abonnement Unibet Coolblue
pi_155724173
Lil' Kleine doet alles voor de show, zegt ie ook. Puur het geld, verder boeit het hem geen drol. Hij heeft echter niet door dat een stel zwakzinnigen in het publiek daadwerkelijk gaan doen wat hij zegt. Zulke mensen zouden moeten worden beschermd tegen zijn (ronduit zwakzinnige) teksten.

Hij moet overigens zijn arrogantie in toom houden. Eigenlijk had ie ook geen zinnig antwoord op die psycholoog, en Seedorf zat van binnen te janken.

Ook dankzij dit figuur voelt het voor mij of ik de puberteit al 30/40 jaar ontgroeid ben, en ik tegen de 60 loop :(.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155724201
Tenenkrommend dit zeg....
Dat joch weet ook wel dat hij lucky is geweest met Drank en Drugs dus probeert ie nu op allerlei manieren zijn minutes of fame wat te verlengen...misschien nog 1 hitje hierna en dan wordt het expeditie robinson en dergelijke.
Dat optreden toont alleen al aan hoe slecht het is.
pi_155724203
de arrogantie waarmee die snotneus tegen een tegen burgemeester spreekt, je haren gaan er van overeind staan
ik voel me spontaan ook 30 jaar ouder
volgens mij heeft seedorf ook spijt als haren op zn hoofd van die handtekening
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:06:30 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155724280
En z'n moeder maar trots zijn :{
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7010-moeder-lil-kleine-trots.html

Wel typisch weer zo'n gezin dat er vooral alles aan doet om maar op TV te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155724466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
En z'n moeder maar trots zijn :{
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7010-moeder-lil-kleine-trots.html

Wel typisch weer zo'n gezin dat er vooral alles aan doet om maar op TV te komen.
zn moeder waarbij hij halverwege zn jeugd weg gestuurd/vertrokken is omdat ze niet met elkaar overweg konden, als ik t me goed herinner van die aflevering van abovt
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:16:16 #256
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_155724470
Teruggekeken. Genant. Wat een beroerd verhaal van Broertjes. En hij is burgemeester?
pi_155724557
Viel me ook meteen op dat Ronnie Flex meteen zei dat hij er niet bij was.. Lijkt me dan dat hij het er niet echt mee eens was wat Lil' Kleine heeft gedaan, en dat hij zich er zelfs openlijk van distantieert.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155724631
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Viel me ook meteen op dat Ronnie Flex meteen zei dat hij er niet bij was.. Lijkt me dan dat hij het er niet echt mee eens was wat Lil' Kleine heeft gedaan, en dat hij zich er zelfs openlijk van distantieert.
Ronnie is wel een wat beter jong. Die Jorrick spant de kroon echt qua grensoverschrijdend gedrag. Ook ik voel me 30 jaar of ouder maar dat voelt beter dan achter dit soort bagger staan. Geen wonder dat die kleine laatst een paar flinke tikken mocht incasseren. Wat een dickhead. Moet zich doodschamen tegenover Broertjes. Als er 1 iemand respect verdient is het die man wel. Maar blijkbaar zijn de 'peace en respect' tijden over en moet alles zo grof mogelijk. -O-
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:27:21 #259
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155724691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
En z'n moeder maar trots zijn :{
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7010-moeder-lil-kleine-trots.html

Wel typisch weer zo'n gezin dat er vooral alles aan doet om maar op TV te komen.
Klinkt als een leuke moeder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155725217
Probleem is ook gewoon dat Humberto lacherig begon te doen ivm uitspaken van Lil' Kleine.. Ik denk niet dat dat goed gaat zijn voor de kijkcijfers en überhaupt het aanzien van Tan..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_155726200
Lil Kleine. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_155726267
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lil' Kleine doet alles voor de show, zegt ie ook. Puur het geld, verder boeit het hem geen drol. Hij heeft echter niet door dat een stel zwakzinnigen in het publiek daadwerkelijk gaan doen wat hij zegt. Zulke mensen zouden moeten worden beschermd tegen zijn (ronduit zwakzinnige) teksten.

Hij moet overigens zijn arrogantie in toom houden. Eigenlijk had ie ook geen zinnig antwoord op die psycholoog, en Seedorf zat van binnen te janken.

