abonnement Unibet Coolblue
pi_156369863
Artikel over hem in Intermediair

http://www.intermediair.n(...)%2F%2Fwww.ad.nl%2F#9
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156998021
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:01:51 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_157001684
Nu hij nog eens beschaafd gaan doen :D
  zondag 20 december 2015 @ 20:47:34 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_158390111
Ocharm. Bram Moszkowicz huurt nu vinex-appartement in Amsterdam :D

Gluursite Bekende Buren tipte ons dat Bram Moszkowicz, de tegenwoordige politicus, en zijn vriendin Nienke Hoogervorst een nieuwbouwappartement op het Zeeburgereiland in Amsterdam hebben betrokken. Wat de vraagprijs was? Nee, nu denkt u te groot: het stel huurt.

Voor een prijs van ¤1750 per maand krijgen de gevallen advocaat en zijn vriendin (ooit zijn medewerker) een optrekje met een woonoppervlakte van 90 vierkante meter, verdeeld over twee woonlagen. De foto's wilt u natuurlijk zien. Hier zijn ze.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-in-Amsterdam-170845

Ik zie overeenkomsten met PJR :P
pi_158392505
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ocharm. Bram Moszkowicz huurt nu vinex-appartement in Amsterdam :D

Gluursite Bekende Buren tipte ons dat Bram Moszkowicz, de tegenwoordige politicus, en zijn vriendin Nienke Hoogervorst een nieuwbouwappartement op het Zeeburgereiland in Amsterdam hebben betrokken. Wat de vraagprijs was? Nee, nu denkt u te groot: het stel huurt.

Voor een prijs van ¤1750 per maand krijgen de gevallen advocaat en zijn vriendin (ooit zijn medewerker) een optrekje met een woonoppervlakte van 90 vierkante meter, verdeeld over twee woonlagen. De foto's wilt u natuurlijk zien. Hier zijn ze.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-in-Amsterdam-170845

Ik zie overeenkomsten met PJR :P
875 euro per man per maand, het is echt niet slecht te noemen voor iemand die zo veel achterstallige betalingen heeft, de meeste mensen wonen goedkoper. Dat hij zo nodig in Amsterdam wil wonen is zijn eigen keuze al kan je op 90 vierkante meter prima leven. Ik hoop dat Bram nu niet niet denkt dat hij aan lager wal is geraakt en dat hij de zelfkant van de maatschappij kent en zo. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 20 december 2015 @ 22:04:09 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158392894
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

875 euro per man per maand, het is echt niet slecht te noemen voor iemand die zo veel achterstallige betalingen heeft, de meeste mensen wonen goedkoper. Dat hij zo nodig in Amsterdam wil wonen is zijn eigen keuze al kan je op 90 vierkante meter prima leven. Ik hoop dat Bram nu niet niet denkt dat hij aan lager wal is geraakt en dat hij de zelfkant van de maatschappij kent en zo. :)
Ik denk dat Bram de zelfkant heel erg goed kent, was hij daar niet decennialang dé raadsman van..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158703232
Pierre Bokma in tv-serie over imperium Moszkowiczen

Pierre Bokma gaat de hoofdrol spelen in de nieuwe VPRO-serie De Maatschap. De titel van de reeks was eerst M&M, naar het Moszkowicz-imperium. Maar daar stak de Limburgse advocatenfamilie Moszkowicz een stokje voor. Het drama is komend jaar te zien op televisie.

Louis d' Or-winnaar Bokma neemt de rol van pater familias Max Moszkowicz voor zijn rekening. Acteurs Daan Schuurmans (Het diner, Nieuwe buren), Diederik Ebbinge (Jeuk!, Toscaanse bruiloft) en Xander van Vledder (Willem Ruis, de show van zijn leven) geven gestalte aan zijn zonen. Carly Wijs (Divorce) speelt zijn tweede vrouw. Michiel van Jaarsveld (Stellenbosch) neemt de regie voor zijn rekening.

Het verhaal draait om de opkomst van het machtige advocatenimperium tegen de achtergrond van het naoorlogse Nederland. Daarbij spelen de ontwikkeling van de georganiseerde misdaad en de groeiende invloed van de media een rol. Verder zijn er nog de persoonlijke sores van de advocaten, die allemaal met hun eigen problemen worstelen.

