een jongen die op slank valt en een slanke vriendin heeft zou niet helemaal happy zijn als zij opeens behoorlijk wat aan zou komen. Veel mensen zouden dit redelijk vinden, wat uiteindelijk is hij op haar gevallen toen hij haar leerde kennen en hoe ze toen was: namelijk slank!

Bij jou is de situatie hetzelfde. Je hoeft je helemaal niet te schamen voor je voorkeur. Tenzij ze een ongezond gewicht heeft (want dan heb je niet veel te willen) is het jouw recht als partner om jouw voorkeur aan te geven wat betreft haar lichaamsgewicht. Als ze besluit toch af te vallen kun je kijken hoe het je dan bevalt. Stel de aantrekkingskracht is helemaal niet meer aanwezig dan moet je je daar ook niet schuldig over voelen; chubby is nou eenmaal waar je op valt.

Bespreek het met haar en geef het een kans als afvallen echt is wat ze wil. Maar niemand is verplicht om met iemand te zijn waar ze zich niet tot aantrokken voelen.
pi_154761197
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef lazerkittens het volgende:
Laten we eerlijk zijn, uiterlijk is heel belangrijk in relaties. Laten we dit verhaal omdraaien: een jongen die op slank valt en een slanke vriendin heeft zou niet helemaal happy zijn als zij opeens behoorlijk wat aan zou komen. Veel mensen zouden dit redelijk vinden, wat uiteindelijk is hij op haar gevallen toen hij haar leerde kennen en hoe ze toen was: namelijk slank!
Ik vind het niet redelijk, over het algemeen gesproken kan een vrouw niet heel haar leven (continue) slank zijn. Vrouwelijke hormonen zorgen voor vetopslag. Iemand die te weinig vet heeft, kan vruchtbaarheidsproblemen hebben. Daarnaast zijn er ook studies waaruit is gebleken dat het vet gezond is voor de foetus, dat van de opgeslagen voedingsstoffen gebruik van wordt gemaakt. Dat een vrouw wat vet heeft, is gewoon kenmerkend voor een vrouw mits extreme gevallen buiten beschouwing worden gelaten. Daarnaast verandert het metabolisme van mensen ook.

Er was in het verleden ook een jongeman geweest die tegen mij in mijn gezicht zei dat hij een hekel heeft aan dikke mensen. Ik vind dat zulke mensen maar eens wat realiteitsbesef moeten krijgen. Bovendien bij en na de zwangerschap is het ook normaal kilo's aan te komen. Nog niet eens gesproken te hebben over striemen en diastase.

Ik vind het niet gegrond om te gebruiken: toen je die ontmoette was die X, nu is het Y, dus dan is Z geoorloofd. Mensen veranderen nou eenmaal met de tijd, je gaat bijv. rimpels of wat dan ook krijgen. Als mensen op zo'n manier de ander verlaten, dan is het echt karig gesteld met de mensheid.
pi_154762493
De hele discussie ontaard in dat ze dik is en moet afvallen, maar TS heeft nergens gezegd dat ze TE dik is. Alleen dat hij haar zo mooi vind, alleen dat zijn vriendin wat dunner wil zijn. Dus laten we het niet hebben over TE dik of ongezond. Maar over wat TS moet doen als zijn vriendin gewoon een normaal bmi heeft, maar toch wilt afvallen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_154814244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef Tamashii het volgende:
De hele discussie ontaard in dat ze dik is en moet afvallen, maar TS heeft nergens gezegd dat ze TE dik is. Alleen dat hij haar zo mooi vind, alleen dat zijn vriendin wat dunner wil zijn. Dus laten we het niet hebben over TE dik of ongezond. Maar over wat TS moet doen als zijn vriendin gewoon een normaal bmi heeft, maar toch wilt afvallen.
Ach de slankheidsfascisten op FOK! menen iedereen overal hun mening te moeten opleggen.
pi_154814871
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Edit, deze biedt meer keus:
[ afbeelding ]
eerste plaatje; 3 t/m 5.
tweede plaatje; 11 t/m 18.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_154827645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:00 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik vind het niet redelijk, over het algemeen gesproken kan een vrouw niet heel haar leven (continue) slank zijn. Vrouwelijke hormonen zorgen voor vetopslag. Iemand die te weinig vet heeft, kan vruchtbaarheidsproblemen hebben. Daarnaast zijn er ook studies waaruit is gebleken dat het vet gezond is voor de foetus, dat van de opgeslagen voedingsstoffen gebruik van wordt gemaakt. Dat een vrouw wat vet heeft, is gewoon kenmerkend voor een vrouw mits extreme gevallen buiten beschouwing worden gelaten. Daarnaast verandert het metabolisme van mensen ook.

Er was in het verleden ook een jongeman geweest die tegen mij in mijn gezicht zei dat hij een hekel heeft aan dikke mensen. Ik vind dat zulke mensen maar eens wat realiteitsbesef moeten krijgen. Bovendien bij en na de zwangerschap is het ook normaal kilo's aan te komen. Nog niet eens gesproken te hebben over striemen en diastase.

Ik vind het niet gegrond om te gebruiken: toen je die ontmoette was die X, nu is het Y, dus dan is Z geoorloofd. Mensen veranderen nou eenmaal met de tijd, je gaat bijv. rimpels of wat dan ook krijgen. Als mensen op zo'n manier de ander verlaten, dan is het echt karig gesteld met de mensheid.
Beetje een aparte gedachtegang.
Iemand die slank is, heeft niet meteen vet tekort en hoeft niet bang te zijn voor vruchtbaarheidsproblemen. Magere mensen zijn niet gezond, dikke mensen zijn ook niet gezond. Er zit daar tussen nog een heel grijs gebied.
Na het krijgen van kinderen is het je eigen keuze of je je best gaat doen om je oude lichaam terug te krijgen, of je doet het niet. Maar dan moet je niet klagen dat het door de zwangerschap komt. ('Je' in het algemeen)
Die vetreserves die je dankzij je hormonen krijgt tegen het einde van de zwangerschap verdwijnen ook als sneeuw voor de zon als je borstvoeding geeft en verder ligt het er aan wat je allemaal loopt te vreten tijdens de zwangerschap.
Een diastase (tenzij je er een hebt ernstig genoeg voor een operatie) valt prima tegen te trainen en te herstellen.


Ik zou het ook vreselijk vinden als mijn vriend ineens 50 kilo zwaarder is. Tuurlijk ga je dan niet ineens bij elkaar weg, maar je kunt ook samen gaan sporten en eetgewoontes veranderen om ergens te beginnen. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou doen hoor :o

Maar dat is allemaal wel wat anders dan een stel rimpels die met de tijd komen en waar je niets aan kunt doen. En dat is ook een beetje mijn punt op deze post. als je er niet uit ziet zoals hoe je eruit wil zien en er niets voor wil doen moet je niet zeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beppiie op 01-08-2015 22:05:37 ]
pi_154828125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef Tamashii het volgende:
De hele discussie ontaard in dat ze dik is en moet afvallen, maar TS heeft nergens gezegd dat ze TE dik is. Alleen dat hij haar zo mooi vind, alleen dat zijn vriendin wat dunner wil zijn. Dus laten we het niet hebben over TE dik of ongezond. Maar over wat TS moet doen als zijn vriendin gewoon een normaal bmi heeft, maar toch wilt afvallen.
Hij valt toch op vadsig en dat is ze toch? Iemand die vadsig is heeft geen normaal bmi volgens mij.
pi_154828166
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:02 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hij valt toch op vadsig en dat is ze toch? Iemand die vadsig is heeft geen normaal bmi volgens mij.
bmi zegt niet veel maar een meisje kan een gezond bmi hebben en nogsteeds dikkig zijn
pi_154828189
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2015 01:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als ze is zoals ts beschrijft is er niks ongezond aan, ze heeft geen overgewicht maar is gewoon wat voller.
Voor haar eigenwaarde zou het goed zijn als ze weet dat haar vriend haar prachtig vind zoals ze is.
En wat je met alles bedoeld geen idee.

Ik weet dat veel mensen tegenwoordig denken dat een beetje vetjes meteen obees en ongezond is maar dat is natuurlijk onzin.

Overgewicht is ongezond, wat voller zijn niet.
Maar als je wat voller bent, heb je tocj ook overgewicht? Ik ben met het uiterste van mijn bmi (25) nog steeds niet vol namelijk. Volgens mij veel mensen niet, echter met 5 kilo daarboven (en dus overgewicht) ben ik redelijk vol te normen. Is Vast niet super ongezond maar mooi is anders vins ik.
pi_154828211
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

bmi zegt niet veel maar een meisje kan een gezond bmi hebben en nogsteeds dikkig zijn
Dat ligt dan toch aan je bouw ofzo hoewel het mij niet echt logisch lijkt dat je dikkig bent met een gezond bmi. Maar het lijkt erop dat deze meid helemaal geen gezond bmi heeft, vandaar mijn bijdrage.
pi_154829233
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:40 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Beetje een aparte gedachtegang.
Iemand die slank is, heeft niet meteen vet tekort en hoeft niet bang te zijn voor vruchtbaarheidsproblemen. Magere mensen zijn niet gezond, dikke mensen zijn ook niet gezond. Er zit daar tussen nog een heel grijs gebied.
Na het krijgen van kinderen is het je eigen keuze of je je best gaat doen om je oude lichaam terug te krijgen, of je doet het niet. Maar dan moet je niet klagen dat het door de zwangerschap komt. ('Je' in het algemeen)
Die vetreserves die je dankzij je hormonen krijgt tegen het einde van de zwangerschap verdwijnen ook als sneeuw voor de zon als je borstvoeding geeft en verder ligt het er aan wat je allemaal loopt te vreten tijdens de zwangerschap.
Een diastase (tenzij je er een hebt ernstig genoeg voor een operatie) valt prima tegen te trainen en te herstellen.


Ik zou het ook vreselijk vinden als mijn vriend ineens 50 kilo zwaarder is. Tuurlijk ga je dan niet ineens bij elkaar weg, maar je kunt ook samen gaan sporten en eetgewoontes veranderen om ergens te beginnen. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou doen hoor :o

Maar dat is allemaal wel wat anders dan een stel rimpels die met de tijd komen en waar je niets aan kunt doen. En dat is ook een beetje mijn punt op deze post. als je er niet uit ziet zoals hoe je eruit wil zien en er niets voor wil doen moet je niet zeuren.
Natuurlijk is er een groot grijs gebied, maar de maatschappij ziet dit zelfs als verkeerd -> te dik en ongezond. In zo'n geval kan het hebben over extremen de acceptatie van een gedeelte van het grijze gebied bevorderen.

Betreft sporten en dieten in relatie tot hoe je eruit wilt zien. Je kan inderdaad wat doen aan zwaarlijvigheid, maar of je een bepaalde fysiek ermee bereikt (tevens in welke mate, in welk tijd range, onder welke omstandigheden en of het blijvend resultaat is) is nog maar de vraag. ''als je er niet uit ziet zoals hoe je eruit wil zien en er niets voor wil doen moet je niet zeuren.'' is te simplistisch gesteld. Tevens gaat het hier niet over in de topic.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:02:13 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154829788
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:04 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar als je wat voller bent, heb je tocj ook overgewicht? Ik ben met het uiterste van mijn bmi (25) nog steeds niet vol namelijk. Volgens mij veel mensen niet, echter met 5 kilo daarboven (en dus overgewicht) ben ik redelijk vol te normen. Is Vast niet super ongezond maar mooi is anders vins ik.
Het ligt ook aan je bouw. Ik heb een bmi van 23 en ik ben wel degelijk voller omdat ik grote borsten en flinke heupen heb.
Daarnaast ben ik ook al best klein.

Dus ik zie er voller uit ondanks dat ik een gezond gewicht heb.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_154830051
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het ligt ook aan je bouw. Ik heb een bmi van 23 en ik ben wel degelijk voller omdat ik grote borsten en flinke heupen heb.
Daarnaast ben ik ook al best klein.

Dus ik zie er voller uit ondanks dat ik een gezond gewicht heb.
Pics? :9~
pi_154833969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 22:06 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dat ligt dan toch aan je bouw ofzo hoewel het mij niet echt logisch lijkt dat je dikkig bent met een gezond bmi. Maar het lijkt erop dat deze meid helemaal geen gezond bmi heeft, vandaar mijn bijdrage.
ik volg het topic half.

Maar een BMI zegt niks kijk naar de fitness wereld.
Maar ik vind dat TS het recht heeft een fetisj te hebben en zijn vriendin het recht om te doen met haar lichaam wat zij wilt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')