Ook dankzij dit figuur voelt het voor mij of ik de puberteit al 30/40 jaar ontgroeid ben, en ik tegen de 60 loop :(.
Snap ook niets van die verheerlijking van drank en drugs en dat dit allemaal zomaar moet. Hebben we het probleem coma zuipen al weer aan de kant gezet?
Die gastjes beseffen zich gewoon niet dat ze een voorbeeld functie hebben wanneer ze op een podium gaan staan. En zn beroeping op vrijheids van menings uiting :') kom op zeg ei denk na je staat tegenover 1000 man (meer?), een soort fuck de politie te doen.
Daarna zie je de impact wanneer ie afgevoerd word en nog heeft hij niet door wat het teweeg brengt.

Afschieten dit soort lui :r
Slim genoeg om geld te verdienen maar te dom om respect te hebben voor de dingen die ons land dragen.
Narf!
pi_155726842
758.000
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:39:04 #264
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_155727607
Even het stukje teruggekeken. Het allemansvriendjes-trucje van Tan blijft ook om te kotsen :r.
pi_155731152
Ik was al niet meer van plan om dit seizoen 'vast' naar het programma te kijken, o.a. vanwege dat glijerige en irritant positieve, maar dit maakt het nog wat makkelijker om eens te kijken of er bij Pauw nog wat boeiends te zien is. :')
pi_155738767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
En z'n moeder maar trots zijn :{
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7010-moeder-lil-kleine-trots.html

Wel typisch weer zo'n gezin dat er vooral alles aan doet om maar op TV te komen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke moeder.
mama kleine is zo meteen in boulevard
ze blijkt inmiddels een stuk minder trots op dat stuk drol
en geeft idd aan al jaren geen contact meer met hem te hebben
pi_155738983
Net eens die fragmenten gekeken, waardeloze Tan die dit allemaal maar laat gebeuren...
Even a broken clock is right twice a day.
pi_155739311
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Probleem is ook gewoon dat Humberto lacherig begon te doen ivm uitspaken van Lil' Kleine.. Ik denk niet dat dat goed gaat zijn voor de kijkcijfers en überhaupt het aanzien van Tan..
Humberto kon natuurlijk niet te kritisch zijn tegenover die snotaap. Heel 14-jarig Nederland keek waarschijnlijk naar de uitzending. En tegenover die groep mag hij natuurlijk geen minpunten scoren.
pi_155739353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:12 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Humberto kon natuurlijk niet te kritisch zijn tegenover die snotaap. Heel 14-jarig Nederland keek waarschijnlijk naar de uitzending. En tegenover die groep mag hij natuurlijk geen minpunten scoren.
Heeft Humberto geen problemen mee. Hij heeft ook alle One Direction fans boos gemaakt.
(she/her)
pi_155739403
Kan, niet meegekregen. :P

Humberto stak gisteren overduidelijk de middelvinger naar Pietertje.
pi_155740988
VANAVOND IN DE UITZENDING
Worden we binnenkort allemaal afgeluisterd? Peter R. de Vries, Pieter Cobelens (Militaire Inlichtingen Dienst) en Tech-kenner Ronald Prins bespreken het wetsvoorstel dat dit mogelijk maakt. Gordon vertelt over zijn allermooiste programma ooit en Hans Teeuwen debuteert officieel als Nederpop-artiest.


pi_155746061
Laten we hopen dat het filmpje van Hans Teeuwen word getoond. Kan Fok geen Twitter spam doen naar Luuk? Hans Teeuwen is de aangewezen persoon om Peter de Vries met de grond af aan gelijk te maken. Tv moment van het jaar 2015!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  Forum Admin dinsdag 1 september 2015 @ 22:41:18 #273
232445 crew  Specularium
pi_155746843
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
En z'n moeder maar trots zijn :{
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7010-moeder-lil-kleine-trots.html

Wel typisch weer zo'n gezin dat er vooral alles aan doet om maar op TV te komen.
Moeder Lil' Kleine roept zoon tot de orde
pi_155746870
'Hij' is er zo hoor w/
SOONY
pi_155747087
Is hij er nou weer? Nee toch? :'(
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')