Bram Moszkowicz liet eerder weten het totaal niet interessant te vinden dat producent Dutch Mountain bezig is met de vierdelige serie over zijn familie. Hij werkt niet mee aan de reeks, maar vindt er verder weinig van. Hij is niet boos, zoals Johan Cruijff vorig jaar over 'zijn' dramaserie Johan. ,,Ze doen maar,'' luidde het commentaar van Bram Moszkowicz.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-Moszkowiczen.dhtml

Kijken dus :7
  donderdag 31 december 2015 @ 09:02:02 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158703467
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

875 euro per man per maand, het is echt niet slecht te noemen voor iemand die zo veel achterstallige betalingen heeft, de meeste mensen wonen goedkoper. Dat hij zo nodig in Amsterdam wil wonen is zijn eigen keuze al kan je op 90 vierkante meter prima leven. Ik hoop dat Bram nu niet niet denkt dat hij aan lager wal is geraakt en dat hij de zelfkant van de maatschappij kent en zo. :)
In Zeeburg wonen en niet aan lager wal geraakt zijn, haha.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 31 december 2015 @ 09:37:43 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158703880
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ocharm. Bram Moszkowicz huurt nu vinex-appartement in Amsterdam :D

Gluursite Bekende Buren tipte ons dat Bram Moszkowicz, de tegenwoordige politicus, en zijn vriendin Nienke Hoogervorst een nieuwbouwappartement op het Zeeburgereiland in Amsterdam hebben betrokken. Wat de vraagprijs was? Nee, nu denkt u te groot: het stel huurt.

Voor een prijs van ¤1750 per maand krijgen de gevallen advocaat en zijn vriendin (ooit zijn medewerker) een optrekje met een woonoppervlakte van 90 vierkante meter, verdeeld over twee woonlagen. De foto's wilt u natuurlijk zien. Hier zijn ze.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-in-Amsterdam-170845

Ik zie overeenkomsten met PJR :P
Dit is wel heel erg.
Wat een hok.

Verhuurder is zeker vergeten referenties te vragen? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158710575
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik denk dat Bram de zelfkant heel erg goed kent, was hij daar niet decennialang dé raadsman van..
Dat is compleet onvergelijkbaar met het zelf te ervaren, gelukkig voor hem heeft hij dat nog niet hoeven te ervaren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158710796
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg.
Wat een hok.
Ik vind het best meevallen, het lijkt me behoorlijk modaal, de prijs ligt ruim boven het modale. Hij heeft nog een fatsoenlijke woning, hij heeft een vriendin die geen financiële problemen heeft, hij heeft een baan met een fatsoenlijk inkomen (partijtje), hij mag niet klagen gezien het feit dat hij zijn zaak op de fles heeft laten gaan, veel mensen bij wie dat gebeurt zijn slechter af.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 31 december 2015 @ 13:50:43 #163
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158710957
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het best meevallen, het lijkt me behoorlijk modaal, de prijs ligt ruim boven het modale. Hij heeft nog een fatsoenlijke woning, hij heeft een vriendin die geen financiële problemen heeft, hij heeft een baan met een fatsoenlijk inkomen (partijtje), hij mag niet klagen gezien het feit dat hij zijn zaak op de fles heeft laten gaan, veel mensen bij wie dat gebeurt zijn slechter af.
Alles is relatief. :) Als je kijkt waar hij vandaan komt is het een enorme val. Hij kan zo in de volgende Telfort reclame :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158711113
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Alles is relatief. :) Als je kijkt waar hij vandaan komt is het een enorme val.
Als je een beetje karakter hebt dan ben je blij dat je nog redelijk goed op je pootjes terecht bent gekomen en dan richt je je op de toekomst en niet op waar je vandaan komt. Hoe dan ook, we hoeven geen medelijden te hebben met BM: vriendin, voldoende inkomen, baan, modale woning. Het valt reuze mee.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158711498
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:50 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Alles is relatief. :) Als je kijkt waar hij vandaan komt is het een enorme val. Hij kan zo in de volgende Telfort reclame :')
Dat zou briljant zijn. Maar heb niet het idee dat Bram graag te koop loopt met zijn val.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:18:10 #166
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158711874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat zou briljant zijn. Maar heb niet het idee dat Bram graag te koop loopt met zijn val.
Voor geld doet hij alles.
Dat is juist zijn probleem.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158715113
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

