abonnement Unibet Coolblue
pi_150983536
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef NoXia het volgende:

[..]

Omdat tie hommo is?
Daryl is hommo?
pi_150983650
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:

[..]

Daryl is hommo?
Ik denk 't niet. Hij trekt alleen nogal veel op met dat setje.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_150983764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 09:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb Dale nog nooit een seconde gemist :N Lori ook niet trouwens.
Dale was een van mijn favoriete personages. Liet zich niet zo heel gek maken door alles, rustig aan in zijn campertje.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:18:54 #104
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_150984215
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 14:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik denk 't niet. Hij trekt alleen nogal veel op met dat setje.
pi_150984348
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:57 schreef NoXia het volgende:

[..]

Omdat tie hommo is?
Nee niet daarom
pi_150988567
In de season finale, denk ik dat niemand dood gaat van de main cast, maar mijn vermoedens gaan alsnog ervan uit dat Tara aan haar verwonding sterft.

Aangezien zij van Ricks groep komt en Pete is de enige chirurg. Dus hij gaat misschien op haar af reageren door haar dood te laten gaan.
pi_150988904
Vind t verbazingwekkend dat dat jongetje met die varkensneus bescherming zoekt bij Carol. Die heeft m juist keihard lopen bedreigen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:45:18 #108
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150989271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t verbazingwekkend dat dat jongetje met die varkensneus bescherming zoekt bij Carol. Die heeft m juist keihard lopen bedreigen.
Die knul zal wel alles doen om maar niet bij Pete in de buurt te zijn.
Flesje bier
pi_151001268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Kampf is Strijd.
En strijden zullen ze voor hun kamp.
pi_151003031
Foto spoiler, je weet weliswaar niet wat er gebeurt als je m ziet, maar toch is foto van volgende episode
Dus ja nogmaals spoiler, als ik m zo zie, belooft wel wat de seizoensfinale. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens bewust geen onmiddelijke foto op post gemaakt, dus een dubbele check voor geval mensen er per ongeluk op klikken :P
pi_151006534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:31 schreef 426451 het volgende:
Foto spoiler, je weet weliswaar niet wat er gebeurt als je m ziet, maar toch is foto van volgende episode
Dus ja nogmaals spoiler, als ik m zo zie, belooft wel wat de seizoensfinale. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens bewust geen onmiddelijke foto op post gemaakt, dus een dubbele check voor geval mensen er per ongeluk op klikken :P
Ik zie nieteens goed hoe/wie/wat (spoilerfree zo) het is. :o. :D.
Maar volgende week finale, en dan...? Oktober pas weer? :(.
Karma is a fucking bitch.
pi_151006541
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:55 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Ik zie nieteens goed wie het is. :o. :D.
Maar volgende week finale, en dan...? Oktober pas weer? :(.
:Y
(she/her)
pi_151006607
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:55 schreef Fylax het volgende:

[..]

:Y
Ah, thanks. En kut.
Doe btw even editten zoals ik. Tekst kan ook spoileren. :Y).
Karma is a fucking bitch.
  woensdag 25 maart 2015 @ 02:28:15 #114
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_151008490
Die dude op de foto is Glenn...
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 02:54:50 #115
88815 The_Emotion
98.3
pi_151008598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:31 schreef 426451 het volgende:
Foto spoiler, je weet weliswaar niet wat er gebeurt als je m ziet, maar toch is foto van volgende episode
Dus ja nogmaals spoiler, als ik m zo zie, belooft wel wat de seizoensfinale. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens bewust geen onmiddelijke foto op post gemaakt, dus een dubbele check voor geval mensen er per ongeluk op klikken :P
De foto in kwestie is van matige kwaliteit en zegt verder niet veel onthullends.

Wat ik me afvraag, wie zijn toch die mensen die een W op de walkers zet, er komen steeds meer op Alexandria af.
Wat gaat er met Rick gebeuren, nadat hij uit z'n sloffen schoot?
Waar komt dat grietje vandaan, waar Coorl het zo goed mee kan hebben?
En komt Daryl uit de kast?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_151008630
Volgens mij is het al zovaak gezegd dat Daryl geen homo is
(she/her)
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 03:04:52 #117
88815 The_Emotion
98.3
pi_151008639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:01 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij is het al zovaak gezegd dat Daryl geen homo is
Je weet het maar nooit in deze soap :')
Ik denk niet dat ze hem afschrijven, daar is hij te populair voor.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 25 maart 2015 @ 03:32:55 #118
402311 Zelle
Boys Vak W
pi_151008672
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:54 schreef Remqo het volgende:
Wat ik me afvraag, wie zijn toch die mensen die een W op de walkers zet, er komen steeds meer op Alexandria af.
Even terugzoeken in dit topic, daar heeft iemand de betekenis van die 'W' gezet onder een spoiler.

quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:54 schreef Remqo het volgende:Wat gaat er met Rick gebeuren, nadat hij uit z'n sloffen schoot?
Je kan een stukje zien in de preview voor volgende week, is vast wel terug te vinden op het net. Maar wat ik er van heb meegekregen, even in een spoiler voor de zekerheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 02:54 schreef Remqo het volgende:Waar komt dat grietje vandaan, waar Coorl het zo goed mee kan hebben?
Ook van buiten de muren, een buitenstaander dus. Wordt in de eerste ep daar binnen verteld wanneer ze kennis maken.

