abonnement Unibet Coolblue
pi_152309677
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:21 schreef Fien10 het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij jou L0t? Al bij de gynaecoloog geweest? Ben je al iets wijzer?
Lief dat je er naar vraagt :). Ik had besloten om het nog 1 maandje aan te kijken.
Dat leverde weer een positieve test op, maar helaas ook nu weer 2 dagen na de test bloed. Zwanger worden is dus geen probleem gelukkig, zwanger blijven blijkt deze keer wat lastiger...

Toen heb ik ook meteen gebeld voor een afspraak, kan nu 19 mei terecht bij de gynaecoloog. Ben heel benieuwd of en wat hij wil gaan doen..

Superfijn trouwens dat de medicatie is aangeslagen bij jou! Op naar een goede eisprong en zwangerschap!

Zoe, ik vind die testen van CB echt schreeuwend duur maar ze zijn in ieder geval wel lekker duidelijk :). Vruchtbaar slijm is wel een teken dat je eisprong eraan zit te komen ja, al heb ik dat soms een dag of 4-5 voor de eisprong al.
pi_152310197
Kapiteincupcake :*

Lot wat balen dat het telkens weer misgaat. Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen.

Swallowtail gefeliciteerd *O*
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 21:19:17 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152311443
Fijn dat je snel bij de gyn terecht kunt L0t! Hoe lang heb je er vorige keer over gedaan om zwanger te worden? Lijkt me erg frustrerend om steeds positief te testen en het dan alsnog misgaat -O-

Zoe ik vind die testen ook erg duur maar geloof wel dat ze erg goed zijn. Zorg er inderdaad voor dat je juist ook de dagen voor de positieve test met elkaar vrijt, dan maak je een mooi bedje van zaad voor de eisprong ;)

Ik heb vandaag ook weer een ovulatietest gedaan, er was nauwelijks een streep zichtbaar, nog minder dan eergisteren. Dus mijn cyclus gaat de 3 cijfers in :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152312234
Frustrerend is het zeker ja... Vorige keer was het binnen een half jaartje gepiept, geen miskramen gehad. Wel hoop tussentijds bloedverlies toen steeds maar daar is toen niets uitgekomen.

Maar jouw situatie is ook niet bepaald fijn, zo schiet je ook geen klap op. Niet leuk om te moeten wachten op iets wat je zó graag wilt. Hopelijk leveren de onderzoeken iets op. Iets waar je redelijk simpel iets aan kunt doen in ieder geval.. :*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 21:40:49 #230
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152312536
Vervelend L0t! Hopelijk kan de gyn er iets mee doen, waardoor het makkelijker wordt. Of heb je die hulp helemaal niet meer nodig!
Ik begin ook steeds banger te worden om te testen. Niet omdat ik bang ben dat 'ie negatief is, maar omdat positief nog zo weinig zegt :{ Gelukkig mag ik de komende dagen nog niet :')

Zoe: lijkt me wel fijn om inderdaad gewoon een ja/nee test te hebben,ipv die vage streepjes die helemaal niet donkerder worden.. Maar gelukkig had ik de magische stokjes van Skoap, dus dan maakt dat allemaal niet meer uit natuurlijk :P Dan wel weer verwarrend dat het niet overeenkomt met je slijm. Moet je deze testen ook twee keer per dag doen om je piek niet te missen?

Jeetje MaJo, dat slaat echt helemaal nergens meer op bij jou! Op welk punt zouden ze een menstruatie op gaan wekken? Had je nou al officieel de diagnose pcos gehad?
De steekjes waren niet mijn eisprong, want het was 3/4 dpo (N00b: is de dag van je eisprong 0 of 1 dpo?), dus ik hoop op een vroege innesteling, maar eerlijk gezegd ga ik er maar niet vanuit. Mijn lichaam heeft gewoon een attitude :{w
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 21:50:57 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152313001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Frustrerend is het zeker ja... Vorige keer was het binnen een half jaartje gepiept, geen miskramen gehad. Wel hoop tussentijds bloedverlies toen steeds maar daar is toen niets uitgekomen.

Maar jouw situatie is ook niet bepaald fijn, zo schiet je ook geen klap op. Niet leuk om te moeten wachten op iets wat je zó graag wilt. Hopelijk leveren de onderzoeken iets op. Iets waar je redelijk simpel iets aan kunt doen in ieder geval.. :*
Hoe lang ben je deze keer bezig? Wel gek he dat het elke keer weer zo kan verschillen, resultaten uit het verleden bieden dus helemaal geen garantie voor de toekomst. Ik hoop dat de gyn een oplossing heeft!

Het schiet inderdaad niet op nee, heb geen flauw idee wanneer ik een eisprong heb. We zijn dus nu maar gewoon lekker recreatief aan het vrijen en als het toch raak is dan is het alleen maar mooi meegenomen O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Vervelend L0t! Hopelijk kan de gyn er iets mee doen, waardoor het makkelijker wordt. Of heb je die hulp helemaal niet meer nodig!
Ik begin ook steeds banger te worden om te testen. Niet omdat ik bang ben dat 'ie negatief is, maar omdat positief nog zo weinig zegt :{ Gelukkig mag ik de komende dagen nog niet :')

Zoe: lijkt me wel fijn om inderdaad gewoon een ja/nee test te hebben,ipv die vage streepjes die helemaal niet donkerder worden.. Maar gelukkig had ik de magische stokjes van Skoap, dus dan maakt dat allemaal niet meer uit natuurlijk :P Dan wel weer verwarrend dat het niet overeenkomt met je slijm. Moet je deze testen ook twee keer per dag doen om je piek niet te missen?

Jeetje MaJo, dat slaat echt helemaal nergens meer op bij jou! Op welk punt zouden ze een menstruatie op gaan wekken? Had je nou al officieel de diagnose pcos gehad?
De steekjes waren niet mijn eisprong, want het was 3/4 dpo (N00b: is de dag van je eisprong 0 of 1 dpo?), dus ik hoop op een vroege innesteling, maar eerlijk gezegd ga ik er maar niet vanuit. Mijn lichaam heeft gewoon een attitude :{w
Dat bang worden om te testen herken ik wel, aangezien het toch altijd maar weer negatief is :') Maar kan me voorstellen dat het ook eng is om positief te testen, ik zou me ook dood schrikken _O-

Nog niet officieel pcos, dat hoor ik over 5 weken maar grote kans wel :)

Hoe weet je zo zeker dat je je eisprong hebt gehad? Innestelingsbloeding is geloof ik 6 tot 10 dagen erna dus dat zou niet logisch zijn. En lijkt me dat de eisprong op 0 dpo is? Ik ga voor je duimen in ieder geval!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:08:00 #232
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152313899
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:

Nog niet officieel pcos, dat hoor ik over 5 weken maar grote kans wel

Hoe weet je zo zeker dat je je eisprong hebt gehad? Innestelingsbloeding is geloof ik 6 tot 10 dagen erna dus dat zou niet logisch zijn. En lijkt me dat de eisprong op 0 dpo is? Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Dat is nog lang, zeg! Ik was zo naïef dat ze dat alleen al met een echo konden zien :')

Dankzij de thermometer! Die schoot woensdag omhoog, dus dan zou dinsdag mijn eisprong zijn geweest. Het is inderdaad te vroeg voor een innesteling, al is het wel mogelijk als je Google geloofd (maar dan kan het ook darmkanker zijn :')). Ik kan er vooral weinig anders van maken... :?
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 22:12:14 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152314138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:08 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat is nog lang, zeg! Ik was zo naïef dat ze dat alleen al met een echo konden zien :')

Dankzij de thermometer! Die schoot woensdag omhoog, dus dan zou dinsdag mijn eisprong zijn geweest. Het is inderdaad te vroeg voor een innesteling, al is het wel mogelijk als je Google geloofd (maar dan kan het ook darmkanker zijn :')). Ik kan er vooral weinig anders van maken... :?
Op de echo kon ze ook al wat zien maar uit het bloedonderzoek komt dan ook nog iets. Maar waarom dit 6 weken moet duren snap ik ook niet helemaal :?

Ik zie nu dat het 5-8 dagen na de ovulatie is, dus wellicht dan toch een vroege innestelingsbloeding :Y Wat het anders zou kunnen zijn is wellicht iets te heftig gevreeën de laatste dagen? Daar heb ik ook wel eens wat bloedverlies door. Maar aan de andere kant heb ik soms ook compleet onverklaarbaar bloedverlies _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 5 mei 2015 @ 22:22:20 #234
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152314658
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Op de echo kon ze ook al wat zien maar uit het bloedonderzoek komt dan ook nog iets. Maar waarom dit 6 weken moet duren snap ik ook niet helemaal :?

Ik zie nu dat het 5-8 dagen na de ovulatie is, dus wellicht dan toch een vroege innestelingsbloeding :Y Wat het anders zou kunnen zijn is wellicht iets te heftig gevreeën de laatste dagen? Daar heb ik ook wel eens wat bloedverlies door. Maar aan de andere kant heb ik soms ook compleet onverklaarbaar bloedverlies _O-
Dat duurt nog erg lang, zeg!

Dat heb ik ook wel eens gehad, maar nu was het al daarvoor.. En het duurde ruim 24 uur en het was veel meer dan dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, hoe het heet verandert er natuurlijk weinig aan. Kwestie van nagelbijten en afwachten.
pi_152315102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt :). Ik had besloten om het nog 1 maandje aan te kijken.
Dat leverde weer een positieve test op, maar helaas ook nu weer 2 dagen na de test bloed. Zwanger worden is dus geen probleem gelukkig, zwanger blijven blijkt deze keer wat lastiger...

Toen heb ik ook meteen gebeld voor een afspraak, kan nu 19 mei terecht bij de gynaecoloog. Ben heel benieuwd of en wat hij wil gaan doen..

Superfijn trouwens dat de medicatie is aangeslagen bij jou! Op naar een goede eisprong en zwangerschap!

Wat klote zeg! Je durft bijna niet blij te zijn na een positievetest denk ik. Ik ben benieuwd wat eruit komt de 19e en wat ze kunnen doen inderdaad. Sterkte & succes de 19e! :*
pi_152320434
Och KapCup... :*
  woensdag 6 mei 2015 @ 05:14:49 #237
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_152320481
Word wakker met behoorlijke pijn alsof ik enorm ongesteld ben... Maar mijn vroegste NOD duurt nog 5 dagen... Wat moet ik daarvan denken? Auw!
Warempel, een drempel.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:23:35 #238
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_152321338
Positieve ovulatietest vanmorgen :D Wel een raar idee, om nu zeker te weten dat we op het juiste moment geklust hebben gister. Vanavond nog maar ff een keertje :9 En dan hopen op 2 streepjes!

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 05:14 schreef Ronderotonde het volgende:
Word wakker met behoorlijke pijn alsof ik enorm ongesteld ben... Maar mijn vroegste NOD duurt nog 5 dagen... Wat moet ik daarvan denken? Auw!
Raar! Ik heb eerlijk gezegd geen idee... Zou een eventuele innesteling ook zo'n pijn kunnen doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Vervelend L0t! Hopelijk kan de gyn er iets mee doen, waardoor het makkelijker wordt. Of heb je die hulp helemaal niet meer nodig!
Ik begin ook steeds banger te worden om te testen. Niet omdat ik bang ben dat 'ie negatief is, maar omdat positief nog zo weinig zegt :{ Gelukkig mag ik de komende dagen nog niet :')

Zoe: lijkt me wel fijn om inderdaad gewoon een ja/nee test te hebben,ipv die vage streepjes die helemaal niet donkerder worden.. Maar gelukkig had ik de magische stokjes van Skoap, dus dan maakt dat allemaal niet meer uit natuurlijk :P Dan wel weer verwarrend dat het niet overeenkomt met je slijm. Moet je deze testen ook twee keer per dag doen om je piek niet te missen?

Jeetje MaJo, dat slaat echt helemaal nergens meer op bij jou! Op welk punt zouden ze een menstruatie op gaan wekken? Had je nou al officieel de diagnose pcos gehad?
De steekjes waren niet mijn eisprong, want het was 3/4 dpo (N00b: is de dag van je eisprong 0 of 1 dpo?), dus ik hoop op een vroege innesteling, maar eerlijk gezegd ga ik er maar niet vanuit. Mijn lichaam heeft gewoon een attitude :{w
Ik had vanochtend mijn positieve test, dus het komt gelukkig wel overeen met het slijm! Je moet 1x per dag testen. Volgens de instructies kan je dat het beste met je ochtend urine doen. Dit omdat je mag pas testen nadat je 4 uur achter elkaar niet naar de wc bent geweest. Dat red ik overdag niet :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat duurt nog erg lang, zeg!

Dat heb ik ook wel eens gehad, maar nu was het al daarvoor.. En het duurde ruim 24 uur en het was veel meer dan dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, hoe het heet verandert er natuurlijk weinig aan. Kwestie van nagelbijten en afwachten.
Wordt spannend de komende dagen dan! Ik ga duimen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe lang ben je deze keer bezig? Wel gek he dat het elke keer weer zo kan verschillen, resultaten uit het verleden bieden dus helemaal geen garantie voor de toekomst. Ik hoop dat de gyn een oplossing heeft!

Het schiet inderdaad niet op nee, heb geen flauw idee wanneer ik een eisprong heb. We zijn dus nu maar gewoon lekker recreatief aan het vrijen en als het toch raak is dan is het alleen maar mooi meegenomen O+

[..]

Dat bang worden om te testen herken ik wel, aangezien het toch altijd maar weer negatief is :') Maar kan me voorstellen dat het ook eng is om positief te testen, ik zou me ook dood schrikken _O-

Nog niet officieel pcos, dat hoor ik over 5 weken maar grote kans wel :)

Hoe weet je zo zeker dat je je eisprong hebt gehad? Innestelingsbloeding is geloof ik 6 tot 10 dagen erna dus dat zou niet logisch zijn. En lijkt me dat de eisprong op 0 dpo is? Ik ga voor je duimen in ieder geval!
Nog 5 weken wachten ja? Dat is lang.. Maar is wel te hopen dat er dan iets uitkomt waar je wat mee kan en wat je verder helpt. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:46 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt :). Ik had besloten om het nog 1 maandje aan te kijken.
Dat leverde weer een positieve test op, maar helaas ook nu weer 2 dagen na de test bloed. Zwanger worden is dus geen probleem gelukkig, zwanger blijven blijkt deze keer wat lastiger...

Toen heb ik ook meteen gebeld voor een afspraak, kan nu 19 mei terecht bij de gynaecoloog. Ben heel benieuwd of en wat hij wil gaan doen..

Superfijn trouwens dat de medicatie is aangeslagen bij jou! Op naar een goede eisprong en zwangerschap!

Zoe, ik vind die testen van CB echt schreeuwend duur maar ze zijn in ieder geval wel lekker duidelijk :). Vruchtbaar slijm is wel een teken dat je eisprong eraan zit te komen ja, al heb ik dat soms een dag of 4-5 voor de eisprong al.
Pff, dat lijkt me ook een rotsituatie zeg... Hopen dat de gyn je kan helpen!
Die CB testen zijn inderdaad wel aan de prijs ja! Maar ik vond het wel/geen smiley systeem eigenlijk wel heel handig, tegenover het streepjes turen.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:55:59 #239
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_152321815
Spannend, Zoe! Hup, zaadsoldaatjes, hup! *O*
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 11:18:18 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152325345
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 22:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Dat duurt nog erg lang, zeg!

