abonnement Unibet Coolblue
pi_151708702
pi_151734149
The Libertines & Alabama Shakes erbij voor Open'er Festival
pi_151738292
Valkhof Festival:
Acid Baby Jesus
And So I Watch You From Afar
Ben Miller Band
Chalo Correia
Cherry Glazerr
The Deaf
Forever Pavot
Hiatus Kaiyote
Janne Schra
Mars Red Sky
Monolord
My Baby
The Mysterons
Oscar
Sólstafir
Tess Parks & Anton Newcombe
Tijuana Panthers
Unknown Mortal Orchestra
Vaudou Game
pi_151738338
Gent Jazz
Van Morrison, Neneh Cherry, Laura Mvula, Ginger Baker, Little Dots, Isolde et Les Bens en Ignatz
pi_151741440
quote:
Als ik er naartoe zou gaan zou ik me zeker vermaken natuurlijk, maar voor Glasto lijkt het wel een beetje een sobere line-up...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_151766360
pi_151852428
pi_151852655
LÅPSLEY (UK)
Savages (UK)
Sunset Sons (UK)
The Bronce Medal (UK)
The War on Drugs (US)
Tora (AUS)
Delta Rae (DE)
Puts Marie (CH)

Erbij voor Haldern Pop
pi_151853385
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:53 schreef yomthorke het volgende:
LÅPSLEY (UK)
Savages (UK)
Sunset Sons (UK)
The Bronce Medal (UK)
The War on Drugs (US)
Tora (AUS)
Delta Rae (DE)
Puts Marie (CH)

Erbij voor Haldern Pop
Toch weer netjes :)
pi_151853420
Paul Weller erbij voor Les Ardentes
pi_151853477
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch weer netjes :)
Zeker voor een festival dat na +/- 8.000 kaartjes uitverkocht is. Benieuwd waar ze al die acts van betalen...
pi_151858245
http://www.mirror.co.uk/3(...)am-gallagher-5546398

Oasis dan toch de glastonbury headliner?
pi_151858425
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/3(...)am-gallagher-5546398

Oasis dan toch de glastonbury headliner?
Las het vanochtend ergens, dacht er ook gelijk aan ja, alhoewel er in dat artikel (kan t ff niet meer vinden) volgens mij meer sprake was van 'de lange baan', dus niet voor 2016. Noel is natuurlijk ook op pad met z'n hoogvliegende vogels, waarmee hij 24 en 26 juni al optreed. Plus had ik dan de 'Special guests' iets hoger op die Glasto poster verwacht.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2015 14:21:00 ]
pi_151858914
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Las het vanochtend ergens, dacht er ook gelijk aan ja, alhoewel er in dat artikel (kan t ff niet meer vinden) volgens mij meer sprake was van 'de lange baan', dus niet voor 2016. Noel is natuurlijk ook op pad met z'n hoogvliegende vogels, waarmee hij 24 en 26 juni al optreed. Plus had ik dan de 'Special guests' iets hoger op die Glasto poster verwacht.
Ja is ook zo, je zit ook met repetities en dat soort dingen.
pi_151858967
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja is ook zo, je zit ook met repetities en dat soort dingen.
Zou gaaf zijn, maar ik denk dat Glasto het dan wel wat prominenter had gebracht, al weet je het nooit natuurlijk, zeker met Oasis niet. Maar ze hebben al een prima line-up, zijn alweer ruim van tevoren stijf uitverkocht, nieuw record qua ticket resales las ik net. Waarom dan een enorme zak geld (want dat willen ze, daar zijn ze altijd duidelijk over geweest) uitgeven aan Oasis? Goed, imago van Glasto en de band, zou kunnen.
pi_151859061
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou gaaf zijn, maar ik denk dat Glasto het dan wel wat prominenter had gebracht, al weet je het nooit natuurlijk, zeker met Oasis niet. Maar ze hebben al een prima line-up, zijn alweer ruim van tevoren stijf uitverkocht, nieuw record qua ticket resales las ik net. Waarom dan een enorme zak geld (want dat willen ze, daar zijn ze altijd duidelijk over geweest) uitgeven aan Oasis? Goed, imago van Glasto en de band, zou kunnen.
Glasto is non-profit als je alle verhalen altijd moet geloven. Het is ook wel een prestige strijd. En met Foo Fighters en Kanye heb je 2 goede namen. Maar niet de "bijzondere naam" zoals hiervoor al The Stones, Springsteen en U2 als eerste hebben kunnen strikken sinds jaren.

