abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:04:57 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_154756444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 07:36 schreef BRZMR het volgende:
Over de eerste quote heel duidelijk; Dat is een feit. In dit geval heb jij ervaring met de PicoSure en niet met de PicoWay. Dat mag gewoon gezegd worden. Is geen aanval Matthijs.
Daar doel ik niet op? Dat lijkt me duidelijk dat ik geen ervaring het met Picoway. Er is niemand die ervaring heeft met beide?
Ik doel op de quotes waarin je na aanvankelijk voor PicoSure te hebben "gekozen" opeens na een modbreak een heel positief verhaal over Picoway post (70% minder warmte, minder agressief voor de huid, beter op zwart). Drie dingen die eigenlijk meteen al voor Picoway zouden pleiten. Dus vandaar de verwondering (ook van anderen) en de vraag waar deze claims op gebaseerd zijn?

quote:
'ineens' zo stellig over de PicoWay ben ik niet. Echter lees ik artikelen e.d. Dit doe ik overigens om mezelf in te lezen. Ervaringen zijn in deze, zoals die van jullie, ook zeer belangrijk. Maar dit forum is niet het enige forum.
Ah, zo kwam het wel een beetje over: van een 100% keus voor Picosure, tot een modbreak tot een 100% omslag met feiten over Picoway.
Klopt, dit forum is echter wél het enige Nederlandse forum waarop wat te vinden is over Nederlandse behandelaars. Met ervaringen van mensen die behandeld worden. En als je dan wat interessants leest dan is het toch niet zo moeilijk om een linkje te posten?
Mensen baseren de keuze om hun lichaam met een laser te laten beschieten erop, dan kan je wat mij betreft niet genoeg informatie delen :)

quote:
Citeer inzake de PicoSure over een tekst die ik eerder genoemd heb: "Dit lasersysteem (geen citaat: de PicoSure) heeft ook nadelen; de lichtkleur (755NM) van een Alexandrite Picolaser is vrij agressief voor de huid bij het behandelen van zwarte tatoeages." BRON: Picolaser.nl
Dat is een site van ofwel de leverancier, of een aanbieder van Picoway?
Daarom vraag ik ook naar bronnen ^O^

quote:
En nogmaals: dit is wat ik lees, in combinatie met ervaringen. Je zal een prima ervaring hebben met de PicoSure. En ik zeg ook niet dat het geen geschikte laser is, maar ik kies naast een snelle behandeling ook voor een juiste behandeling voor de huid. En die lijkt met de PicoWay nét wat gunstiger uit te pakken.
Dat kan, en help ik je hopen!
Maar voorlopig is het gebaseerd op een gevoel :)

quote:
En nu weer ontopic Matthijs! Ik had er een streep onder gezet.
En wederom 8% van je bericht gewijzigd...komt ook wel betrouwbaar over :-)
Ooit gehoord van spelfouten?
Of teruglezen en zinnen rechtzetten?

Over "aanvallen" gesproken |:(

On topic lijkt me een goed idee, ik probeer niet anders te doen door wat bronnen te vragen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_154756600
/ontlurkt Ik volg deze reeks bijna vanaf het begin maar wat een zeiktopic is dit geworden _O-
pi_154756652
Ontopic!

Ik sluit me af voor al dit gezeur met elkaar, ook vanuit mezelf.

Ervaring delen! Succes.
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:36:39 #229
28167 matthijst
pi_154756720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:30 schreef BRZMR het volgende:
Ontopic!

Ik sluit me af voor al dit gezeur met elkaar, ook vanuit mezelf.

Ervaring delen! Succes.
Eens. w/

/ontopic
Mijn ervaring is dat picolaser.nl een objectieve site over picolasers lijkt te zijn, maar na enig doorklikken in de linkjes lijkt dat het er toch op dat het geschreven is als promomateriaal voor Picoway.
Doe er je voordeel mee!

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 30-07-2015 08:44:41 ]
pi_154757191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

Eens. w/

/ontopic
Mijn ervaring is dat picolaser.nl een objectieve site over picolasers lijkt te zijn, maar na enig doorklikken in de linkjes lijkt dat het er toch op dat het geschreven is als promomateriaal voor Picoway.
Doe er je voordeel mee!

Dat lijkt er zeker op. Ben ik helemaal met je eens.
Zo is er door het lasercentrum ook een website in ontwikkeling met de PicoSure.

Dat maakt het zo lastig om dergelijke sites te beoordelen op eerlijkheid. Dan kan je foto's bekijken van voor, tijdens en na behandelingen en gastenboeken e.d. En fora zoals deze!

Bedankt voor het delen en volg graag mee. Ik ga ook mijn verhaal delen. Hoop daarna snel te kunnen afsluiten met eindresultaat: een nieuwe tattoo in de half sleeve op mijn arm.

Fijne vakantie Matthijst, je ging genieten van de zon volgens mij!?
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:30:57 #231
28167 matthijst
pi_154767249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:24 schreef BRZMR het volgende:
Dat lijkt er zeker op. Ben ik helemaal met je eens.
Zo is er door het lasercentrum ook een website in ontwikkeling met de PicoSure.
Welke website is dat?
pi_154785142
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:30 schreef matthijst het volgende:

[..]

Welke website is dat?
Heb ik momenteel even niet paraat. Is ook nog in ontwikkeling.

Zet hem er tzt wel op.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:07:00 #233
28167 matthijst
pi_154785689
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:35 schreef BRZMR het volgende:

[..]

Heb ik momenteel even niet paraat. Is ook nog in ontwikkeling.

Zet hem er tzt wel op.
Aha. Dus je hebt inside information?

edit: picolaser.nl is offline gehaald?

[ Bericht 5% gewijzigd door matthijst op 31-07-2015 10:25:36 ]
pi_154786154
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:07 schreef matthijst het volgende:

[..]

Aha. Dus je hebt inside information?

edit: picolaser.nl is offline gehaald?
Nee op de website van Het Lasercentrum wordt gesproken over die website, "onze website". Dus onafhankelijke informatie zal je ook daar dan niet gaan vinden helaas.

Inderdaad apart dat die website offline is momenteel.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:38:26 #235
28167 matthijst
pi_154787574
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef BRZMR het volgende:
Nee op de website van Het Lasercentrum wordt gesproken over die website, "onze website". Dus onafhankelijke informatie zal je ook daar dan niet gaan vinden helaas.
Da's logisch toch?
Als je op Coca-Cola.com kijkt zul je geen Pepsi vinden.
Maar als je op www.sodatasting.com kijkt verwacht je onafhankelijke reviews, en geen site die onder water een promosite van Coca Cola lijkt :s)
pi_154788893
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

Da's logisch toch?
Als je op Coca-Cola.com kijkt zul je geen Pepsi vinden.
Maar als je op www.sodatasting.com kijkt verwacht je onafhankelijke reviews, en geen site die onder water een promosite van Coca Cola lijkt :s)
Vind ik niet logisch. Dan kunnen ze die informatie ook via de eigen website weergeven.
Maar verder niet boeiend. Iedere lezer zal dat voor zichzelf kunnen bepalen, en basis daarvan nagaan of die website dan een toegevoegde waarde heeft ten opzichte van de website van de desbetreffende kliniek.
pi_154788966
Ennnn we gaan weer verder naar ervaringen delen.

Ik ga beginnen eind november! Komende 4 maanden me niet te druk maken over de 'lelijke' plek in mijn sleeve. Groot nadeel is dat die wel vol in het zicht aan de bovenkant van m'n onderarm zit.
Maar even proberen niet aan te ergeren, gelukkig vallen de de eerste 3/4 behandelingen in winter tijd.

Tot snel!
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 10:45:38 #238
359898 Smurfkuh
Smurf in schaapskleren
pi_154814431
Ik mag over 2 weken weer voor mijn pols, en dit keer gaat mijn sleeve er ook aan.
Dat stomme ding begint steeds meer uit te lopen, en de lijnen begin steeds kronkeliger te worden :| Iets erover heen kon niet omdat de lijnen te dik zijn.. dus dan maar laseren..
pi_154814701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 10:45 schreef Smurfkuh het volgende:
Ik mag over 2 weken weer voor mijn pols, en dit keer gaat mijn sleeve er ook aan.
Dat stomme ding begint steeds meer uit te lopen, en de lijnen begin steeds kronkeliger te worden :| Iets erover heen kon niet omdat de lijnen te dik zijn.. dus dan maar laseren..
Ben je begonnen met een deel van je sleeve?
Welke kliniek en welke laser zit je? Ga je voor gehele verwijdering of bij 80/90% een cover up?

Hoe lang doe je er al over? Je hoort vaak; hoe verder de tattoo van je hart hoe langer je erover doet om hem te verwijderen. Dit heeft te maken met de afvoer van de inktdeeltjes.

Succes!!
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 12:59:38 #240
28167 matthijst
pi_154816269
Edit_ Dan komt WRH dit toch lekker zelf posten?

[ Bericht 55% gewijzigd door Mord_Sith op 03-08-2015 11:56:44 ]
  Moderator/colorchick zaterdag 1 augustus 2015 @ 13:52:59 #241
382129 crew  Donna
pi_154817061
Ik heb het Lasercentrum ook een e-mail gestuurd voor meer informatie en kreeg een uitgebreid maar algemeen antwoord met nadrukkelijk aangegeven dat alles per persoon en tattoo verschilt en ze graag met je in gesprek gaan tijdens een afspraak om te kijken wat het beste is en specifieke vragen te beantwoorden.

In principe is het dus mogelijk om 6-8 weken na het zetten al te gaan laseren, maar dat ligt er helemaal aan of je huid dan goed geheeld is.

Ik heb een vriendin die onder de tattoos zit n haar tattoos genezen echt super snel. Zij zou na 6 weken wel kunnen laseren. Mijn huid is rot en ik zou zeker minstens 4 maanden wachten.

Anyway, mijn ervaring met Het Lasercentrum op basis van mijn e-mailbericht is dus prima en proffesioneel. Heb ook eerlijk terug gestuurd dat het een testvraag was om te kijken hoe ze om gaan met vragen. In mijn ogen hebben ze het goede antwoord gegeven, dat het zo verschilt dat ze je liever op gesprek zien.
pi_154848733
Heb donderdag een afspraak voor de ver dikking in me huid die door het laseren is ontstaan tot toe nog niemand gevonden, ook geen dermatoloog, die weet wat hij er aan kan doen , als er al iets aan te doen is.

Als ik na donderdag niet verder kom even met het lasercentrum verder kijken want vind het anders wel duur voor een litteken :p

[ Bericht 16% gewijzigd door Mord_Sith op 03-08-2015 11:56:54 ]
pi_154853388
Die van mij zit op me hart, helaas gaat het erg langzaam haha.

Ik denk eerder dat de hoeveelheid en soort inkt het bepalen. De plaats van de tattoo doet, denk ik, niet veel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef BRZMR het volgende:

[..]

Welke kliniek en welke laser zit je? Ga je voor gehele verwijdering of bij 80/90% een cover up?

Hoe lang doe je er al over? Je hoort vaak; hoe verder de tattoo van je hart hoe langer je erover doet om hem te verwijderen. Dit heeft te maken met de afvoer van de inktdeeltjes.

Succes!!
pi_154860568
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:18 schreef Shenk het volgende:
Die van mij zit op me hart, helaas gaat het erg langzaam haha.

Ik denk eerder dat de hoeveelheid en soort inkt het bepalen. De plaats van de tattoo doet, denk ik, niet veel.

[..]

