abonnement Unibet Coolblue
pi_154929028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:47 schreef djmarshal het volgende:

[..]

Dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar vond de streaming kwaliteit niet altijd top. Hopelijk koopt FOX of een andere partij de rechten. Al zullen ze dan waarschijnlijk niet alle wedstrijden beschikbaar hebben.
Fox had volgens mij vorig jaar wat rechten, maar hebben ze dit jaar juist van de hand gedaan voor zover ik weet.

De stream was prima eigenlijk. Af en toe ging de kwaliteit naar beneden maar ik heb het toen niet meer op auto gezet maar op een vaste kwaliteit. Bij mij is het probleem upc/ziggo. Dat het echt aan de NFL stream zelf lag is bijzonder weinig voorgekomen.

In beide gevallen maakt het niet uit of je het via chromecast of je laptop doet aangezien je daar de problemen niet mee verhelpt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:50:05 #177
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_154929052
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

Fox had volgens mij vorig jaar wat rechten, maar hebben ze dit jaar juist van de hand gedaan voor zover ik weet.

De stream was prima eigenlijk. Af en toe ging de kwaliteit naar beneden maar ik heb het toen niet meer op auto gezet maar op een vaste kwaliteit. Bij mij is het probleem upc/ziggo. Dat het echt aan de NFL stream zelf lag is bijzonder weinig voorgekomen.
niet van de hand gedaan, geen nieuw contract aangegaan is het woord :)
pi_154929084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

Fox had volgens mij vorig jaar wat rechten, maar hebben ze dit jaar juist van de hand gedaan voor zover ik weet.

De stream was prima eigenlijk. Af en toe ging de kwaliteit naar beneden maar ik heb het toen niet meer op auto gezet maar op een vaste kwaliteit. Bij mij is het probleem upc/ziggo. Dat het echt aan de NFL stream zelf lag is bijzonder weinig voorgekomen.

In beide gevallen maakt het niet uit of je het via chromecast of je laptop doet aangezien je daar de problemen niet mee verhelpt.
Klopt, ik denk ook niet dat het aan gamepass zelf lag, maar meer aan de internetverbinding die ik heb. Goed, ik denk dat het gewoon een Gamepass accountje wordt met Laptop+HDMI kabeltje..
*plop*
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:59:31 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154929319
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:45 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik heb gewoon laptop met hdmi kabeltje. Chromecast niet geprobeerd eigenlijk.
Zo deed ik het ook altijd, ga het dit jaar met de Ps4 proberen. Bandbreedte op maximaal zetten en je hebt gewoon heel scherp beeld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154947959
quote:
Bericht van 5 augustus

FOX Sports onderhandelt met de rechtenhouder van de Amerikaanse NFL sportcompetitie over een nieuwe uitzendrechtenovereenkomst. Dat bevestigt de betaalzender aan Totaal TV.

De Amerikaanse Football-competitie NFL was het afgelopen seizoen op FOX Sports te bekijken. De Nederlandse uitzendrechten voor het komende seizoen zijn nog niet verkocht. FOX Sports-woordvoerder Maarten van Rooijen laat Totaal TV weten dat er inhoudelijk nog niets over een langer verblijf van NFL bij de betaalzender gezegd kan worden. "Het is onderwerp van gesprek waar we op redelijk korte termijn duidelijkheid over verwachten", aldus Van Rooijen.

Dat zou ik wel prettig vinden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_154948100
Ik heb een (soort van) media-pc-tje aan mijn tv hangen, werkt goed. Maximale bandbreedte en het ziet er gewoon heel goed uit.
Al moet ik zeggen dat op of andere manier alleen chromium echt goed met GamePpass overweg kan.
In chrome en firefox is het heel snel stotteren.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_154948215
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_154948751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 08:22 schreef Guard het volgende:
Ik heb een (soort van) media-pc-tje aan mijn tv hangen, werkt goed. Maximale bandbreedte en het ziet er gewoon heel goed uit.
Al moet ik zeggen dat op of andere manier alleen chromium echt goed met GamePpass overweg kan.
In chrome en firefox is het heel snel stotteren.
Ik doe het hier via de tab en chromecast. Ook echt superkwaliteit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_154950890
quote:
Zo fucking fout.. die moet ik hebben! :D
pi_154961222
http://www.totaaltv.nl/ni(...)lt-nog-over-nfl.html

update over de NL-rechten, FOX Sports is dus nog in onderhandeling over de rechten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 18:27:15 ]
pi_154961938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:26 schreef dz5b604 het volgende:
http://www.totaaltv.nl/ni(...)lt-nog-over-nfl.html

update over de NL-rechten, FOX Sports is dus nog in onderhandeling over de rechten.
Kijk eens 4 posts boven je :P

Iemand al een discount gevonden voor season pass?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_154962306
quote:
"Hard Knocks" runs a five-episode season and the schedule is as follows below. All times Eastern.

Episode 1, August 11, 10 p.m.
Episode 2, August 18, 10 p.m.
Episode 3, August 25, 10 p.m.
Episode 4, Sept. 1, 10 p.m.
Episode 5, Sept. 8, 10 p.m.
Al bijna zover *O*

http://www.nfl.com/videos(...)-gift-from-young-fan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_154962351
Voor degenen die niet kunnen wachten op Hard Knocks, de Panthers hebben hun eigen versie.
De eerste aflevering hiervan is al uitgekomen:
http://www.panthers.com/m(...)9b-a334-e2230ec7dd52
pi_154964938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:55 schreef bambino het volgende:

[..]