Oasis past ook wel goed in dit lijstje met huidige namen imo. FF de band die rockt, Kanye West met zijn hip hop/pop muziek, en dan Oasis er achteraan met hun Britpop. Zou imo een ideale aansluiting zien. En dan kunnen we ze hopelijk ook een jaartje later in Landgraaf verwachten als zoiets gebeurt.
pi_151859114
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Glasto is non-profit als je alle verhalen altijd moet geloven. Het is ook wel een prestige strijd. En met Foo Fighters en Kanye heb je 2 goede namen. Maar niet de "bijzondere naam" zoals hiervoor al The Stones, Springsteen en U2 als eerste hebben kunnen strikken sinds jaren.

Oasis past ook wel goed in dit lijstje met huidige namen imo. FF de band die rockt, Kanye West met zijn hip hop/pop muziek, en dan Oasis er achteraan met hun Britpop. Zou imo een ideale aansluiting zien. En dan kunnen we ze hopelijk ook een jaartje later in Landgraaf verwachten als zoiets gebeurt.
Dat is waar, ik verwacht sowieso een Engelse act op die laatste spot. Maar had dan dus eerder verwacht dat dat 'special guest' bóven Foo's en Kanye stond. Maar goed, das misschien mierenneuken.
pi_151859142
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is waar, ik verwacht sowieso een Engelse act op die laatste spot. Maar had dan dus eerder verwacht dat dat 'special guest' bóven Foo's en Kanye stond. Maar goed, das misschien mierenneuken.
Ach we gaan het zien, als 1 festival dit voor elkaar krijgt dan is het Glastonbury wel. Jammer dat we zoiets hier niet hebben.
pi_151859150
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach we gaan het zien, als 1 festival dit voor elkaar krijgt dan is het Glastonbury wel. Jammer dat we zoiets hier niet hebben.
Dat is toch wat Pinkpop hoopt/denkt te zijn :')
pi_151859243
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 14:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is toch wat Pinkpop hoopt/denkt te zijn :')
Glastonbury is toch wel heer en meester op dat gebied, daarna Coachella.. en daar een heel stuk eronder komen RAR en Werchter, daaronder Pinkpop :P.
pi_151859304
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Glastonbury is toch wel heer en meester op dat gebied, daarna Coachella.. en daar een heel stuk eronder komen RAR en Werchter, daaronder Pinkpop :P.
Jup, maar maak ze dat maar eens wijs in Landgraaf. En vergeet Roskilde niet, die staan nog wel boven Werchter/RaR, en je hebt ook regelmatig dingen als Isle of Wight en Download die iets exclusiefs weten te pakken, en upcoming festivals als Open'er en Exit.
pi_151859450
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, maar maak ze dat maar eens wijs in Landgraaf. En vergeet Roskilde niet, die staan nog wel boven Werchter/RaR, en je hebt ook regelmatig dingen als Isle of Wight en Download die iets exclusiefs weten te pakken, en upcoming festivals als Open'er en Exit.
En Primavera wil het ook nog al eens wat flikken (ook dit jaar met The Strokes).
pi_151859624
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En Primavera wil het ook nog al eens wat flikken (ook dit jaar met The Strokes).
:Y al tappen die wel uit een wat alternatiever vaatje dan die andere festivals over het algemeen, maar qua headliners willen ze idd nog weleens wat (redelijk) exclusief hebben.
pi_151884747

Number 6 festival in de UK.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')