abonnement Unibet Coolblue
pi_155786137
Tot superweb een week na betaling failliet ging en ik een kwartaal vooruitbetaald had dan.

Was iedereen hier toen al wel geboren?
Wanneer was dat pop? 95?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155786170
Neeeuh. Ik kreeg gloof ik pas rond '98 inet ...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155786247
Neeeee man, echt? Ik studeerde toch nog niet al jaren.
Was ik toen al met die ene?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155786256
Oh en sorry schatjes, maar ik kon geen kamer boeken op deze korte termijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 september 2015 @ 14:46:08 #205
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155786280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:37 schreef Vanyel het volgende:
Tot superweb een week na betaling failliet ging en ik een kwartaal vooruitbetaald had dan.

Was iedereen hier toen al wel geboren?
Wanneer was dat pop? 95?
ik was al geboren idd :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_155786305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Neeeee man, echt? Ik studeerde toch nog niet al jaren.
Was ik toen al met die ene?
Wel toen ik sperziebonen kwam eten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155786333
De vrouw die dacht dat ze niks lustte O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155786337
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik was al geboren idd :)
Ik dacht ook niet dat jij een van de jongsten was hier, toch?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 3 september 2015 @ 14:50:19 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_155786350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik dacht ook niet dat jij een van de jongsten was hier, toch?
neuj inmiddels niet meer :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 3 september 2015 @ 17:05:06 #210
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_155789524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en sorry schatjes, maar ik kon geen kamer boeken op deze korte termijn.
:D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  donderdag 3 september 2015 @ 18:17:11 #211
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_155791349
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 23:00 schreef Queller het volgende:
Maar echt, wat doen de lesbeaus en aanverwanten tegenwoordig?
Ik heb een fulltime baan waarbij ik gister mn vingertop er af heb gesneden en krijg boetes van DUO van 550 euro voor het niet stopzetten van een OV-abonnement. *O*
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_155791757
Ook tof!

Zit ie er weer aan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 3 september 2015 @ 18:48:06 #213
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_155792043
Neuh, was niet echt supergroot dus heb het topje er af getrokken en een pleister opgedaan.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_155794180
Vroeger, toen het gras nog groen was en seks nog vies O+

FOK! is boring geworden. Deels stukgemod, deels te extreem. De rest is doodgebloed. Dus zit er maar één ding op: lesbeau nieuw leven inblazen.

Ik ben overigens aan het werk en heb me voorgenomen op het werk niet te FOK!-ken en Facebooken (ja ja, dat zijn werkwoorden!). Ik mis het niks...

Ow ja, toen we nog inbelden met een 56k-modem O+
  donderdag 3 september 2015 @ 20:58:32 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_155796319
Wij hadden vroeger kabelinternet via de COM-poort.. trager dan dikke stront door een trechter. Maar wel flat rate en de telefoon was weer beschikbaar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_155797427
Ik heb eigenlijk nooit tijd om te fokken op mijn werk.
Gelukkig zit ik veel in de trein.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 3 september 2015 @ 21:40:41 #217
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_155798809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:55 schreef Queller het volgende:
Ow ja, toen we nog inbelden met een 56k-modem O+
Dat geluid O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  donderdag 3 september 2015 @ 22:43:49 #218
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_155802799
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Dat geluid O+
Damn... :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_155806222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:55 schreef Queller het volgende:
Vroeger, toen het gras nog groen was en seks nog vies O+

Hoera voor je werk *O*

Ik mis wel de olden days. Ik kan die oprechte verwondering over de dingen en de mensen die je kon vinden op het internet ontzettend missen. Er blijft een vaag verlangen naar... iets.

Dat iets van toen is niet meer te vinden, het is gedateerd en ook te bekend. Maar wie weet komt er ooit weer iets. Iets wat net zo nieuw en verwonderbaar is O+

En toch, ook the remains of dat wat het was zijn mooi. Ik heb een aantal lieve mensen aan die periode overgehouden en soms is internet ineens nog zomaar ineens weer heel mooi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155808547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis wel de olden days. Ik kan die oprechte verwondering over de dingen en de mensen die je kon vinden op het internet ontzettend missen. Er blijft een vaag verlangen naar... iets.
Jaaaaa!!! Het leven kabbelde wat voort en ineens was daar internet.

De eerste pagina die ik ooit bezocht, was die van de EUR. Ik snapte er niet veel van en was vooral bang dat ik het stuk zou maken :D :'( :D En ik weet nog precies wat ik dacht: "Nou lamaar hoor, das niks voor mij." :{w

quote:
Dat iets van toen is niet meer te vinden, het is gedateerd en ook te bekend. Maar wie weet komt er ooit weer iets. Iets wat net zo nieuw en verwonderbaar is O+
Dus, het leven kabbelde wat voort... en toen ineens waren daar Chatcity van HetNet en NetMeeting.... :o Menschen, wat een opwinding. The dark side van de vernieuwing op twee pagina's _O- En toen had ik ineens verkering O+

quote:
En toch, ook the remains of dat wat het was zijn mooi. Ik heb een aantal lieve mensen aan die periode overgehouden en soms is internet ineens nog zomaar ineens weer heel mooi.

[spoiler]
Kan me ook nog goed herinneren dat ik een nacht waarin ik erg sippig was, ook ineens weer met jou aan het DM-en was, wat ik toen heel fijn en comforting vond. Nog niet eens zo gek lang geleden. Misschien een jaar of 2, maar dat is in termen van internetfijnheidsgeschiedenis niet zo gek lang O+
[/spoiler]

O+
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:36:08 #221
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_155808622
Ik vond het toen ik voor het eerst op internet zat (1996) zo bijzonder dat ik op een pagina van iemand in Amerika zat. Dat hele idee. :D

Eerlijk gezegd was Lesbeau voor mij de laatste tijd echt totaal anders dan in het begin. Helemaal niet meer de gezelligheid ten tijde van Vanyels zwangerschap etc, maar een wespennest waar alles wat ik probeerde verkeerd uitpakte.
Zonde. Leerzaam maar jammer.

Ik ben trouwens gewoon erg druk met mensen in mijn omgeving en verenigingsleven enz.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_155809845
Wij kregen internet op de universiteit toen ik eerstejaars was. Zaten we hele dagen in het computerhok elkaar te mailen via de digitale stad.

Heb je m al, heb je m al?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155809857
Ja gewoon naast elkaar natuurlijk ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155826578
:D

Ik ben benieuwd wat er van de wereld terecht komt als i-net er een week mee ophoudt :X
pi_155826641
Denk niet dat de wereld dan nog aan de orde is. Dan hebben we collectief zelfmoord gepleegd omdat facebook etc niet meer werken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')