Daar doel ik niet op? Dat lijkt me duidelijk dat ik geen ervaring het met Picoway. Er is niemand die ervaring heeft met beide?quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:36 schreef BRZMR het volgende:
Over de eerste quote heel duidelijk; Dat is een feit. In dit geval heb jij ervaring met de PicoSure en niet met de PicoWay. Dat mag gewoon gezegd worden. Is geen aanval Matthijs.
Ah, zo kwam het wel een beetje over: van een 100% keus voor Picosure, tot een modbreak tot een 100% omslag met feiten over Picoway.quote:'ineens' zo stellig over de PicoWay ben ik niet. Echter lees ik artikelen e.d. Dit doe ik overigens om mezelf in te lezen. Ervaringen zijn in deze, zoals die van jullie, ook zeer belangrijk. Maar dit forum is niet het enige forum.
Dat is een site van ofwel de leverancier, of een aanbieder van Picoway?quote:Citeer inzake de PicoSure over een tekst die ik eerder genoemd heb: "Dit lasersysteem (geen citaat: de PicoSure) heeft ook nadelen; de lichtkleur (755NM) van een Alexandrite Picolaser is vrij agressief voor de huid bij het behandelen van zwarte tatoeages." BRON: Picolaser.nl
Dat kan, en help ik je hopen!quote:En nogmaals: dit is wat ik lees, in combinatie met ervaringen. Je zal een prima ervaring hebben met de PicoSure. En ik zeg ook niet dat het geen geschikte laser is, maar ik kies naast een snelle behandeling ook voor een juiste behandeling voor de huid. En die lijkt met de PicoWay nét wat gunstiger uit te pakken.
Ooit gehoord van spelfouten?quote:En nu weer ontopic Matthijs! Ik had er een streep onder gezet.
En wederom 8% van je bericht gewijzigd...komt ook wel betrouwbaar over :-)
Eens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:30 schreef BRZMR het volgende:
Ontopic!
Ik sluit me af voor al dit gezeur met elkaar, ook vanuit mezelf.
Ervaring delen! Succes.
Dat lijkt er zeker op. Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Eens.![]()
/ontopic
Mijn ervaring is dat picolaser.nl een objectieve site over picolasers lijkt te zijn, maar na enig doorklikken in de linkjes lijkt dat het er toch op dat het geschreven is als promomateriaal voor Picoway.
Doe er je voordeel mee!
Welke website is dat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:24 schreef BRZMR het volgende:
Dat lijkt er zeker op. Ben ik helemaal met je eens.
Zo is er door het lasercentrum ook een website in ontwikkeling met de PicoSure.
Aha. Dus je hebt inside information?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:35 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Heb ik momenteel even niet paraat. Is ook nog in ontwikkeling.
Zet hem er tzt wel op.
Nee op de website van Het Lasercentrum wordt gesproken over die website, "onze website". Dus onafhankelijke informatie zal je ook daar dan niet gaan vinden helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha. Dus je hebt inside information?
edit: picolaser.nl is offline gehaald?
Da's logisch toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef BRZMR het volgende:
Nee op de website van Het Lasercentrum wordt gesproken over die website, "onze website". Dus onafhankelijke informatie zal je ook daar dan niet gaan vinden helaas.
Vind ik niet logisch. Dan kunnen ze die informatie ook via de eigen website weergeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's logisch toch?
Als je op Coca-Cola.com kijkt zul je geen Pepsi vinden.
Maar als je op www.sodatasting.com kijkt verwacht je onafhankelijke reviews, en geen site die onder water een promosite van Coca Cola lijkt
Ben je begonnen met een deel van je sleeve?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:45 schreef Smurfkuh het volgende:
Ik mag over 2 weken weer voor mijn pols, en dit keer gaat mijn sleeve er ook aan.
Dat stomme ding begint steeds meer uit te lopen, en de lijnen begin steeds kronkeliger te worden :| Iets erover heen kon niet omdat de lijnen te dik zijn.. dus dan maar laseren..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Ben je begonnen met een deel van je sleeve?
Welke kliniek en welke laser zit je? Ga je voor gehele verwijdering of bij 80/90% een cover up?
Hoe lang doe je er al over? Je hoort vaak; hoe verder de tattoo van je hart hoe langer je erover doet om hem te verwijderen. Dit heeft te maken met de afvoer van de inktdeeltjes.
Succes!!
Oh.. haha. Is dat in ieder geval een geruststelling.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:18 schreef Shenk het volgende:
Die van mij zit op me hart, helaas gaat het erg langzaam haha.
Ik denk eerder dat de hoeveelheid en soort inkt het bepalen. De plaats van de tattoo doet, denk ik, niet veel.
[..]
Heb de eerste 10 laserbehandelingen voor mijn pols bij een tattooshop gehad. Ben daarna overgestapt naar Het lasercentrum in Eindhoven. Heb daar nu 2 sessies voor mijn pols gehad, maar vanaf volgende week nemen ze ook mijn sleeve mee. Wat ik daarmee wil weet ik nog niet precies, of weg of er iets overheen maar dat zal nog wel ff duren aangezien de tattoo er nog geen 6 maanden zit..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:10 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Ben je begonnen met een deel van je sleeve?
Welke kliniek en welke laser zit je? Ga je voor gehele verwijdering of bij 80/90% een cover up?
Hoe lang doe je er al over? Je hoort vaak; hoe verder de tattoo van je hart hoe langer je erover doet om hem te verwijderen. Dit heeft te maken met de afvoer van de inktdeeltjes.
Succes!!
Volgens het lasercentrum maakt het niet uit dat de tattoo er nog geen 6 maanden zit. Je kunt snel beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:27 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Heb de eerste 10 laserbehandelingen voor mijn pols bij een tattooshop gehad. Ben daarna overgestapt naar Het lasercentrum in Eindhoven. Heb daar nu 2 sessies voor mijn pols gehad, maar vanaf volgende week nemen ze ook mijn sleeve mee. Wat ik daarmee wil weet ik nog niet precies, of weg of er iets overheen maar dat zal nog wel ff duren aangezien de tattoo er nog geen 6 maanden zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |