Kuchquote:Op maandag 22 juni 2015 04:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Pardon? Doe maar gewoon niet in het verkeer.
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Dat is inderdaad een optie. De rede dat ik dat niet heb gedaan, is omdat je dan uitkomt op de meest linker strook van de doorgaande weg. Die leidt dan weer naar de linker strook van de toerit naar de A20, waar je moet ritsen in de bocht. Dat probeer ik te vermijden als het redelijk druk is.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon bij dat eerste stoplicht niet op de meest rechtse strook staan zou ik altijd doen in deze situatie.
Je ziet de situatie goed. Als het verkeer op de strook links naast jou (middelste strook dus) netjes de lijn volgt komen ze op de meest linkerstrook richting de a20 terecht. Dat ze volgens jou daar pas op het kruispunt zelf achter komen, en daardoor snel zonder richting een strook naar rechts opschuiven is er eentje in de categorie niet vooruitkijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:42 schreef Fien1989 het volgende:
De volgende situatie:
Dezelfde plek op Google Streetview: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Ik wil hier dus rechtsaf en dan meteen linksaf de A20 op gaan.
Er is 1 rijstrook voor linksaf en 2 voor rechtsaf beschikbaar. Op de kruisende weg zijn 4 rijstroken: 2 voor linksaf de A20 op en 2 voor rechtdoor naar het industrieterrein.
Tellend van rechts-naar-links: de stippellijntjes van de meest rechter strook (waar ik dus sta) sluiten aan op de 3e rijstrook (=1e strook voor linksaf) van de kruisende weg.
Ik wil naar die bewuste 3e rijstrook van de doorgaande weg om de A20 op te gaan, dus ik blijf op de meest rechter rijstrook en volg de stippellijntjes die mij leiden naar de 3e strook. Maar op dit punt word ik met enig regelmaat van de rijstrook af gedrukt door iemand die op de middelste rijstrook zit en zonder richting aan te geven naar rechts komt om uit te komen op de 2e rijstrook op de doorgaande weg, die voor rechtdoor
Hoe kan dit? Zie ik deze situatie toch verkeerd in of is het toeval dat ik er telkens af gedrukt word?
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ergens in deze buurt is het. Geef me nog even een minuutje ofzo
Inmiddels gevonden trouwens.
REVENGE!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom ging hij dan op dat verse asfalt rijden? Lijkt me ook niet goedkoop als het daarna weer opnieuw geasfalteerd moet worden.
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.quote:
Ik weet niet hoe duur het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met die wegwerkers die weer uren moeten werken om dat asfalt weer recht te krijgen. Ik hoop dat hij hiervoor aansprakelijk wordt gesteld.
Kosten voor aanleg asfalt wordt vaak onderschat
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".quote:
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscameraquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekekenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:00 schreef PteV het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit
Is het mogelijk om bij een GW1H dashcam het beeldscherm uit te zetten/laten gaan tijdens het rijden? Heb het al geprobeerd via de auto on/off knop maar hij blijft vrolijk aan na 3 minuten. Iemand een idee of en zo ja, hoe dit valt in te stellen?
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:23 schreef PteV het volgende:
[..]
Never mind, is al gelukt. Gewoon niet goed genoeg gekeken
Gehehe ik rijd voor mijn werk ook soms op grote combinaties met 25 ton achter in de bak.. Alleen hebben ze geinvesteerd in luchthoorns... Dan kijken ze hopelijk de volgende keer uit...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef BasKrukas het volgende:
Mag het ook op de trekker? Ik zie er we wat in om filmpjes van mijn werk te maken en die dan op Youtube te zetten. Ideaal kijkvoer voor als men zich aan het vervelen is, kunnen ze zich eens verdiepen in de dagelijkse bezigheden van de hardwerkende boer.
Had ik eigenlijk even m'n broek moeten laten zakken Had m'n dikke harige reet op joeptube gestaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Haha, nu sta je op zijn beveiligingscamera
3 minuten is inderdaad aan de lange kant, maar we zullen het er maar mee moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik had je vraag gemist anders had ik t even gemeld. Er zitten best veel instellingen in de G1WH, en sommige daarvan kan je alleen inzien als je NIET aan het opnemen bent.
Wat ik wel jammer vind is dat hij minimaal 3 minuten aan blijft, ik zou liever 30 seconden hebben ofzo.
Voor mij mag hij er mee kappen want vroeg of laat zal er iemand de dupe zijn van zijn rijgedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de volgende serie van hem. Zijn filmpjes zijn altijd erg vermakelijk.
Dat is precies wat er gebeurt in bananenlanden. Iedereen toeteren en nul effect. Dat 'ie daar met een dashcam mag rijden. Maar dan heeft 'ie iedere dag wel genoeg 1 op 1 materiaal om te uploaden. Knippen is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een claxon is er niet om je ongenoegen of schrikreactie te uiten, maar om direct gevaar af te wenden. Als iedereen maar toetert zoals onze Laurens verliest het zijn effect.
Ah, okee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:35 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ik woon er niet ver vandaan. Eigenlijk veel te dichtbij naar mijn smaak Ter Aar kom ik bijna elke dag langs dus even "langsgewipt".
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef delano.888 het volgende:
Ik had vanochtend een gigantische klever achter me terwijl ik aan het inhalen was. Dus wat ik dan altijd doe is even de ruitensproeier aan zodat die achter me nat word. Nou, daar werd de klever best wel boos van. Zal het filmpje vanavond posten.
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Ik was er nog niet helemaal voorbij toen ik bijna aangereden werd door de betreffende klever, nou dan ga ik hem al helemaal niet matsen, en ik reed door om de volgende in te halen. Althans, dat was het plan. Die klever was ook pas boos na het sproeien overigensquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
Aha. Is inhalen niet overbodig als je 10km/u te hard moet rijden om in te kunnen halen? Want dan lijkt het er toch op dat de ander zich aan de maximum snelheid houdt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik reed door om de volgende in te halen. Althans, dat was het plan. Die klever was ook pas boos na het sproeien overigens
Ik zou ook vrij vlot naar rechts schuiven. "Laaaat maar" denk ik dan bij zo'n klever. Maar het zal wel iets te maken hebben met eergevoel ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Kon je na het inhalen niet direct weer naar rechts? Want ik zie dat je nog een tijdje links blijft rijden terwijl er rechts ruimte is.
Nee zo ver was ik er nog lang niet voorbij hoor, ik heb een vrij lange auto. En als je bij mij bijna de achterbak ramt met ~2x de vmax ga ik me echt niet aan je aanpassen.quote:
Er zat heel lang niemand achter me. Ik reed een auto of 5 voorbij met 90 waar hun 80 reden, al die tijd zat er niemand achter me. Tot die klever dus bijna in de achterbak boorde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Aha. Is inhalen niet overbodig als je 10km/u te hard moet rijden om in te kunnen halen? Want dan lijkt het er toch op dat de ander zich aan de maximum snelheid houdt.
Ik keek gewoon even kritisch naar de situatie. Zelf zou ik hem na het inhalen van het busje nar rechts hebben gezet om de klever ruimte te geven, en daarna weer verder te gaan met inhalen. En ik heb geleerd dat inhalen met 10km/u wel veel is, want waarom zou je een auto die 80 rijdt waar je 80 mag gaan inhalen met 90km/u.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee zo ver was ik er nog lang niet voorbij hoor, ik heb een vrij lange auto. En als je bij mij bijna de achterbak ramt met ~2x de vmax ga ik me echt niet aan je aanpassen.
[..]
Er zat heel lang niemand achter me. Ik reed een auto of 5 voorbij met 90 waar hun 80 reden, al die tijd zat er niemand achter me. Tot die klever dus bijna in de achterbak boorde.
Overigens snap ik niet helemaal waarom ik me moet verdedigen terwijl je toch duidelijk kan zien aan het filmpje dat die ander wel heel erg fout zat. Zie ook de snelheid nadat hij me voorbij is.
Ik was nog bezig met de (volgende) inhaal manoeuvre. Waarom ik 10 te hard rijd? Omdat half Nederland dat doet. De betreffende klever reed denk ik wel 50 te hard en waarschijnlijk meer. Dat lijkt me toch echt een groter probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik keek gewoon even kritisch naar de situatie. Zelf zou ik hem na het inhalen van het busje nar rechts hebben gezet om de klever ruimte te geven, en daarna weer verder te gaan met inhalen. En ik heb geleerd dat inhalen met 10km/u wel veel is, want waarom zou je een auto die 80 rijdt waar je 80 mag gaan inhalen met 90km/u.
Ik zie een aantal dingen:quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met de (volgende) inhaal manoeuvre. Waarom ik 10 te hard rijd? Omdat half Nederland dat doet. De betreffende klever reed denk ik wel 50 te hard en waarschijnlijk meer. Dat lijkt me toch echt een groter probleem.
Ik denk dat dat wel meevalt met dat begrip hebben. Maar in dat geval zou ik er gewoon bovenstaan en denken 'boeiuh' bij die klever.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Maar wel top dat jullie wel begrip hebben voor iemand die 50 tot 80 te hard rijd, rechts inhaalt, en als een malloot op mij af vliegt en remt op 1m afstand,
en NIET voor mij omdat ik nog bezig was met 2 auto's inhalen. Altijd fijn
Lekker plaatje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdommequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Beetje jammer wel om iemand die te hard rijd te moeten afremmen omdat jij vind dat dat nodig is...
Weet jij veel waarom diegene te hard rijd..
Elkaar het licht niet in de ogen gunnen.. zielig rijgedrag is dat, ik kan het niet anders zeggen..
En dan een beetje lopen jennen met ruitenwissers.. echt...
Ventje hoor.. applaus
Ik let nooit op snelheid... wel op fatsoenlijk en tolerant gedrag...
Omdat je hem de ruimte niet geeft. Je blijft links omdat je die tweede auto moet inhalen van jezelf, terwijl je naar rechts moest gaan om de plakkert ruimte geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdomme
Het si wel het type auto dat de politie gebruikt om onopvallend te surveilleren. Misschien was het wel een agent met haast.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Zoals beloofd:
Ik reed 90 waar je 80 mag en was rustig aan het inhalen. Vervolgens komt er een idioot met een noodgang op me af en remt zo laat dat hij me onderhand aan tikte. Wat ik dan altijd doe, is even de ruitensproeier aanzetten. Dat vond deze klever niet zo leuk blijkbaar. Hou er bij het inschatten van zijn snelheid ook even rekening mee dat ik al 10 te hard reed.
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het si wel het type auto dat de politie gebruikt om onopvallend te surveilleren. Misschien was het wel een agent met haast.
Je was klaar met inhalen en weigert naar rechts te gaan omdat je te veel met mensen achter je bezig bent.. je ze een douche geeft.. en dan ook nog vind dat je niets fout doet...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat lul je nou ik was aan het inhalen en het was helemaal leeg achter me. Hij moest afremmen omdat hij VEEL te hard op me af kwam. Waarom zit iedereen die idioot te verdedigen zeg godverdomme
Al kwam ie laag aanvliegen.. wat maakt het nou uit hoe hard iemand rijd..?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:18 schreef delano.888 het volgende:
Kijk alsjeblieft het filmpje mensen en zie hoe hard hij rijd terwijl ik al 90 rij waar je 80 mag, en ik was nog aan het inhalen.
Ik was niet klaar met inhalen, blijf het filmpje dan kijken, ik haal toch de volgende auto ook in (met 90)???quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je was klaar met inhalen en weigert naar rechts te gaan omdat je te veel met mensen achter je bezig bent.. je ze een douche geeft.. en dan ook nog vind dat je niets fout doet...
Ga eens in duitsland rijden, dan heb je dat iedere kilometer....
Ik ben niet gek.. de wereld is gek...
Waarom zou nou iedereen die ander verdedigen..? Juist...
Eh, ja dat mag een agent wel. Enige voorwaarde is dat het noodzakelijk moet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook een agent met haast mag niet rechts inhalen en veel te hard rijden zonder signaleringen.
Nee, sorry, ik ga me echt niet aanpassen aan idioten die hun eigen en mijn leven op het spel zetten. En ruitensproeier doe ik altijd bij klevers en 99% van de tijd gaan ze vervolgens afstand houden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:26 schreef Falco het volgende:
Die ander zit ook fout, maar je kunt het jezelf gemakkelijker maken door niet kinderachtig met de ruitensproeier te spelen en (wanneer mogelijk) gewoon naar rechts te gaan.
Na die auto komt er vast nog wel eentje... en daarna...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik was niet klaar met inhalen, blijf het filmpje dan kijken, ik haal toch de volgende auto ook in (met 90)???
Ik was gewoon rustig aan het inhalen, niemand had last van me, en ineens komt er een idioot met een noodgang in mijn achterbak. En dan zit ik fout?
Ik snap echt oprecht niet hoezo iedereen zo tegen mij is en niks zegt van die ander, schiet mij maar lek.
Omdat je hier geen 200 mocht maar 80, omdat hij op 1m afstand van mij komt, omdat hij veel te laat remt, omdat ik nog aan het inhalen was. Zo haal je auto's in ja. Ik sproeide pas toen hij net 1 sec achter me zat, voor die tijd had nog niemand last van me dus ga ik ook niet naar rechts.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Na die auto komt er vast nog wel eentje... en daarna...
Er is ruimte genoeg en die krijgt hij niet omdat ie te hard rijd... zo zitten verkeersregels niet in elkaar..
Je mag het verkeer niet hinderen... punt.. dus ook niet als een ander te hard rijd..
Kijk eens in duitsland, en daar doen ze gewoon ff een stappie opzij als er iemand langs komt vliegen..
Waarom maak je daar een probleem van?
Oh dus als jij links rijd blijf je daar maar rijden tot je er weer af moet ofzo..?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat je hier geen 200 mocht maar 80, omdat hij op 1m afstand van mij komt, omdat hij veel te laat remt, omdat ik nog aan het inhalen was. Zo haal je auto's in ja. Ik sproeide pas toen hij net 1 sec achter me zat, voor die tijd had nog niemand last van me dus ga ik ook niet naar rechts.
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dus als jij links rijd blijf je daar maar rijden tot je er weer af moet ofzo..?
Rechts houden is een plicht... het verkeer niet hinderen is ook een plicht... mensen in het verkeer expres het zicht belemmeren is een misdrijf..
Je moet je ten alle tijde aanpassen aan het verkeer.. jij bent geen rechter.. en je creert een gevaarlijke situatie voor je achterligger, en de mensen die je inhaalt door je ruitensproeiers express verkeerd af te stellen en ze voor dat doel te gebruiken...
Dat je daar geen 200 mag.. mooi.. dan bel je vanuit de auto de politie en maakt er melding van.. verder heb jij daar niets aan te doen..
Als er brokken van waren gekomen was ook jij de lul geweest in de rechtzaal...
Het is onveiliger om dat soort geintjes uit te halen dan te hard te rijden...
Het gaat er niet om dat het een idioot is, hij rijdt sneller dan jou, jij rijdt links en rechts is er ruimte, dan moet je hem ruimte geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga me echt niet aanpassen aan idioten die hun eigen en mijn leven op het spel zetten. En ruitensproeier doe ik altijd bij klevers en 99% van de tijd gaan ze vervolgens afstand houden.
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het een idioot is, hij rijdt sneller dan jou, jij rijdt links en rechts is er ruimte, dan moet je hem ruimte geven.
Het was wel een haastige harrie inderdaad. Ach joh, mijn punt is duidelijk en volgens mij snap je 'm ook wel. Hopelijk blijf je gewoon filmpjes plaatsen in de toekomst, vind het zelf wel interessant om te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!
Godverdomme zeg. Nou ik ben er klaar mee.
Geloof je dit zelf nog? Dat je 1 sec later wel naar rechts zou zijn gegaan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
IK WAS NOG AAN HET INHALEN KIJK HET FILMPJE DAN AF. Zo doe je dat als je 90 rijd waar de rechter strook 80 rijd. Dan blijf je met 90 iedereen inhalen. Totdat er rechts veel ruimte is (NIET FUCKING 10 METER) of tot er iemand achter je zit die er langs wil (EN DAT KWAM HIJ PAS 1 SEC VOORDAT IK SPROEIDE, ALS HIJ 1 SEC LANGER HAD GEWACHT WAS IK TOCH NAAR RECHTS GEGAAN!!
Godverdomme zeg. Nou ik ben er klaar mee.
Dit ja.. wat moeten we anders dan een beetje zeiken over mensen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef sneakydesert het volgende:
Hopelijk blijf je gewoon filmpjes plaatsen in de toekomst, vind het zelf wel interessant om te zien.
Dus jij kon niet eerder naar rechts maar je achterligger wel, dat kan toch niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had ik ook echt wel gedaan als hij 1 sec langer had gewacht maar toen ik eenmaal naar rechts kon zat hij daar al.
Hehe iemand die het snapt. Die tjappie was al rechts aan het inhalen binnen 2 seconden dat ik hem uberhaubt in mijn spiegel zag. Mensen denken echt dat ik kan toveren ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gedoe weer hier
Als hij wel naar rechts was gegaan zat hij zo'n beetje op de motorkap van de auto naast hem, nee dat is veilig...
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gedoe weer hier
Als hij wel naar rechts was gegaan zat hij zo'n beetje op de motorkap van de auto naast hem, nee dat is veilig...
+10 kan echt totaal geen kwaad en is soms zelfs veiliger, aldus mijn rij instructeur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.
Alleen de auto die je inhaalt rijdt al 80 en je haalt hem in met 90. Wat ga je doen als je hem hebt ingehaald, weer 80 rijden? Dat heeft dan toch gen nut, kun je beter achter hem blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
+10 kan echt totaal geen kwaad en is soms zelfs veiliger, aldus mijn rij instructeur.
Dus nooit inhalen omdat je maar nooit weet wanneer er een idioot die 30km te hard rijdt op je af komt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon niet inhalen als al de maximumsnelheid gereden wordt.
Nee ik rijd altijd 90 waar je 80 mag. Is dat een probleem volgens jou maar iemand die 50 te hard rijd niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Alleen de auto die je inhaalt rijdt al 80 en je haalt hem in met 90. Wat ga je doen als je hem hebt ingehaald, weer 80 rijden? Dat heeft dan toch gen nut, kun je beter achter hem blijven.
Daar gaat het mij niet om, het gaat er mij om dat al de max snelheid gereden wordt en je daar overheen gaat om nóg sneller te rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus nooit inhalen omdat je maar nooit weet wanneer er een idioot die 30km te hard rijdt op je af komt?
Ik heb nooit gezegd dat iemand die 50 te hard rijdt goed bezig is. Hij rijdt zichzelf wel een keer te pletter. Alleen ik begrijp niet waarom jij te hard rijdt. Heb je haast dat je 90 rijdt waar je 80 mag? Wat snap je niet aan de maximum snelheid?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ik rijd altijd 90 waar je 80 mag. Is dat een probleem volgens jou maar iemand die 50 te hard rijd niet?
Hij reed constant 90, dus dan haal je mensen in die 80 rijden. Het enige wat hij fout doet is te hard rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:02 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, het gaat er mij om dat al de max snelheid gereden wordt en je daar overheen gaat om nóg sneller te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |