SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Ja, het is precies dezelfde foto, alleen staat bij de ene foto het kasteeltje opeens veel lager.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:26 schreef Pfooh het volgende:
edit: Bij nader inzien een slechte fotoshop, waarbij ze vergeten zijn om 1 van de 2 te verwijderen.
Gastenverblijf.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:51 schreef NedKelly het volgende:
Alle buitenfoto's van dat huis hebben lelijke fotoshop, heeft het huis helemaal niet nodig.
Vind toch wel grappig dat zo'n hoeve van 2,2 miljoen ook gewoon Ikea heeft staan. Stockholm stoeltje en gordijnen en die opengewerkte dekenkist komt geloof ik ook bij de Zweed vandaan.
[ afbeelding ]
Die windlichten op de laatste foto doen het ook wel voor mijquote:Op donderdag 23 april 2015 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, want als ik geinteresseerd ben in een huis is het de close-up van de keukenweegschaal die me over de streep trekt:
[ afbeelding ]
http://funda.nl/48331166/
(Ik keek uit nieuwsgierigheid om dat ik er dagelijks langs fiets.)
Nee joh, dat is "leuk". Net als een wc-bril met prikkeldraad.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:00 schreef GuitarJJ het volgende:
De makelaar is nog even met moddervoeten door de badkamer gelopen?
[ afbeelding ]
Mooie tuin ook!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49451023-oosterlaan-11-2/
Nog even het linkje erbij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
hoe vaak hebben deze mensen hun kop gestoten tijdens het koken?
[ afbeelding ]
Hebben we jouw huis gevonden?quote:Op zondag 26 april 2015 12:38 schreef Saisai het volgende:
Je hebt dus echt geen idee hoe het huis echt is
Ik heb het gezien, maar je bent nogal stellig dat hij geen idee heeft hoe het huis echt isquote:Op zondag 26 april 2015 12:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, maar daar hoef je niet echt je best voor te doen hoor, er zijn 2 topics van inmiddels
Je leest het verkeerd. Door die lens kun je geen inschatting maken. Hij niet, ik niet, niemand niet.quote:Op zondag 26 april 2015 12:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, maar je bent nogal stellig dat hij geen idee heeft hoe het huis echt isDus ik dacht; Saisai blijkbaar wel.
Ahhh zoquote:Op zondag 26 april 2015 12:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Door die lens kun je geen inschatting maken. Hij niet, ik niet, niemand niet.
yes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |