abonnement Unibet Coolblue
pi_153618334
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:03 schreef TheArt het volgende:
Overigens ben ik het met die kritiek van hierboven op Delahaye eens, al zal die wel weer aanbeden worden in het team vanwege de Giro van Kruijswijk.
Is die niet klaargestoomd door Heijboer?

Ach en Gesink, die is op 80% nog beter dan de meeste andere Nederlanders.
Hopelijk gaat hij gewoon lekker aanvallend koersen en richt hij zich niet op het klassement.
Gesink _O_
pi_153618375
Ik wil mij graag vierkant achter Gesink scharen.

Gesink oh Gesink _O_
pi_153618588
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zonet is nog verteld dat Pinot bij elke tijdrit die hij dit jaar heeft gereden in de top 20 is geëindigd.
Waarbij ze wel de proloog hier over het hoofd zagen waar Pinot 41ste werd en 16 seconden verloor op Dumoulin, maar toch :P
pi_153618595
Ik lach jullie allemaal uit nu. Twijfelen aan Superman. :')
pi_153618646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is die niet klaargestoomd door Heijboer?

Ach en Gesink, die is op 80% nog beter dan de meeste andere Nederlanders.
Hopelijk gaat hij gewoon lekker aanvallend koersen en richt hij zich niet op het klassement.
Gesink _O_
Klopt, maar volgens mij staan al die 'performance coaches' onder leiding van Tak tak Delahaye.
pi_153618897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:54 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Laat gaan. Je steekt tenminste nog eens je nek uit af en toe voor wat renners, wat te prijzen valt.

Helaas is het nog niet super wat Gesink laat zien, komt ook wel uit een ontzettend diep dal. Laat hij eerst maar eens een seizoen zonder ongemak koersen, dan kunnen we het daarna helemaal wel beoordelen. Ergens ook wel jammer dat hij nu toch alweer de spotlight van de Tour etc. opzoekt, had dan eerder naar de Vuelta toegewerkt... Want in juli zullen de kritieken niet malser zijn, daar kunnen we ook wel weer op wachten.

Al is het inderdaad wel een wonder dat Delahaije nog bij die ploeg werkt, want die heeft nou ook niet echt een gigantisch goed track record wat betreft vooruitgang bij z'n (gezonde) renners...
Het vreemde bij Gesink is dat hij fantastische resultaten neerzette toen hij net terugkwam, terwijl je dan juist zou verwachten dat hij tijd nodig zou hebben om op gang te komen. Hij reed in februari 2 dagen mee in de Algarve, daarna 2 maanden niet (door de bekende redenen), reed dus pas weer mee in de Waalse Pijl als opwarmer voor Romandië en werd daar direct 25ste in de buurt van renners die daar hun 1ste piek van het seizoen hadden.. Daarna naar Romandië waar hij gewoon 11de werd in de aankomst bergop in hetzelfde groepje als o.a. Simon Yates, Frank en Trofimov en voor Fuglsang en Rolland.. Dan verwacht je dat zich dat doorzet in Californië in een minder deelnemersveld, maar daar wordt hij gelost door o.a. Sagan.. En hier in Zwitserland haalt hij ook niet dat niveau wat hij eerder in Romandië nog wel haalde.. Hele vreemde curve eigenlijk..
pi_153619272
Denk dat het tussen Dumoulin en Pinot gaat voor de eindzege, zie in ieder geval Dumoulin als enige Pinot nog bedreigen als hij echt een hele goede tijdrit rijdt. En dan raapt hij de rest ook wel op die ertussen staat in het klassement, ga ik vanuit.. De tijdrit is in ieder geval lang genoeg.
pi_153619286
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik lach jullie allemaal uit nu. Twijfelen aan Superman. :')
We herinnerden hem uit de ronde van Turkije, dat hield niet echt over.
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 20:01:49 #259
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_153619983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik lach jullie allemaal uit nu. Twijfelen aan Superman. :')
#teamsuperman
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_153619990
Ik zie Thomas de TdS wel winnen _O_

Sky FTW
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2015 @ 20:02:22 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153619997
Superman als bijnaam hebben, dat is een soort vrijbrief voor doping zullen we maar zeggen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2015 @ 20:02:41 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153620010
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:02 schreef Syntix het volgende:
Ik zie Thomas de TdS wel winnen _O_

Sky FTW
haha ja en als ie uiteindelijk toch verliest is het maar een B-ronde he hahaha
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153620361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Superman als bijnaam hebben, dat is een soort vrijbrief voor doping zullen we maar zeggen..
Kryptonite is weer eens wat anders dan ketonen.
pi_153620369
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

haha ja en als ie uiteindelijk toch verliest is het maar een B-ronde he hahaha
Zo voorspelbaar van Syntix... :')
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:27:09 #265
40566 Ericr
Livewrong
pi_153620763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Het vreemde bij Gesink is dat hij fantastische resultaten neerzette toen hij net terugkwam, terwijl je dan juist zou verwachten dat hij tijd nodig zou hebben om op gang te komen. Hij reed in februari 2 dagen mee in de Algarve, daarna 2 maanden niet (door de bekende redenen), reed dus pas weer mee in de Waalse Pijl als opwarmer voor Romandië en werd daar direct 25ste in de buurt van renners die daar hun 1ste piek van het seizoen hadden.. Daarna naar Romandië waar hij gewoon 11de werd in de aankomst bergop in hetzelfde groepje als o.a. Simon Yates, Frank en Trofimov en voor Fuglsang en Rolland.. Dan verwacht je dat zich dat doorzet in Californië in een minder deelnemersveld, maar daar wordt hij gelost door o.a. Sagan.. En hier in Zwitserland haalt hij ook niet dat niveau wat hij eerder in Romandië nog wel haalde.. Hele vreemde curve eigenlijk..
Op zich niet vreemd als je geen progressie maakt. De meeste mannen voor het klassement willen er in juli staan, als die mannen dan progressie maken en je zelf zo goed als stil staat lijkt het net alsof je achteruit holt.

