abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:04:30 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_151550422
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:01 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

tja dat is waar, misschien moet ik haar toch in dit verhaal gaan betrekken. Dan is de verassing er wel af, wat ik op zich wel jammer vind.
Je kunt toch ook gewoon een prostituee regelen? En dan afspreken dat zij haar mond dicht houdt over het feit dat ze prostituee is. Dat lijkt me de beste optie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_151550446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon een prostituee regelen? En dan afspreken dat zij haar mond dicht houdt over het feit dat ze prostituee is. Dat lijkt me de beste optie.
tja dat is dan ook weer zo, wat zijn jullie slim en goed zeg :D
hoi hoi
  vrijdag 10 april 2015 @ 15:06:03 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_151550469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:05 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

tja dat is dan ook weer zo, wat zijn jullie slim en goed zeg :D
dan heb je én de fantasie van je vriendin, én minder risico op rare dingen. je kunt zelfs op hookers.nl reviews nalezen zodat je niet voor een slechte ervaring komt te staan :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_151550526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan heb je én de fantasie van je vriendin, én minder risico op rare dingen. je kunt zelfs op hookers.nl reviews nalezen zodat je niet voor een slechte ervaring komt te staan :).
hookers.nl :D. Wow, ik heb gister het bericht geplaatst en had geen idee wat voor topic dit kon gaan worden. Meestal zijn ze hier op FOK zo gek als een deur (me like) en de hulp is ongekend. Ik ga die website eens bekijken Maanvis
hoi hoi
pi_151550820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:54 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik. Dat wekt uiteraard veel meer vertrouwen, maar ik probeer het juist als verassing te regelen voor haar. Ik snap dat heel veel mannen dat een lekker idee vinden, maar het is voor het vrouwtje bedoeld :D
Waarom vraag je je vriendin niet hier te posten, en een oproep te doen?
Jij komt mij net iets te graag willend over.
Make my day!
pi_151550975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:37 schreef kotsjuhbaf het volgende:
kinky.nl ook bekeken maar dat voelt nog niet echt lekker. Qua gevoel is het ook geiler iemand te meeten die ook daadwerkelijk geil is. Bij iemand die je inhuurt is dat gevoel minder.
Kinky is gewoon keihard commercieel, daar vind je weinig geilheid
pi_151551054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sowieso moet je bij zulke afspraakjes altijd maar afwachten of ze uiteindelijk komen opdagen. Vaak is het fake.
Precies!, hoe vaak wij wel niet een leuk stelletje gevonden hebben wat leuk leek.....
Man en vrouw mochten beiden met mijn vriendin seks hebben, ik zou alleen er bij zijn.

100% fake
pi_151551081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Precies!, hoe vaak wij wel niet een leuk stelletje gevonden hebben wat leuk leek.....
Man en vrouw mochten beiden met mijn vriendin seks hebben, ik zou alleen er bij zijn.

100% fake
maar ze kwamen niet?
hoi hoi
pi_151551121
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:18 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom vraag je je vriendin niet hier te posten, en een oproep te doen?
Jij komt mij net iets te graag willend over.
ze zit niet op fok :P. Nou ja ik probeer in contac te komen met vrouwen om het een en ander te bespreken. Daarna kan ik toch mijn vriendin erbij betrekken, zeker met in het achterhoofd de verassing
hoi hoi
pi_151551184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:29 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

maar ze kwamen niet?
Ze lieten niks meer horen
Ze werden ziek
Ze hadden het te druk met werk
Ze wilde na een aantal foto's nog meer foto's
Ze wilde geen tel. nr of adres geven maar wel afspreken 8)7
Hebben zelfs voor deuren gestaan waar niet werd open gedaan

Dat ging dan nog om stelletjes, ik denk dat het voor een meid alleen nog veel enger is om zo met vreemden in zee te gaan.
pi_151551256
Topic niet gelezen, maar dit is vast al gezegd;

NIET. Ik herhaal. NIET doen. Dan begeef je je echt op glad ijs. :P

Zoiets moet ze zelf een keer regelen, bij het uitgaan ofzo. Tenzij ze echt SUPER tof en 0% jaloers is, zullen de meeste meiden het niet waarderen dat jij als de man daarin zonder haar medeweten even vrouwtjes gaat lopen fiksen. Al helemaal niet als ze nog nooit seks heeft gehad met een vrouw, dat moet je haar echt zelf uit laten vogelen.
pi_151551276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:32 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Ze lieten niks meer horen
Ze werden ziek
Ze hadden het te druk met werk
Ze wilde na een aantal foto's nog meer foto's
Ze wilde geen tel. nr of adres geven maar wel afspreken 8)7
Hebben zelfs voor deuren gestaan waar niet werd open gedaan

Dat ging dan nog om stelletjes, ik denk dat het voor een meid alleen nog veel enger is om zo met vreemden in zee te gaan.
ik snap het. ik vind het ook eng hoor, is niet wat je dagelijks even regelt ofzo.
hoi hoi
pi_151551369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Topic niet gelezen, maar dit is vast al gezegd;

NIET. Ik herhaal. NIET doen. Dan begeef je je echt op glad ijs. :P

Zoiets moet ze zelf een keer regelen, bij het uitgaan ofzo. Tenzij ze echt SUPER tof en 0% jaloers is, zullen de meeste meiden het niet waarderen dat jij als de man daarin zonder haar medeweten even vrouwtjes gaat lopen fiksen. Al helemaal niet als ze nog nooit seks heeft gehad met een vrouw, dat moet je haar echt zelf uit laten vogelen.
ja tijdens het uitgaan ja. Ik snap wat je wilt zeggen. Heb je zelf ervaringen hiermee?
hoi hoi
pi_151551457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Topic niet gelezen, maar dit is vast al gezegd;

NIET. Ik herhaal. NIET doen. Dan begeef je je echt op glad ijs. :P

Zoiets moet ze zelf een keer regelen, bij het uitgaan ofzo. Tenzij ze echt SUPER tof en 0% jaloers is, zullen de meeste meiden het niet waarderen dat jij als de man daarin zonder haar medeweten even vrouwtjes gaat lopen fiksen. Al helemaal niet als ze nog nooit seks heeft gehad met een vrouw, dat moet je haar echt zelf uit laten vogelen.
Ben het hier volledig mee eens!
pi_151551495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Totdat blijkt dat de aandacht verdelen best lastig is voor jou. En dat de geilheid gezond verstand vertroebelt ;)

Als het echt voor haar is doe jij er het beste aan meer de kijkende rol te spelen en af en toe slachtoffer bent van de dames als ze besluiten jou samen te plagen. Beter ga je er dan niet in met het idee dat jij zelf echt actief meedoet, maar laat je het letterlijk over je heen komen.
En dit. Vooral dit. Het is aftasten allemaal, zeker de eerste keer.
pi_151551542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:38 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

ja tijdens het uitgaan ja. Ik snap wat je wilt zeggen. Heb je zelf ervaringen hiermee?
Wat ik wil zeggen, is dat jij je in dit verhaal (bij het regelen ervan) volledig, VOLLEDIG, afzijdig moet houden. Dit is haar ding, haar wens, en dus op haar initiatief.

Ik snap dat je graag wil, en koppig bent, maar laat het serieus. Koop een armbandje ofzo.

Zelf zat ervaring mee, en nu nog steeds zou ik het niet waarderen als mijn vriend in zijn eentje eropuit trekt om chicks te regelen, dat doe ik zelf wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 15:47:46 ]
pi_151551712
ok duidelijk allemaal, dit klinkt allemaal erg logisch. Ik laat het wel aan haar over. Beetje balen is het idee dat dit niet gelukt is wel, maar goed als jullie ervaring zo zijn, dan is dat zo. Een voorbereid mens telt voor twee toch!
hoi hoi
pi_151551750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen, is dat jij je in dit verhaal (bij het regelen ervan) volledig, VOLLEDIG, afzijdig moet houden. Dit is haar ding, haar wens, en dus op haar initiatief.

Ik snap dat je graag wil, en koppig bent, maar laat het serieus. Koop een armbandje ofzo.

Zelf zat ervaring mee, en nu nog steeds zou ik het niet waarderen als mijn vriend in zijn eentje eropuit trekt om chicks te regelen, dat doe ik zelf wel.
mwa ben niet echt koppig, probeer het idee alleen ook echt uit te gaan voeren voor haar. Armbanden heeft ze niks mee, maar zal der een dikke kus geven vanavond :P. Ik wacht het met haar wel af. Misschien dat het er nooit van zal komen, dan is dat maar zo
hoi hoi
pi_151551762
Overigens is alle seks met andere mensen via het uitgaan gegaan. Via internet gaat dat eigenlijk bijna helemaal nergens over, duurt eeuwen, wordt 9/10 keer afgezegd, of het blijkt een vent in zijn eentje te zijn, of je begint elkaar gewoon te negeren, of te kritisch (nou ja, ik/wij dan), enzovoorts etcetera.

Die ene keer dat we een date hadden (met als insteek chillavond om te kijken of er een klik was) is het inderdaad ook bij een chillavond gebleven. Dit zijn inmiddels vrienden geworden _O_

Tevens gaat er nog heel wat aan vooraf, voordat je als twee meiden werkelijk sekst. Elkaar een beetje aftasten en flirten in een club, drankjes doen, beetje speels en ondeugend doen enzo en daarna pas aftasten van gaat/gaan ze mee naar huis ja of nee.

Het is niet zo dat je gewoon een meid meeneemt naar huis en voorstelt aan je vriendin en dat ze dan seks gaan hebben met elkaar. :P
pi_151551800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:52 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

mwa ben niet echt koppig, probeer het idee alleen ook echt uit te gaan voeren voor haar. Armbanden heeft ze niks mee, maar zal der een dikke kus geven vanavond :P. Ik wacht het met haar wel af. Misschien dat het er nooit van zal komen, dan is dat maar zo
Ik en mijn vriend hadden het al heel lang over seks met een ander stel, en hebben dit ook wel actief geprobeerd op te zoeken (ook naar Fun4Two geweest, topavond gehad maar geen seks met andere mensen omdat ik echt last kreeg van mijn smetvrees), maar het is er pas na bijna drie jaar echt van gekomen. Spontaan, omdat een meisje naar me toe kwam en met me begon te flirten, waarna haar vriend er ineens naast stond. Toen was het een 1+1=tweetje en heb ik ze mee genomen naar huis.

Je regelt dat niet in een paar dagen, helaas.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2015 15:55:51 ]
pi_151551863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik en mijn vriend hadden het al heel lang over seks met een ander stel, en hebben dit ook wel actief geprobeerd op te zoeken, maar het is er pas na bijna drie jaar echt van gekomen. Spontaan.

Je regelt dat niet in een paar dagen, helaas.
nee dat weet ik ook wel en is ook begrijpelijk. Ik heb ook advies/hulp hierbij nodig gehad, en de afgelopen dagen heel veel reacties gehad, waardoor het heel goed te relativeren valt nu.

Bedankt voor al je tips iig!
hoi hoi
pi_151551905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef kotsjuhbaf het volgende:

[..]

nee dat weet ik ook wel en is ook begrijpelijk. Ik heb ook advies/hulp hierbij nodig gehad, en de afgelopen dagen heel veel reacties gehad, waardoor het heel goed te relativeren valt nu.

Bedankt voor al je tips iig!
Geen dank! Hoop dat je vriendin binnenkort toch ervaring op gaat doen.

Is ze verlegen? Een 'gaydar' is wel handig als ze dat heeft met uitgaan, dan pik je er zo tussenuit welke dames interesse in je hebben en welke totaal niet.
pi_151552104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon een prostituee regelen? En dan afspreken dat zij haar mond dicht houdt over het feit dat ze prostituee is. Dat lijkt me de beste optie.
Dit idee kan alleen van een man komen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_151552390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:56 schreef Myrr het volgende:

[..]

Geen dank! Hoop dat je vriendin binnenkort toch ervaring op gaat doen.

Is ze verlegen? Een 'gaydar' is wel handig als ze dat heeft met uitgaan, dan pik je er zo tussenuit welke dames interesse in je hebben en welke totaal niet.
ja ze heeft wel een feeling met vrouwen en heeft ook snel klik met mensen. Vrouwen zijn zoiezo haar ding, zelfs bij carnaval zaten we vrouwen te ranken :P. Verlegen is ze wel, maar goed wie niet.
hoi hoi
pi_151552402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen, is dat jij je in dit verhaal (bij het regelen ervan) volledig, VOLLEDIG, afzijdig moet houden. Dit is haar ding, haar wens, en dus op haar initiatief.

Ik snap dat je graag wil, en koppig bent, maar laat het serieus. Koop een armbandje ofzo.

Zelf zat ervaring mee, en nu nog steeds zou ik het niet waarderen als mijn vriend in zijn eentje eropuit trekt om chicks te regelen, dat doe ik zelf wel.
Ben je zelf eventueel te porren voor een trio?
hoi hoi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')