abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 april 2015 @ 07:11:26 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151251280



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 02-04-2015 10:42:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151251309
Met die TT lok je klacht.nl tokkies :N
You can't be late if you don't show up.
pi_151251451

The DR-1 has landed.

Get ready to storm the skies.

A whole new perspective is waiting for you here.
  woensdag 1 april 2015 @ 07:46:28 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151251534
Veel te duur dat ding :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 1 april 2015 @ 08:21:36 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151251873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 07:46 schreef RobertNL het volgende:
Veel te duur dat ding :'(
is gewoon een cheerson cx10 toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_151251962
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is gewoon een cheerson cx10 toch?
jup ... maar daar gaat het niet om *O*

(de 1 april grappen vallen beetje tegen dit jaar)
pi_151252453
quote:
Chinese webshop opent winkel in Amsterdam

DealExtreme, één van de grotere elektronica- en gadgetwinkels met een grote afzetmarkt in o.a. Nederland opent in juli een filiaal in Amsterdam. Dit maakte de retailer vandaag bekend op haar website. De stap is niet verrassend; eerder kondigde de grootste Chinese retailspeler Alibaba al aan om de overstap te willen maken naar Europa. Hoe de prijzen zullen uitvallen en wat het assortiment zal zijn, is nog niet bekend.
pi_151252638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:02 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

-_-
pi_151255511
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Warning: Only 30178 of 30179 MByte tested.
Test finished without errors.
You can now delete the test files *.h2w or verify them again.
Writing speed: 18.2 MByte/s
Reading speed: 27.6 MByte/s
H2testw v1.4

:)
^O^ Waarom die ene byte niet kan worden getest is mij een raadsel. Ik had precies hetzelfde met een microsd kaartje. Met de tweede had ik dat niet.
pi_151256605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:02 schreef FreaZ het volgende:

[..]

^O^ Waarom die ene byte niet kan worden getest is mij een raadsel. Ik had precies hetzelfde met een microsd kaartje. Met de tweede had ik dat niet.
Volgens mij komt dat door NTFS
  woensdag 1 april 2015 @ 12:09:02 #11
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_151257643
Nieuw soort 'stekkerdoos' met USB van Xiaomi:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-972300.html

Alleen nog geen EU-plug. ;(
pi_151257902
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
Nieuw soort 'stekkerdoos' met USB van Xiaomi:
http://www.banggood.com/O(...)Tablet-p-972300.html

Alleen nog geen EU-plug. ;(
specs schijnen wel tegen te vallen, die 2A is shared dus je kan niet meerdere devices met 2A tegelijk opladen.
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 12:21:38 #13
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_151258037
Dit kan alleen maar goed gaan, een DIY Xiaomi powerbank ;(
  woensdag 1 april 2015 @ 12:32:06 #14
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_151258386
Grmbl... vrag je ze om een lage waarde op te geven bij mijn bestelde telefoon vullen dit in:

|:(

<zucht> ben benieuwd of-ie nu zonder 'problemen' door de douane komt...
pi_151259959
Sorry dat we een onbevredigend product hebben verzonden. In dit geval, zullen wij u een volledige terugbetaling verwerken, ter waarde van USD 3.98. Uw geld is nu behouden door Paypal. Wij vragen u uw het geschil met Paypal te sluiten zodat wij een terugbetaling kunnen verwerken.

klopt dit?
  woensdag 1 april 2015 @ 13:22:22 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151260068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Chunees het volgende:
Sorry dat we een onbevredigend product hebben verzonden. In dit geval, zullen wij u een volledige terugbetaling verwerken, ter waarde van USD 3.98. Uw geld is nu behouden door Paypal. Wij vragen u uw het geschil met Paypal te sluiten zodat wij een terugbetaling kunnen verwerken.

klopt dit?
Zitten geen spelfouten in :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151260158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zitten geen spelfouten in :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel, moet ik het eerst sluiten?
  woensdag 1 april 2015 @ 13:27:41 #18
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_151260275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef JiePieWie het volgende:
Grmbl... vrag je ze om een lage waarde op te geven bij mijn bestelde telefoon vullen dit in:
[ afbeelding ]
|:(

<zucht> ben benieuwd of-ie nu zonder 'problemen' door de douane komt...
Geloof mij, pakketten onder de twee kilo is de kans echt nihil dat je wordt gepakt.

Op het distributiecentrum Internationale pakketten komen iedere week 80.000 uit alleen al China binnen, dus controle is echt niet te doen.
pi_151260770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:19 schreef Chunees het volgende:
Sorry dat we een onbevredigend product hebben verzonden. In dit geval, zullen wij u een volledige terugbetaling verwerken, ter waarde van USD 3.98. Uw geld is nu behouden door Paypal. Wij vragen u uw het geschil met Paypal te sluiten zodat wij een terugbetaling kunnen verwerken.

klopt dit?
Niet doen.
PayPal behoudt idd even geld na terugbetaling maar dan heb je wel een mail gehad dat je een terugbetaling hebt ontvangen.
Niet sluiten voordat je geld hebt dus.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:00:35 #20
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_151261531
Iemand ervaring met het navigatie-systemen uit China? Staan hele mooi 7" setjes op Alixpress voor rond de ¤50 maar ik heb geen flauw idee van de kwaliteit van de kaarten. Zijn er aanraders of is het beter om gewoon voor een duurdere tomtom te gaan?
  woensdag 1 april 2015 @ 14:09:34 #21
327191 RobertNL
For your gear.
pi_151261839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:00 schreef JiePieWie het volgende:
Iemand ervaring met het navigatie-systemen uit China? Staan hele mooi 7" setjes op Alixpress voor rond de ¤50 maar ik heb geen flauw idee van de kwaliteit van de kaarten. Zijn er aanraders of is het beter om gewoon voor een duurdere tomtom te gaan?
Hangt er vanaf, heb er 1 voor 25 euro gehad die het prima deed. Ook de kaarten waren te updaten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_151261918
Neem navigatie op je telefoon. heb je altijd bij je en hoef je geen los product aan te schaffen.
Gebruik zelf al jaren IGO.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:21:48 #23
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_151262280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:11 schreef jeroendh het volgende:
Neem navigatie op je telefoon. heb je altijd bij je en hoef je geen los product aan te schaffen.
Gebruik zelf al jaren IGO.
Klopt. Is ook een optie maar degene die op zoek is wil toch liever een losse nav hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hangt er vanaf, heb er 1 voor 25 euro gehad die het prima deed. Ook de kaarten waren te updaten.
Ik zie heel veel apparaten met navitel kaarten. Ik heb daar geen ervaring mee maar voor rond de ¤40 - ¤50 zitten wel wat leuke setjes zoals bijv. deze
pi_151264267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:32 schreef JiePieWie het volgende:
Grmbl... vrag je ze om een lage waarde op te geven bij mijn bestelde telefoon vullen dit in:
[ afbeelding ]
|:(

<zucht> ben benieuwd of-ie nu zonder 'problemen' door de douane komt...
Ik kreeg vandaag ook iets van 26$ zonder problemen binnen. Hoeft echt geen probleem op te leveren hoor.
pi_151265249
Hier een A118 dashcam van Banggood ontvangen :) Heerlijk klein dingetje.

$20 op het label gezet door BG dus (weer) niks hoeven te betalen. Love it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')