In Zeeburg wonen en niet aan lager wal geraakt zijn, haha.
Zeeburg is opzich niks mis mee, het is maar net welke wijk je woont.
Waar Fred Teeven en Dilan Yesilgoz - Zegerius wonen is het erg fijn wonen.
Zeeburgeiland is saai maar best oke, het is nog net geen ijburg.
pi_158715230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het best meevallen, het lijkt me behoorlijk modaal, de prijs ligt ruim boven het modale. Hij heeft nog een fatsoenlijke woning, hij heeft een vriendin die geen financiële problemen heeft, hij heeft een baan met een fatsoenlijk inkomen (partijtje), hij mag niet klagen gezien het feit dat hij zijn zaak op de fles heeft laten gaan, veel mensen bij wie dat gebeurt zijn slechter af.
Hoe levert die partij hem dan geld op? :?
pi_158715983
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:45 schreef k_man het volgende:
Hoe levert die partij hem dan geld op? :?
Een jood voor niks werken :N
Bram perst het er echt wel uit :P
En vergeet natuurlijk de belasting te betalen _O-
pi_158716038
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Een jood voor niks werken :N
Bram perst het er echt wel uit :P
En vergeet natuurlijk de belasting te betalen _O-
Hoe dan? Het levert pas iets op als ie verkozen is.
pi_158717160
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe levert die partij hem dan geld op? :?
Het kan dat hij wat geld daarvoor krijgt (sponsor, medepartijleden die hun inkomen van de staat delen), anders heeft hij toch nog een aardig inkomen van alle interviews, dat boekje, lezingen en zo?

Hoeveel zetels denken jullie dat dat partijtje gaat krijgen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158717353
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het kan dat hij wat geld daarvoor krijgt
Net zei je nog dat-ie door dat partijtje een baan heeft met een fatsoenlijk inkomen. Nu 'kan het zijn dat hij wat geld krijgt'. Nogal een verschil... :P
pi_158717406
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Net zei je nog dat-ie door dat partijtje een baan heeft met een fatsoenlijk inkomen. Nu 'kan het zijn dat hij wat geld krijgt'. Nogal een verschil... :P
Ik had het abusievelijk samengetrokken, mijn punt was dat hij een baan en een fatsoenlijk inkomen heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158717448
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had het abusievelijk samengetrokken, mijn punt was dat hij een baan en een fatsoenlijk inkomen heeft.
Als het goed is gaat dat door naar de Belastingdienst.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2015 16:52:14 ]
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:26:23 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_159067109
VNL zet Moszkowicz uit partij :D

De politieke carrière van Bram Moszkowicz is al weer ten einde voordat hij überhaupt in de Tweede Kamer gekozen is. Zijn partij VNL heeft hem woensdagochtend aan de kant geschoven.
In april vorig jaar werd hij nog met veel bombarie binnengehaald als politiek kopstuk dat stemmen van ontevreden rechtse kiezers moest gaan binnenhalen bij de volgende Kamerverkiezingen. Hij werd het gezicht van VNL, de partij van ex-PVV’ers Joram van Klaveren en Louis Bontes. Die laatste zag het echter vanaf het begin niet zitten in de ex-advocaat en kondigde aan niet door te willen bij VNL als de gevallen advocaat de dienst ging uitmaken.

In een interview met Elsevier zeggen partijvoorzitter Stassen, bestuurslid Driessen en Kamerlid Van Klaveren het vertrouwen in Moszkowicz op omdat hij zijn nieuwe baan niet serieus nam. De drie VNL-leden stellen zich enorm vergist te hebben in de voormalig strafpleiter die het zou ontbreken aan ’toewijding’. :D

„Om politiek te slagen, moet je het ook echt willen. Bram wilde de politiek er een beetje bij doen”, aldus Stassen in het weekblad. Moszkowicz zelf stelt dat hij niet de laan is uitgestuurd, maar zelf is opgestapt. VNL vertelt nog dat ze de afgelopen maanden 15.000 euro aan Moszkowicz overmaakte als onkostenvergoeding en dat hij per sms de partij aanspoorde om betalingen snel te laten plaatsvinden :') :')

http://www.telegraaf.nl/b(...)cz_uit_partij__.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 13-01-2016 13:33:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')