abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:33:43 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152849368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:27 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Over de wonderen van reclame. En irratonal behavior.

Jij waardeert een cadeau van 60 euro anders dan 60 euro minder betalen.

Dat is exact mijn punt. En dat is ook waarom banken liever van dit soort acties doen dan concurreren op een hogere rente, dat laatste is kansloos.
Hou nou eens op met dat gezuig en verzin niet de hele tijd vanalles! Je bent een verschrikkelijke kutuser, dat blijkt ook wel uit andere topics. Nu ook weer, ga je de waardering van gratis kadootjes door 5 minuten werk vergelijken met de goedkoopste zakelijke bankrekening mogelijk. Hoe krijg je het verzonnen, en nog erger, hoe krijg je er een oordeel bij bedacht :')
pi_152849403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou nou eens op met dat gezuig en verzin niet de hele tijd vanalles! Je bent een verschrikkelijke kutuser, dat blijkt ook wel uit andere topics. Nu ook weer, ga je de waardering van gratis kadootjes vergelijken met een de goedkoopste zakelijke bankrekening mogelijk. Hoe krijg je het verzonnen.
Dat verzin ik niet, aan de ene kant moet een user niet zeuren over 60 euro extra kosten, aan de andere kant moet je blij zijn met een tas die je straks en masse op marktplaats gaat zien voor 10 euro.

Hoe krijg jij dat gerijmd (en verzonnen)?

Dat cadeautje betaal je zelf hoor, banken zijn geen filantropische instellingen. Hoe meer mensen daar in tuinen hoe meer van dit soort nutteloze acties ipv fatsoenlijke voorwaarden je gaat krijgen.

(ow, en fok! maakt er automatisch een referrallinkje van overigens, dat ben ik niet, wel handig voor degenen die nog goeiekooperst straks een gaastra tas willen oppikken ;) )
so long and thanks for all the fish
pi_152849519
Pakketje van Rituals van ING werd zojuist al bezorgd, geld is overgemaakt naar Zwitserleven voor het volgende cadeautje *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:47:22 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152849704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:35 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Dat verzin ik niet, aan de ene kant moet een user niet zeuren over 60 euro extra kosten, aan de andere kant moet je blij zijn met een tas die je straks en masse op marktplaats gaat zien voor 10 euro.

Hoe krijg jij dat gerijmd (en verzonnen)?

Dat cadeautje betaal je zelf hoor, banken zijn geen filantropische instellingen. Hoe meer mensen daar in tuinen hoe meer van dit soort nutteloze acties ipv fatsoenlijke voorwaarden je gaat krijgen.

(ow, en fok! maakt er automatisch een referrallinkje van overigens, dat ben ik niet, wel handig voor degenen die nog goeiekooperst straks een gaastra tas willen oppikken ;) )
Jij krijgt het wel verzonnen hè. Ga lekker door zo, dan kom je er wel.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:47:42 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152849717
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Pakketje van Rituals van ING werd zojuist al bezorgd, geld is overgemaakt naar Zwitserleven voor het volgende cadeautje *O*
Wanneer had je het overgemaakt?
pi_152849804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wanneer had je het overgemaakt?
de 13e
pi_152849968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij krijgt het wel verzonnen hè. Ga lekker door zo, dan kom je er wel.
Ga ik door voor de gratis koelkast? ;)

Zie jij niet dat de afdeling marketing zo werkt, maar dat je meer hebt aan betere voorwaarden?
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:01:58 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152850035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ga ik door voor de gratis koelkast? ;)

Zie jij niet dat de afdeling marketing zo werkt, maar dat je meer hebt aan betere voorwaarden?
Jij snapt het niet, maar ik ga de moeite niet nemen om het aan jou uit te leggen. Jij wil het toch niet begrijpen en loopt enkel te trollen hier (en in vele andere topics).
pi_152850288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij snapt het niet, maar ik ga de moeite niet nemen om het aan jou uit te leggen. Jij wil het toch niet begrijpen en loopt enkel te trollen hier (en in vele andere topics).
Je hoeft het ook niet aan mij uit te leggen, leg het maar aan de anderen uit.

Wat in de menselijke psyche maakt dat wel liever meer betalen en cadeau (of we het nou nodig hebben of niet) krijgen, ipv minder betalen en niks krijgen.

Voor wie daarin geinteresseerd is (aangezien dit het welke financiele instelling geeft de meeste prullaria weg topic ipv van wie geeft de hoogste rente topic is geworden, en ik er immers alleen maar de 'en waarom' achter plaats, kennelijk al voldoende om mensen helemaal van de leg te krijgen en vol agressie op de boodschapper te doen spelen), op coursera wordt bij tijd en wijle een cursus van Dan Ariely aangeboden: 'A Beginner’s Guide to Irrational Behavior'.

Dan kijk je gegarandeerd heel anders naar Gaastra tassen en je bankrekening.

Hoeft niet, mag wel.
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:16:23 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152850398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet aan mij uit te leggen, leg het maar aan de anderen uit.

Wat in de menselijke psyche maakt dat wel liever meer betalen en cadeau (of we het nou nodig hebben of niet) krijgen, ipv minder betalen en niks krijgen.

Voor wie daarin geinteresseerd is (aangezien dit het welke financiele instelling geeft de meeste prullaria weg topic ipv van wie geeft de hoogste rente topic is geworden, en ik er immers alleen maar de 'en waarom' achter plaats, kennelijk al voldoende om mensen helemaal van de leg te krijgen en vol agressie op de boodschapper te doen spelen), op coursera wordt bij tijd en wijle een cursus van Dan Ariely aangeboden: 'A Beginner’s Guide to Irrational Behavior'.

Dan kijk je gegarandeerd heel anders naar Gaastra tassen en je bankrekening.

Hoeft niet, mag wel.
Jij hoeft ook niet op te houden, maar het mag wel. Graag zelfs.
pi_152850634
Dit is een vrij nutteloze discussie die wat mij betreft ook direct kan stoppen. Open een eigen topic als je wilt zeuren over mensen die al dan niet een cadeautje willen accepteren, dan kunnen we het hier gezellig houden.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:44:56 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152851191
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

de 13e
Ik ook, dan zal het hier ook wel niet lang meer duren.

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is een vrij nutteloze discussie die wat mij betreft ook direct kan stoppen. Open een eigen topic als je wilt zeuren over mensen die al dan niet een cadeautje willen accepteren, dan kunnen we het hier gezellig houden.
^O^
pi_152852380
Oké, ik zal in het vervolg trouw en gezellig posten als een bank een pen weggeeft bij het openen van een nieuwe rekening ^O^
In afwachting van hogere rentes.
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:43:55 #139
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_152853064
Even uit m'n geheugen van de Postbank: 3 handdoeken, 2 rugzakken, 1 zakmes/multitool, een vertaalmachine (zeg maar voordat Google bestond), etc. etc. Allemaal bruikbare dingen, hoewel de rugzakken snel versleten. De handdoeken liggen nog steeds in de kast. Allemaal blauw natuurlijk, de actie voor oranje heb ik overgeslagen. Veel hiervan was ook uit de tijd dat de Plusrekening 5% rente gaf, en de Sterrekening 6%.
Maar nu: gezichtscreme o.i.d.? Wat moet ik daar nou mee? Zal die rimpelige directeur van ze wel verzonnen hebben...
censuur :O
pi_152853197
Ik herinner me in elk geval 2 rugzakken, een reistas, een portemonnee, 3 badlakens, een toilettas, een horloge, een multitool, tijdschriftenbon, een blikje met pen en vulpotlood en nu het pakket van Rituals van ING/Postbank. Een groot deel nog in gebruik trouwens.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:36:03 #141
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_152854600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Er staat dus dat naar het netto gestorte bedrag wordt gekeken, niet hoe lang het op de rekening blijft staan.
Toch maar eens gekeken naar een tas storing bij Robeco/Roparco: ze hebben wel voorwaarden, maar je geeft nergens aan ermee akkoord te gaan. Dan blijft over dat ze je kunnen uitsluiten als je niet voldoet, dus als je tas binnen is kan je weer opnemen. Als dat niet zou kunnen hadden ze er beter een deposito van kunnen maken...
censuur :O
pi_152854626
edit: weg

[ Bericht 49% gewijzigd door Five_Horizons op 22-05-2015 14:45:07 ]
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:05:19 #143
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_152855361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:07 schreef leolinedance het volgende:
Het is vrij amateuristisch om geen zakelijke rekening te hebben als ondernemer. Voor ¤ 60,- per jaar kun je al klaar zijn. Stelt toch niks voor.
Vertel, wat is er zo 'amateuristisch' aan? Dat het veelvoorkomend/de norm is wil nog niet zeggen dat een privérekening daardoor uit den boze is. En zou ik een groot, commercieel bedrijf zijn dat massa's transacties verwerkt, okee, dan is het andere koek. Maar we hebben het in mijn geval over mijn bedrijf met een erg persoonlijke aanpak, van waaruit 4 tot 6 facturen per maand de deur uit gaan, naar klanten waar ik constant erg korte lijntjes en veel persoonlijk contact mee heb. Het is uiteindelijk maar een naampje op de factuur.

En elke euro voor iets dat eigenlijk niets toevoegt en alleen maar geld kost, is er een te veel. Ten slotte gaat het over wel meer dan 60 euro`tjes per jaar. Een particuliere rekening kost bij de Rabo ¤ 2,30 per maand, ¤ 3,95 als je er ook een creditcard bij wilt. Een zakelijke rekening zonder creditcard koste me gemiddeld zo'n ¤ 15,- per maand. Dat is al ¤ 130,- alleen aan bankkosten op jaarbasis, om nog maar te zwijgen over de honderden euro's rente die je op enkele tienduizenden euro's meer aan rente over houdt, want die ligt zakelijk, vooral weer bij Rabo, doorgaans beduidend lager dan op particuliere rekeningen.

Uiteindelijk allemaal 'kleingeld', maar vele beetjes maken ook één grote. ;) Ik heb in de afgelopen maanden door van telefoonabo, verzekeraars, bank en sportschool over te stappen ruim 100 euro per maand bespaard. Die kan ik me nu toch fijn opzij zetten. :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:21:37 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152855882
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:05 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Vertel, wat is er zo 'amateuristisch' aan? Dat het veelvoorkomend/de norm is wil nog niet zeggen dat een privérekening daardoor uit den boze is. En zou ik een groot, commercieel bedrijf zijn dat massa's transacties verwerkt, okee, dan is het andere koek. Maar we hebben het in mijn geval over mijn bedrijf met een erg persoonlijke aanpak, van waaruit 4 tot 6 facturen per maand de deur uit gaan, naar klanten waar ik constant erg korte lijntjes en veel persoonlijk contact mee heb. Het is uiteindelijk maar een naampje op de factuur.

En elke euro voor iets dat eigenlijk niets toevoegt en alleen maar geld kost, is er een te veel. Ten slotte gaat het over wel meer dan 60 euro`tjes per jaar. Een particuliere rekening kost bij de Rabo ¤ 2,30 per maand, ¤ 3,95 als je er ook een creditcard bij wilt. Een zakelijke rekening zonder creditcard koste me gemiddeld zo'n ¤ 15,- per maand. Dat is al ¤ 130,- alleen aan bankkosten op jaarbasis, om nog maar te zwijgen over de honderden euro's rente die je op enkele tienduizenden euro's meer aan rente over houdt, want die ligt zakelijk, vooral weer bij Rabo, doorgaans beduidend lager dan op particuliere rekeningen.

Uiteindelijk allemaal 'kleingeld', maar vele beetjes maken ook één grote. ;) Ik heb in de afgelopen maanden door van telefoonabo, verzekeraars, bank en sportschool over te stappen ruim 100 euro per maand bespaard. Die kan ik me nu toch fijn opzij zetten. :)
Ivm tijdgebrek even geen uitgebreide reactie, maar even over de kosten

12x2,30 = ¤ 27,60
Bij Knab heb je een zakelijke rekening voor 12x5 = ¤ 60,-
Dus het kost je maar ¤ 32,40 per jaar.

De kosten voor een zakelijke rekening kunnen ook nog eens als ondernemerskosten worden afgeschreven. En je krijgt ook nog eens rente op die rekening. Al met al dus niet duurder dan wat jij doet, maar het heeft m.i. wel een professionelere uitstraling.
pi_152856326
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:37 schreef crashbangboom het volgende:
edit: weg
^O^
pi_152857151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar nu: gezichtscreme o.i.d.? Wat moet ik daar nou mee? Zal die rimpelige directeur van ze wel verzonnen hebben...
Je douchet zeker ook nooit? Er zit nl ook douchegel bij.

En anders geef je het aan je moeder of je zusje of zo. Zeurkous.
pi_152857178
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Je douchet zeker ook nooit? Er zit nl ook douchegel bij.

En anders geef je het aan je moeder of je zusje of zo. Zeurkous.
^^ (echtgenote kan ook he)
so long and thanks for all the fish
pi_152857282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ivm tijdgebrek even geen uitgebreide reactie, maar even over de kosten

12x2,30 = ¤ 27,60
Bij Knab heb je een zakelijke rekening voor 12x5 = ¤ 60,-
Dus het kost je maar ¤ 32,40 per jaar.

De kosten voor een zakelijke rekening kunnen ook nog eens als ondernemerskosten worden afgeschreven. En je krijgt ook nog eens rente op die rekening. Al met al dus niet duurder dan wat jij doet, maar het heeft m.i. wel een professionelere uitstraling.
Me dunkt dat je een zakelijke rekening het beste bij een financiele instelling kan beleggen waar je langdurig een relatie mee wil aangaan, die betrouwbaar is qua serviceverlening en kosten, en binnen _dat_ kader kun je de kosten in onderling overleg minimaliseren. Bovendien is het wel handig bij wat ingewikkelerde zaken om eens binnen te kunnen lopen bij iemand waar je een zakeijk relatie mee hebt ipv dat je een rekeningnummer bent. Mijn ervaring is dat je dan ook niet bij elke bijzondere handeling gefleeced wordt, waar het verzekeringsstuk van Aegon wel een reputatie voor heeft trouwens :)

Je wil zakelijk echt niet elke maand van rekening veranderen, over professionaliteit gesproken, dus eerst de partner, en dan de prijs binnen de keuzes.

Aegon (=Knab) zou ik persoonlijk niet snel kiezen als langdurige partner, en zou niet in één zin met proffesionaliteit genoemd mogen worden. Maar da's vooral gestoeld op hun verzekeringstak en het feit dat ze langjarig het publiek belazerden door te verzwijgen dat ze eigenaar van Meeus waren, die steevast polissen van Aegon aanraadden :)
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:12:57 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_152857469
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:05 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Me dunkt dat je een zakelijke rekening het beste bij een financiele instelling kan beleggen waar je langdurig een relatie mee wil aangaan, die betrouwbaar is qua serviceverlening en kosten, en binnen _dat_ kader kun je de kosten in onderling overleg minimaliseren. Bovendien is het wel handig bij wat ingewikkelerde zaken om eens binnen te kunnen lopen bij iemand waar je een zakeijk relatie mee hebt ipv dat je een rekeningnummer bent. Mijn ervaring is dat je dan ook niet bij elke bijzondere handeling gefleeced wordt, waar het verzekeringsstuk van Aegon wel een reputatie voor heeft trouwens :)

Je wil zakelijk echt niet elke maand van rekening veranderen, over professionaliteit gesproken, dus eerst de partner, en dan de prijs binnen de keuzes.

Aegon (=Knab) zou ik persoonlijk niet snel kiezen als langdurige partner, en zou niet in één zin met proffesionaliteit genoemd mogen worden. Maar da's vooral gestoeld op hun verzekeringstak en het feit dat ze langjarig het publiek belazerden door te verzwijgen dat ze eigenaar van Meeus waren, die steevast polissen van Aegon aanraadden :)
Ik maak weinig woorden aan jou vuil, alleen dit: Ik heb nog nooit zo'n fijne bank gehad als Knab :)
pi_152857791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik maak weinig woorden aan jou vuil, alleen dit: Ik heb nog nooit zo'n fijne bank gehad als Knab :)
Nee, ik hap niet :)
so long and thanks for all the fish
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')