Oh.. haha. Is dat in ieder geval een geruststelling.
Ja de diepte is moeilijk te bepalen. Dat zal moeten blijken na 2/3 behandelingen. Er zit bij mij veel schaduwwerk in het stuk dat weg moet, dat zal in ieder geval een stuk makkelijker gaan. Maar alsnog tik je een hoop behandelingen aan aangezien en toch wat lijnen zitten, die naar mijn idee best dik zijn.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:27:27 #245
359898 Smurfkuh
Smurf in schaapskleren
pi_154979098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef BRZMR het volgende:

[..]

Succes!!
Heb de eerste 10 laserbehandelingen voor mijn pols bij een tattooshop gehad. Ben daarna overgestapt naar Het lasercentrum in Eindhoven. Heb daar nu 2 sessies voor mijn pols gehad, maar vanaf volgende week nemen ze ook mijn sleeve mee. Wat ik daarmee wil weet ik nog niet precies, of weg of er iets overheen maar dat zal nog wel ff duren aangezien de tattoo er nog geen 6 maanden zit..
pi_155140183
Hallo,

Na hier 2 jaar een beetje meegelezen te hebben ben ik gister ook begonnen met het laten verwijderen van mijn tatoeage. Verschillende intakes gehad (oa in Veldhoven maar dat vond ik erg ver weg), overwogen om het operatief te laten doen maar uiteindelijk voor een laser center dicht in de buurt gekozen. Ze werken met de picosure laser. Ik heb een kleine tattoo aan de binnenkant van mijn pols. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Toch wel een beetje zenuwachtig na het zien van de blarenfoto's hier. Zo meteen mag het eerste gaasje er af ;) leek me leuk om ook af en toe mijn ervaringen te delen hier op het forum!
  Moderator/colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 10:44:09 #247
382129 crew  Donna
pi_155142949
Heb je het gaasje er al af? Ben benieuwd naar een foto.
pi_155151452
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:27 schreef Smurfkuh het volgende:

[..]

Heb de eerste 10 laserbehandelingen voor mijn pols bij een tattooshop gehad. Ben daarna overgestapt naar Het lasercentrum in Eindhoven. Heb daar nu 2 sessies voor mijn pols gehad, maar vanaf volgende week nemen ze ook mijn sleeve mee. Wat ik daarmee wil weet ik nog niet precies, of weg of er iets overheen maar dat zal nog wel ff duren aangezien de tattoo er nog geen 6 maanden zit..
Volgens het lasercentrum maakt het niet uit dat de tattoo er nog geen 6 maanden zit. Je kunt snel beginnen.

Maar je zal er wel tot 2 jaar zoet mee zijn neem ik aan, zo'n sleeve?

Heel veel succes!!
pi_155151587
Ik start definitief over 2,5 maand, gaat om een tattoo van 7,5 bij 7,5cm. Benieuwd hoe het gaat lopen. Zal de ervaringen delen.

Ik ga voor een cover up. Dus 80% verwijdering is akkoord.
Ga wel voor een streven eind 2016. Hoop met een behandeling of 6-8 wel klaar te zijn.
pi_155161897
@donnarush - dankjewel voor je reactie! Ik heb onderstaand twee foto's geplaatst. De eerste is van voor ik begon (gisterochtend), de tweede dus 1 dag na de behandeling. Volgens mij ziet het er normaal uit? Als jullie iets geks zien hoor ik het graag.
Ik ga naar het laser center Rotterdam. Zij gebruiken de picosure laser en huren deze 1 dag per 2 maanden waarop ze iedereen laseren die van zijn of haar tattoo af wil. Ik heb het idee dat ze hem van het Laser Centrum (in Breda?) huren maar zeker weten doe ik het niet (ze zeiden bij de intake dat er maar 3 van deze lasers in NL waren). Is dit nou een beetje shady of niet? Zouden jullie nog navragen waar ze die laser precies huren?
De behandeling komt heel professioneel over en ze lijken goed te weten waar ze mee bezig zijn. Het is ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds helemaal volgeboekt dus ik neem aan dat er vooralsnog niet heel veel klachten zijn. Zijn er nog andere forummers die naar dit laser center gaan?

13 oktober moet ik weer. I'll keep you posted.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')