Kijk eens 4 posts boven je :P

Iemand al een discount gevonden voor season pass?
ah, had alleen de laatste 2 pagina's gescand op links naar het artikel, niet op quotes. In ieder geval positief nieuws dat er partijen bezig zijn met de rechten.
pi_154990042
quote:
Oft-troubled linebacker Aldon Smith of the San Francisco 49ers was arrested Thursday night on hit and run, driving under the influence and vandalism charges, according to police in Santa Clara, California.
Kunnen ze ook nog wel gebruiken in die gebroken defense.
Ongelofelijk ook met zo'n salaris, een hit and run... |:(
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:06:52 #192
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_154991435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:03 schreef maerk het volgende:

[..]

Kunnen ze ook nog wel gebruiken in die gebroken defense.
Ongelofelijk ook met zo'n salaris, een hit and run... |:(
Het is ook een manier om met pensioen te gaan. Dit is de 3e keer, ik denk dat Aldon klaar is in de NFL :W.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_154996005
En inmiddels uitgezwaaid door de 49ers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_155062920
Zojuist weer gamepass season plus gekocht.

Je kunt op 2 manieren besparen.

1, zet bovenin de Currency op Brazilian Real.
De Real staat nu zo laag dat het bedrag in de gamepass shop niet meer gelijk is aan +/- 179 euro.
De meeste currencies zijn overigens goedkoper dan de onze. Een enkeling komt op 180-182.
Met Real ben je zo'n 157-158 euro kwijt + reken op 2 euro in verschil met je bank.

2. Op Quidco (UK website) kun je cashback krijgen van 10% van de aankoop.
Nog geen idee of het werkt maar kwam het via forum in UK tegen.
Het duurt 3 dagen max voor het in je account komt en de terug betaling van 10% is pas in december ofzo. Als je paypal hebt kun je via paypal een account maken en daar komt dan ook je cashback op.
Laat wel ff weten of het werkt mocht iemand interesse hebben.

Met een beetje mazzel ben ik dus zo'n 140 euro kwijt ipv 179,99.
Vorig jaar was het dacht ik 115? maar toen moest ik de 1e weken missen (promo codes komen pas na week 2/3 las ik).

Zometeen Steelers - Vikings kijken dus *O*

Edit:
Bevestigd via Quidco dat ik gekocht heb.
Zij gaan echter uit van 122.57 pond wat ik betaald heb (daar is 666 real terwijl ik 606 betaald heb) en krijg daar 10% van terug 12,26 pond.

Ben benieuwd wat er van me creditcard af wordt geschreven.

[ Bericht 10% gewijzigd door bambino op 10-08-2015 00:47:42 ]
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 augustus 2015 @ 07:13:32 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_155068570
Goed om te weten dat de promo codes pas in week 2/3 komen. Ga het dan pas kopen denk ik. Zit tussen 12-09 en 4-10 sowieso in VS, dus heb er dan weinig aan.
pi_155068982
ga ook pas over een paar weken kijken naar codes.
Die preseason meuk kan ook wel via torrents, als ik er al iets van wil zien...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_155069165
Volgens mij kon je ook een trial nemen en dan automatisch verlengen uitzetten vervolgens niet verlengen tot de actie codes. Hoef je niet veel te missen. Zo heb ik het vorig jaar gedaan.

Die tip van currency ga ik ook proberen. Gaat die er dan overigens vanuit dat je gebaseerd bent in Brazilië? Of staat de rest wel gewoon in nl. Cc is natuurlijk ook op een Nederlands adres.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_155071012
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:44 schreef ssebass het volgende:
Volgens mij kon je ook een trial nemen en dan automatisch verlengen uitzetten vervolgens niet verlengen tot de actie codes. Hoef je niet veel te missen. Zo heb ik het vorig jaar gedaan.

Die tip van currency ga ik ook proberen. Gaat die er dan overigens vanuit dat je gebaseerd bent in Brazilië? Of staat de rest wel gewoon in nl. Cc is natuurlijk ook op een Nederlands adres.
De currency maakt niks uit.
Je betaald de website alleen in een andere valuta.
Ik heb het gisteren gedaan.

Het punt is, de Real staat nu heel laag. Dit duurt meestal niet heel lang. Volgens mij staat die nu rond de 3,8. 2 maanden terug was het nog 3,4 ofzo. Waardoor het weer op 178 euro uitkomt.

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:25 schreef Guard het volgende:
ga ook pas over een paar weken kijken naar codes.
Die preseason meuk kan ook wel via torrents, als ik er al iets van wil zien...
Wedstrijd van gisteren was ook geen ruk aan trouwens :D
Maar over 2 weken heb ik mensen over de vloer en die willen wel graag een keer een potje kijken. Toevallig speelt die nacht ook nog mijn favo team dus komt goed uit.

Vorig jaar kwamen de promo codes in week 2 of 3 van reg-season. Dus nu nog een week of 6-7.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_155071941
Die 15% reductie vorig jaar was er al voor het begin van het regular season.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_155074088
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:39 schreef zjroentje het volgende:
Die 15% reductie vorig jaar was er al voor het begin van het regular season.
Oh die weet ik niet.
Er was toch eentje van 30% ofzo? Volgens mij had ik 120 ofzo betaald uiteindelijk.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')