Ik acht de kans dat Daryl doodgaat ook niet zo klein overigens, ik krijg het gevoel dat ze hem expres minder aanwezig laten zijn zodat je hem minder zal missen. Hetzelfde gevoel heb ik bij Maggie. Hopelijk legt alleen die priester het loodje in de season final tho.
pi_151008682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 08:54 schreef CANARIS het volgende:
Het is toch duidelijk dat Rick aan een soort PTSD leidt...
Hij is volledig de weg kwijt . Iemand exceuteren omdat hij zijn vrouw slaat ?
Hij heeft zijn humanteit verloren en ik denk dat hij op het juiste moment onschadelijk is gemaakt.
Waterdichte analyse, behalve dan dat Carol het bedacht en niet Rick.

Hopelijk gaat Sascha snel dood, irritant wijf.
  † In Memoriam † woensdag 25 maart 2015 @ 03:44:22 #120
88815 The_Emotion
98.3
pi_151008684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:32 schreef Zelle het volgende:

[..]

Even terugzoeken in dit topic, daar heeft iemand de betekenis van die 'W' gezet onder een spoiler.

[..]
Iets met wolves, wat graag ledenmaten afhakt.
Wie ze zijn en de motivatie daarachter ontbreekt nog.
quote:
Je kan een stukje zien in de preview voor volgende week, is vast wel terug te vinden op het net. Maar wat ik er van heb meegekregen, even in een spoiler voor de zekerheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gezien, maar een preview is ook niet altijd duidelijk.
quote:
Ook van buiten de muren, een buitenstaander dus. Wordt in de eerste ep daar binnen verteld wanneer ze kennis maken.
Dat ze van de buitenwereld kwam is al bekend, maar welke? een spionne? zomaar iemand?
quote:
Ik acht de kans dat Daryl doodgaat ook niet zo klein overigens, ik krijg het gevoel dat ze hem expres minder aanwezig laten zijn zodat je hem minder zal missen. Hetzelfde gevoel heb ik bij Maggie. Hopelijk legt alleen die priester het loodje in de season final tho.
Die priester vind ik tot nu toe een onzinnig personage en ook hij heeft het ook niet op een rijtje zitten.
Kan gemist worden of hij gaat een grotere rol spelen, het is gissen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 25 maart 2015 @ 03:52:27 #121
402311 Zelle
Boys Vak W
pi_151008687
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:44 schreef Remqo het volgende:Dat ze van de buitenwereld kwam is al bekend, maar welke? een spionne? zomaar iemand?
Denk meer iemand als Bob, redelijk onschuldig. Of zou ze lid zijn van de Wolves?

quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:44 schreef Remqo het volgende: Die priester vind ik tot nu toe een onzinnig personage en ook hij heeft het ook niet op een rijtje zitten.
Kan gemist worden of hij gaat een grotere rol spelen, het is gissen.
Vind hem inderdaad niks toevoegen. Jammer, want toen ik hem voor het eerst zag had ik grote verwachtingen. Zeker gezien zijn rol in The Wire. Is natuurlijk ook moeilijk om een rol al de zijne te vertolken in deze serie. Denk dat we nog wel wat van hem zien, ook nog erg vaag wat er nou gebeurd is met hem en zijn kerk. Heb het gevoel dat ie niet helemaal eerlijk is geweest daarover.
pi_151009441
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 03:52 schreef Zelle het volgende:

[..]

Denk meer iemand als Bob, redelijk onschuldig. Of zou ze lid zijn van de Wolves?
Weet je nog, toen ze nog met Carl aan het rusten was na een kleine wandeling samen, vlak voor de holleboomscene? Ze was met een mes in een stuk hout aan het krassen, en dan zou je misschien kunnen zien dat ze een W ging maken.
quote:
[..]

Vind hem inderdaad niks toevoegen. Jammer, want toen ik hem voor het eerst zag had ik grote verwachtingen. Zeker gezien zijn rol in The Wire. Is natuurlijk ook moeilijk om een rol al de zijne te vertolken in deze serie. Denk dat we nog wel wat van hem zien, ook nog erg vaag wat er nou gebeurd is met hem en zijn kerk. Heb het gevoel dat ie niet helemaal eerlijk is geweest daarover.
Mijn idee is dat Gabriël en Carl's Meisje elkaar wel kennen. Er komt natuurlijk stront aan de knikker en Coorl's Meisje krijgt een dilemma voorgeschoteld, want gevoelens.

(Wie heeft een naam? Ik zit nu mobiel te kutten, vandaar)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ridocar op 25-03-2015 08:24:19 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151009507
Misschien komt Carls meisje wel bij die W-clan vandaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151009559
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:22 schreef Biancavia het volgende:
Misschien komt Carls meisje wel bij die W-clan vandaan.
Het zou 'm wel een deuk geven, gaat 'ie qua vertrouwen steeds meer op z'n vader lijken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151009919
Na de laatste aflevering heb ik echt geen flauw idee meer wat er gaat gebeuren..... Ik laat me maar verrassen. Alles wijst erop dat het een ongelofelijk spannende aflevering wordt. Het kan zoveel kanten op...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')