Wat Gesink en Ten Dam lieten zien was in ieder geval niet best. Nog even aan kunnen klampen als het los gaat maar zelfs zonder echte explosies er toch af moeten. Als je in dit veld al niet kunt aanhaken zal het in de TDF helemaal een opgave worden. Maar misschien is het allemaal een tactisch meesterplan van de tak-tak-takmeester.
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:01:39 #266
40566 Ericr
Livewrong
pi_153621863
Overigens zijn ze bij Lotto Jumbo wel tevreden en natuurlijk blijven ze zoals altijd hopen op beter:

quote:
Laurens ten Dam en Robert Gesink zijn te spreken over hun prestaties tijdens de koninginnenrit van de Ronde van Zwitserland. Achter winnaar Thibaut Pinot (FDJ) werd Ten Dam 14e. Gesink finishte als 16e en steeg naar de 11e plaats in het algemeen klassement.

“Ik ben redelijk tevreden”, zei Laurens ten Dam na afloop. “Maar ik had natuurlijk liever iets beter van voren gezeten. Ik ging zelf aan in een bochtje. Toen kwam Simon Spilak (Team Katusha) er op zijn buitenblad overheen. Dat vond ik toch iets te veel, aangezien de klim gemiddeld dertien procent steil was. Ik kreeg daar wel een tik te verwerken. Ik heb mezelf daarna ook even opgeblazen, waardoor ik niet meer met het voorste groepje kon blijven.”

Eigen tempo
Ook Robert Gesink was niet ontevreden over zijn prestatie. “Dit soort ritten heb je nodig om een volgende stap te zetten”, gaf hij aan. “De laatste klim was heel zwaar. Het was steil en je zit aan het einde echt op een hele grote hoogte. Dan trap je voortdurend op je adem. Ik heb er aan het begin van de klim voor gekozen om op mijn eigen tempo naar boven te rijden. Waar ik uiteindelijk uitkom, is niet slecht. Ik heb het maximale eruit gehaald en het is zeker weer een stap in de goede richting.”

Uitdaging
“Je hoopt natuurlijk altijd op meer”, bleef ploegleider Nico Verhoeven na afloop kritisch. “Maar aan de andere kant is deze uitslag ook gewoon de realiteit van het moment. Robert staat nu bovendien 11e in het algemeen klassement en heeft uitzicht op de top-10. Daar zit voor hem nog een mooie uitdaging in. De komende etappes worden interessant. Morgen is de koers ook weer open. Het zou in een massasprint kunnen eindigen, maar dan moet er maar wel een ploeg zijn die het wil controleren.”
http://www.teamlottojumbo(...)innenrit-zwitserland
pi_153623060
quote:
“Je hoopt natuurlijk altijd op meer”, bleef ploegleider Nico Verhoeven na afloop kritisch.
Ja, bijtende kritiek van Nico hoor.
pi_153623067
Jammer dat Dumoulin zo goed geklommen heeft. Hoop echt niet dat hij straks denkt klassementsrenner te moeten worden en kilo's wil afvallen. Ten koste van zijn tijdrit uiteraard.

En ik denk dat Gesink 2009 gewoon als Oostenrijkse bloedhond rondreed en nu clean.
- verwijderd door admin -
pi_153623404
faustocoppi60 twitterde op woensdag 17-06-2015 om 21:39:23 Habemus record! Thibaut Pinot fastest ever to ride on Rettenbachferner: http://t.co/lV9pVryOQN #tourdesuisse reageer retweet
Wind in de rug _O_
pi_153623720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

haha ja en als ie uiteindelijk toch verliest is het maar een B-ronde he hahaha
Klopt ^O^ Nee, als hij niet wint is het ook goed. Hij is maar een meesterknecht van Froome. Net zoals Porte, Poels, Nieve etc.
pi_153624404
Mag toch hopen dat ze intern bij LottoNL iets kritischer zijn dan die teksten op de site van de ploeg..
pi_153624974
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:31 schreef DeeBee het volgende:
Wel weer leuk dat THOMAS Geraint ook ineens mee kan op dit soort klimmen, laat gaan.
Ja, sinds wanneer kan hij dat? Thomas is toch meer een kasseibeuker?
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 22:23:35 #273
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_153625011
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:22 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, sinds wanneer kan hij dat? Thomas is toch meer een kasseibeuker?
Britse wielergoden kunnen alles.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_153625186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:22 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, sinds wanneer kan hij dat? Thomas is toch meer een kasseibeuker?
Een paar jaar geleden reed hij in de Tour ook al aardig bergop.
pi_153625345
Thomas is eigenlijk op elk denkbaar wieleronderdeel subtop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')