abonnement Unibet Coolblue
pi_153293687



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 01:44:14 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153293784
TT :N -O-

... waar we de eerste ER160 indrukken verwachten. :Y *O*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 6 juni 2015 @ 09:14:45 #3
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_153295293
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 01:44 schreef shiznuts het volgende:
TT :N -O-

... waar we de eerste ER160 indrukken verwachten. :Y *O*
Ja hup, waar is die review
  zaterdag 6 juni 2015 @ 09:19:06 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153295331
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:14 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja hup, waar is die review
Door de Douane? Want daar ligt die van mij -O-
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 6 juni 2015 @ 10:58:51 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153296389
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Door de Douane? Want daar ligt die van mij -O-
Balen :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153296408
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Door de Douane? Want daar ligt die van mij -O-
Mijn pakketje dat sinds 22 mei bij de douane ligt wordt vandaag pas aangeboden :') Armoedig sloom daar (ja de brief dezelfde dag nog terug gestuurd).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 6 juni 2015 @ 11:23:16 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153296784
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:14 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ja hup, waar is die review
Ergens in dit topic voordat het 300 comments bereikt en dichtgaat hoop ik...
En dat kan dan zomaar maandagavond of dinsdag zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 06-06-2015 16:14:12 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153301627
Ik heb mijn powerbank ook binnen. Klaar voor het festivalseizoen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153302360
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ergens in dit topic voordat het 300 comments bereikt en dichtgaat hoop ik...
En dat kan dan zomaar morgenavond of maandag zijn?
Ben benieuwd!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_153303239
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:22:25 #11
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153303709
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn ^O^
*O* anders zat ik met 10 neppers. Nu maakte dat voor mijn gebruik niet echt uit, maar wel leuk :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 6 juni 2015 @ 20:08:17 #12
13148 Shogo
Psycho...
pi_153307377
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn ^O^
Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen van allbuy een witte en blauwe en ze lijken gewoon echt te zijn. Zitten ook in een xiaomi zakje en mi logotje op de lampjes zelf. Verder zijn ze lekker fel en schijnt er geen licht door waar het niet moet schijnen.

Nu alleen mijn powerbank van banggood nog die ik notabene eerder had besteld en verzonden is dan deze lampjes. :')
pi_153307530
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:58 schreef rene90 het volgende:
Net een berichtje op tweakers van iemand die de xiaomi lampjes van allbuy had gekocht, en die blijken gewoon origineel te zijn ^O^
Goed om te horen! Hoop de mijne binnenkort ook te ontvangen.
pi_153309601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:14 schreef tharonny het volgende:

[..]

Goed om te horen! Hoop de mijne binnenkort ook te ontvangen.
Ik heb ook die nieuwe xiaomi pistons daar gekocht. Ben benieuwd :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 21:28:03 #15
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153310038
Waar is de ER-151 het goedkoopst? Toch maar 1 kopen voor de zomer/camping! BG nog steeds?
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:58:46 #16
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_153313429
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:28 schreef Goddelijker het volgende:
Waar is de ER-151 het goedkoopst? Toch maar 1 kopen voor de zomer/camping! BG nog steeds?
Allbuy volgens mij 15 euro
  zondag 7 juni 2015 @ 09:29:06 #17
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153320809
Ik lurk eigenlijk alleen nog af en toe... Maar deze seller Is wel erg snel.. !
Binnen 4 dagen pakketje binnen.. en ja de envelop komt echt uit China niet uit de UK oid..

Verder:
(Ja ga er maar ff voor zitten...)

Had ik dus ergens in april een Pipo w3f besteld bij Geekbuying met DHL binnen 7 dagen thuis...
Niet dus.. ze deden alleen over de processing al 4 dagen.. en wat sturen ze..?

Een Ecoo E04.... :') Ja een telefoon dus... wel eerst even 43 euro aftikken aan DHL

Mail: ja stuur maar terug, als we hem hebben krijg je aankoopbedrag terug..
Dus ik begin over de DHL kosten en de kosten van het terugsturen..
Zij: ja nee komt allemaal in orde.. stuur maar op!
Ik denk nog: dat moet ik wel ff via paypal doen, want leer mij Chinezen die moeten refunden kennen...

Uiteindelijk (na echt veel overleg en bewijs dit/dat) heeft paypal (op 1 juni pas) alleen het aankoopbedrag vergoed.. (ze wouden een foto van het pakketje na de datum dat ik hem op de post moest doen :') )
Zit ik dus met 69 euro in het schip... (43 euro Douane/DHL en 26 euro return shipping..)
En opeens is dear fliend Amy muisstil op de mail... En het was al zo'n wonder in mailen:

Iig is er dus een Duitser.. Ene Mario.. die mijn Pipo kreeg.. (zn adres staat ook deels op de DHL zak)
Amy haalde onze mail door elkaar (het arme kind zal wel 15 miljoen mails per dag beantwoorden) en ik kreeg een aan Mario gerichte mail, vandaar dat ik dat weet...

Dus nu maar eentje bij BG gekocht, en die is nu onderweg...

Chinezen.. :')
Duitsers.. :')
Fijn zo'n foutje... :r :|W
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb... O-)
pi_153320959
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik lurk eigenlijk alleen nog af en toe... Maar deze seller Is wel erg snel.. !
Binnen 4 dagen pakketje binnen.. en ja de envelop komt echt uit China niet uit de UK oid..

Verder:
(Ja ga er maar ff voor zitten...)

Had ik dus ergens in april een Pipo w3f besteld bij Geekbuying met DHL binnen 7 dagen thuis...
Niet dus.. ze deden alleen over de processing al 4 dagen.. en wat sturen ze..?

Een Ecoo E04.... :') Ja een telefoon dus... wel eerst even 43 euro aftikken aan DHL

Mail: ja stuur maar terug, als we hem hebben krijg je aankoopbedrag terug..
Dus ik begin over de DHL kosten en de kosten van het terugsturen..
Zij: ja nee komt allemaal in orde.. stuur maar op!
Ik denk nog: dat moet ik wel ff via paypal doen, want leer mij Chinezen die moeten refunden kennen...

Uiteindelijk (na echt veel overleg en bewijs dit/dat) heeft paypal (op 1 juni pas) alleen het aankoopbedrag vergoed.. (ze wouden een foto van het pakketje na de datum dat ik hem op de post moest doen :') )
Zit ik dus met 69 euro in het schip... (43 euro Douane/DHL en 26 euro return shipping..)
En opeens is dear fliend Amy muisstil op de mail... En het was al zo'n wonder in mailen:

Iig is er dus een Duitser.. Ene Mario.. die mijn Pipo kreeg.. (zn adres staat ook deels op de DHL zak)
Amy haalde onze mail door elkaar (het arme kind zal wel 15 miljoen mails per dag beantwoorden) en ik kreeg een aan Mario gerichte mail, vandaar dat ik dat weet...

Dus nu maar eentje bij BG gekocht, en die is nu onderweg...

Chinezen.. :')
Duitsers.. :')
Fijn zo'n foutje... :r :|W
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb... O-)
Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 7 juni 2015 @ 10:07:06 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153321161
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
Dank..!
Geen idee dat dat bestond....
Dat scheelt weer in de toekomst.. ^O^
pi_153321329
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:29 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik lurk eigenlijk alleen nog af en toe... Maar deze seller Is wel erg snel.. !
Binnen 4 dagen pakketje binnen.. en ja de envelop komt echt uit China niet uit de UK oid..

Verder:
(Ja ga er maar ff voor zitten...)

Had ik dus ergens in april een Pipo w3f besteld bij Geekbuying met DHL binnen 7 dagen thuis...
Niet dus.. ze deden alleen over de processing al 4 dagen.. en wat sturen ze..?

Een Ecoo E04.... :') Ja een telefoon dus... wel eerst even 43 euro aftikken aan DHL

Mail: ja stuur maar terug, als we hem hebben krijg je aankoopbedrag terug..
Dus ik begin over de DHL kosten en de kosten van het terugsturen..
Zij: ja nee komt allemaal in orde.. stuur maar op!
Ik denk nog: dat moet ik wel ff via paypal doen, want leer mij Chinezen die moeten refunden kennen...

Uiteindelijk (na echt veel overleg en bewijs dit/dat) heeft paypal (op 1 juni pas) alleen het aankoopbedrag vergoed.. (ze wouden een foto van het pakketje na de datum dat ik hem op de post moest doen :') )
Zit ik dus met 69 euro in het schip... (43 euro Douane/DHL en 26 euro return shipping..)
En opeens is dear fliend Amy muisstil op de mail... En het was al zo'n wonder in mailen:

Iig is er dus een Duitser.. Ene Mario.. die mijn Pipo kreeg.. (zn adres staat ook deels op de DHL zak)
Amy haalde onze mail door elkaar (het arme kind zal wel 15 miljoen mails per dag beantwoorden) en ik kreeg een aan Mario gerichte mail, vandaar dat ik dat weet...

Dus nu maar eentje bij BG gekocht, en die is nu onderweg...

Chinezen.. :')
Duitsers.. :')
Fijn zo'n foutje... :r :|W
Ik geloof dat ik maar op ramkoers ga, en binnenkort wat pakketjes van GB niet ontvangen heb... O-)
Erg lullig ja. Ik heb in het verleden ook weleens dergelijke ervaringen opgedaan met chinashopping. Maar nu ik bij de meer gerenommeerde shops inkoop valt dat reuze mee (al zijn die wel wat duurder), maar om dat gezeik te voorkomen betaal ik graag wat meer :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 09:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zet gelijk even paypal retour aan, kan je in ieder geval volgende keer gratis terugsturen.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns/
Gaaf! Bedankt man. Misschien ook gelijk in de OP zetten? :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:55:20 #21
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153324015
Zo, eindelijk bijgelezen, lag 3 topics achter of zo. :') Eindelijk ook de Xiaomi fan gekocht. Voor aan de usb aansluiting in de monitor op het werk. Omdat kan kan. En om de vingers (danwel andere uitstekende lichaamsdelen) van collega's tussen te rossen als ze domme vragen stellen.

Iemand recent zo'n Bluedio i6 gekocht ergens en al binnen? Zat al ff rodn te shoppen naar lagen prijzen er voor, maar kom om wat shabby Aliexpress sellers niet heel veel tegen 'voor weinig'. Chinaprices lijkt het ook steeds slechter te doen. Zoek je daar op bleudio i6, komen allerlei andere modellen bovenaan te staan. :') Good times.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 7 juni 2015 @ 13:04:22 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153324205
Ja, natuurlijk hebben we die al lang en breed binnen :D. Kopen, kopen kopen :+
Enige commentaar dat ik er op heb is de batterij, die zou wel iets langer mee mogen gaan (zoals mijn Sony MW1).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 juni 2015 @ 14:57:21 #23
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153326551
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 13:04 schreef RobertNL het volgende:
Ja, natuurlijk hebben we die al lang en breed binnen :D. Kopen, kopen kopen :+
Enige commentaar dat ik er op heb is de batterij, die zou wel iets langer mee mogen gaan (zoals mijn Sony MW1).
Dàt, en misschien, héél misschien ook die stem :D
Ik heb altijd 't probleem dat ik 'm in pairing mode gooi ipv 'm aanzet :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 7 juni 2015 @ 14:59:33 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153326603
quote:
12s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:57 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dàt, en misschien, héél misschien ook die stem :D
Ik heb altijd 't probleem dat ik 'm in pairing mode gooi ipv 'm aanzet :)
Ah, ja. Die timing doe ik nu automagisch goed :D in het begin wel eens last van gehad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 7 juni 2015 @ 15:02:15 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153326665
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, ja. Die timing doe ik nu automagisch goed :D in het begin wel eens last van gehad.
Zullen mijn onhandige klauwen zijn :D

Ik wacht nog effe op de volledige review van dimmak over de OVEVO headset, die atm bij TD erg gunstig is qua prijs, want hoe goed ik de i6 icm Pistons V3 ook vind klinken, om mee te gaan lopen vind ik 't niks, die i6 hangt meer te bungelen dan dat'ie aan m'n broek/shirt geclipped zit.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')