abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 augustus 2015 @ 03:11:38 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_155169404
Hey, leuk dat je besloten hebt om te posten. En dat je foto's van je behandeling post!

Zo te zien ziet het er wel 'normaal' uit :)
En shady? Als er Picosure op het apparaat staat zal dat deel wel kloppen en 1 dag in de 2 maanden huren klinkt niet heel raar?
Het is inderdaad zo dat er maar een paar in Nederland zijn, volgens mij bij de filialen van 't Lasercentrum, dus als ze zeggen dag hij van Breda komt, dan klinkt dat ook aannemelijk?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_155174386
Weet iemand waar ze nog meer tatoeages operatief verwijderen behalve de Veldhoven kliniek?.


Ik woon zelf bij Dordt dus Veldhocen is de wereld niet uit maar misschien kennen jullie een kliniek die nog dichter bij zit? (en betrouwbaar is).
pi_155193464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef riodejaneiro het volgende:
@donnarush - dankjewel voor je reactie! Ik heb onderstaand twee foto's geplaatst. De eerste is van voor ik begon (gisterochtend), de tweede dus 1 dag na de behandeling. Volgens mij ziet het er normaal uit? Als jullie iets geks zien hoor ik het graag.
Ik ga naar het laser center Rotterdam. Zij gebruiken de picosure laser en huren deze 1 dag per 2 maanden waarop ze iedereen laseren die van zijn of haar tattoo af wil. Ik heb het idee dat ze hem van het Laser Centrum (in Breda?) huren maar zeker weten doe ik het niet (ze zeiden bij de intake dat er maar 3 van deze lasers in NL waren). Is dit nou een beetje shady of niet? Zouden jullie nog navragen waar ze die laser precies huren?
De behandeling komt heel professioneel over en ze lijken goed te weten waar ze mee bezig zijn. Het is ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds helemaal volgeboekt dus ik neem aan dat er vooralsnog niet heel veel klachten zijn. Zijn er nog andere forummers die naar dit laser center gaan?

13 oktober moet ik weer. I'll keep you posted.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Hebben ze een inschatting gemaakt hoeveel behandelingen ze denken dat je nodig zal hebben ongeveer? Twee maanden tussentijd is ook gewoon prima.

Lijnen zien er wel redelijk dik uit, maar lijkt allemaal goed te doen. De picolasers zijn volgens mij beide gewoon goed. Ze geven in ieder geval een sneller resultaat.

Benieuwd naar de inschatting van behandelingen. Stuk of 8?
pi_155193571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:37 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Weet iemand waar ze nog meer tatoeages operatief verwijderen behalve de Veldhoven kliniek?.


Ik woon zelf bij Dordt dus Veldhocen is de wereld niet uit maar misschien kennen jullie een kliniek die nog dichter bij zit? (en betrouwbaar is).
Waarom wil je zo graag een operatieve verwijdering? Kan in principe alleen bij de kleinere tattoo's. Over welke grootte praten we?

Laseren geeft over het algemeen een mooier resultaat. Je bent alleen iets langer bezig.

Ik kan je niet helpen aan een kliniek. Misschien gewoon een plastische chirurgie afdeling in een ziekenhuis? Die maatschappen "klussen" vaak bij. En anders Veldhoven écht wel goed en betrouwbaar.

Succes!
pi_155195148
Omdat het een kleine tatoeage is en ik twee jaar om te laseren wel lang vind.

Ben nog een beetje aan het oriënteren maar mijn voorkeur gaat wel uit naar operatief verwijderen.
pi_155201453
Matthijst, dank voor de welkom en blij te horen dat het er normaal uit ziet! Let wel, ik weet niet zeker dat de laser in Breda gehuurd wordt, ik zei dat ik dat dacht omdat ze aangaven dat er maar 3 van deze lasers in NL zijn en ik inderdaad weet dat ze die bij de drie vestigingen van Het Lasercentrum hebben. Ik ga het volgende keer als ik er ben navragen om het zeker te weten!

Blauwe Krokodil, ik heb eerst ook een tijd erover gedacht om operatief te laten verwijderen (zoals je ziet is mijn tattoo ook maar klein) maar toen ik eenmaal op intake was geweest in Veldhoven was ik wel van dat idee af. Ze raadden het daar ook sterk af, tenzij je écht een hele duidelijke reden hebt waarom je er meteen vanaf wil (bijv. als je op korte termijn met een stewardessenopleiding wil starten). De kans dat je er een litteken aan over houd is namelijk groot. Bij de pols (in mijn geval) was het sowieso geen optie omdat de huid daar te beweeglijk is en niet mooi kan genezen. Maar als je het echt wil denk ik dat je zoals BRZMR zegt het meeste kans hebt bij plastische chirurgie in het ziekenhuis. Of een gewone plastisch chirurgie kliniek?

BRZMR, in eerste instantie worden 7 behandelingen geschat, misschien 8. Ik wacht het nog even af omdat de tatoeage 2x is gezet (eerste keer waren de lijnen niet overal even dik). Het had ook nog wat te maken met wat voor soort inkt er was gebruikt en dit kan ik niet verifiëren. In Veldhoven dachten ze overigens ook dat ik met 7-8 behandelingen klaar zou zijn.

Zou betekenen dat ik volgend jaar rond oktober een heel eind moet zijn! Nu, 3 dagen na de behandeling, is de tatoaege in ieder geval een beetje grijzig en zitten er wat lichte bloeduitstortinkjes onder. Maar het ziet er heel kalm uit. So far so good!
pi_155202004
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 07:36 schreef riodejaneiro het volgende:
Matthijst, dank voor de welkom en blij te horen dat het er normaal uit ziet! Let wel, ik weet niet zeker dat de laser in Breda gehuurd wordt, ik zei dat ik dat dacht omdat ze aangaven dat er maar 3 van deze lasers in NL zijn en ik inderdaad weet dat ze die bij de drie vestigingen van Het Lasercentrum hebben. Ik ga het volgende keer als ik er ben navragen om het zeker te weten!

Blauwe Krokodil, ik heb eerst ook een tijd erover gedacht om operatief te laten verwijderen (zoals je ziet is mijn tattoo ook maar klein) maar toen ik eenmaal op intake was geweest in Veldhoven was ik wel van dat idee af. Ze raadden het daar ook sterk af, tenzij je écht een hele duidelijke reden hebt waarom je er meteen vanaf wil (bijv. als je op korte termijn met een stewardessenopleiding wil starten). De kans dat je er een litteken aan over houd is namelijk groot. Bij de pols (in mijn geval) was het sowieso geen optie omdat de huid daar te beweeglijk is en niet mooi kan genezen. Maar als je het echt wil denk ik dat je zoals BRZMR zegt het meeste kans hebt bij plastische chirurgie in het ziekenhuis. Of een gewone plastisch chirurgie kliniek?

BRZMR, in eerste instantie worden 7 behandelingen geschat, misschien 8. Ik wacht het nog even af omdat de tatoeage 2x is gezet (eerste keer waren de lijnen niet overal even dik). Het had ook nog wat te maken met wat voor soort inkt er was gebruikt en dit kan ik niet verifiëren. In Veldhoven dachten ze overigens ook dat ik met 7-8 behandelingen klaar zou zijn.

Zou betekenen dat ik volgend jaar rond oktober een heel eind moet zijn! Nu, 3 dagen na de behandeling, is de tatoaege in ieder geval een beetje grijzig en zitten er wat lichte bloeduitstortinkjes onder. Maar het ziet er heel kalm uit. So far so good!
Goed om te horen. Ja dat aantal behandelingen leek mij ook realistisch.

Ik heb hetzelfde. Wel een iets grotere tattoo, maar dat maakt in principe niet uit. Lijnen zijn twee keer gezet en met de meest zwarte inkt die er volgens de tattoerrder op de markt is, maar ook dat hoeft niet echt wat te zeggen. Misschien reageert de laser daar juist wel beter op?
Zal ook met name om de diepte gaan.

Gelukkig heb ik een hoop schaduw. Ik ga voor verwijdering van ongeveer 80-90%. Er komt weer een coverup overheen. Maar die coverup moet wel met redelijk lichte schaduw worden, wil die oude lijnen er niet doorheen gaan zien.

Ik begin eind oktober! Spannend.

Ik heb er nu met name last van dat deze op de bovenkant van mij onderarm is, ter hoogte van de pols. En is nu echt afschuwelijk, mede omdat er deels stukje schaduw overheen is gezet wat donkerder is dan de rest van mijn sleeve, valt dus direct op.

Hebben ze ook aangegeven dat het handig is om het uit de zon te houden? Als je het verbrand kan de laswr minder hoog. Ik heb een dikke armband gekocht om volgend jaar zomer om te doen, tijdens sporten een zweetbandje.
Niet ideaal, even wennen, maar dan valt het ook nog eens het minst op!

Succes!! Hou ons oo de hoogte. Vanaf eind oktober kom ik ook steeds met voor en na foto's.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:55:28 #258
382129 crew  Donna
pi_155202203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef riodejaneiro het volgende:
@donnarush - dankjewel voor je reactie! Ik heb onderstaand twee foto's geplaatst. De eerste is van voor ik begon (gisterochtend), de tweede dus 1 dag na de behandeling. Volgens mij ziet het er normaal uit? Als jullie iets geks zien hoor ik het graag.
Ziet er inderdaad goed uit! De eerste keren had ik ook van die 'bloedpuntjes' rondom de tattoo, hoort er bij. :Y
pi_155203018
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:41 schreef BRZMR het volgende:

[..]

Goed om te horen. Ja dat aantal behandelingen leek mij ook realistisch.

Ik heb hetzelfde. Wel een iets grotere tattoo, maar dat maakt in principe niet uit. Lijnen zijn twee keer gezet en met de meest zwarte inkt die er volgens de tattoerrder op de markt is, maar ook dat hoeft niet echt wat te zeggen. Misschien reageert de laser daar juist wel beter op?
Zal ook met name om de diepte gaan.

Gelukkig heb ik een hoop schaduw. Ik ga voor verwijdering van ongeveer 80-90%. Er komt weer een coverup overheen. Maar die coverup moet wel met redelijk lichte schaduw worden, wil die oude lijnen er niet doorheen gaan zien.

Ik begin eind oktober! Spannend.

Ik heb er nu met name last van dat deze op de bovenkant van mij onderarm is, ter hoogte van de pols. En is nu echt afschuwelijk, mede omdat er deels stukje schaduw overheen is gezet wat donkerder is dan de rest van mijn sleeve, valt dus direct op.

Hebben ze ook aangegeven dat het handig is om het uit de zon te houden? Als je het verbrand kan de laswr minder hoog. Ik heb een dikke armband gekocht om volgend jaar zomer om te doen, tijdens sporten een zweetbandje.
Niet ideaal, even wennen, maar dan valt het ook nog eens het minst op!

Succes!! Hou ons oo de hoogte. Vanaf eind oktober kom ik ook steeds met voor en na foto's.
Spannend, ben benieuwd naar je foto's! Er werd inderdaad gezegd dat je het altijd uit de zon moet houden (nu is dat bij binnenkant pols wat makkelijker dan bovenkant onderarm) en gedurende het héle lasertraject (en dan nog een aantal weken na de laatste behandeling) factor 50 zonnebrandcreme erop als je naar buiten gaat. Anders heb je blijkbaar nogal kans op pigmentverschil. Er zat ook een meisje voor me die eerst bij een andere kliniek een traject had doorlopen en wiens pigment nu helemaal verdwenen was omdat ze haar dus niet goed gelaserd én niet goed geïnstrueerd hadden... En dat ging jaren duren om te herstellen :N

Succes in ieder geval!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:38:04 #260
359898 Smurfkuh
Smurf in schaapskleren
pi_155214236
Hebben eigelijk meerdere mensen direct na het laseren uitslag ? In de zin van rode vlekken en bultjes ? Vanmorgen die huge tattoo laten laseren en ik zit dus van onder tot boven onder met bultjes en rode vlekken :X Heb net een allergie tablet gehad, en hopelijk werkt dat maar vroeg me af of meerdere hier last van hebben ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Smurfkuh op 15-08-2015 19:06:24 ]
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:15:59 #261
382129 crew  Donna
pi_155218524
Ik heb altijd rode vlekken (lijkend op huiduitslag) en als het warm is buiten ook nog rode plekjes erbij. Ziet er niet uit! Maar is voor mij dus wel normaal.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:16:30 #262
382129 crew  Donna
pi_155218535
Uh na het laseren dus he. Altijd na het laseren. Niet altijd altijd :D
pi_155224952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 19:15 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb altijd rode vlekken (lijkend op huiduitslag) en als het warm is buiten ook nog rode plekjes erbij. Ziet er niet uit! Maar is voor mij dus wel normaal.
Als dat dan het ergste is :-) Draag je er gewoon iets overheen.
Ik heb een armband net binnen van 7cm breed. past precies over de tattoo heen op m'n onderarm. Alvast voor zomer 2016, maar grootste gedeelte zit in de winter 2015, afronding winter 2016 hopelijk.

Succes allen. Spannend!!
  Moderator vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:54:28 #264
382129 crew  Donna
pi_155226012
Ik heb idd meestal wel een broek aan :+
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:08:26 #265
359898 Smurfkuh
Smurf in schaapskleren
pi_155243772
Uhmzs tsja ik zat nu dus van onder tot boven onder :x Ik had nu een andere behandelaar en die heeft een andere gel gebruikt.. Een gel waar ik dus niet zo goed tegenkon :')
pi_155734086
Goed nieuws!

Vrijdag 4 september a.s. intake en eerste lasersessie. Ik heb gekozen, op basis van gevoel, contacr en ervaringsverhalen, voor Aesthetics Beauty Clinics (Kliniek Veldhoven). De behandeling zal plaatsvinden middels de PicoWay.

De tattoo waarvoor ik in eerste instantie een afspraak had gemaakt is momenteel 3 maanden oud. De kliniek adviseerde om te wachten tot 6 maanden aangezien je dan het beste rendement zal behalen (resultaat vs kosten). Eerdere behandeling is mogelijk, geen medische consequenties, maar dit zal meer ten goede komen aan de behandelaar. Langer wachten geeft minder behandelingen voor de patient, echter kan de totale verwijdering dan natuurlijk langer duren.

Hiernaast heb ik gekozen om nog 3 oude tattoo's te laten vervagen voor cover up.

Situatie: (voor en na foto's volgen vanaf vrijdag!)
Ik heb enkele jaren geleden drie kleine tattoo's laten zeten aan de binnenkant van mijn onderarm. Drie maanden geleden een half sleeve genomen op mijn onderarm zodat het meer 1 geheel zou vormen. In deze half sleeve is een dobbelsteen geheel verkeerd neergezet. Hieroverheen zijn 3 klavertjes geschaduwd om het weg te werken, echter komen de lijnen van de dobbelsteen hier doorheen. Ziet er niet uit!!
De kleinere tattoo's passen toch niet in het geheel en vormen een slordig gezicht.

Na vervagen van de tattoo's komen er 2 grotere tattoo's voor terug, waaronder 1 met de naam van mijn recent geboren dochter.

Een heel klein deel van de oude tattoo loop door op de bovenarm, dat zal geheel verwijderd moeten worden. Gelukkig staat die tattoo naar mijn verwachting niet erg diep.

Aangezien die tattoo's ouder zijn heb ik ervoor gekozen om eerder onder de laser te gaan. De tattoo van 3 maanden oud neem ik dan natuurlijk gewoon mee, als we dan toch bezig zijn.

Ik ga vrijdag met heel veel vertrouwen tegemoet. Kijk uit naar de daadwerkelijke intake en de behandeling.

Vrijdag dus meer!!! Met foto's.
Tot dan!

[ Bericht 0% gewijzigd door BRZMR op 01-09-2015 16:45:05 ]
pi_155815977
Erg zin om straks mijn eerste foto's te kunnen plaatsen. Over een klein half uurtje mijn eerste behandeling.

Ontvangst in bij Kliniek Veldhoven is in ieder geval al onwijs professioneel.
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 14:54:02 #268
382129 crew  Donna
pi_155816259
Ik ben erg benieuwd!
pi_155820682
Ik ben ook benieuwd! Ik heb op 9 oktober mijn 1e behandeling bij ABC in Veldhoven. Ik twijfel alleen nog of ik moet starten met behandelen... héél erg benieuwd naar je ervaring en foto's dus! Succes!
pi_155823320
Mijn eerste sessie!!
Vanmiddag om 15.00 eerste consult gehad met mijn behandelaar bij Kliniek Veldhoven (Aesthetics Beaty Clinics). Ook kwam de eigenaar zich even voorstellen. De behandeling wordt uitgevoerd met de PicoWay. Er werd ruim de tijd genomen voor het consult. Mijn vragen werden direct bevredigend beantwoord. Vervolgens om 15.45 de behandelkamer ingegaan. Na wat voorbereidingen, onder andere het intekenen van de te laseren stukken, zijn we om 16.00 begonnen. Na 5 tot 10 minuten was het allemaal gereed. Ik heb geen verdovende crème gebruikt. Het doet iets meer pijn als het zetten van de tattoo, echter duurt dit dus maar 5-10 minuten. Even doorbijten vind ik dan maar...

Tijdens het consult uiteindelijk ook besloten om de drie kleinere tattoo's niet te gaan laseren. In mijn bericht van 1 september op dit forum heb ik aangegeven dit te gaan doen, echter had ik hier nog teveel twijfels bij. In overleg met de behandelaar afgesproken dat we eerst de delen doen waar ik zeker over ben en waarvoor ik ook dit traject ben ingegaan. Mocht het zó bevallen dan kan ik hier altijd nog voor kiezen. Moet zeggen dat het een bevredigend gevoel geeft dat ik deze keuze heb gemaakt.

Ook mijn keuze voor Kliniek Veldhoven (Aesthetics Beaty Clinics) komt uiteindelijk voort uit het het fijne contact per mail, waar dit vandaag nog maar eens bevestigend is op locatie. Mails worden snel behandeld en ze staan voor alles open om te bespreken. Hiernaast zijn ook de ervaringen van andere mensen erg goed bij deze kliniek. Maar dit is uiteindelijk een gevoel, aangezien mail altijd anders kan overkomen dan men bedoelt. Gelukkig heb ik voor mezelf een goede keuze gemaakt om die 130 kilometer te gaan rijden. Doe jullie voordeel met mijn verhaal, dit kan je in positieve of negatieve zin nét het zetje geven om een bepaalde keuze te maken.

Wat behandel ik nu?
Een dobbelsteen van 7 bij 7 cm met half een klaver eroverheen. Hiernaast een stuk prikkeldraad van ongeveer 15 bij 1 cm. Dit prikkeldraad verbind een tattoo op mijn bovenarm met een ankertje in mijn sleeve. Nu het een sleeve op mijn onderarm is ziet dit er een beetje raar uit, vandaar.

In totaal behandel ik ongeveer 65 cm2. Ook nemen ze nog wat schaduwwerk mee wat om de tattoo's staat, dit maakt een cover up straks weer gemakkelijker.

De dobbelsteen is 3 maanden oud, het prikkeldraad 3 jaar. Kliniek Veldhoven schrijft 6 maanden voor, aangezien dit het meeste rendement zal zijn voor de klant. Ik heb echter op eigen aandringen aangegeven dat ik dit besef maar er toch voor kies om eerder te starten. Dit is dan ook opgenomen in het contract als eigen keuze. Hier zitten geen medische consequenties aan vast.

Tussen de behandelingen wordt minimaal 10 weken aangehouden. Kliniek Veldhoven geeft ook hierbij aan dat eerder behandelen geen medische consequenties met zich zal meebrengen maar dit niet betekent dat de tattoo sneller verdwijnt. Je bent namelijk aan het schieten in de inktdeeltjes van de vorige keer. Dit zal leiden tot meer behandelingen en meer betalingen voor de patiënt. Goed voor de behandelaar, minder voor de patiënt.

Foto's voor:

Dit is de dobbelsteen op mijn onderarm vanaf kant 1


Dit is de dobbelsteen met een deel cover up (allemaal gedaan met een schaduwnaald) vanaf kant 2


Dit wil ik laten vervagen zodat er een cover up overheen kan. Dat wordt een roos met een banner met de naam van mijn dochter: Sofie.

Aanvullend laat ik dus een deel prikkeldraad weghalen. zie;
Gaat weg vanaf de letters (het pijltje) op de bovenarm tot aan het ankertje op de onderarm. Hierin zal het stukje wat over de bovenarm gaat 100% verwijderd moeten worden. Het deel in de sleeve mag vervaagd worden, zodat hier weer geschaduwd kan worden.



En dan laat ik uiteindelijk bij die muzieknoot meer tegen de tattoo aanschaduwen. Die drie kleinere tattoo's heb ik dus al enkele jaren aan de binnenkant van mijn binnenarm en zijn meegenomen in de sleeve.

Op de bovenkant van mijn arm is het volgende; twee speelkaarten (black jack), een klok met de tekst Timeless, een vogel, en een dobbelsteen.

Ik kan momenteel nog geen foto's tonen van de eerste behandelingsresultaten. Het is nog helemaal verpakt. Dit ga ik er vanavond afhalen, dan kom ik er in de loop van het weekend/de week erop terug. Kom ze zeker plaatsen. Maar dit is alvast mijn verhaal!!

29 oktober behandeling 2 in Veldhoven. Het rijden van 130 kilometer enkele reis zeker waard!!! De service is in ieder geval al een aanrader. Ik hoop dat ik hen ook kan aanraden op basis van de verbluffende resultaten van de PicoWay.

Ik hoop snel resultaten te kunnen delen. Nu heb ik in ieder geval mijn ervaring met de kliniek kunnen delen. Hoe het proces is verlopen in aanloop naar mijn eerste lasersessie en welke stukken ik ga laseren (mét foto's).

Succes allen! Tot snel!
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:25:12 #271
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_155842875
Dus je laat nu de tatoeage behandelen waar je oorspronkelijk een afspraak voor had gemaakt?
Die ene waar je 6 maanden voor moest wachten?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_155859845
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef matthijst het volgende:
Dus je laat nu de tatoeage behandelen waar je oorspronkelijk een afspraak voor had gemaakt?
Die ene waar je 6 maanden voor moest wachten?
Inderdaad waarvoor ik de oorspronkelijke afspraak had gemaakt + 1 deel extra (3 jaar oud).

Zoals ik aangeef behandelen ze pas vanaf 6 maanden aangezien dan het hoogste rendement is te behalen voor de klant (minst aantal behandelingen en dus laagste prijs voor de klant). Ik heb echter bij hoge uitzondering zelf gekozen om na 3 maanden te beginnen. Dit is niet gebruikelijk, bleek ook tijdens het consult gesprek en ook de dames achter de balie stonden ervan te kijken.

Dit is een eigen beslissing en daarvoor heb ik ook getekend. Omdat ik eerder ben begonnen zal ik wellicht sneller van mijn tattoo af zijn (of net zo snel), maar ik ben wel meer geld kwijt (een extra behandeling).

Nu alweer bijna 2 dagen na de behandeling en het ziet er goed uit. Foto's moet ik nog even maken en plaatsen, vanmiddag even proberen. Je ziet direct resultaat op bepaalde plekken, al zal voor de gehele verwijdering ook zomaar tegen een behandeling of 7-10 nodig zijn denk ik.
Dit kunnen ze pas zeggen na ongeveer 3 behandelingen. Wachten rustig af, dat is het codewoord voor dit lange traject.
  zondag 6 september 2015 @ 09:29:54 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_155860007
De dames achter de receptie zelfs? Kreeg je een grand Tour, beste tijd binnen geweest zo te horen? Bijna JFK waardig ;)

“Well Mr. President”, the janitor replied “I’m helping to put a man on the moon”


Ben benieuwd naar de foto's en help je hopen dat je er rap vanaf bent!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_155867076
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 20:20 schreef matthijst het volgende:

Paar andere nieuwe posters uit topic 9, hoe gaat het daarmee nu?
forever-mp, rob83nl, Relative.

Ben wel benieuwd of er wat aan die verdikking te doen is. Denk dat veel mensen daar wat aan zullen hebben.
Hier gaat alles goed hoor! Toevallig vandaag weer wat mee aan het lezen maar na vorige keer weinig zin om actief mee te posten, maar goed... inmiddels zit behandeling 6 met de picoway er op. Ga in november weer. Tattoo begint goed te vervagen nu. Wel veel last van kleine blaartjes, meer dan de eerste x met de picoway (nu was de derde keer). Maar hij gaat langzaam weg... Blij dus! En voor de rest denk ik er niet teveel over na... kan het alleen maar meevallen.
pi_155872628
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef rob83nl het volgende:

[..]

Hier gaat alles goed hoor! Toevallig vandaag weer wat mee aan het lezen maar na vorige keer weinig zin om actief mee te posten, maar goed... inmiddels zit behandeling 6 met de picoway er op. Ga in november weer. Tattoo begint goed te vervagen nu. Wel veel last van kleine blaartjes, meer dan de eerste x met de picoway (nu was de derde keer). Maar hij gaat langzaam weg... Blij dus! En voor de rest denk ik er niet teveel over na... kan het alleen maar meevallen.
Dat klinkt wel erg goed! Je zit dus ook bij kliniek Veldhoven?

Hebben ze aangegeven hoeveel behandelen je ongeveer nodig zal hebben voor 100% verwijdering?
Zie je ook echt vooruitgang nu je bent overgestapt naar de Picoway?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')