abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 mei 2015 @ 11:29:35 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229379



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
zie TT :6

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 12-05-2015 10:10:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 mei 2015 @ 11:46:10 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229622
quote:
Hello friend,
Thanks very much for your order and very sorry for the inconveniences.
I'm writing this letter to tell you that the product (Waterproof Case for Xiaomi Yi Sports Camera Diving 40M Back Up Case http://www.banggood.com/W(...)p-Case-p-972332.html)you bought is different from the picture.

We can find the differences in the above picture:the lock of the waterproof case in our picture is green, but the product is blue;the botton of the case in the picture is black, but the product is silver.

As for this problem, we offer three solutions:

One, if you think it is ok, we will follow the agreed time and ship it on 2015/05/05.
Two, if you want to cancel your order, we will refund you in 48 hours.
Three, if you want to change into original xiaomi yi waterpoof case(http://www.banggood.com/W(...)Camera-p-975946.html), we will exchange it for free. But xiaomi update the waterproof case information online on 2015/04/30, and there is no stock now. Usually, it can be shipped in 20-30 days.

Which solution do you think is acceptable, please write to me.
Look forward to you.
Er stond eerst bij die eerste case duidelijk dat het een echte is maar het lijkt erop dat Banggood dat wat heeft aangepast :'). Is dus nu wel een echte echte case beschikbaar over een poosje....
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152229675
Je avatar was nooit zo toepasselijk, 'hello friend' is ook echt een vreemde opening.
Anyhow, als ik het goed begrijp zijn de kleuren niet alleen anders maar is het gewoon een ander product?
Wist banggood zelf ook niet dat ie nep was of hoe moet ik dit interpreteren?
Gegroet!
  zondag 3 mei 2015 @ 11:55:01 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152229797
Dat vraag ik mij dus ook een beetje af.
Ook wel grappig, de mobiele site laat de nieuwe plaatjes al zien, de desktopversie de oude nog.
http://m.banggood.com/ind(...)c&products_id=972332

Denk dat ze wellicht wel gewoon echt zijn, we gaan het zien, laat hem wel gewoon verzenden (al is die van allbuy ook onderweg).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_152229935
Ik vind het bizar dat banggood blijkbaar ook moeite heeft met echt producten inkopen.
Heb hier af en toe klachten zien langs komen van neppe xiaomi producten van banggood.
Ik zou verwachten dat banggood gewoon rechtstreeks bij xiaomi zou inkopen aangezien vet veel van die dingen verkopen.
Mijn pistons en earson waren wel allemaal echt via banggood.
Gegroet!
  zondag 3 mei 2015 @ 12:10:53 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_152230053
We weten nog niet of hij aftermarket is of gewoon orgineel Xiaomi met een ander kleurtje, Gezien de mail zou je zeggen dat hij niet echt is maar een alternatief, Het is just wel netjes dat Banggood een mailtje doet met de optie om een aftermarket alternatief te bieden dat wel snel verzonden kan worden.

Ze geven je natuurlijk ook de keuze om te wachten op de echte case, maar dat kan nog wel even duren. Zal zeggen dat ze hem 5 mei maar moeten versturen, zie dan wel of het Xiaomi is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 03-05-2015 12:21:44 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 3 mei 2015 @ 12:17:53 #7
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152230167
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:04 schreef Zspirit het volgende:
Ik zou verwachten dat banggood gewoon rechtstreeks bij xiaomi zou inkopen aangezien vet veel van die dingen verkopen.
Mijn pistons en earson waren wel allemaal echt via banggood.
Daar zal Kenzi wellicht meer over weten. Wellicht zijn ze afhankelijk van groothandelaars die er nog tussen zitten en daar heb je ook vast 'oplichters' bij die snel geld willen verdienen door elders in te kopen. Ik denk dat ze het nepspul binnen China ook genoeg verkopen; dat het niet alleen voor de export is.
Banggood verkoopt zo te zien niet bewust nep, (zoals ze eens gedaan hebben met powerbanks) maar trappen ze er soms ook in.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_152230738
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:10 schreef RobertNL het volgende:
We weten nog niet of hij aftermarket is of gewoon orgineel Xiaomi met een ander kleurtje, Gezien de mail zou je zeggen dat hij niet echt is maar een alternatief, Het is just wel netjes dat Banggood een mailtje doet met de optie om een aftermarket alternatief te bieden dat wel snel verzonden kan worden.

Ze geven je natuurlijk ook de keuze om te wachten op de echte case, maar dat kan nog wel even duren. Zal zeggen dat ze hem 5 mei maar moeten versturen, zie dan wel of het Xiaomi is of niet.
Wat ik begreep van Banggood was die dus als eerst verkocht werd als 'officieel' nu blijkbaar toch niet de originele is. En die witte (22.99 dollar) de echte blijkbaar. Ik heb hem laten omzetten naar de officiële, heb toch de YI cam nog niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_152238053
Mijn Mi Band gisteren ontvangen, meteen 100% opgeladen, vandaag sync ik hem voor het eerst en de batterij is 34%? Is dit gewoon een first use issue of een kapotte batterij?
  zondag 3 mei 2015 @ 19:13:10 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152240628
Deze gekocht bij lendmeurears. Hopelijk is Shiz tevreden als ik weer een miskoop heb gedaan qua oordoppen :')
Ik zei nog tegen mezelf, nooit meer oordoppen uit China maja... ~O>

Flink zitten inlezen en de S versie gekozen want die zou wat meer gebalanceerd zijn qua sound.
Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen :P



Ook nog een zwarte g720 bij fasttech, toch wel een toppertje hoor :9

pi_152242320
quote:
18s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:27 schreef davedavy het volgende:
Mijn Mi Band gisteren ontvangen, meteen 100% opgeladen, vandaag sync ik hem voor het eerst en de batterij is 34%? Is dit gewoon een first use issue of een kapotte batterij?
Klinkt alsof er iets mis is.. De mijne kwam binnen met 56% en er gaat max. 5% per dag af. Je kan hem proberen helemaal leeg te laten lopen en vervolgens tot 100% opladen. Ik zou ook even de app opnieuw installeren voor als het daaraan ligt.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:24:01 #12
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_152243174
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Flink zitten inlezen en de S versie gekozen want die zou wat meer gebalanceerd zijn qua sound.
Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen
Godsgruwelijklelijk, maar dat kan aan mij liggen. ;)
Maar misschien klinken ze fantastisch.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 3 mei 2015 @ 20:24:54 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152243212
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Deze gekocht bij lendmeurears. Hopelijk is Shiz tevreden als ik weer een miskoop heb gedaan qua oordoppen :')
Ik zei nog tegen mezelf, nooit meer oordoppen uit China maja... ~O>

Flink zitten inlezen en de S versie gekozen want die zou wat meer gebalanceerd zijn qua sound.
Helaas niet in de aanbieding maar ik vond de gele niet zo mooi. De hogere modellen schijnen nog beter te zijn maar die vind ik te duur voor dubieuze kwaliteit China doppen :P

[ afbeelding ]

Ook nog een zwarte g720 bij fasttech, toch wel een toppertje hoor :9

[ afbeelding ]
't Begon allemaal met de VSD1 die erg overtuigend waren. :Y
Nu qua aanbod... de VSD3 ftw! :Y De VSD5 scheelt niet veel. Behalve in prijs. De GR07 Bass Edition heb ik ook... legendarische status zowat... maar zoals vele hypes kon 'ie de hoge verwachting niet waarmaken. De VSD3 heeft een prima dosis van alles. Zou zelf niet zo snel voor de S-gaan, nergens voor nodig. VSD3 pakt prima alle genres. Het is geen Brainwavz M2 ofzo. De nieuwere VSD2 en VSD2S volgen op aardig wat afstand. De AN16 leek veelbelovend, was het ook niet helemaal. Maar de 3. :Y _O_

Maar, ik weet het goedgemaakt, als jij de Vsonic haalt, dan haal ik wel zo'n Ganzo. Deal. :P Al wil ik eigenlijk nog de Almighty Eagle E1. Maar alleen op Taobao. Kenzi in de house? Kan jij niet wat roggelen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 mei 2015 @ 20:32:29 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152243505
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

't Begon allemaal met de VSD1 die erg overtuigend waren. :Y
Nu qua aanbod... de VSD3 ftw! :Y De VSD5 scheelt niet veel. Behalve in prijs. De GR07 Bass Edition heb ik ook... legendarische status zowat... maar zoals vele hypes kon 'ie de hoge verwachting niet waarmaken. De VSD3 heeft een prima dosis van alles. Zou zelf niet zo snel voor de S-gaan, nergens voor nodig. VSD3 pakt prima alle genres. Het is geen Brainwavz M2 ofzo. De nieuwere VSD2 en VSD2S volgen op aardig wat afstand. De AN16 leek veelbelovend, was het ook niet helemaal. Maar de 3. :Y _O_

Maar, ik weet het goedgemaakt, als jij de Vsonic haalt, dan haal ik wel zo'n Ganzo. Deal. :P Al wil ik eigenlijk nog de Almighty Eagle E1. Maar alleen op Taobao. Kenzi in de house? Kan jij niet wat roggelen?
De vsd5 zou vooral meer helder en gedetailleerd moeten klinken met flink minder warm en bas.
Ik kan me dus niet voorstellen dat je geen enkel verschil hoort ;)

De gr07 heeft inderdaad een super status maar door de verschillende uitvoeringen ook weer een hoop onduidelijkheid met de nieuwe versies. Iedereen spreekt elkaar tegen en de hype alarm gaat af. De biologische membraam van Sony discussies op head-fi, echt om te janken. Iets te duur voor de gok.

De g720 groen is bij mij niet erg scherp te noemen. Voor de rest een topper als je hem slijpt.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:37:20 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_152243722
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:24 schreef Dromer het volgende:

[..]

Godsgruwelijklelijk, maar dat kan aan mij liggen. ;)
Maar misschien klinken ze fantastisch.
Hoe lelijker hoe beter het klinkt. Zo werkt dat met audio :P
Ik vind ze overigens erg mooi *; Best wel een grote reden waarom ik ze op mijn lijstje heb gezet :')
  zondag 3 mei 2015 @ 21:21:54 #16
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152245808
Jongens, ik wil 10¤ over de balk gooien. Roept u maar.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_152246850
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:21 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik wil 10¤ over de balk gooien. Roept u maar.
http://www.amazon.co.uk/M(...)id=1430682082&sr=1-3
  zondag 3 mei 2015 @ 21:43:32 #18
164283 Luco
Buongiorno!
pi_152246926
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 3 mei 2015 @ 21:44:06 #19
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_152246951
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:21 schreef Luco het volgende:
Jongens, ik wil 10¤ over de balk gooien. Roept u maar.
http://m.banggood.com/Who(...)ion-Toy-p-58595.html
Ik ben geil
  zondag 3 mei 2015 @ 21:50:21 #20
407831 Grundlichkeit
Kwaliteit is een daad!
pi_152247245
Ik heb heel 2015 al problemen met leveringen. Ik heb besteld bij dx en Tinydeal, maar de pakketten komen niet aan (er zitten al respectievelijk 3 en 4 maanden tussen 'full shipment' en dit moment). Beide helaas zonder tracking. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen sinds dit jaar? Of moet ik eens informeren bij de postbezorging?
"A lot of people are afraid of heights. Not me, I'm afraid of widths." - Steven Wright
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 21:54:42 #21
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152247462
quote:
18s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:27 schreef davedavy het volgende:
Mijn Mi Band gisteren ontvangen, meteen 100% opgeladen, vandaag sync ik hem voor het eerst en de batterij is 34%? Is dit gewoon een first use issue of een kapotte batterij?
ik denk t tweede, die van mij gaat al 40-45 dagen mee en heeft nog 30% of iets
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152247963
Op het Xiaomi forum zijn er ook enkele gevallen bekend met dezelfde problemen. Ik moet dus weer contact zoeken met TinyDeal. Weken van heen en weer mailen incoming :')
  zondag 3 mei 2015 @ 22:09:47 #23
375166 wihehin
V70 & C63
pi_152248231
Zou iemand nog aanraden om een Miband te kopen? Mij lijkt het zelf een beetje onnuttig aangezien je je mobiel ook wel in je zak voelt trillen en mijn mobiel een ingebouwde stappenteller heeft. Of is er een smartwatch à la Moto360 uit China met een beetje nette prestaties?
  zondag 3 mei 2015 @ 22:17:08 #24
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_152248592
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik denk t tweede, die van mij gaat al 40-45 dagen mee en heeft nog 30% of iets
Bij mij stopte hij er na 62 dagen mee🎆
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_152248876
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 22:09 schreef wihehin het volgende:
Zou iemand nog aanraden om een Miband te kopen? Mij lijkt het zelf een beetje onnuttig aangezien je je mobiel ook wel in je zak voelt trillen en mijn mobiel een ingebouwde stappenteller heeft. Of is er een smartwatch à la Moto360 uit China met een beetje nette prestaties?
Geen idee, voor mij was het eigenlijk om mijn slaap te analyseren :P Is meer een hebbedingetje of voor mensen die hardlopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')