Dat heb ik ook wel eens gehad, maar nu was het al daarvoor.. En het duurde ruim 24 uur en het was veel meer dan dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, hoe het heet verandert er natuurlijk weinig aan. Kwestie van nagelbijten en afwachten.
Dat is ook zo, je kunt gissen wat je wilt maar het blijft afwachten uiteindelijk :Y Ik blijf duimen!

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 05:14 schreef Ronderotonde het volgende:
Word wakker met behoorlijke pijn alsof ik enorm ongesteld ben... Maar mijn vroegste NOD duurt nog 5 dagen... Wat moet ik daarvan denken? Auw!
Zou ook je darmen kunnen zijn? Ik vind het nog wel eens lastig om daar het verschil tussen te maken :')

Spannend Zoe!

Ik heb vandaag weer bloedverlies maar ik vermoed dat het komt omdat we gisteren wat enthousiast zijn geweest :@ Maar hopelijk zet het door, dan blijft mijn cyclus net uit de 3 cijfers (vandaag dag 99) :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152326060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is ook zo, je kunt gissen wat je wilt maar het blijft afwachten uiteindelijk :Y Ik blijf duimen!

[..]

Zou ook je darmen kunnen zijn? Ik vind het nog wel eens lastig om daar het verschil tussen te maken :')

Spannend Zoe!

Ik heb vandaag weer bloedverlies maar ik vermoed dat het komt omdat we gisteren wat enthousiast zijn geweest :@ Maar hopelijk zet het door, dan blijft mijn cyclus net uit de 3 cijfers (vandaag dag 99) :D
Oeh! Ik duim voor je :D

Nog even een kus en een knuffel voor KC :*

En voor zover mogelijk een update van mijn kant :P Ik ben nu een aantal dagen bezig met de primolut. Ik voel mn eierstokken/baarmoeder echt enorm sinds ik begonnen ben met het slikken. En mn libido is ineens gestegen met 300% O-) Verder geen last van overige vaak voorkomende bijwerkingen volgens de bijsluiter, gelukkig :)

Afgelopen maandag bij de diëtist geweest. Wat tips gekregen, maar ik was eigenlijk zelf al op de goede weg. Dus ik heb daar na de eerste bijeenkomst nog niet een overwegend positief gevoel aan overgehouden. De intake duurde ook maar 45 minuten ipv de ingeplande 1,5 uur.. O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:08:28 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152326461
met afvallen weet je 9 van de 10 keer oook wel wat je moet doen he? ;)
meer bewegen en minder/ anders eten.
sommige dingen kunnen een eyeopener zijn ( zoals bijv ontbijtkoek oid) maar het meeste 2 ons groente en 2 stuks fruit ) is gewoon bekend :)

hier gaat het afvallen ook goed en zit ik heerlijk in mijn vel..en heb een bak geld uitgegeven aan leuke kleding het KAN nu echt niet anders meer zijn dan dat ik deze ronde zwanger raak ;) wel zonde van die kleding dan ;) :P en anders wordt het idd een ritje HA.

verder fijn dat de bezoekjes aan de HA verder wel lijken te helpen.. nu nog hopen dat het "vruchten"afwerpt ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 12:15:54 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152326643
Ik hoop dat de primolut werkt Sjois! Dat is toch om je menstruatie op te wekken? Waarschijnlijk was je zo snel klaar bij de diëtist omdat je het gewoon allemaal al weet :Y

Barrel ik ben het niet helemaal met je eens, soms heb je gewoon even dat extra zetje nodig! Ik hoop met je mee dat het raak is deze ronde! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152326881
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:08 schreef Barreltje het volgende:
en heb een bak geld uitgegeven aan leuke kleding het KAN nu echt niet anders meer zijn dan dat ik deze ronde zwanger raak ;) wel zonde van die kleding dan ;) :P
Haha dat had ik in september ook gedaan; veel nieuwe kleding (nog nooit zoveel uitgegeven aan kleding :X) gekocht voor de winter omdat we toen al even bezig waren met proberen en het nog niet gelukt was. Ik heb weinig plezier gehad van die kleding want moest in november al positiekleding kopen :+ Dus wie weet ;)
pi_152326937
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:08 schreef Barreltje het volgende:
met afvallen weet je 9 van de 10 keer oook wel wat je moet doen he? ;)
meer bewegen en minder/ anders eten.
sommige dingen kunnen een eyeopener zijn ( zoals bijv ontbijtkoek oid) maar het meeste 2 ons groente en 2 stuks fruit ) is gewoon bekend :)

hier gaat het afvallen ook goed en zit ik heerlijk in mijn vel..en heb een bak geld uitgegeven aan leuke kleding het KAN nu echt niet anders meer zijn dan dat ik deze ronde zwanger raak ;) wel zonde van die kleding dan ;) :P en anders wordt het idd een ritje HA.

verder fijn dat de bezoekjes aan de HA verder wel lijken te helpen.. nu nog hopen dat het "vruchten"afwerpt ;)
Haha nee, klopt, ik heb wel wat tips gekregen. Mag bijvoorbeeld geen 4 maar 3 boterhammen bij de lunch. En ze adviseerde om structureel een middagsnack te nemen :Y ach, het zal wel goed komen! Ik was gelukkig al weer 2 kg kwijt *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:11:53 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_152332423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:15 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat de primolut werkt Sjois! Dat is toch om je menstruatie op te wekken? Waarschijnlijk was je zo snel klaar bij de diëtist omdat je het gewoon allemaal al weet :Y

Barrel ik ben het niet helemaal met je eens, soms heb je gewoon even dat extra zetje nodig! Ik hoop met je mee dat het raak is deze ronde! *O*
dat zeg ik ook ;)
dat het voor sommige dingen wel een eye opener kan zijn ..

ik at altijd ontbijt koek, mocht iet meer ( weet je hoeveel suikers!! :o )
en ik at geen boter , maar dat moest dus wel ( zitten ook essentiele voedingswaarden in)
plus dat ik geen zuivelproducten at dus nu ontbijten met kwark en zelfgemaakte cruesli /granola.

gister ook zelf granola bars gemaakt.. voor de middag snack ( naast 1 stuks fruit)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 17:16:23 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152337196
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dat zeg ik ook ;)
dat het voor sommige dingen wel een eye opener kan zijn ..

ik at altijd ontbijt koek, mocht iet meer ( weet je hoeveel suikers!! :o )
en ik at geen boter , maar dat moest dus wel ( zitten ook essentiele voedingswaarden in)
plus dat ik geen zuivelproducten at dus nu ontbijten met kwark en zelfgemaakte cruesli /granola.

gister ook zelf granola bars gemaakt.. voor de middag snack ( naast 1 stuks fruit)
Wat raar, vanochtend las ik je reactie als "je hoeft toch helemaal niet naar de diëtist te gaan want de meeste dingen weet je toch al" maar nu ik het weer lees zie ik dat je het helemaal niet zo bedoelt :D Ontbijtkoek was voor mij ook een eyeopener ja! En mijn belangrijkste les is om enkele boterhammen te beleggen, ik maakte altijd dubbele boterhammen :)

Het ziet er naar uit dat ik nu echt ongesteld ben, ik vloei nog steeds *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152337718
Yeah! Mooi dat je de 100 dagen grens niet hebt gepasseerd *O*

Ik zit zelf op dag 209. Nog een week!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_152338285
Wat fijn MaJo!
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 17:59:41 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152338389
Thanks meiden! Wat ik alleen wel vreemd vind is dat de gyn zei dat er nog geen eisprong te zien was afgelopen vrijdag :? Kan het zijn dat die dan dus al ruimschoots geweest was en ze het daarom niet kon zien?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')